Ez volt az eddigi legjobb évük: erre büszkék lehetnek!

F1 banner 2017
írta: M4Sport
2016. december 01. 18:19
FOTÓ: ©xpbimages.com

A bajnoki cím sorsáról döntő csata „árnyékában” teljesült egy lelkes csapat álma: a Force India Abu-Dzabiban megszerezte a negyedik helyet a gyártók bajnokságában, azaz 2016-ban ők végeztek a „három óriás” mögött. Helyettes csapatvezetőjük fantasztikus eredményről beszélt.

Kis túlzással már a szezonzáró előtt eldőlt, hogy a Force India kerül ki győztesen a negyedik helyért folyó versenyfutásból, előnyük ugyanis 27 pont volt a Williamsszel szemben, a britek pedig 2016-ban egyszer sem szereztek ennyi egységet. Biztosra persze csak akkor mehettek, amikor Valtteri Bottas kiállt a versenyből, ezzel ugyanis eldőlt, megszerezték fennállásuk legjobb bajnoki pozícióját.

Pedig az év elején még távolinak tűnt, hogy túlszárnyalják az egyébként szintén kalapemelést érdemlő 2015-ös eredményt (akkor ötödikek lettek), a Spanyolországban bevetett fejlesztések (új első szárnyat, padlólemezt és több javított karosszériaelemet vittek a futamra) azonban elindították őket a felzárkózás útján. Hátrányukat folyamatosan csökkentették a Williamsszel szemben, az év végén pedig ők vették át az irányítást: a szezont például 35 pontos előnnyel zárták.

2016 nemcsak a legjobb bajnok hely miatt marad emlékezetes a csapat számára, ennyi pontot (173) ugyanis sosem szereztek még egy évad alatt, és a két dobogós helyezés is házon belüli rekordnak számít. „Nagyszerű év volt ez az istálló számára, ezért fontos, hogy minden egyes dolgozónak köszönetet mondjunk a kemény munkáért, amit akár a gyárban, akár a pályán végeztek” – összegez a helyettes csapatvezető, Bob Fernley. „Az erőfeszítések kifizetődtek, és most a legjobb évünket ünnepelhetjük! Fantasztikus volt két autóval a pontzónában végezni, és megszerezni a 4. helyet.”

Mielőtt hosszú évek kitartó „szolgálata” után elhagyja az alakulatot, Nico Hülkenberg is köszönetet mondott a közösen elért eredményekért, és gratulált csapattársainak a nem mindennapi eredményhez (ez a negyedik helyezés a csapat igen alacsony költségvetésének fényében tűnik igazán kiemelkedőnek). „Mindenki megérdemli a gratulációt és az elismerést az idei szezonban végzett munkáért. Rengeteg boldog emlékkel hagyom el ezt a csapatot, és a Force India mindig is része lesz az életemnek. Nagyon sokat tanultam itt, és a tapasztalatok jobb autóversenyzővé tettek. Együtt nőttünk fel, és roppant büszke vagyok arra, amit közösen elértünk” – magyarázta.

A negyedik helyezés megszerzésével a csapat a korábbinál több pénzt kap majd a kereskedelmi bevételek elosztásakor, és bár szerény költségvetésből dolgoznak, vagyis minden pluszbevétel jól jön, Fernley szerint csak emiatt nem fog változni az anyagi helyzetük. „Annyira azért nem nagy összeg ez, mint hiszik” – jelezte. „Persze a valóságban nagyon komoly összeg, nagyjából 4 millió font, de az F1-ben ez nem sok. De tekintsünk el ettől! A Force India lelkesedését azt hiszem, nem lehet pénzben mérni, és úgy gondolom, ez a legfontosabb a csapatunk számára. Ismert a helyzetünk, és ennek fényében nagy büszkeség az eredmény, annak kell lennie. Lehet az F1-ben magas szinten teljesíteni anélkül, hogy milliárdokat költ az ember” – tette hozzá lelkesen.

