Bizonyítékot gyűjt Vettel ellen az FIA

írta: M4Sport
2016. november 01. 09:27
FOTÓ: ©xpbimages.com

Könnyen lehet, hogy az a bocsánatkérés kevés volt. Az FIA „bizonyítékokat gyűjt” Sebastian Vettel ellen, és vizsgálja a büntetésének lehetőségeit.

A négyszeres világbajnok a Mexikói Nagydíj hektikus utolsó köreiben küldte el melegebb éghajlatra Charlie Whiting versenyigazgatót, ám a leintés után azonnal felkereste őt, hogy bocsánatot kérjen tőle. A Daily Mailnek ezt a brit is megerősítette – egyúttal viszont azt is jelezte, hogy még ha ő nem is neheztel a versenyzőre, az nem rajta múlik, hogy lesznek-e következményei kirohanásának.

„Bocsánatot kért. Őszintén megbánta, és elnézést kért tőlem. Tekintve, hogy ezt tette, én személy szerint nem akadok fenn ezen, de az majd kiderül, hogy a főnökeim mit lépnek az ügyben” – fogalmazott Whiting.

A brit lap elébe ment a dolgoknak, és magát Jean Todtot, az FIA elnökét kereste fel, hogy elmondja álláspontját. „Az embereink vizsgálják az eset kapcsán felmerülő bizonyítékokat. Aztán meglátjuk, hogy lépünk-e vagy sem” – nyilatkozta a francia.

Az FIA a Nemzetközi Sportkódex 12.1.1.f cikkelyét használhatja fel Vettel ellen, amely kimondja: „Minden kijelentés, cselekedet vagy leírás, amely az FIA-ra, a bizottságaira, a dolgozóira vagy tisztségviselőire nézve káros, büntethető.” A büntetés a figyelmeztetéstől a pénzbüntetésen át egészen az eltiltásig terjedhet.

A Daily Mail szerint a valószínűnek tűnő pénzbüntetésen túl egy hatékonyabb szankció lehetősége is felmerülhet, tekintettel arra, hogy a milliókat kereső Vettelt egy hátrasorolás vélhetően súlyosabban érintené.

Todt nem először neheztel a német bajnokra szabadszájúsága miatt. Két éve az új szabályok bevezetése után Vettel az idénynyitón minősítette „sz**”-nak az új technológiát, szóhasználatáért pedig a neki levelet is író elnök megfeddte. Hogy pontosan milyen büntetést kapott, nem került nyilvánosságra.

FIA
Oszd meg!





67 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

f1m12
#67 f1m12 2016. november 02. 11:52  
Agressor:
Hát igen... Egy objektív, nem érzelmi alapon működő ember mindig bicskanyitogató az elvakult szurkolók szemében. De azért tisztázzuk!! Ez nálam nem úgy működik, hogy év elején eldöntöm, hogy kit köpködök az adott évben. Ha valaki megérdemli, megkapja a dicséretet, ha meg arra szolgált rá, akkor a kritikát. Ha én lennék az egyetlen, aki idén beleáll Vettel-be, még meg is érteném. De hát nem... "De cuki vagy..." Remélem nem haragszol, de én a lányokat szeretem...

engem a múltkor mégis lenyusziztál :DDDDDDDD

guide
#66 guide 2016. november 02. 10:32  
Agressor:
Hát igen... Egy objektív, nem érzelmi alapon működő ember mindig bicskanyitogató az elvakult szurkolók szemében. De azért tisztázzuk!! Ez nálam nem úgy működik, hogy év elején eldöntöm, hogy kit köpködök az adott évben. Ha valaki megérdemli, megkapja a dicséretet, ha meg arra szolgált rá, akkor a kritikát. Ha én lennék az egyetlen, aki idén beleáll Vettel-be, még meg is érteném. De hát nem... "De cuki vagy..." Remélem nem haragszol, de én a lányokat szeretem...

Nyilván a "Cukit" iróniának szántam.Egyébként nő vagyok nem lány,de nem kellesz.

Nálad,ha Vettel veri Kimit,akkor Kimi szar.Ha fordítva,akkor Vettel szar.Mi lenne az ideális?
A többi páros nem érdekel?Őket miért nem osztod ki?

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 10:33

Kimi345
#65 Kimi345 2016. november 02. 10:21  

Nem akarom védeni Agressort, de most mikor jó Kimi mindig korrekten írt róla. Szóval nem értem pár embert minek köt bele mert tök fölösleges.

Amikor meg szar volt akkor szart írt róla ilyen egyszerű a történet.

Agressor
#64 Agressor 2016. november 02. 09:56  
Jadeite:
Leveheted az alucsákót, nem tesznek senkit senki mögé, mivel nem érdekel senkit, h melyikük lesz a 4. illetve az 5, és ha hozzák amit eddig, Rai Vettel előtt végez. Egyébként meg ha "Massa kettő" lenne, nem verné el Rai idén egyértelműen jobb versenyzéssel.

