No Mans Sky

„Ha ő az új Senna, akkor én ki vagyok, ha legyőzöm?”

írta: M4Sport
2016. január 29. 17:44
FOTÓ: ©xpbimages.com

Nincs elragadtatva Carlos Sainz a Max Verstappen körül támadt felhajtástól, ám cseppet sem aggasztja, hogy csapattársának egyelőre több jutott a reflektorfényből.

Szoros csatát hozott a Toro Rosso két újoncának 2015-ös küzdelme, ám Max Verstappen így is 31 ponttal többet gyűjtött, mint Carlos Sainz, ráadásul látványos előzéseivel – ahogy mondani szokás – a show-t is ellopta a spanyoltól. Olyannyira, hogy szakmabeliek nem győzték dicsérni őt: a korábbi csapatfőnök, Eddie Jordan és az exversenyző, Martin Brundle pedig már Ayrton Sennához és Michael Schumacherhez hasonlítgatta őt.

Gerhard Berger az Auto Motor und Sportnak adott interjújában hasonló lelkesedéssel nyilatkozott róla. „Bár Sainz meglepően jó volt, számomra Verstappen a jövő embere. Leginkább az nyűgöz le, mennyire erős a versenyeken. És semmit sem hagy annyiban, ha megelőzik, azonnal visszaelőz. Vezetés közben pedig egy kicsit sem liheg: keresztben áll az autóval, de így is nyugodtan beszél közben a rádióba. Már a Forma–3-ban is látszott a tehetsége. A szkeptikusok mindig azt mondták, erősebb motort használ. Én pedig csak annyit feleltem nekik: nézzétek meg a szárnyait, sokkal laposabbak, mint a többieké. Ezért is volt párszor a pálya mellett, de ennek ellenére sem vette le soha a lábát a gázról. Meggyőződésem, hogy ő a jövő világbajnoka.”

Bár Sainz egyes múlt évi nyilatkozatain úgy érződött, számára nem olyan könnyű megemészteni, hogy Verstappen ennyire háttérbe szorítja őt, elmondása szerint a helyzet nem annyira frusztrálja, mint gondolnánk. „Nos, ha ő az új Senna, én pedig legyőzöm őt, akkor én ki is vagyok?” – tette föl a kérdést. „Nem igazán érdekel, milyen megállapításokat tesz a sajtó. Ha viszont Horner, Marko, Alonso vagy Vettel nyilatkozatát hallom, megnyugszom, mert az emberek látják, mit csinálok” – utalt arra, hogy a felsorolt személyek mind dicsérték őt is első évében mutatott teljesítményéért.

Max Verstappen, Carlos Sainz„Max valójában csak hárommal több előzést mutatott be nálam. De a tévé előtt ülve úgy jött le, mintha sokkal többet hajtott volna végre. Én is csináltam sok izgalmas dolgot, amit viszont nem lehetett látni a tévében. A csapatom azonban látta, a telemetria adatai pedig nem hazudnak” – nyugtatta magát, hogy ha háttérbe is szorul minden idők legfiatalabb F1-es versenyzője mellett, ő is képes hasonló színvonalon versenyezni.

A ralivilágbajnok fia azt ugyanakkor elismeri, egyre nagyobb nyomás nehezedik rá a Red Bull utánpótlás-programjában, hiszen miközben Verstappennel azért vívnak, hogy az első számú csapathoz kerüljenek, hátulról már jönnek a többiek is. Az osztrákokkal nemrég szerződést hosszabbító Pierre Gasly már jelezte is, ha üresedés lesz a Toro Rossónál, ő készen áll. „Az biztos, hogy nagyobb rajtam a nyomás, de a karrierem gyakorlatilag 2014 óta erről szól. Minden egyes évnek úgy vágok neki, hogy most mindent vagy semmit. Most, hogy már jobban ismerem a Forma–1 világát, tudom, hogy miben kell javulnom, de azt is, hogy hogyan.”

Sainz végül közelebbi és távolabbi céljairól is említést tett. „A célom, hogy a Red Bullhoz kerülhessek, ott a legjobb versenyző legyek, világbajnokká válhassak. De tudom, hogy addig is meg kell győznöm őket” – tekintett előre a spanyol.

Oszd meg!





57 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

albutr
#57 albutr 2016. január 31. 09:49  
vacsad:
Minden bizonnyal azt hitte könnyű dolga lesz a sráccal, erre épphogy tudja tartani vele a tempót, ráadásul a show-t is ellopja. Azt nem vitatom, hogy Sainz is jó pilóta, de az örökös sírása unalmas.

ami náluk sírásnak tűnik ott a latin nemzeteknek nem.

vacsad
#56 vacsad 2016. január 31. 01:18  
albutr:
miért lenne neki savanyú?csak az emberek elfelejtik hogy Sainz is ugyanúgy megállta a helyét a f1-ben mint Verstappen.látunk már olyat is hogy valaki alsóbb szériákban ott volt a top versenyzők között mikor átjött a f1-ben akkor már nem tudta azt az eredményt hozzni amit előtte.