Látva a Mercedes, a Red Bull és a Ferrari erejét sokak szerint a negyedik helyezés tényleg a maximum egy, a Force Indiához hasonló „magáncsapat” számára, az eredményhez két dobogós helyezéssel hozzájáruló Sergio Pérez viszont úgy érzi, 2017-ben még tovább javíthatnak – legalábbis a lehetőségük meglesz erre. „A szabályváltozásokkal jön el a legnagyobb lehetőség arra, hogy bekerüljünk a legjobb három közé” – mondta a mexikói. „Minden évben javultunk, szóval látom a potenciált a csapatban és az emberekben. A költségvetésünk elég jó lesz, és ez pozitív a fejlesztések szempontjából. Nem vagyunk olyan helyzetben, mint a nagyok, de jó lehetőségekkel rendelkezünk. Ha minden összeáll jövőre, ott lehetünk a harmadik helyért zajló küzdelemben” – folytatta.

Oszd meg!





41 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

_JuSuF_
#41 _JuSuF_ 2016. december 02. 13:45  
G0007:
azt hittem kinyírtad a pohár miatt:D

dehogy. bár megérdemelte volna... :D

G0007
#40 G0007 2016. december 02. 13:40  
_JuSuF_:
Nem halt meg, csak megkapta anyám. Nálam többé nem volt helye. :D

azt hittem kinyírtad a pohár miatt:D

_JuSuF_
#39 _JuSuF_ 2016. december 02. 12:40  
G0007:
feketében azért fainabb :) R.I.P macska

Nem halt meg, csak megkapta anyám. Nálam többé nem volt helye. :D

G0007
#38 G0007 2016. december 02. 12:34  
_JuSuF_:
Nekem ilyen volt, amíg a nyomorult macskám le nem lökte a konyha asztalról és szét nem tört. Azóta nincs macskám. http://www.lemans88.com/racing-merchandise-c5/racing-team-c75/sahara-force-india-f1-team-c96/sahara-force-india-f1-team-mug-black-2015-p2076

feketében azért fainabb :) R.I.P macska

_JuSuF_
#37 _JuSuF_ 2016. december 02. 12:28  
G0007:
te bögréd is ilyen?:) mondjuk enyém már 1-2 éves

Nekem ilyen volt, amíg a nyomorult macskám le nem lökte a konyha asztalról és szét nem tört. Azóta nincs macskám.

http://www.lemans88.com/racing-merchandise-c5/racing-team-c75/sahara-force-india-f1-team-c96/sahara-force-india-f1-team-mug-black-2015-p2076

G0007
#36 G0007 2016. december 02. 12:18  
_JuSuF_:
:D jól mutat a szobában az biztos

te bögréd is ilyen?:) mondjuk enyém már 1-2 éves

_JuSuF_
#35 _JuSuF_ 2016. december 02. 12:17  
G0007:
na de kérem, az nem holmi dinó maradvány hanem az eredeti "The Duke" laszti személyesen :D 100 dodóm adta érte életét :D

:D
jól mutat a szobában az biztos

G0007
#34 G0007 2016. december 02. 12:12  
_JuSuF_:
Aztaa, de menő! :) A a labda a vitrinben meg olyan, mint egy dinó tojás :D

na de kérem, az nem holmi dinó maradvány hanem az eredeti "The Duke" laszti személyesen :D 100 dodóm adta érte életét :D


Utoljára módosítva: 2016. december 02. 12:18

_JuSuF_
#33 _JuSuF_ 2016. december 02. 12:07  
G0007:
Jusuf tiszteletére :D https://s18.postimg.org/b6s7dzktl/15293390_1950299588530865_604809674_o.jpg

Aztaa, de menő! :)

A a labda a vitrinben meg olyan, mint egy dinó tojás :D

G0007
#32 G0007 2016. december 02. 12:05  

Jusuf tiszteletére :D

https://s18.postimg.org/b6s7dzktl/15293390_1950299588530865_604809674_o.jpg

_JuSuF_
#31 _JuSuF_ 2016. december 02. 07:49  
GreenHonda:
Amúgy a festést remélem megváltoztatják

Elég fantáziátlan, ebből a Martiniből sokkal jobbat ki lehetne hozni. De amúgy nekem a Force esetében is jobban bejöttek a 2010 eleji festések, igaz most se csúnya.