Azért mondjuk azt a 2014 év vége óta felépített Vettel-vallást a Ferrarinál nehéz úgy továbbvinni, hogy a csapattárs legyőzése is gondot okoz. A megváltó pont attól megváltó, hogy valami olyat tud, amit más nem...Erről azért lássuk be, szó sincs...

RAI és Massa jó páros volt. Nehéz lett volna megmondani, hogy összességében ki a jobb közülük. Idén valami hasonlót látok a Ferrarinál...

Agressor
#63 Agressor 2016. november 02. 09:52  
guide:
Szóval az idei olyan Vettel köpködős év nálad.De cuki vagy...

Hát igen... Egy objektív, nem érzelmi alapon működő ember mindig bicskanyitogató az elvakult szurkolók szemében.

De azért tisztázzuk!! Ez nálam nem úgy működik, hogy év elején eldöntöm, hogy kit köpködök az adott évben. Ha valaki megérdemli, megkapja a dicséretet, ha meg arra szolgált rá, akkor a kritikát.
Ha én lennék az egyetlen, aki idén beleáll Vettel-be, még meg is érteném. De hát nem...

"De cuki vagy..."
Remélem nem haragszol, de én a lányokat szeretem...

guide
#62 guide 2016. november 01. 22:42  
Agressor:
De ha egyszer jó Kimi akkor mit mondjak?? Tavaly én voltak a Kimisek leggyűlöltebb ellensége... De ha jól megy piás, akkor úgy korrekt, ha dicsérem is... Massa miért szerencsétlen?? Költői kérdés volt... Meg mit számítanak ezek a mutatók?!? Massa is felvette a versenyt Kimi-vel... Vettel is... Miért ne győzhetné le Kimit Vettel Massa-kettőként?

Szóval az idei olyan Vettel köpködős év nálad.De cuki vagy...

Kimi345
#61 Kimi345 2016. november 01. 21:35  

F1M12: Ne idegeskedj Vettel fog előrébb végezni vagy így vagy úgy.:D Mondtam már.

De nem ez számít, hanem az hogy veteránként feltudta venni a versenyt egy csúcsformában lévő pilótával.

De igazából ami még ennél is nagyobb szó számomra,hogy időmérőn mennyire jó a finn főleg egy Vettel ellen aki ott van a Top időmérős pilóták között.

Bevallom fanként már én is máshol láttam volna mert rossz volt nézni amit csinál, de tényleg minden elismerésem főleg az időmérős tempója miatt is.

Az biztos nagyon fog hiányozni mikor majd nem lesz itt.

Utoljára módosítva: 2016. november 01. 21:36

Irwine_
#60 Irwine_ 2016. november 01. 20:10  

Az FIAnak fáj az igazság...

Jadeite
#59 Jadeite 2016. november 01. 19:19  
Agressor:
A futam eredményére gondoltam, nem a vb-re... RAI-t valószínűleg mögé teszik valahogy... Így is sz@rul fest, hogy a Sumi-kettő még csak nem is Alonso kettőpontnulla, hanem lassan Massa-kettő... Hát ez van.

Leveheted az alucsákót, nem tesznek senkit senki mögé, mivel nem érdekel senkit, h melyikük lesz a 4. illetve az 5, és ha hozzák amit eddig, Rai Vettel előtt végez. Egyébként meg ha "Massa kettő" lenne, nem verné el Rai idén egyértelműen jobb versenyzéssel.

Utoljára módosítva: 2016. november 01. 19:24

Jack Bauer
#58 Jack Bauer 2016. november 01. 18:41  
elzee:
Nem Vettelt kell büntetni, hanem azt, aki adásba adta a káromkodását.

nem vettelt kéne büntetni, hanem vájtingot elküldeni a vérbe. nem ilyen múmiáknak kéne felügyelni a sportágat.

f1m12
#57 f1m12 2016. november 01. 15:48  
aw123:
https://instagram.com/p/BMRGDeXBm5J/ :))

megvan a bizonyíték!!!!!!!!

sztárvorsz
#56 sztárvorsz 2016. november 01. 15:19  

Szerintem teljesítményben nem Vettel eset igazán vissza idén, hanem Raikkonen kapott ismét erőre, ez könnyen kimutatható abból is, hogy mennyivel konstansabb mint előző évben. De szerintem a fő ok a fusztrációra, a csapat teljesítménye, és hogy az RB beelőzte őket. A büntetés nélkül most is jót ment volna Vettel, csak nem tűnik olyan kirívónak egy erősebb Kimi, RB, egy más bolygóról jött Mercedes, és egy gyenge (de legalábbis más liga) Ferrari csomag mellett. Tavaly szerencsésebb helyzetben volt. Most arról szól minden, hogy küzdjön és kitartson, de ez addig működik, ameddig tud bízni a csapatban, vezetőkben.

aw123
#55 aw123 2016. november 01. 14:47  

https://instagram.com/p/BMRGDeXBm5J/
:))

vacsad
#54 vacsad 2016. november 01. 14:34  

Here’s a message to FIA: fuck off!