Minden bizonnyal azt hitte könnyű dolga lesz a sráccal, erre épphogy tudja tartani vele a tempót, ráadásul a show-t is ellopja. Azt nem vitatom, hogy Sainz is jó pilóta, de az örökös sírása unalmas.

guide
#55 guide 2016. január 30. 21:49  
Denis Hunter:
sokszor lattam mar Bottas cikkeknel is meg Verstappennel is ezt a hype szot. Elmondana valaki, hogy ez mit jelent? Gondolom nem magyar szo, ertem en, hogy tulsztarolast akartok vele mondani/irni, de milyen angol megfeleloje van ennek a szonak, mert en attol ,hogy 10 eve angliaban elek, sosem hallottam ezt a szot, vagy lattam volna a mediaban, pedig aztan itt mennek a sztarolasok rendesen. Vagy ez annyira amerikai, hogy csak ott van? Netan tenyleg magyar szo es mar tulzottan rakattantak a magyarok, hogy ilyen gyoker szavakkal tegyek erdekesebbe, amit mondani akarnak? Szerintem nagyon gaz, bar latom mast nem igazan zavar, vagy csak csendben duzzog :D A cikkhez annyit, ha Sainz a palyan probalna csinalni valamit, nem a sajtoban, talan eszrevennek. Lehet ev elejen verte Maxot, amikor neki rengeteg tech hibaja volt, de ev vegen nagyon gyenge teljesitmenyt nyujtott, torte zuzta az autot. O lehet az uj Maldonado. Szerencsere egyenlore csak a sajatjat zuzza le, de igy tutira nem lesz Max elott sosem.

http://szotar.sztaki.hu/search?fromlang=eng&tolang=hun&searchWord=hype&langcode=hu&u=0&langprefix=&searchMode=WORD_PREFIX&viewMode=full&ignoreAccents=0

hypefn USA: haɪ’p

agresszív reklám
csinnadratta
felhajtás
hamis reklám
kábítószer-injekció
hűho
futtat (prostituáltat)

hypei tsi USA: haɪ’p

agresszíven reklámoz
nyom
reklám
reklámoz

Zasalamel
#54 Zasalamel 2016. január 30. 20:43  

Azt hiszem lassan már mindenki agyára megy ez az összeesküvés, bunda téma, a legjobbak is hibáznak néha, Serena egyszerűen szarul játszott, ez van rossz napot fogott ki.

F1890
#53 F1890 2016. január 30. 20:40  

irtam egy hosszabb kommentet nem kuldte el.. a lenyeg h anno vmi potom osszeget kinaltak djokonak .serenanak tobb tizmillio dollart kene ajanlani h elgondolkozhasson rajta .terryt leakartak fizetni 100 000 el es o kirohogte azokat az embereket mert hetente keres annyit.elbukott mwccsre nem nagyon szoktak inkabb gamek szamaban es a tobbi.de egy vilag legjobbjanal elegge kicsi az esely h mwgtortenjen ilyesmi

andrea1
#52 andrea1 2016. január 30. 20:30  
sába:
Hagyjuk már ezt a női döntőt. Olyan bunda meccs volt, mint egy ház. Mariat és Agneskat lemosta a pályáról Serena, majd pont egy Kerberrel nem tud mit kezdeni. Volt vagy 50 ki nem kényszerített hibája, már röhögtem rajta, hogy mit üt mellé. Nagy színészi teljesítmény volt az amerikaitól, gondolom a fogadók örültek neki. Egy vicc volt az egész mérkőzés.

Off.
Színész? Nem jöttek az első adogatásai, szenvedett velük és azért valahol Kerber javára írható, hogy nagyon laposan játszott a labdamenetekbe. Nyert Wimbledonba egy gs-re került Steffitől azóta két fontos meccsen elfogyott, 40 és 50 ki nem kényszerített hibát ütött. Nem tartom kizártnak, hogy ezen a két meccsen elnyomta ez a teher. De biztosan fogadási csalásba akart beszállni, ez olyan népszerű mostanában.

sába
#51 sába 2016. január 30. 20:29  
F1890:
nem hiszem h tudnál annyi pénzt fizetni egy ilyen játékosnak ami megérné neki h kockára tegye a karrierjét

Nana, épp kibontakozóban van a egy jó kis bundabotrány. Már Djokovic lenyilatkozta, hogy őt is megkörnyékezték anno. A lényeg a lényeg, én nem irigylem Kerbertől a győzelmet, jó az ha más is nyer, meg egyébként is szimpatikus játékos, odatette magát. Fogalmazzunk akkor úgy, Serena megajándékozta őt egy gs trófeával.

albutr
#50 albutr 2016. január 30. 20:26  
Denis Hunter:
sokszor lattam mar Bottas cikkeknel is meg Verstappennel is ezt a hype szot. Elmondana valaki, hogy ez mit jelent? Gondolom nem magyar szo, ertem en, hogy tulsztarolast akartok vele mondani/irni, de milyen angol megfeleloje van ennek a szonak, mert en attol ,hogy 10 eve angliaban elek, sosem hallottam ezt a szot, vagy lattam volna a mediaban, pedig aztan itt mennek a sztarolasok rendesen. Vagy ez annyira amerikai, hogy csak ott van? Netan tenyleg magyar szo es mar tulzottan rakattantak a magyarok, hogy ilyen gyoker szavakkal tegyek erdekesebbe, amit mondani akarnak? Szerintem nagyon gaz, bar latom mast nem igazan zavar, vagy csak csendben duzzog :D A cikkhez annyit, ha Sainz a palyan probalna csinalni valamit, nem a sajtoban, talan eszrevennek. Lehet ev elejen verte Maxot, amikor neki rengeteg tech hibaja volt, de ev vegen nagyon gyenge teljesitmenyt nyujtott, torte zuzta az autot. O lehet az uj Maldonado. Szerencsere egyenlore csak a sajatjat zuzza le, de igy tutira nem lesz Max elott sosem.

azért Sainz messze áll ahhoz hogy mások versenyét is tönkretegye.