_JuSuF_
#30 _JuSuF_ 2016. december 02. 07:47  
GreenHonda:
Azért az érdekes, hogy év elején az utóbbi két évben rendre nagyon gyengék voltak, aztán úgy magukra találtak mindkétszer, hogy csak na!

A tél a legnehezebb időszak financiális szempontból. Nem véletlenül kéri már hamarabb a plusz pénz kifizetését a FI. Ezeket a pénzeket amúgy is csak részletekben kapják. Szerintem az évad közben jönnek be nekik többnyire a szponzori stb pénzek és akkor jobban rá tudnak feküdni a fejlesztésre.

_JuSuF_
#29 _JuSuF_ 2016. december 02. 07:40  
Masters_Of_Hardcore:
A Force India párszáz millió $ral úgy szét verné a mezőnyt, mint most a Mercedes. :D Vagy annó a Led Bull’. A Ferrárira nem tennék egy lyukas garazst sem. xDDDDD

Nem kizárt. Sok a jó szakember a csapatban. Tényleg nem értem miért nem tol bele valaki pénzt, Mallya ide vagy oda. Talán azért , mert sajnos a top 3 és köztük azért nagy a szakadék. Mint most az utolsó versenyen. Hiába mentek nagyon szépen, kapták 40 secet. Ide tényleg sok lóvé kellene még

Zasalamel
#28 Zasalamel 2016. december 02. 07:32  
_JuSuF_:
Én. ;)

Biztos altattak a többiek. :P :D

GreenHonda
#27 GreenHonda 2016. december 01. 23:49  
_JuSuF_:
Dollár-papa, ez jó. :) Remélem nem kerülnek előnybe emiatt

Amúgy a festést remélem megváltoztatják

Utoljára módosítva: 2016. december 01. 23:50

GreenHonda
#26 GreenHonda 2016. december 01. 23:44  

Azért az érdekes, hogy év elején az utóbbi két évben rendre nagyon gyengék voltak, aztán úgy magukra találtak mindkétszer, hogy csak na!

Masters_Of_Hardcore
#25 Masters_Of_Hardcore 2016. december 01. 23:42  

A Force India párszáz millió $ral úgy szét verné a mezőnyt, mint most a Mercedes. :D Vagy annó a Led Bull’. A Ferrárira nem tennék egy lyukas garazst sem. xDDDDD

Lombardo
#24 Lombardo 2016. december 01. 22:20  
_JuSuF_:
De legalább a boxban pokoli gyorsak ha máshol nem is :)

Tavaly a Williams volt a legszarabb csapat a boxban, emlékszem, mennyit idegeskedtem, hogy egy nyomorult kiállást nem tudnak Massánál rendesen megcsinálni. ( a taktikáról nem is beszélve) Érezhetően minden erejükkel rámentek a boxmunka javítására, csak közben elfelejtettek autót tervezni.:)

Utoljára módosítva: 2016. december 01. 22:21

_JuSuF_
#23 _JuSuF_ 2016. december 01. 22:18  
Jadeite:
A Williamshez megérkezett dollár-papa, aki még F1 szinten is komoly összegekkel képes támogatni a fia csapatát, szóval előrelépésre számítok. Persze ez engem már nem érdekel, Massa nélkül tőlem hadakozhatnak a Manorokkal is, ezentúl éljen a RB :D

Dollár-papa, ez jó. :)
Remélem nem kerülnek előnybe emiatt

_JuSuF_
#22 _JuSuF_ 2016. december 01. 21:44  
Zasalamel:
és ki nyerte? :D

Én. ;)