andrea1
#53 andrea1 2016. november 01. 14:02  
f1m12:
pont ezt mondom, hiába verte meg időmérőn, ha futamon meg....... és én nem arról beszéltem, cica, h ki mennyi pontot kapott, Vettelt büntették, hanem ki ment szépen.Kimi maga mondta, h nem boldogult a gumikkal. a stratégiát is ő választotta. kérte a második szett keményet (ami a köz. v), de azon se volt jobb

Az elsőt még mindig nem ő kérte, tévesnek is ítélte ezt. A másodikat nem érezte jónak, ezt be is látta a csere után hogy nem jobb, amúgy pénteken Vettel aki ment a közepeseken is küszködött ezena keveréken, a végén váltottak is nála szuperlágyra.
Valóbana közepeseken nem boldogult, viszont a köridejei ezt enm mutatták Vettelhez képest. Jól ment Vettel, elkapta a fonalat, küszködött Kimi de tartotta, ebben ennyi volt részéről.
"Megpróbálkoztunk valamivel, amiből ha jól jövünk ki, akkor egy második kiállásra tudtuk volna kényszeríteni a Red Bullt, és ezzel legyőzhettük volna Ricciardót, valamint segíthettünk volna Sebnek.” Ezt Kimi mondta el a mondandója végén, nem hiszem hogy ezt futam közben, az autóban gondolta ki.

Utoljára módosítva: 2016. november 01. 14:07

kayassine
#52 kayassine 2016. november 01. 13:52  
Balrog:
Két éve Russell Ingall nyilatkozott olyat, hogy a sportot idióták irányítják és legszívesebben lerángatná a bírákat a szurkolók közé, hogy a sz*rt is kirugdoshassák belőlük. :D Ezért kapott 15.000 $-os pénzbüntetést. Persze attól függ, Todt akar-e példát statuálni, de szerintem durvább következményre nem kell számítani.

Milyen precíz nyilatkozat volt. :)

Thibczy
#51 Thibczy 2016. november 01. 13:51  
f1m12:
ehhez képest most is elég jól ment, mondjuk a csapattársával nem is egy ligában hányinger ez a hsz tőled. olyan kettőpontnullás alá

Jól ment, ez tény, de azt is tegyük hozzá, hogy közben a csapat jól kibaszott Kimivel, már nem először.

elzee
#50 elzee 2016. november 01. 13:51  

Nem Vettelt kell büntetni, hanem azt, aki adásba adta a káromkodását.

Agressor
#49 Agressor 2016. november 01. 13:35  
Lombardo:
Az hogy lehet, h Raikkonen idei reljesítményéről minden kommentedben ájult áhítattal írsz, a nála- idén is - minden mutatóban jobb Vettel pedig egy szerencsétlen Massa2.0? Főleg, ha egy 5 ezredes időmérős különbség nálad ’ büfiztetés’, akkor a te mércéd szerint Vettel kb a szart is keveri Raikkonenből idén.

De ha egyszer jó Kimi akkor mit mondjak?? Tavaly én voltak a Kimisek leggyűlöltebb ellensége... De ha jól megy piás, akkor úgy korrekt, ha dicsérem is...
Massa miért szerencsétlen?? Költői kérdés volt...
Meg mit számítanak ezek a mutatók?!? Massa is felvette a versenyt Kimi-vel... Vettel is... Miért ne győzhetné le Kimit Vettel Massa-kettőként?

Agressor
#48 Agressor 2016. november 01. 13:32  
f1m12:
tempó, tempó, versenytempó szerintem is mindig annyit kapnak, amennyit megérdemelnek.

Általában igen...

continental
#47 continental 2016. november 01. 13:27  

A legjobb lenne,ha már rajthoz sem állna idén.
Ennyiszer kikapni Rai-től kvalin,elég ciki,ráadásul a futamokon is rendre hibázik.
Annyira idegbeteg,hogy az nagyon meglátszik a teljesítményén is.
A káromkodással nincs baj,Whiting is nyugodtan mehetne az anyjába,vén semmirevaló,réges rég nem.kellene pozícióban lennie,ennyi hibás döntés után,egyszerűen szarul végzi a munkáját,és meglepődik ha vki ezt szóvá teszi...
Viszont Vettel teljesítménye is gáz.

Lombardo
#46 Lombardo 2016. november 01. 12:45  
Agressor:
Akkor egy Alonso-s reakció neked... "Megértem, hogy fusztrált vagy..." "a csapattársával nem is egy ligában" Miről beszélsz nyuszi?? Kimié volt a rosszabb stratégia, ennek ellenére Vettel ötödik, Rai hatodik lett a hivatalos végeredmény szerint... Egy újabb időmérős büfiztetés után.

Az hogy lehet, h Raikkonen idei reljesítményéről minden kommentedben ájult áhítattal írsz, a nála- idén is - minden mutatóban jobb Vettel pedig egy szerencsétlen Massa2.0?

Főleg, ha egy 5 ezredes időmérős különbség nálad ’ büfiztetés’, akkor a te mércéd szerint Vettel kb a szart is keveri Raikkonenből idén.