F1890
#49 F1890 2016. január 30. 20:20  
Lombardo:
Jól van, témánál vagyunk, Schumacher-drukkerek és kis Schumi. :D Alig várom, hogy eljuss 97 Jerezig.

nem az apja után fogom megítélni a fiát. 97 már uncsi, msc csinálta amit csinált, szememben patkányság volt szemetekben nem. legalább hakkinennek nem kellett félévet várnia az első győzelmére :P :D

Denis Hunter
#48 Denis Hunter 2016. január 30. 20:15  

sokszor lattam mar Bottas cikkeknel is meg Verstappennel is ezt a hype szot. Elmondana valaki, hogy ez mit jelent? Gondolom nem magyar szo, ertem en, hogy tulsztarolast akartok vele mondani/irni, de milyen angol megfeleloje van ennek a szonak, mert en attol ,hogy 10 eve angliaban elek, sosem hallottam ezt a szot, vagy lattam volna a mediaban, pedig aztan itt mennek a sztarolasok rendesen. Vagy ez annyira amerikai, hogy csak ott van? Netan tenyleg magyar szo es mar tulzottan rakattantak a magyarok, hogy ilyen gyoker szavakkal tegyek erdekesebbe, amit mondani akarnak? Szerintem nagyon gaz, bar latom mast nem igazan zavar, vagy csak csendben duzzog :D
A cikkhez annyit, ha Sainz a palyan probalna csinalni valamit, nem a sajtoban, talan eszrevennek. Lehet ev elejen verte Maxot, amikor neki rengeteg tech hibaja volt, de ev vegen nagyon gyenge teljesitmenyt nyujtott, torte zuzta az autot. O lehet az uj Maldonado. Szerencsere egyenlore csak a sajatjat zuzza le, de igy tutira nem lesz Max elott sosem.

Lombardo
#47 Lombardo 2016. január 30. 20:15  
F1890:
Azért bájos h a schumacher szurkolók beszélnek hypolásról, főleg annak tudtában h verstappen keményen bizonyított nem egyszer míg a kis schumacher még a leggyengébb kategóriában is középmezőnyös . azt meg sohasem értem h mért kell az apja után vkit beskatulyázni , legyen szó tehetségről vagy személyiségről

Jól van, témánál vagyunk, Schumacher-drukkerek és kis Schumi. :D Alig várom, hogy eljuss 97 Jerezig.

F1890
#46 F1890 2016. január 30. 20:14  
sába:
Hagyjuk már ezt a női döntőt. Olyan bunda meccs volt, mint egy ház. Mariat és Agneskat lemosta a pályáról Serena, majd pont egy Kerberrel nem tud mit kezdeni. Volt vagy 50 ki nem kényszerített hibája, már röhögtem rajta, hogy mit üt mellé. Nagy színészi teljesítmény volt az amerikaitól, gondolom a fogadók örültek neki. Egy vicc volt az egész mérkőzés.

nem hiszem h tudnál annyi pénzt fizetni egy ilyen játékosnak ami megérné neki h kockára tegye a karrierjét

sztárvorsz
#45 sztárvorsz 2016. január 30. 19:48  

Szerintem hatalmas potenciál van a Verstappen srácban, nem csak a tehetségét nézve, hanem tényleg érezni a mentalitásában is a gyilkost ösztönt, pofátlanul rugdossa a határokat.. ez az ami Schumachert meg Sennát idézi szerintem. Kellően komplexnek tűnik, nagyon agresszív még is nagyon fegyelmezett. Ha így folytatódik akkor azt mondom itt még bármi lehet..

Utoljára módosítva: 2016. január 30. 19:54

sába
#44 sába 2016. január 30. 18:52  
andrea1:
Egészében is elolvastam, nagy dolgot nem látok benne maximum annyit,hogy próbál reálisan hozzáállni ehhez a csatához, a másik oldalt is láttatni, mert mindenki Maxrol beszél. Ebben igaza van,megha megérdemelt Max dicséretei,ünnepeltetése. A női döntőhöz meg annyit: igen teljes mértékben odaadtam a meccset neki mert Serena Williamsről van szó,láttam őt ebben a két hétben játszani, és jól játszott, dominánsan. Nem hiszem hogy egyedül én mondtam azt hogy nyer,ha valaki látta Aga ellen főleg nem. Most látom a női döntőt ismétlésből, Serena nem játszott jól szerintem ma nem csak tőle kapott volna ki, Kerber meg jól játszott, sőt. Megérdemelten nyert,örülök neki, Serena előtt meg le a.kalappal nagyon példásan viselkedett,nyilatkozott ;)

Hagyjuk már ezt a női döntőt. Olyan bunda meccs volt, mint egy ház. Mariat és Agneskat lemosta a pályáról Serena, majd pont egy Kerberrel nem tud mit kezdeni. Volt vagy 50 ki nem kényszerített hibája, már röhögtem rajta, hogy mit üt mellé. Nagy színészi teljesítmény volt az amerikaitól, gondolom a fogadók örültek neki. Egy vicc volt az egész mérkőzés.

Benhower
#43 Benhower 2016. január 30. 17:39  
andrea1:
Mondjuk nem értem miért kaptátok fel ezt annyira, főleg azt írni erre, hogy Carlitos sír: „Nos, ha ő az új Senna, én pedig legyőzöm őt, akkor én ki is vagyok?” Ez a kérdés szerintem megállja a helyét a mai közvéleményben, persze ehhez el kell érni, hogy megverje idén illetve a közelében maradjon vagy tartósan verje. Mert ha ez megtörténik akkor jogos a kérdés. Persze ehhez ennek a feltételnek teljesülnie kell és nyilván úgy nem állhat ennek neki, hogy nem hiszi el azt, hogy megverje. AZ hogy ebből valaki azt szűrte le sír Carlos, hát gratulálok. :D

Lehet én voltam az első aki azt írta hogy sírt, de azt nem "csak" erre a nyilatkozatára értettem, hanem hogy tavaly vagy a f1 előtt is miket nyilatkozgatott, tiszta Massa/Webber e tekintetben

andrea1
#42 andrea1 2016. január 30. 17:32  
cybergyerek:
én meg gratulálok a 100 %-os serena győzelmes jóslatodhoz, végül is majdnem bejött. :D egyébként ha egészébe nézed a nyilatkozatot, akkor bizony van benne egy kis burkolt sírás és önfényezés.

