Hamilton fölényben, de nem az élen – Verstappené az utolsó edzés!

írta: M4Sport
2016. október 29. 18:01
FOTÓ: ©xpbimages.com

Lewis Hamilton tovább őrzi előnyét az egyelőre bizonytalannak tűnő Nico Rosberggel szemben, ám edzést így sem sikerült nyernie. Ezúttal Max Verstappen előzte meg őt minimális különbséggel. A két Ferrarinak a 6-7. hely jutott.

Kína óta nem fordult elő, hogy szabadedzést nyert a Ferrari, így Sebastian Vettel pénteki meglepetés elsősége után arról folyt a találgatás, vajon valóban ennyire jók-e a vörös autók Mexikóban. A harmadik szabadedzésen a csapatok azonban másfajta kérdésekre is választ kerestek. Például arra, hogy mennyiben változik meg a pálya javulásával és a barátságosabbá, naposabbá váló időjárással a gumik viselkedése péntekhez képest.

A nyitónapon sokan szenvedtek a gumik kopása és szemcsésedése miatt, ami ismét elgondolkodtatta a legjobbakat: lehetséges és érdemes-e a lágy abroncsokkal bejutni a Q3-ba? Emellett időmérős taktikát is kellett választaniuk: pénteken több csapatnak két bemelegítő körre is szüksége volt ahhoz, hogy munkára bírja a szuperlágy keveréket.

Mint kiderült, emellett a forgalomban autózást is gyakorolhatták, mely főleg az időmérő Q1-es szakaszában jelenthet majd problémát…

A pénteken elmaradt napsütés némiképp váratlanul érhette Jenson Buttont, aki első installációs köre után máris sötétebb sisakrostélyt kért csapatától. A délelőtt első perceiben a Haasok, McLarenek és Manorok mutatták a legnagyobb aktivitást, Esteban Oconé volt az első mért kör, a nagyok közül pedig a Mercedes kezdte az érdemi munkát.

Mindkét versenyzőjük a lágy gumikon futott ki, Hamilton 8 másodperccel lassabb bemelegítő körrel kezdett, majd első valódi repülőkörében 0,4 másodperccel gyorsabbnak bizonyult Rosbergnél. A brit etapja 5. körében további 0,4 másodpercet csípett le idejéből, és már 1:19,721-es eredménynél járt – Rosberg eközben fokozatosan 1:20,4-re, majd 1:20,2-re javított, de csapattársa tempóját nem tudta tartani.

A hosszabb etappal nyitó Mercedeseknek az első 20 percben a Toro Rossók és a Force Indiák voltak a legnagyobb ellenfeleik, a Red Bull és a Ferrari csak később kezdték meg a munkát. Sebastian Vettel beszámolók szerint majd’ negyed órával a kezdés után bukkant föl először a Ferrari garázsában.

A két Williams már javában a szuperlágy gumikon rótta a köröket (Valtteri Bottas a 3. helyen állt, Felipe Massa a füvet is meglátogatta), amikor a vörös autók teljesítették első mért köreiket – még a lágy abroncsokon. Kimi Räikkönen 1:20,9-es körrel kezdett, Sebastian Vettel 1:20,048-as eredményével máris Rosberg elé jött föl másodiknak.

Az edzés felénél a két Mercedesen és Ferrarin kívül a Toro Rosso, a Force India és a Williams képviseltette magát a legjobb tízben – a Red Bullok még sehol. Az osztrák csapat versenyzői pénteken a szuperlágy gumik teljesítményével bajlódott, s megjegyezték, muszáj lesz javítaniuk, ha ki akarják használni amúgy ígéretes versenytempójukat a többi keveréken.

Már Daniel Ricciardo és Max Verstappen első próbálkozásai azt mutatták, sikerült előrelépniük. Mindketten 1:19,9-es időt autóztak a lágy gumikon, és ezzel máris Hamilton első számú üldözőivé léptek elő. Az első négy helyezett ekkor alig több mint 3 tizeden belül volt egymástól, Vettelt ráadásul kevesebb mint 1 tized választotta el a Red Bulloktól. Az újra a próbarajtjára panaszkodó Rosberg csak az 5., Räikkönen pedig a 11. helyen állt.