andrea1
#21 andrea1 2016. december 01. 21:31  
_JuSuF_:
Ti amúgy jövőre mit jósoltok? Mondjuk FI vs Williams téren? Mert ha a lejjebi hszben lévő linken néztétek a kis statisztikáimat - és figyelembe véve az év közbeni híreket - azért az látszik, hogy mindkét csapat az év egy közel azonos pontján kb le is állt a fejlesztési programmal. Az FI szimplán jobb munkát végzett, jobb alapra építkezve pedig konstansan jobban tudott teljesíteni, mindössze az autó finomítgatásával. Tehát mindkét csapat már ideje korán 17re kezdett koncentrálni, mert nekik az az egyetlen esélyük a nagyokal szemben. Ki fogja jobban eltalálni a jövő évi autót? A Williams nem csinált rossz autókat az elmúlt 3 évben, de olyan jót se. Túlságosan a motor köré, az erő pályákra lőtték be az autót, idén meg jól elbaszták mikor a lassabb részeken is jók akartak lenni. Ettől függetlenül nem írom le őket, lehet nagy csata elé nézünk velük jövőre is.

Szerintem igen, a merci motor mind a kettő esetében adott és hát itt nem lehet feltétlenül élvezni már a motorból származó előnyöket vagy nem ilyen erős mértékben, ha mást alapul veszünk akkor autóépítésben a FI sokkal jobb. A Wilinek a beharangozott új koncepció nem nagyon jött be idén. Pilótákat nézve Pere és Bottas megbízható a mezőnyben, Ocon kicsivel taasztaltabb mint Stroll, meglátjuk hogy sikerül a bemutatkozás Strollnak, és Ocon is a FI.-ba. Ha van FI-nak jövőre pénze fejleszteni akkor miért ne

Utoljára módosítva: 2016. december 01. 21:33

Jadeite
#20 Jadeite 2016. december 01. 21:31  
_JuSuF_:
De legalább a boxban pokoli gyorsak ha máshol nem is :)

A Williamshez megérkezett dollár-papa, aki még F1 szinten is komoly összegekkel képes támogatni a fia csapatát, szóval előrelépésre számítok. Persze ez engem már nem érdekel, Massa nélkül tőlem hadakozhatnak a Manorokkal is, ezentúl éljen a RB :D

Zasalamel
#19 Zasalamel 2016. december 01. 21:29  
_JuSuF_:
Bocsi, edzésen voltam . ;)

és ki nyerte? :D

_JuSuF_
#18 _JuSuF_ 2016. december 01. 21:23  
F1890:
ismerve a wilmos 05 09 14-es autóját, sztem megint jobbak lesznek. feláldozzák előző évet aztán évelején mindig eléggé jók

De legalább a boxban pokoli gyorsak ha máshol nem is :)

_JuSuF_
#17 _JuSuF_ 2016. december 01. 21:23  
andrea1:
Ez tökre igaz, nagyon lement itt a szint, tartalomban, lassan is jönnek a hírek, cikkek és h csak 3-4 csapatról írnak. Nem hiszem hogy dec közepétől január végéig találsz bármit Kimiről,vagy a média. :D De igen lehetne másokkal is foglalkozni,

Nekem mondod?! :D

F1890
#16 F1890 2016. december 01. 21:22  
_JuSuF_:
Ti amúgy jövőre mit jósoltok? Mondjuk FI vs Williams téren? Mert ha a lejjebi hszben lévő linken néztétek a kis statisztikáimat - és figyelembe véve az év közbeni híreket - azért az látszik, hogy mindkét csapat az év egy közel azonos pontján kb le is állt a fejlesztési programmal. Az FI szimplán jobb munkát végzett, jobb alapra építkezve pedig konstansan jobban tudott teljesíteni, mindössze az autó finomítgatásával. Tehát mindkét csapat már ideje korán 17re kezdett koncentrálni, mert nekik az az egyetlen esélyük a nagyokal szemben. Ki fogja jobban eltalálni a jövő évi autót? A Williams nem csinált rossz autókat az elmúlt 3 évben, de olyan jót se. Túlságosan a motor köré, az erő pályákra lőtték be az autót, idén meg jól elbaszták mikor a lassabb részeken is jók akartak lenni. Ettől függetlenül nem írom le őket, lehet nagy csata elé nézünk velük jövőre is.