Egészében is elolvastam, nagy dolgot nem látok benne maximum annyit,hogy próbál reálisan hozzáállni ehhez a csatához, a másik oldalt is láttatni, mert mindenki Maxrol beszél. Ebben igaza van,megha megérdemelt Max dicséretei,ünnepeltetése.

A női döntőhöz meg annyit: igen teljes mértékben odaadtam a meccset neki mert Serena Williamsről van szó,láttam őt ebben a két hétben játszani, és jól játszott, dominánsan. Nem hiszem hogy egyedül én mondtam azt hogy nyer,ha valaki látta Aga ellen főleg nem. Most látom a női döntőt ismétlésből, Serena nem játszott jól szerintem ma nem csak tőle kapott volna ki, Kerber meg jól játszott, sőt. Megérdemelten nyert,örülök neki, Serena előtt meg le a.kalappal nagyon példásan viselkedett,nyilatkozott ;)

Utoljára módosítva: 2016. január 30. 17:38

successboy
#41 successboy 2016. január 30. 16:15  
cybergyerek:
1. teljesen rosszul emlékszel. a hozzáértők már a bőven a red bullos szerződése előtt észrevették, hogy várakozáson felül teljesít. természetes hogy amikor kiderült hogy érkezik az f1-be, mindez fokozódott, de koránt sem ott kezdődött. 2. úgy beszélsz, mintha Saninznak valami névtelen senki apja lenne. pedig az idősebb Carlos Sainz jóval nagyobb alakja az autósport történetének, mint amilyen Jos valaha is volt. abban sincs különbség, hogy hasonlóan pátyolgatja ő is a fiát jelenleg. egyébként is nem tudom mi azzal a probléma, ha ilyen fiatalabb versenyzők mögött ott van az apjuk és eleinte segítik őket, pláne ha már egyszer maguk is versenyzők voltak valamikor. majd idővel "kikopnak" onnan. 3. mivel előtte úgy is tesztelne és készülne és nem rögtön Melbourneben ülne bele először az autóba, így nyilvánvaló hogy nem okozna problémát semmilyen más autó elvezetése sem, erre mérget vehetsz. Raikkönen ugyan életkorban idősebb volt, de nem volt még annyi tapasztalata se alsóbb szériában mint Verstappennek, aztán mégis elég jól belerázódott. nem az életkoron és a tapasztalaton múlik a gyorsaság, hanem szimplán a tehetségen.

1.Mire emlékszem rosszul?A hozzáértők valóban észrevehették előtte.De a sajtó ,a közvélemény, a "világ" akkor ismere meg Max-ot mikor megkapta az F1-es szerződését mindössze 17 évesen.Ekkor került reflektorfénybe, feleslegesen próbálod ferdíteni a dolgokat.
2.Én nem mondtam, hogy probléma ha apuka-anyuka dédelgeti a gyerekeket az F1-ben, csak azt akartam röviden kifejteni hogy számomra ezek a srácok sosem lesznek Hero-k.
3.Ha te mondod , akkor mérget veszek rá, hogy nem okozott volna problémát Max-nak. :D
Raikkonennek viszont komoly fizikai kihívást jelentett anno, más állapotban száltak ki akkoriban egy formula 1-es autoból mint manapság.Egyébként nem hasonlítanám még Max-ot Raikkonenhez sem ,nemhogy egy Sennához vagy Schumacherhez.
Várjunk egy kicsit, szolgáljon először rá.Raikkonent sem hasonlították senkihez anno, pedig az ő bemutatkozása is bravuros volt.

Utoljára módosítva: 2016. január 30. 16:16

albutr
#40 albutr 2016. január 30. 16:00  
F1890:
a kis sainz már 2014 évvégén azért hisztizett h őt válasszák mert megnyerte a wsr-t, aztán tavaly is végighisztizett h nem kap akkora figyelmet mint verstappen, majd még most is folytatja a rinyálást h ez meg az volt stb. tipikus massa barrichello gyenge jellem féle, a nagyok pont attól nagyok h nem keresnek kifogást , pályán válaszolnak, és leszarják h sztárolják e őket vagy sem

de azért megállta a helyét a f1-ben?

albutr
#39 albutr 2016. január 30. 15:59  
cybergyerek:
1. teljesen rosszul emlékszel. a hozzáértők már a bőven a red bullos szerződése előtt észrevették, hogy várakozáson felül teljesít. természetes hogy amikor kiderült hogy érkezik az f1-be, mindez fokozódott, de koránt sem ott kezdődött. 2. úgy beszélsz, mintha Saninznak valami névtelen senki apja lenne. pedig az idősebb Carlos Sainz jóval nagyobb alakja az autósport történetének, mint amilyen Jos valaha is volt. abban sincs különbség, hogy hasonlóan pátyolgatja ő is a fiát jelenleg. egyébként is nem tudom mi azzal a probléma, ha ilyen fiatalabb versenyzők mögött ott van az apjuk és eleinte segítik őket, pláne ha már egyszer maguk is versenyzők voltak valamikor. majd idővel "kikopnak" onnan. 3. mivel előtte úgy is tesztelne és készülne és nem rögtön Melbourneben ülne bele először az autóba, így nyilvánvaló hogy nem okozna problémát semmilyen más autó elvezetése sem, erre mérget vehetsz. Raikkönen ugyan életkorban idősebb volt, de nem volt még annyi tapasztalata se alsóbb szériában mint Verstappennek, aztán mégis elég jól belerázódott. nem az életkoron és a tapasztalaton múlik a gyorsaság, hanem szimplán a tehetségen.

azért Sainz apuka sokszor meghúzódik a háttérben.nem keresi a rivaldafényt mint Verstappen apuka.