Utoljára módosítva: 2016. november 01. 12:54

f1m12
#45 f1m12 2016. november 01. 12:39  
Agressor:
Az neked szép, hogy féktávon irányt vált?? Szerintem nem szép. Meg ugye tilos is pár napja... Annyi pontot kaptak, amennyit megérdemeltek. És igen, Kimi hibázott... De ez engem hol érdekel?

tempó, tempó, versenytempó
szerintem is mindig annyit kapnak, amennyit megérdemelnek.

Agressor
#44 Agressor 2016. november 01. 12:36  
f1m12:
pont ezt mondom, hiába verte meg időmérőn, ha futamon meg....... és én nem arról beszéltem, cica, h ki mennyi pontot kapott, Vettelt büntették, hanem ki ment szépen.Kimi maga mondta, h nem boldogult a gumikkal. a stratégiát is ő választotta. kérte a második szett keményet (ami a köz. v), de azon se volt jobb

Az neked szép, hogy féktávon irányt vált?? Szerintem nem szép. Meg ugye tilos is pár napja... Annyi pontot kaptak, amennyit megérdemeltek.
És igen, Kimi hibázott... De ez engem hol érdekel?

ernike
#43 ernike 2016. november 01. 12:36  
F1890:
sztem több értelme lenne ha geciznének a többiekkel úgy h csak 50 kiló üzemannyaggal mennének :D aztán kiesnének féltávnál de úgy tűnne h ők a leggyorsabbak :D

Az se rossz :D

qwerm
#42 qwerm 2016. november 01. 12:32  
f1m12:
pont ezt mondom, hiába verte meg időmérőn, ha futamon meg....... és én nem arról beszéltem, cica, h ki mennyi pontot kapott, Vettelt büntették, hanem ki ment szépen.Kimi maga mondta, h nem boldogult a gumikkal. a stratégiát is ő választotta. kérte a második szett keményet (ami a köz. v), de azon se volt jobb

nem egészen. lágyon még igen sokáig kint maradhatott volna. arról nem ő rendelkezett.

Lewisthebest
#41 Lewisthebest 2016. november 01. 12:27  
Go.Michael:
Fu, mi folyik itt te jó ég.. Kezdődik minden azzal hogy bevezetnek egy idióta időmérős programot, amit konrkétan nem teszteltek le kellően, és megölték jó pár futamra az időmérős izgalmakat, na nem mintha lerágtam volna tövig a körmöm, de legalább nem farmerban mászkáló pilótákat láttunk az utolsó 3 percben. Bevezetik a rádiós tilalmat, majd rájönnek hogy szintúgy egy óriási baromság volt a dolog, és elvesz a közvetítés élvezetéből, és akkor a pilóta-mérnöke kapcsolatát nem is említem, amikor egy esetleges fékhibát se mondhattak be rádión. Erre jön egy eset, ahol Vettel óriási adrenalinnal fűtve elküldi a rákba Csárlit, hogy képtelenek lépni ha a probléma Verstappen neve körül merül fel, csókos gyereknek mindent máshogy kell kezelni ugyebár. Ez az egész ami a versenyirányítás és szabályozás körül zajlik rettentően elkeserítő és egy hatalmas dilettáns bandát jellemez látatlanba is. Képzelem Vettel káromkodását is a 80-90 éves járókeretes matuzsálemek elemzik az 1000 oldalas könyvben keresve hogy milyen vizes lepedőt lehetne már ráhúzni Vettelre. Legnagyobb probléma az, hogy megint egy semmitmondó sztorin lovagol az egész f1, ahelyett hogy a világbajnokság küzdelméről szólna, ja vagy várjunk, az dög unalom. Bármennyire is egy öntelt takony Verstappen, de ha ő és Vettel nem lennének, ezt az évet átaludta volna a tv nézőn mint a grizli medve.

"csókos gyereknek mindent máshogy kell kezelni ugyebár."
Így van :D Most is megbüntették azért amiért mások a múltban legtöbb esetben figyelmeztetést kaptak, hogy ha mégegyszer levágják akkor lesz bünti lásd: Alonso 05 Monaco, MSC 06 Hungaroring, Rosberg 14 Kanada, Hamilton 16 Monaco & most az 1. kör. Szóval jogosan gondolhatta azt, hogy ő is megússza majd ennyivel. Innentől kezdve meg mért engedné el? Az egyetlen esélye elől beérni az volt, ha elől marad és megpróbál védekezni, mert visszatámadni vajnyi kevés esélye lett volna + ha elengedi Vettelt akkor valószínűleg rászól a Red Bull, hogy akkor ezzel a lendülettel Ricciardonak is adjon utat aki jobb gumikon van.

f1m12
#40 f1m12 2016. november 01. 12:23  
Agressor:
Akkor egy Alonso-s reakció neked... "Megértem, hogy fusztrált vagy..." "a csapattársával nem is egy ligában" Miről beszélsz nyuszi?? Kimié volt a rosszabb stratégia, ennek ellenére Vettel ötödik, Rai hatodik lett a hivatalos végeredmény szerint... Egy újabb időmérős büfiztetés után.