ismerve a wilmos 05 09 14-es autóját, sztem megint jobbak lesznek. feláldozzák előző évet aztán évelején mindig eléggé jók

andrea1
#15 andrea1 2016. december 01. 21:20  
F1890:
OFF: Tudjátok azért az újságírók is tehetnek arról, hogy mennyire unalmas ez a sport. Az utolsó futam vége óta ezen az oldalon írd és mond harminc (30!!!) cikk lett kirakva, ezek közül egyik sem foglalkozik azzal, hogy a Force India 4. lett. Még azzal is épp csak foglalkozva van, hogy volt 2 búcsúzó pilótánk. Viszont megtudtuk, hogy Wolff meg Lauda mennyire nagyon gondolkodóba estek, meg egyéb a kutya faszát se érdeklő "híreket". Még arról is írva lett, hogy húúú, mekkora csata lett most év végére Ocon meg Werhlein között, mert most végre volt egy komolyabb kontakt köztük. Arról baszdki senki nem akar írni, hogy történelmi meg egyéb kitalált, nevetséges jogalapokon nyugvó bónusz pénzek nélkül mit ért el a Force India idén (is). Szét fogom most offolni ezt a 30 cikket, akinek nem tetszik bannoljon, tiltsatok ki, de nevetséges, hogy a Forma 1-ben szinte csak a top 3 istálló a téma. Persze megértem én, hogy önálló gondolat és cikk ritkán van, sokkal nehezebb fejből publikálni valamit, egyszerűbb fordítani és ide hányni a bulvár fost amivel tele van a világ sajtó. Negyedik lett a Force India, NEGYEDIK, szopó rollerre tették a McLarent, a Williams-t és mindenki mást is! Mondjuk nekik drukkolni nyilván nem trendi, róluk beszélgetni is idő pocsékolás... Tessék, minden fontos adat az idei évről a 4. helyért folyó csatáért, diagrammokon, sőt, még 2008-tól is össze hasonlítva a FI és a Williams. http://imgur.com/a/jkfne És öcsém vasárnap óta nem lehet erről írni. A hülye buzi középcsapatnak szurkoló ne is akarjon egy releváns cikk alatt kommentelni, beszélgetni másokkal. Nekem azt kell olvasnom mindenhol, ahogy habzó szájjal tépik egymást ugyan azokon a szarokon az emberek állandóan. 6 pilótáról meg 3 csapatról kell szóljon mindig minden? Ha meg ezer egyben megjelenik 1-1 más csapatról szóló cikk akkor örüljek. És jön az uborka szezon, lehet majd nézni 0-24-ben Hamilton celeb életét, meg Raikonnen bármiét... Szét offolok mindent, akkor is...

Ez tökre igaz, nagyon lement itt a szint, tartalomban, lassan is jönnek a hírek, cikkek és h csak 3-4 csapatról írnak.
Nem hiszem hogy dec közepétől január végéig találsz bármit Kimiről,vagy a média. :D De igen lehetne másokkal is foglalkozni,

_JuSuF_
#14 _JuSuF_ 2016. december 01. 21:03  

Ti amúgy jövőre mit jósoltok? Mondjuk FI vs Williams téren? Mert ha a lejjebi hszben lévő linken néztétek a kis statisztikáimat - és figyelembe véve az év közbeni híreket - azért az látszik, hogy mindkét csapat az év egy közel azonos pontján kb le is állt a fejlesztési programmal. Az FI szimplán jobb munkát végzett, jobb alapra építkezve pedig konstansan jobban tudott teljesíteni, mindössze az autó finomítgatásával. Tehát mindkét csapat már ideje korán 17re kezdett koncentrálni, mert nekik az az egyetlen esélyük a nagyokal szemben. Ki fogja jobban eltalálni a jövő évi autót? A Williams nem csinált rossz autókat az elmúlt 3 évben, de olyan jót se. Túlságosan a motor köré, az erő pályákra lőtték be az autót, idén meg jól elbaszták mikor a lassabb részeken is jók akartak lenni. Ettől függetlenül nem írom le őket, lehet nagy csata elé nézünk velük jövőre is.

_JuSuF_
#13 _JuSuF_ 2016. december 01. 20:52  

Ja, és igen. Köszi a cikket. Több ilyet ha lehet...