F1890
#38 F1890 2016. január 30. 15:56  
andrea1:
Mondjuk nem értem miért kaptátok fel ezt annyira, főleg azt írni erre, hogy Carlitos sír: „Nos, ha ő az új Senna, én pedig legyőzöm őt, akkor én ki is vagyok?” Ez a kérdés szerintem megállja a helyét a mai közvéleményben, persze ehhez el kell érni, hogy megverje idén illetve a közelében maradjon vagy tartósan verje. Mert ha ez megtörténik akkor jogos a kérdés. Persze ehhez ennek a feltételnek teljesülnie kell és nyilván úgy nem állhat ennek neki, hogy nem hiszi el azt, hogy megverje. AZ hogy ebből valaki azt szűrte le sír Carlos, hát gratulálok. :D

a kis sainz már 2014 évvégén azért hisztizett h őt válasszák mert megnyerte a wsr-t, aztán tavaly is végighisztizett h nem kap akkora figyelmet mint verstappen, majd még most is folytatja a rinyálást h ez meg az volt stb. tipikus massa barrichello gyenge jellem féle, a nagyok pont attól nagyok h nem keresnek kifogást , pályán válaszolnak, és leszarják h sztárolják e őket vagy sem

F1890
#37 F1890 2016. január 30. 15:54  

Azért bájos h a schumacher szurkolók beszélnek hypolásról, főleg annak tudtában h verstappen keményen bizonyított nem egyszer míg a kis schumacher még a leggyengébb kategóriában is középmezőnyös .
azt meg sohasem értem h mért kell az apja után vkit beskatulyázni , legyen szó tehetségről vagy személyiségről

cybergyerek
#36 cybergyerek 2016. január 30. 15:52  
andrea1:
Mondjuk nem értem miért kaptátok fel ezt annyira, főleg azt írni erre, hogy Carlitos sír: „Nos, ha ő az új Senna, én pedig legyőzöm őt, akkor én ki is vagyok?” Ez a kérdés szerintem megállja a helyét a mai közvéleményben, persze ehhez el kell érni, hogy megverje idén illetve a közelében maradjon vagy tartósan verje. Mert ha ez megtörténik akkor jogos a kérdés. Persze ehhez ennek a feltételnek teljesülnie kell és nyilván úgy nem állhat ennek neki, hogy nem hiszi el azt, hogy megverje. AZ hogy ebből valaki azt szűrte le sír Carlos, hát gratulálok. :D

én meg gratulálok a 100 %-os serena győzelmes jóslatodhoz, végül is majdnem bejött. :D

egyébként ha egészébe nézed a nyilatkozatot, akkor bizony van benne egy kis burkolt sírás és önfényezés.

cybergyerek
#35 cybergyerek 2016. január 30. 15:48  
successboy:
"de ezt a teljesítményével érdemelte ki," Szerintem ezt rosszul látod.Verstappen már akkor "sztár" volt, mikor kiderült hogy ő lesz az első a történelemben(és egyben valószínűleg az utosló is) aki azelőtt bekerülhet a királykategóriába, mielőtt betöltené a felnőttkort.Innen indult a hype, itt őrült meg a média(na meg jónéhány szurkoló is)és kezdte el tolni a sajtó a fiút.Ettől a pillanattól minden mozdulatát mindenki árgus szemekkel figyelte, hogy vajon mire lehet képes egy "gyerek" az F1-es mezőnyben.Természetesen ezért minden előzése egy kisebb szenzációval ért fel. Egyébként én sem tudok neki szurkolni neki a jövőbe ,mert egyrészt ismerjük ugye a frusztrált apját ,másrészt azért mert rengeteg segítséget kap tőle, tehát nem tudjuk hogy önerőből mire lenne képes.Kicsit olyan a fater mint egy babysitter aki állandóan ott legyeskedik körülötte, talán még a wc-n is besegít neki..Valószínűleg Jos a gyerekkel próbálja véghezvinni azt ami neki nem sikerült a formula 1-be, már egész pici korától erre tenyészti Max-ot, apa céljai ,ötletei ,tippjei vannak a fejében , nem pedig a saját "motorja" hajtja.Nem túl eredeti, számomra. Ettől függetlenül meggyőző a teljesítménye, az már megint más kérdés hogy ezekkel a mai F1-es autókkal jóval könnyebb "felvenni a tempót" mint a jóval nagyobb kanyarsebességre képes határon táncoló sárkányokkal.