pont ezt mondom, hiába verte meg időmérőn, ha futamon meg....... és én nem arról beszéltem, cica, h ki mennyi pontot kapott, Vettelt büntették, hanem ki ment szépen.Kimi maga mondta, h nem boldogult a gumikkal. a stratégiát is ő választotta. kérte a második szett keményet (ami a köz. v), de azon se volt jobb

Utoljára módosítva: 2016. november 01. 12:25

F1890
#39 F1890 2016. november 01. 12:23  
Tomcat 200:
Már bocsánat: Ez l+f+sz! Miről szól ez az egész? Vettel tudta mi lesz! Tudta, hogy nem vagy alig tudja maga mögött tartani Ricsit, ha a maxi nem engedi el, fél körön belül... Megtett mindent, hogy elöl maradjon? IGEN! Ja hogy büntetendő? Hát már bocs, de akkor a szarnak adtak egy pofont... Hiányolják a pilótákból a küzdő szellemet? Mikor meg megkapják elátkozzák őket és büntetik....Töketlen szabályok, töketlen vezetők... csak a versenyzők nem azok. Max ebből a szempontból két nyelű kés... Ricsi a nevető harmadik? CSak hiszitek, mert maxi a feltartással vágott vissza fia társaságnak és röhögött magában. Vettel meg kimondta amit MINDENKI gondol.... Ennyi!

az emberek hiányolják az egyéniségeket az őszinteséget, azt h vki megszállott lesz mint senna vagy bárki más. most megkapták, aztán egyből megy a fika :D hihetetlen

Agressor
#38 Agressor 2016. november 01. 12:18  
f1m12:
ehhez képest most is elég jól ment, mondjuk a csapattársával nem is egy ligában hányinger ez a hsz tőled. olyan kettőpontnullás alá

Akkor egy Alonso-s reakció neked...

"Megértem, hogy fusztrált vagy..."

"a csapattársával nem is egy ligában"
Miről beszélsz nyuszi?? Kimié volt a rosszabb stratégia, ennek ellenére Vettel ötödik, Rai hatodik lett a hivatalos végeredmény szerint... Egy újabb időmérős büfiztetés után.

vinyei93
#37 vinyei93 2016. november 01. 12:17  

Ez nevetséges :D eloszor megbüntetik egy erősen olyanert aminek a duplajaert sem büntettek előtte, ezután meg ezért akarjak....vicc

McLarenHonda
#36 McLarenHonda 2016. november 01. 12:15  
VettelFactor:
Ha megbüntetik én tuti benyögném élőbe, hogy Fuck off FIA ... :) Nevetséges amit csinálnak. 1. életképtelen bírák miatt Vetteltől elvették a 3. helyét. (amit a futamon szerzett volna meg, ha Maxiking eltakarodik előle 2. ha Vettelt bűntetik ezért, a RB-t minimum pár 100k euróra bűntethető lenne, mivel a büntetéssel való taktikázzással akarták Ricsit helyzetbe hozni. Legközelebb mit csinálnak ? Ha VB-ért mennek az egyik pilótát szabálytalanul odadobják védekezni a Mercisek elé, hogy a másik előnyhöz jusson ? Nekik úgyis lehet mindent.

"Legközelebb mit csinálnak ? Ha VB-ért mennek az egyik pilótát szabálytalanul odadobják védekezni a Mercisek elé, hogy a másik előnyhöz jusson ? Nekik úgyis lehet mindent."

Mitől lenne szabálytalan? Minden csapat ezt tenné.

Tomcat 200
#35 Tomcat 200 2016. november 01. 12:13  

Már bocsánat: Ez l+f+sz! Miről szól ez az egész? Vettel tudta mi lesz! Tudta, hogy nem vagy alig tudja maga mögött tartani Ricsit, ha a maxi nem engedi el, fél körön belül... Megtett mindent, hogy elöl maradjon? IGEN! Ja hogy büntetendő? Hát már bocs, de akkor a szarnak adtak egy pofont... Hiányolják a pilótákból a küzdő szellemet? Mikor meg megkapják elátkozzák őket és büntetik....Töketlen szabályok, töketlen vezetők... csak a versenyzők nem azok. Max ebből a szempontból két nyelű kés... Ricsi a nevető harmadik? CSak hiszitek, mert maxi a feltartással vágott vissza fia társaságnak és röhögött magában. Vettel meg kimondta amit MINDENKI gondol.... Ennyi!