Úgy léptünk az utolsó 20 percbe, hogy a mezőny többsége a boxutcában várakozott. A két Mercedes egy-egy próbakörre még visszatért a lágy gumikon, aztán ők is eltűntek a garázsban.

Az utolsó szuperlágyas etapoknak a Sauberek és a Williamsek rugaszkodtak neki elsőként. Friss abroncsait kihasználva, Felipe Massa fel is jött a 4. helyre, megfutva csapata első 1:19-es körét. Valtteri Bottas sem akart lemaradni, közel 2 tizedet adott csapattársának.

Az ellenfelek addig halogatták az utolsó köröket, hogy végül egymás életét keserítették meg. Az utolsó 10 percben hirtelen mindenki a pályán termett, és Lewis Hamiltonnal együtt sokan panaszkodhattak a forgalomra.

Verstappen nem volt köztük: a szuperlágy gumin 1:19,137-es körrel vette át a vezetést, majd a tiszta pálya előnyeit kihasználva futott még egy közel azonos köridőt. Ezzel övé lett a harmadik edzés.

Ricciardo 0,3-del elmaradt tőle, Vettel hiába futotta meg az abszolút legjobb első szektoridőt, belehibázott körébe, de Räikkönen is a bukótérbe futott az egyik kanyarban, és csak 9.-nek lépett előre.

A Mercedesnél Rosberg a stadionrész bejáratánál túlkormányzott autóját csak a bukótérben tudta „összeszedni”. Hamiltonnak ugyan sikerült javítania, ám így is 0,094 másodperccel elmaradt Verstappen legjobbjától. Később csapattársa is előrébb lépett, de Hamilton mellett a két Red Bullt sem sikerült megelőznie, így csak a 4. hely jutott neki. Nem túl jó előjel a szempontjából.

A két Ferrari eközben Valtteri Bottas mögött, de Felipe Massa és Nico Hülkenberg előtt zárt a 6-7. pozícióban. A legjobb tízbe még Carlos Sainz fért be.

A játék mostantól tétre megy: magyar idő szerint 20 órakor következik az időmérő edzés!

Mexikói Nagydíj, 3. szabadedzés – végeredmény

Versenyző Csapat Idő Különbség Kör
1. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:19,137 16
2. Lewis Hamilton Mercedes 1:19,231 +0,094 23
3. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:19,370 +0,233 17
4. Nico Rosberg Mercedes 1:19,618 +0,481 27
5. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:19,811 +0,674 19
6. Sebastian Vettel Ferrari 1:19,937 +0,800 16
7. Kimi Räikkönen Ferrari 1:19,994 +0,857 16
8. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:19,997 +0,860 22
9. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1:20,255 +1,118 21
10. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:20,325 +1,188 22
11. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:20,472 +1,335 20
12. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Ferrari 1:20,586 +1,449 20
13. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:20,600 +1,463 18
14. Jolyon Palmer Renault 1:20,959 +1,822 18
15. Jenson Button McLaren-Honda 1:21,152 +2,015 19
16. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:21,245 +2,108 21
17. Esteban Gutiérrez Haas-Ferrari 1:21,338 +2,201 16
18. Kevin Magnussen Renault 1:21,345 +2,208 17
19. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:21,601 +2,464 15
20. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:21,758 +2,621 23
21. Esteban Ocon Manor-Mercedes 1:21,921 +2,784 22
22. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:22,354 +3,217 18

Oszd meg!





52 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

DUdi
#52 DUdi 2016. október 29. 19:35  

Palmer nem indul az időmérőn, mert megsérült az alváz.

j0hNniE
#51 j0hNniE 2016. október 29. 19:30  

Sziasztok.