_JuSuF_
#12 _JuSuF_ 2016. december 01. 20:51  

A Toyota szélcsatornája amúgy sokat segített nekik. Tavaly óta az autó aerodinamikai szempontból elég jó, sokkal kiegyensúlyozottabb, mint pl a Williams. Nem csak az erő pályákon, hanem a technikásabb részeken is jók.
Jövőre én alapvetően elsődleges célnak a 4. Hely tartását tartom ésszerűnek, de hát bármi lehet. Ezt a 4. helyet se gondoltam volna, még titkon sem.

_JuSuF_
#11 _JuSuF_ 2016. december 01. 20:47  
f1m12:
na, hol vagy haver.....

Bocsi, edzésen voltam . ;)

_JuSuF_
#10 _JuSuF_ 2016. december 01. 20:46  
Gatti:
Itt a cikked Jusuf! Éljen , győzött a demokrácia :) de ettől függetlenül még mindig hiányzik a cikkezés a Williams , Sauber, Toro Rosso , Manor , Haas, Renault részről , de talán majd most megindulnak ha már holt szezon van :) Go McLaren :)

Igen, kérjük a többi csapattal is foglalkozzanak. Én nem csak azért kardoskodtam a dolog miatt, mert a kedvenc csapatom , hanem mert igenis nagy dolgot vittek véghez ami méltó arra hogy Beszéljünk róla.

_JuSuF_
#9 _JuSuF_ 2016. december 01. 20:44  
Enveblo:
édes istenem, végre nem lesz 50 mondat spam minden szaros cikk alatt :D :D csak viccelek

Te azt csak hiszed. :)

_JuSuF_
#8 _JuSuF_ 2016. december 01. 20:43  
F1890:
OFF: Tudjátok azért az újságírók is tehetnek arról, hogy mennyire unalmas ez a sport. Az utolsó futam vége óta ezen az oldalon írd és mond harminc (30!!!) cikk lett kirakva, ezek közül egyik sem foglalkozik azzal, hogy a Force India 4. lett. Még azzal is épp csak foglalkozva van, hogy volt 2 búcsúzó pilótánk. Viszont megtudtuk, hogy Wolff meg Lauda mennyire nagyon gondolkodóba estek, meg egyéb a kutya faszát se érdeklő "híreket". Még arról is írva lett, hogy húúú, mekkora csata lett most év végére Ocon meg Werhlein között, mert most végre volt egy komolyabb kontakt köztük. Arról baszdki senki nem akar írni, hogy történelmi meg egyéb kitalált, nevetséges jogalapokon nyugvó bónusz pénzek nélkül mit ért el a Force India idén (is). Szét fogom most offolni ezt a 30 cikket, akinek nem tetszik bannoljon, tiltsatok ki, de nevetséges, hogy a Forma 1-ben szinte csak a top 3 istálló a téma. Persze megértem én, hogy önálló gondolat és cikk ritkán van, sokkal nehezebb fejből publikálni valamit, egyszerűbb fordítani és ide hányni a bulvár fost amivel tele van a világ sajtó. Negyedik lett a Force India, NEGYEDIK, szopó rollerre tették a McLarent, a Williams-t és mindenki mást is! Mondjuk nekik drukkolni nyilván nem trendi, róluk beszélgetni is idő pocsékolás... Tessék, minden fontos adat az idei évről a 4. helyért folyó csatáért, diagrammokon, sőt, még 2008-tól is össze hasonlítva a FI és a Williams. http://imgur.com/a/jkfne És öcsém vasárnap óta nem lehet erről írni. A hülye buzi középcsapatnak szurkoló ne is akarjon egy releváns cikk alatt kommentelni, beszélgetni másokkal. Nekem azt kell olvasnom mindenhol, ahogy habzó szájjal tépik egymást ugyan azokon a szarokon az emberek állandóan. 6 pilótáról meg 3 csapatról kell szóljon mindig minden? Ha meg ezer egyben megjelenik 1-1 más csapatról szóló cikk akkor örüljek. És jön az uborka szezon, lehet majd nézni 0-24-ben Hamilton celeb életét, meg Raikonnen bármiét... Szét offolok mindent, akkor is...