F1890
#34 F1890 2016. november 01. 12:12  
Diák Murphy:
Vettelnél lassan mindegy mikor játszanak be valamit az 90%, hogy káromkodás vagy "blu flag" rikácsolás. Mintha a lekőrözöttek tehetnének a ferrari és az ő rossz formájáról... Most is jó jött neki Tappen ámokfutása, mert rá lehet kenni majd egy pár dolgot, mert persze nem a ferrari épített gagyi autót, amit rosszul fejlesztettek, a taktika a futamok 80%-ban szánalmas, és ő maga is egyre idegbetegebb. Vajon, ha egy idő után bekattan és "piros traktor"-nak nevezi az autót mint Prost akkor kidobják érte? :D

Vajon, ha egy idő után bekattan és "piros traktor"-nak nevezi az autót mint Prost akkor kidobják érte? :D


már régen bekattant ha nem tűnt volna fel

Diák Murphy
#33 Diák Murphy 2016. november 01. 12:06  
Denis Hunter:
adrenalin, karomkodas, miegymas mindenkivel megesik, de o azert tobbet tett mar ennel, mert valoban szinte folyamatosan ezt nyomatja, gondolom frusztralt a Ferrari gyengesege miatt, de ahogy barmilyen hivatalos szervnel az ugyintezot nem szabad sertegetni (akar birosagi eljaras is jarhat erte) itt sem kellene dobalozni hasonlo dolgokkal, vagy akkor mondja el a sisak alatt, vagy verseny utan a csapat garazsaba, ahol nem jatszhatjak be adasba. Sokan a FOM-ot tartjak hibasnak, miert ezt jatssza be, de Vettel miert mond ilyet a radioba? Karomkodjon egyet a bajusza alatt, aztan utana nyomja meg a radiozos gombot

Vettelnél lassan mindegy mikor játszanak be valamit az 90%, hogy káromkodás vagy "blu flag" rikácsolás. Mintha a lekőrözöttek tehetnének a ferrari és az ő rossz formájáról... Most is jó jött neki Tappen ámokfutása, mert rá lehet kenni majd egy pár dolgot, mert persze nem a ferrari épített gagyi autót, amit rosszul fejlesztettek, a taktika a futamok 80%-ban szánalmas, és ő maga is egyre idegbetegebb.

Vajon, ha egy idő után bekattan és "piros traktor"-nak nevezi az autót mint Prost akkor kidobják érte? :D

F1890
#32 F1890 2016. november 01. 11:54  
ernike:
Ferrari helyében el sem utaznék az utolsó 2 futamra. 1-nem látnánk a szenvedésüket 2-3, hely már úgyis meglesz 3-teljesen hülyének nézik őket. Inkább lógassák otthon a lábukat, annak több értelme van.

sztem több értelme lenne ha geciznének a többiekkel úgy h csak 50 kiló üzemannyaggal mennének :D aztán kiesnének féltávnál de úgy tűnne h ők a leggyorsabbak :D

Agressor
#31 Agressor 2016. november 01. 11:54  
Go.Michael:
Fu, mi folyik itt te jó ég.. Kezdődik minden azzal hogy bevezetnek egy idióta időmérős programot, amit konrkétan nem teszteltek le kellően, és megölték jó pár futamra az időmérős izgalmakat, na nem mintha lerágtam volna tövig a körmöm, de legalább nem farmerban mászkáló pilótákat láttunk az utolsó 3 percben. Bevezetik a rádiós tilalmat, majd rájönnek hogy szintúgy egy óriási baromság volt a dolog, és elvesz a közvetítés élvezetéből, és akkor a pilóta-mérnöke kapcsolatát nem is említem, amikor egy esetleges fékhibát se mondhattak be rádión. Erre jön egy eset, ahol Vettel óriási adrenalinnal fűtve elküldi a rákba Csárlit, hogy képtelenek lépni ha a probléma Verstappen neve körül merül fel, csókos gyereknek mindent máshogy kell kezelni ugyebár. Ez az egész ami a versenyirányítás és szabályozás körül zajlik rettentően elkeserítő és egy hatalmas dilettáns bandát jellemez látatlanba is. Képzelem Vettel káromkodását is a 80-90 éves járókeretes matuzsálemek elemzik az 1000 oldalas könyvben keresve hogy milyen vizes lepedőt lehetne már ráhúzni Vettelre. Legnagyobb probléma az, hogy megint egy semmitmondó sztorin lovagol az egész f1, ahelyett hogy a világbajnokság küzdelméről szólna, ja vagy várjunk, az dög unalom. Bármennyire is egy öntelt takony Verstappen, de ha ő és Vettel nem lennének, ezt az évet átaludta volna a tv nézőn mint a grizli medve.

Az időmérős elmebajt a Ferrari is megszavazta, és akkor sem értettem, miért gondolták, hogy a Scuderia tüntet a szabály ellen az utolsó percekben... Nem tüntetett. El is törölték, ahogyan a demokrácia kívánta.

Rádiótilalom. Baromság volt, el is törölték. Figyelembe vették többek között Vettel véleményét, mivel rendszeresen kritizálta a szabályt. Győzött a demokrácia.

Akkor nem értem miért gondolod azt, hogy Vettel-nek bármi jogalapja is volt alpári módon, tekintélyében káros módon beszólni egy ilyet a versenyigazgatónak.
Verstappen mellesleg... Hoztak egy szabályt, pont az ő manőverei ellen... Nem is alkalmazta őket a futamon, mivel a szabály hatályos. Cserébe Vettel igen.
Meg eleve azt sem értem, miért gondolta mindenki egyöntetűen, hogy Verstappent büntetni kell... A VB címért harcoló, az éllovas előtt kanyarlevágó Hamilton büntetlensége után szerinted kellett volna a "futottak még" kategóriások között rendezkedni??