1. teljesen rosszul emlékszel. a hozzáértők már a bőven a red bullos szerződése előtt észrevették, hogy várakozáson felül teljesít. természetes hogy amikor kiderült hogy érkezik az f1-be, mindez fokozódott, de koránt sem ott kezdődött.
2. úgy beszélsz, mintha Saninznak valami névtelen senki apja lenne. pedig az idősebb Carlos Sainz jóval nagyobb alakja az autósport történetének, mint amilyen Jos valaha is volt. abban sincs különbség, hogy hasonlóan pátyolgatja ő is a fiát jelenleg. egyébként is nem tudom mi azzal a probléma, ha ilyen fiatalabb versenyzők mögött ott van az apjuk és eleinte segítik őket, pláne ha már egyszer maguk is versenyzők voltak valamikor. majd idővel "kikopnak" onnan.
3. mivel előtte úgy is tesztelne és készülne és nem rögtön Melbourneben ülne bele először az autóba, így nyilvánvaló hogy nem okozna problémát semmilyen más autó elvezetése sem, erre mérget vehetsz. Raikkönen ugyan életkorban idősebb volt, de nem volt még annyi tapasztalata se alsóbb szériában mint Verstappennek, aztán mégis elég jól belerázódott. nem az életkoron és a tapasztalaton múlik a gyorsaság, hanem szimplán a tehetségen.

andrea1
#34 andrea1 2016. január 30. 15:15  

Mondjuk nem értem miért kaptátok fel ezt annyira, főleg azt írni erre, hogy Carlitos sír: „Nos, ha ő az új Senna, én pedig legyőzöm őt, akkor én ki is vagyok?” Ez a kérdés szerintem megállja a helyét a mai közvéleményben, persze ehhez el kell érni, hogy megverje idén illetve a közelében maradjon vagy tartósan verje. Mert ha ez megtörténik akkor jogos a kérdés. Persze ehhez ennek a feltételnek teljesülnie kell és nyilván úgy nem állhat ennek neki, hogy nem hiszi el azt, hogy megverje. AZ hogy ebből valaki azt szűrte le sír Carlos, hát gratulálok. :D

albutr
#33 albutr 2016. január 30. 15:13  
vacsad:
Carlos hajlamos megfeledkezni arról, hogy amíg ő ÖT ÉVIG tilitolizott nevelőszériákban, Verstappen egyetlen év után simán hozza a szintjét, sőt... savanyú a szőlő, először fel se nagyon akarták vinni a csapatba, mire sikerült bekerülnie, addigra meg kapott egy erős csapattársat :)

miért lenne neki savanyú?csak az emberek elfelejtik hogy Sainz is ugyanúgy megállta a helyét a f1-ben mint Verstappen.látunk már olyat is hogy valaki alsóbb szériákban ott volt a top versenyzők között mikor átjött a f1-ben akkor már nem tudta azt az eredményt hozzni amit előtte.

Utoljára módosítva: 2016. január 30. 15:14

albutr
#32 albutr 2016. január 30. 15:08  
Lombardo:
Mivel az agg Vetstappen előszeretettel mocskolta MS-t, ezert en egy Verstapennek értelemszerűen soha nem fogok szurkolni, ugyanakkor a napnál világosabb, hogy ez a srác egy zseni. Joggal sztárolták az F1 elotti eredmenyei miatt, es joggal sztárolják azert, mert 17 evesen ilyen debutalo szezont produkált. Ez nem lehet szimpátia kerdese. Raadasul sokan alig vártak, hogy a hype miatt elbukjon, és amikor ev elejen Sainz veregette időmérőkon, akkor mar sokan kezdtek is lehúzni. Tehat óriási nyomas van rajta, ez csak növeli a teljesitmenye értékét. Azt kéne latni, h tenyleg szarrá hypoljak, de ezt a teljesítményével érdemelte ki, nem azzal, h egy B kategóriás volt F1- es versenyző az apja. Hogy Sainz elgyepalja iden, arra az eddg látottak alapjan én kb 5 százalékot adok. Sainz szerintem egy Buemi szint ( aki egyaltalan nem volt lassú), Verstappen meg Vettel kaliber.

pedig állítólag Jos és Michael barátok.

successboy
#31 successboy 2016. január 30. 14:44  
Lombardo:
Mivel az agg Vetstappen előszeretettel mocskolta MS-t, ezert en egy Verstapennek értelemszerűen soha nem fogok szurkolni, ugyanakkor a napnál világosabb, hogy ez a srác egy zseni. Joggal sztárolták az F1 elotti eredmenyei miatt, es joggal sztárolják azert, mert 17 evesen ilyen debutalo szezont produkált. Ez nem lehet szimpátia kerdese. Raadasul sokan alig vártak, hogy a hype miatt elbukjon, és amikor ev elejen Sainz veregette időmérőkon, akkor mar sokan kezdtek is lehúzni. Tehat óriási nyomas van rajta, ez csak növeli a teljesitmenye értékét. Azt kéne latni, h tenyleg szarrá hypoljak, de ezt a teljesítményével érdemelte ki, nem azzal, h egy B kategóriás volt F1- es versenyző az apja. Hogy Sainz elgyepalja iden, arra az eddg látottak alapjan én kb 5 százalékot adok. Sainz szerintem egy Buemi szint ( aki egyaltalan nem volt lassú), Verstappen meg Vettel kaliber.

"de ezt a teljesítményével érdemelte ki,"

Szerintem ezt rosszul látod.Verstappen már akkor "sztár" volt, mikor kiderült hogy ő lesz az első a történelemben(és egyben valószínűleg az utosló is) aki azelőtt bekerülhet a királykategóriába, mielőtt betöltené a felnőttkort.Innen indult a hype, itt őrült meg a média(na meg jónéhány szurkoló is)és kezdte el tolni a sajtó a fiút.Ettől a pillanattól minden mozdulatát mindenki árgus szemekkel figyelte, hogy vajon mire lehet képes egy "gyerek" az F1-es mezőnyben.Természetesen ezért minden előzése egy kisebb szenzációval ért fel.
Egyébként én sem tudok neki szurkolni neki a jövőbe ,mert egyrészt ismerjük ugye a frusztrált apját ,másrészt azért mert rengeteg segítséget kap tőle, tehát nem tudjuk hogy önerőből mire lenne képes.Kicsit olyan a fater mint egy babysitter aki állandóan ott legyeskedik körülötte, talán még a wc-n is besegít neki..Valószínűleg Jos a gyerekkel próbálja véghezvinni azt ami neki nem sikerült a formula 1-be, már egész pici korától erre tenyészti Max-ot, apa céljai ,ötletei ,tippjei vannak a fejében , nem pedig a saját "motorja" hajtja.Nem túl eredeti, számomra.
Ettől függetlenül meggyőző a teljesítménye, az már megint más kérdés hogy ezekkel a mai F1-es autókkal jóval könnyebb "felvenni a tempót" mint a jóval nagyobb kanyarsebességre képes határon táncoló sárkányokkal.