Mivel kulfoldon vafyok, szeretnek kerni egy mukodo streamet az idomerohoz.
Tudna adni valaki?

andrea1
#50 andrea1 2016. október 29. 19:16  

Új váltó Kiminel, nincs büntetés mert nem.fejezte be az előző futamot.

andrea1
#49 andrea1 2016. október 29. 18:47  

Hajajjj mi volt ez a 9 tized az elején. A Ferrari meg találjon valamit még mert ez kevés egy kicsit ;)

MrBreaker
#48 MrBreaker 2016. október 29. 18:44  

Hát Rosbergnek elég gáz eddig ez a hétvége.Mind a 3 szabadedzésen megkapta azt a 4-5 tizedet.Ez az ő helyzetében nem is lenne akkora gáz,mert bőven belefért eddig ez a lemaradás,mert sima 2. lett szinte így is.Most viszont ott van az RB,Ferrari is közel hozzájuk így ha betlizik itt könnyen lehet,hogy csak 4-5 lesz a futamon,ami már bőven nem fér bele.

f1m12
#47 f1m12 2016. október 29. 18:43  
Nigel:
Tudjuk, hogy mi a realitás, de akkor is jó volt egy kicsit álmodozni. Mint ahogy Vettelék is tették a tegnapi edzés "sikerei" után. Elég bizakodóan nyilatkozott, holott jól tudja, hogy fenntartásokkal kell kezelni a pénteki eredményeket. Próbált keresni valami biztatót, valami kapaszkodót, de csodák csak nagyon ritkán történnek ebben a sportban. De ha mégis lesznek, akkor sem most, és nem a Ferraritól.

hát nem tudom, ki álmodozott. ......... Vettel mindig ilyeneket nyilatkozik, de már nekem nem mérvadó, amit mond

Nigel
#46 Nigel 2016. október 29. 18:36  
f1m12:
szerintem senki nem álmodozott. aki legalább az idei bajnokságot követi, az tudja, hogy mi merre hány méter, és nincsenek ferraris reményei

Tudjuk, hogy mi a realitás, de akkor is jó volt egy kicsit álmodozni. Mint ahogy Vettelék is tették a tegnapi edzés "sikerei" után. Elég bizakodóan nyilatkozott, holott jól tudja, hogy fenntartásokkal kell kezelni a pénteki eredményeket.

Próbált keresni valami biztatót, valami kapaszkodót, de csodák csak nagyon ritkán történnek ebben a sportban. De ha mégis lesznek, akkor sem most, és nem a Ferraritól.

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 18:39

F1890
#45 F1890 2016. október 29. 18:25  
Janisf:
Már csak azért is mert pattanásig feszültté válhat a foci és roppant egyszerű a követhetősége, ha bemegy a labda gól, ha nem nem... És ezenkívül Egyszerűek a szabályok és kevés módon lehet csak gólt szerezni... Míg egy tech sportban a technika 95%-ban döntő tényező, és a szabályozás sem valami egyszerű....

plusz a legnagyobb előnye h kimész az utcára és tudsz focizni, vagy bent a szobában. akár egy kaviccsal is lehet.

Janisf
#44 Janisf 2016. október 29. 18:21  
Zasalamel:
A foci össze sem hasonlítható a motorsporthoz, a foci a legnépszerűbb sportág minden tekintetben.

Már csak azért is mert pattanásig feszültté válhat a foci és roppant egyszerű a követhetősége, ha bemegy a labda gól, ha nem nem... És ezenkívül Egyszerűek a szabályok és kevés módon lehet csak gólt szerezni...