F1890
#30 F1890 2016. november 01. 11:53  

Kedves FIA baszódjatok meg :)

Ha az én sportom lenne ez az egész, akkor nem közvetíteném a káromkodásokat mert gyerekek is nézik.
2, ha már így adódott nagyon örülnék ennek mert többet beszélnek egy kis káromkodásról mint az elmúlt 17 futamon bármilyen jelenetsorrol :)

f1m12
#29 f1m12 2016. november 01. 11:50  
Agressor:
A futam eredményére gondoltam, nem a vb-re... RAI-t valószínűleg mögé teszik valahogy... Így is sz@rul fest, hogy a Sumi-kettő még csak nem is Alonso kettőpontnulla, hanem lassan Massa-kettő... Hát ez van.

ehhez képest most is elég jól ment, mondjuk a csapattársával nem is egy ligában
hányinger ez a hsz tőled. olyan kettőpontnullás alá

f1m12
#28 f1m12 2016. november 01. 11:46  
ernike:
Ferrari helyében el sem utaznék az utolsó 2 futamra. 1-nem látnánk a szenvedésüket 2-3, hely már úgyis meglesz 3-teljesen hülyének nézik őket. Inkább lógassák otthon a lábukat, annak több értelme van.

aztán meg lehetne látni a nézettséget is...
persze a támogatóiknak meg a szerződés miatt is ezt nem lehet kivitelezni. amúgy tuti van olyan kiút, kiskapu, h meg lehessen oldani:D
el birod képzelni, hányan élveznének el, ha eltiltanák mondjuk egy futamról?

Denis Hunter
#27 Denis Hunter 2016. november 01. 11:39  

Vettel FUCKtor :D

bzmatek
#26 bzmatek 2016. november 01. 11:34  
VettelFactor:
Ha megbüntetik én tuti benyögném élőbe, hogy Fuck off FIA ... :) Nevetséges amit csinálnak. 1. életképtelen bírák miatt Vetteltől elvették a 3. helyét. (amit a futamon szerzett volna meg, ha Maxiking eltakarodik előle 2. ha Vettelt bűntetik ezért, a RB-t minimum pár 100k euróra bűntethető lenne, mivel a büntetéssel való taktikázzással akarták Ricsit helyzetbe hozni. Legközelebb mit csinálnak ? Ha VB-ért mennek az egyik pilótát szabálytalanul odadobják védekezni a Mercisek elé, hogy a másik előnyhöz jusson ? Nekik úgyis lehet mindent.

Te mit nézel? Ha bárki feltartja mögötte levőt a futam közben, mert ezzel csapattársa előnyt szerez, az önmagában nem szabálytalan, akkor se ha Red Bull, akkor se ha Williams... A legszebb, hogy ehhez most csapat se kellett, hanem maga a pilóta jött rá erre ... Viszont talán pont Vettel volt az, aki safty car mögött tartotta fel a mezőnyt, míg csapattársa élen elhúzhatott, na az szabálytalan is volt.

Utoljára módosítva: 2016. november 01. 11:40

Go.Michael
#25 Go.Michael 2016. november 01. 11:32  

Fu, mi folyik itt te jó ég.. Kezdődik minden azzal hogy bevezetnek egy idióta időmérős programot, amit konrkétan nem teszteltek le kellően, és megölték jó pár futamra az időmérős izgalmakat, na nem mintha lerágtam volna tövig a körmöm, de legalább nem farmerban mászkáló pilótákat láttunk az utolsó 3 percben. Bevezetik a rádiós tilalmat, majd rájönnek hogy szintúgy egy óriási baromság volt a dolog, és elvesz a közvetítés élvezetéből, és akkor a pilóta-mérnöke kapcsolatát nem is említem, amikor egy esetleges fékhibát se mondhattak be rádión.

Erre jön egy eset, ahol Vettel óriási adrenalinnal fűtve elküldi a rákba Csárlit, hogy képtelenek lépni ha a probléma Verstappen neve körül merül fel, csókos gyereknek mindent máshogy kell kezelni ugyebár. Ez az egész ami a versenyirányítás és szabályozás körül zajlik rettentően elkeserítő és egy hatalmas dilettáns bandát jellemez látatlanba is. Képzelem Vettel káromkodását is a 80-90 éves járókeretes matuzsálemek elemzik az 1000 oldalas könyvben keresve hogy milyen vizes lepedőt lehetne már ráhúzni Vettelre.

Legnagyobb probléma az, hogy megint egy semmitmondó sztorin lovagol az egész f1, ahelyett hogy a világbajnokság küzdelméről szólna, ja vagy várjunk, az dög unalom. Bármennyire is egy öntelt takony Verstappen, de ha ő és Vettel nem lennének, ezt az évet átaludta volna a tv nézőn mint a grizli medve.