Utoljára módosítva: 2016. január 30. 15:06

vacsad
#30 vacsad 2016. január 30. 14:31  

Carlos hajlamos megfeledkezni arról, hogy amíg ő ÖT ÉVIG tilitolizott nevelőszériákban, Verstappen egyetlen év után simán hozza a szintjét, sőt... savanyú a szőlő, először fel se nagyon akarták vinni a csapatba, mire sikerült bekerülnie, addigra meg kapott egy erős csapattársat :)

Lombardo
#29 Lombardo 2016. január 30. 14:15  
Jadeite:
Ez a rengeteg Verstappen-seggnyalás, meg új Senna/Schumacher szöveg után ha idén Saintz simán elgyepálja (amire egy laza 50% esély megvan), komolyan nagyot fogok nevetni. Nem kívánok neki rosszat, jó gyerek, meg minden, de ez a beteges hype baromi ártalmas tud lenni. Persze elsősorban nem ő tehet róla, hanem a sok idióta aki 1mást túllicitálva sztárolja már az első versenye óta.

Mivel az agg Vetstappen előszeretettel mocskolta MS-t, ezert en egy Verstapennek értelemszerűen soha nem fogok szurkolni, ugyanakkor a napnál világosabb, hogy ez a srác egy zseni. Joggal sztárolták az F1 elotti eredmenyei miatt, es joggal sztárolják azert, mert 17 evesen ilyen debutalo szezont produkált. Ez nem lehet szimpátia kerdese. Raadasul sokan alig vártak, hogy a hype miatt elbukjon, és amikor ev elejen Sainz veregette időmérőkon, akkor mar sokan kezdtek is lehúzni. Tehat óriási nyomas van rajta, ez csak növeli a teljesitmenye értékét. Azt kéne latni, h tenyleg szarrá hypoljak, de ezt a teljesítményével érdemelte ki, nem azzal, h egy B kategóriás volt F1- es versenyző az apja. Hogy Sainz elgyepalja iden, arra az eddg látottak alapjan én kb 5 százalékot adok. Sainz szerintem egy Buemi szint ( aki egyaltalan nem volt lassú), Verstappen meg Vettel kaliber.

Utoljára módosítva: 2016. január 30. 14:21

albutr
#28 albutr 2016. január 30. 13:46  
f1m12:
szerintem idén tisztább képet kapunk a két fiatalról, és baromira meg lennék lepve, ha Maxika nem hagyná ott fejlődésben minden szinten a spanyolt. ne legyen igazam, mert Carlosnak se kívánok rosszat, de kiderül. nem hiiszem, h a Ferrari motor majd annyi sokszor megadja magát. sok versenybefejezést várok

attól még az egyikük lehet pechesebb mint a másik.

Jadeite
#27 Jadeite 2016. január 30. 13:26  

Ez a rengeteg Verstappen-seggnyalás, meg új Senna/Schumacher szöveg után ha idén Saintz simán elgyepálja (amire egy laza 50% esély megvan), komolyan nagyot fogok nevetni. Nem kívánok neki rosszat, jó gyerek, meg minden, de ez a beteges hype baromi ártalmas tud lenni. Persze elsősorban nem ő tehet róla, hanem a sok idióta aki 1mást túllicitálva sztárolja már az első versenye óta.

Utoljára módosítva: 2016. január 30. 13:27

f1m12
#26 f1m12 2016. január 30. 13:03  

szerintem idén tisztább képet kapunk a két fiatalról, és baromira meg lennék lepve, ha Maxika nem hagyná ott fejlődésben minden szinten a spanyolt. ne legyen igazam, mert Carlosnak se kívánok rosszat, de kiderül. nem hiiszem, h a Ferrari motor majd annyi sokszor megadja magát. sok versenybefejezést várok

Trollface027
#25 Trollface027 2016. január 30. 11:39  
successboy:
Ha jól emlékszem Sainz jobb volt az időmérőkön mint Verstappen, így Senna-hoz hasonlítani Versetappent nem csak hogy korai , de elég nagy butaság is, főleg annak fényében hogy Senna időmérő menő volt.Ugyhogy Sainz kérdése igazán helytálló.

ez helyzetfüggő is : Rosberg 14ben simán verte Hamet időmérőkön akkit eddig egy körön talán legjobbnak gondoltunk, majd 15elején ő verte péppé Nicot , tavaly év végén meg Nico őt.

successboy
#24 successboy 2016. január 30. 11:23  
Lombardo:
épp ez az, hogy nem tudja legyőzni, tehat a kerdese nem releváns.

Ha jól emlékszem Sainz jobb volt az időmérőkön mint Verstappen, így Senna-hoz hasonlítani Versetappent nem csak hogy korai , de elég nagy butaság is, főleg annak fényében hogy Senna időmérő menő volt.Ugyhogy Sainz kérdése igazán helytálló.

Utoljára módosítva: 2016. január 30. 11:27

Lombardo
#23 Lombardo 2016. január 30. 10:40  

épp ez az, hogy nem tudja legyőzni, tehat a kerdese nem releváns.