Ez nem is OFF.... :D

ggyuri
#7 ggyuri 2016. december 01. 20:28  

Köszönjük szépen a cikket!!

Enveblo
#6 Enveblo 2016. december 01. 19:57  

édes istenem, végre nem lesz 50 mondat spam minden szaros cikk alatt

:D :D csak viccelek

Utoljára módosítva: 2016. december 01. 19:57

Gatti
#5 Gatti 2016. december 01. 19:30  

Itt a cikked Jusuf! Éljen , győzött a demokrácia :) de ettől függetlenül még mindig hiányzik a cikkezés a Williams , Sauber, Toro Rosso , Manor , Haas, Renault részről , de talán majd most megindulnak ha már holt szezon van :)

Go McLaren :)

Lombardo
#4 Lombardo 2016. december 01. 19:24  

Force Indiás összegző cikk? Hozok popcornt, és hadd szóljon!

F1890
#3 F1890 2016. december 01. 19:14  

OFF:

Tudjátok azért az újságírók is tehetnek arról, hogy mennyire unalmas ez a sport. Az utolsó futam vége óta ezen az oldalon írd és mond harminc (30!!!) cikk lett kirakva, ezek közül egyik sem foglalkozik azzal, hogy a Force India 4. lett. Még azzal is épp csak foglalkozva van, hogy volt 2 búcsúzó pilótánk. Viszont megtudtuk, hogy Wolff meg Lauda mennyire nagyon gondolkodóba estek, meg egyéb a kutya faszát se érdeklő "híreket". Még arról is írva lett, hogy húúú, mekkora csata lett most év végére Ocon meg Werhlein között, mert most végre volt egy komolyabb kontakt köztük. Arról baszdki senki nem akar írni, hogy történelmi meg egyéb kitalált, nevetséges jogalapokon nyugvó bónusz pénzek nélkül mit ért el a Force India idén (is). Szét fogom most offolni ezt a 30 cikket, akinek nem tetszik bannoljon, tiltsatok ki, de nevetséges, hogy a Forma 1-ben szinte csak a top 3 istálló a téma. Persze megértem én, hogy önálló gondolat és cikk ritkán van, sokkal nehezebb fejből publikálni valamit, egyszerűbb fordítani és ide hányni a bulvár fost amivel tele van a világ sajtó.

Negyedik lett a Force India, NEGYEDIK, szopó rollerre tették a McLarent, a Williams-t és mindenki mást is! Mondjuk nekik drukkolni nyilván nem trendi, róluk beszélgetni is idő pocsékolás...

Tessék, minden fontos adat az idei évről a 4. helyért folyó csatáért, diagrammokon, sőt, még 2008-tól is össze hasonlítva a FI és a Williams.

http://imgur.com/a/jkfne

És öcsém vasárnap óta nem lehet erről írni. A hülye buzi középcsapatnak szurkoló ne is akarjon egy releváns cikk alatt kommentelni, beszélgetni másokkal. Nekem azt kell olvasnom mindenhol, ahogy habzó szájjal tépik egymást ugyan azokon a szarokon az emberek állandóan. 6 pilótáról meg 3 csapatról kell szóljon mindig minden? Ha meg ezer egyben megjelenik 1-1 más csapatról szóló cikk akkor örüljek. És jön az uborka szezon, lehet majd nézni 0-24-ben Hamilton celeb életét, meg Raikonnen bármiét...

Szét offolok mindent, akkor is...

Utoljára módosítva: 2016. december 01. 19:14

f1m12
#2 f1m12 2016. december 01. 19:07  

na, hol vagy haver.....

hammertime
#1 hammertime 2016. december 01. 19:03  

Jusuf kolléga most szerintem pezsgőt bont, FI cikk.:)))

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Danyiil Kvjat, glória

02016.12.08. 15:32

Komolyak a Mercedes elvárásai új pilótájukkal szemben

Humoros „álláshirdetésükre” érkezett egy hasonlóan vicces válasz

02016.12.08. 14:07

A visszaútra nem váltott jegyet Rosberg

Nem tud elképzelni nagyobb tettet a bajnoki címnél és Hamilton legyőzésénél