Agressor
#24 Agressor 2016. november 01. 11:29  
Diák Murphy:
Inkább a negyedik és hatodik hely közt fog ingázni. Riccardot úgyse kapja már el. Bár ahogy ismerem "derék munkaadóit" elintézik, hogy Rai ne legyen előtte a végére 1-1 "zsáááj erontottuk a keríkcserét jáááj kimi kiesett de sájnájjuk dik" Verstappen meg elég őrült ahhoz, hogy ne előze meg. De ki tudja...

A futam eredményére gondoltam, nem a vb-re...
RAI-t valószínűleg mögé teszik valahogy... Így is sz@rul fest, hogy a Sumi-kettő még csak nem is Alonso kettőpontnulla, hanem lassan Massa-kettő... Hát ez van.

ernike
#23 ernike 2016. november 01. 11:24  
guide:
Nem rossz ötlet. Eddig minden kétes ügynél a Red Bull pilóták mellé álltak a bírák.Kimit megbüntették egy fehér vonal miatt,Verstappen meg gyakorlatilag azt csinál,amit akar.A Ferrari egy ilyen lépéssel tiltakozhatna.De mondjuk úgysem lesz belőle semmi.

Amúgy úgy megcsesznék érte őket hogy ojró 10 millákat buknának :) De tökös lenne az biztos.

Denis Hunter
#22 Denis Hunter 2016. november 01. 11:21  

adrenalin, karomkodas, miegymas mindenkivel megesik, de o azert tobbet tett mar ennel, mert valoban szinte folyamatosan ezt nyomatja, gondolom frusztralt a Ferrari gyengesege miatt, de ahogy barmilyen hivatalos szervnel az ugyintezot nem szabad sertegetni (akar birosagi eljaras is jarhat erte) itt sem kellene dobalozni hasonlo dolgokkal, vagy akkor mondja el a sisak alatt, vagy verseny utan a csapat garazsaba, ahol nem jatszhatjak be adasba. Sokan a FOM-ot tartjak hibasnak, miert ezt jatssza be, de Vettel miert mond ilyet a radioba? Karomkodjon egyet a bajusza alatt, aztan utana nyomja meg a radiozos gombot

csaby_massa
#21 csaby_massa 2016. november 01. 11:18  

Akkor minimum azt is szankcionálni kellene aki bejátszotta élő adásba a dolgot.

Diák Murphy
#20 Diák Murphy 2016. november 01. 11:17  
Agressor:
Egy pénzbüntetés vagy egy figyelmeztetés pont azt támasztani alá, hogy SEMMI következménye nincs ennek a viselkedésnek.

Azért az autmoktikus duplázással hamar égető problémává vállna a számára :D

Diák Murphy
#19 Diák Murphy 2016. november 01. 11:16  
Agressor:
Nem biztos, hogy értem Vettel-t... Kezdjük ott... 2010-es Magyar Nagydíj... Vettel ott nem egy harmadik, hanem egy második helyért tartott fel egy világbajnoki címért harcoló pilótát, mikor a SC után "véletlenül" elaludt Webber meg Alonso között... Nagyon szereti leidiótázni a többieket jelentéktelen baromságok miatt, miközben ő nem holmi szabadedzéseken feltartott, hanem versenyek alatt kiütött embereket... Akár 2010 Belgium, vagy idén... Szerintem egy kicsit vissza kellene venni az arcból, mert kicsit túl lett tolva ez a MadMax hozzáállás. Whitin-ot meg lehet kritizálni, számos kulturált formája van. Egy 4x-es bajnokra mindig figyelnek, bárhol bármit is mond. De nyílt rádiózás mellett ilyet leművelni, elég elképesztő. És mint mondtam, nem a kritikával van bajom, hanem az alpárisággal. Arról nem is beszélve, hogy az idei szezonban Vettel egy "futottak még" kategóriás senki, és semmi nem múlik azon, hogy harmadik vagy negyedik lesz...

Inkább a negyedik és hatodik hely közt fog ingázni. Riccardot úgyse kapja már el. Bár ahogy ismerem "derék munkaadóit" elintézik, hogy Rai ne legyen előtte a végére 1-1 "zsáááj erontottuk a keríkcserét jáááj kimi kiesett de sájnájjuk dik" Verstappen meg elég őrült ahhoz, hogy ne előze meg. De ki tudja...

Agressor
#18 Agressor 2016. november 01. 11:14  
Thibczy:
Ez azért már kissé túlzás. Messzire ment, ő is belátta, de egy figyelmeztetésnél vagy pénzbüntetésnél súlyosabb büntetést nem kellene neki adni.

Egy pénzbüntetés vagy egy figyelmeztetés pont azt támasztani alá, hogy SEMMI következménye nincs ennek a viselkedésnek.

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Nico Rosberg

352016.12.03. 14:08

Rosberg: Ha nem lettem volna bajnok, folytatom!

Egyelőre kizártnak tartja, hogy egy nap visszatér

102016.12.03. 12:36

Hamilton: Néha kényelmetlenül éreztem magam

„Mélyebbre kellett ásnom, mint az előző években”