Benhower
#22 Benhower 2016. január 29. 20:58  
f1m12:
egyetértek. sokat szívott, nagyon. de ezt a magamosdatást mégsem magyarázza. mi már tudjuk, h a főnökei tudják, h milyen jó munkát végzett, és értékelik. vajon ő hogy értékeli magát? mert csak azt tudjuk, h nagyon pozitívan, dicséri konkrétan önmagát. ezt sugallja. nézzünk meg egy más karaktert, aki ha magáról van szó, a legkritikusabb, és akármilyen klasszul megy is, egy fél mondat mindig ott van, hogy jobban kell dolgozni. igen, Vettel.

Az sem feltétlenül igaz hogy pechesebb, csak a sok sírás miatt érzi ezt mindenki. Ha nincsenek egyiküknek sem pechjei akkor is kb hasonló különbségű eredmény született volna. Tehetséges a f1hez, de valahogy benne nem látszik az a tűz mint Maxban.

Utoljára módosítva: 2016. január 29. 20:59

I'm ZS
#21 I'm ZS 2016. január 29. 20:53  

A halál Carlos, a halál...

f1m12
#20 f1m12 2016. január 29. 20:39  
sába:
Talán majd ha nem rohad le alatta az autó meg fogja mutatni, hogy mire képes.

egyetértek. sokat szívott, nagyon. de ezt a magamosdatást mégsem magyarázza. mi már tudjuk, h a főnökei tudják, h milyen jó munkát végzett, és értékelik. vajon ő hogy értékeli magát? mert csak azt tudjuk, h nagyon pozitívan, dicséri konkrétan önmagát. ezt sugallja. nézzünk meg egy más karaktert, aki ha magáról van szó, a legkritikusabb, és akármilyen klasszul megy is, egy fél mondat mindig ott van, hogy jobban kell dolgozni. igen, Vettel.

F1890
#19 F1890 2016. január 29. 19:37  
sába:
Talán majd ha nem rohad le alatta az autó meg fogja mutatni, hogy mire képes.

az első 3 futamon verstappen alatt rohadt le rohadt jó helyekről . nem szívott sokkal többet sainz, pontokban ígyis úgyis kikapott volna.

sába
#18 sába 2016. január 29. 19:36  
f1m12:
Verstappen nem beszél ennyi dicsőítő szöveget magáról. megteszi a sajtó helyette. az meg már régen gáz, hogy akkkor nyugszik meg, ha Marko, Vettel v Alo dicséri....magának kell megfelelnie. úgyhogy ki vagy, Carlos? először le kell győzni a csapattársat, dolgozni és keveset beszélni

Talán majd ha nem rohad le alatta az autó meg fogja mutatni, hogy mire képes.

f1m12
#17 f1m12 2016. január 29. 19:22  

Verstappen nem beszél ennyi dicsőítő szöveget magáról. megteszi a sajtó helyette. az meg már régen gáz, hogy akkkor nyugszik meg, ha Marko, Vettel v Alo dicséri....magának kell megfelelnie. úgyhogy ki vagy, Carlos? először le kell győzni a csapattársat, dolgozni és keveset beszélni

cybergyerek
#16 cybergyerek 2016. január 29. 18:40  
albutr:
Tosték tudják valójában hogy Sainz mennyit is ér valójában viszont érdekes hogy ő is dicséretett kapott elégedetek a munkájával nemcsak Maxéval.

az hogy kifelé mit kommunikál Tost, az nem feltétlen jelent sokat :P
kifelé nyilván nem fogja leszólni soha

albutr
#15 albutr 2016. január 29. 18:38  
cybergyerek:
nincs semmi túllihegve, Carlitos kicsit nyalogatja a sebeit :P

Tosték tudják valójában hogy Sainz mennyit is ér valójában viszont érdekes hogy ő is dicséretett kapott elégedetek a munkájával nemcsak Maxéval.

Utoljára módosítva: 2016. január 29. 18:39

cybergyerek
#14 cybergyerek 2016. január 29. 18:35  
albutr:
kicsit ez túl van lihegve hiszen Tost mind a 2 fiatalt megdicsérte.

nincs semmi túllihegve, Carlitos kicsit nyalogatja a sebeit :P

cybergyerek
#13 cybergyerek 2016. január 29. 18:33  

sírjál csak Carlos, sírjál csak. :)

albutr
#12 albutr 2016. január 29. 18:29  

kicsit ez túl van lihegve hiszen Tost mind a 2 fiatalt megdicsérte.

F1890
#11 F1890 2016. január 29. 18:28  
Enveblo:
abből hogy az egyenlő kocsis érv nálam nem jelent sokmindent

tehát akkor alonso és vettel is nem jobb valójában mint kimi?

Enveblo
#10 Enveblo 2016. január 29. 18:27  

Pl konzol vs PC

Konzolon mindenkinek ugyanaz áll rendelkezésére -> egyenlőség

PC-n mindenki azzal játszik amivel a legjobb -> egyenlőség

nincs igazság ebből a szempontból

Enveblo
#9 Enveblo 2016. január 29. 18:26  
F1890:
nem tudom h ezt h hoztad ki de zseniális

abből hogy az egyenlő kocsis érv nálam nem jelent sokmindent

F1890
#8 F1890 2016. január 29. 18:25  
Enveblo:
szóval Fernando 4x jobb mint Kimi :D értem

nem tudom h ezt h hoztad ki de zseniális



FORMA-1 HÍREK

Daniel Ricciardo, Mark Webber

62016.08.30. 12:13

Utolérte a Ferrarit a Renault?

Ricciardo rossz híre Maranallónak

72016.08.30. 11:34

Örök átok ül rajta?

Hülk lassan azzal szerzi meg első dobogós helyezését, hogy sosem állhat pódiumra…