Míg egy tech sportban a technika 95%-ban döntő tényező, és a szabályozás sem valami egyszerű....

f1m12
#43 f1m12 2016. október 29. 18:18  
Nigel:
Néhányszor eljátszották már, hogy FP3-at átengedték a RB-nak, majd az időmérőn megmutatták valós erejüket. Szerintem nem lehet hatalmas változásokra számítani Austin után, vagyis a Mercik önerőből most sem lesznek legyőzhetőek. A Ferrari egy napig álmodozhatott, aztán visszaesett a rideg valóság talajára. Fájdalmas tapasztalat, de nem újdonság.

szerintem senki nem álmodozott. aki legalább az idei bajnokságot követi, az tudja, hogy mi merre hány méter, és nincsenek ferraris reményei

ernike
#42 ernike 2016. október 29. 18:07  
F1890:
kb semmit 2 tizedet. mert forgalomba került első gyors körén, de ha itt is kikapnak a rb-tól ilyen hosszú egyenesekkel tűzdelt pályán az már vérciki

Már régen vérciki, Spanyolország óta.

Nigel
#41 Nigel 2016. október 29. 18:05  

Néhányszor eljátszották már, hogy FP3-at átengedték a RB-nak, majd az időmérőn megmutatták valós erejüket. Szerintem nem lehet hatalmas változásokra számítani Austin után, vagyis a Mercik önerőből most sem lesznek legyőzhetőek.

A Ferrari egy napig álmodozhatott, aztán visszaesett a rideg valóság talajára. Fájdalmas tapasztalat, de nem újdonság.

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 18:08

F1890
#40 F1890 2016. október 29. 18:05  
ernike:
Vettel javított egyáltalán szuperlágyon? Nagy volt a forgalom. nem is értem miért nem hozzák ki más ütemben a versenyzőket.

kb semmit 2 tizedet. mert forgalomba került első gyors körén, de ha itt is kikapnak a rb-tól ilyen hosszú egyenesekkel tűzdelt pályán az már vérciki

KIMI AND THE RED POWER
#39 KIMI AND THE RED POWER 2016. október 29. 18:04  
ernike:
Vettel javított egyáltalán szuperlágyon? Nagy volt a forgalom. nem is értem miért nem hozzák ki más ütemben a versenyzőket.

Első meg középső szektorban igen, az utolsóban nem...

IcemanBen
#38 IcemanBen 2016. október 29. 18:04  
ernike:
Vettel javított egyáltalán szuperlágyon? Nagy volt a forgalom. nem is értem miért nem hozzák ki más ütemben a versenyzőket.

Kb. 4. nekifutásra sikerült tiszta kört mennie neki is... 1 tizedet tudott javítani a lágyas körén. Katasztrófa volt az utolsó 10 perc.

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 18:05

Vito
#37 Vito 2016. október 29. 18:04  
ernike:
Vettel javított egyáltalán szuperlágyon? Nagy volt a forgalom. nem is értem miért nem hozzák ki más ütemben a versenyzőket.

Szerintem igen, de mindkèt ferraris forgalomban volt

F1890
#36 F1890 2016. október 29. 18:04  
SF_Adam:
Hülyeségeket beszélsz. Többen nézik a magyar focit, mint az F1-et. A barca/real meccseknél is nagyobb a nézettsége itthon a magyar bajnokiknak.

http://brandtrend.hu/nezettseg/2016/10/25/nezettsegi-adatok-2016-42-het

akkor nézzél utána ennek

ernike
#35 ernike 2016. október 29. 18:01  
KIMI AND THE RED POWER:
Valaki meg tudja mondani, hogy Seb az első etapját lágyon vagy szuper lágyon teljesítette-e?

Lágy.

ernike
#34 ernike 2016. október 29. 18:00  

Vettel javított egyáltalán szuperlágyon? Nagy volt a forgalom. nem is értem miért nem hozzák ki más ütemben a versenyzőket.

KIMI AND THE RED POWER
#33 KIMI AND THE RED POWER 2016. október 29. 18:00  

Valaki meg tudja mondani, hogy Seb az első etapját lágyon vagy szuper lágyon teljesítette-e?

F1890
#32 F1890 2016. október 29. 17:58  

azonkívül h forgalom volt, a ferrari várhatóan belekerült a beállítások labirintusába :D

qwerm
#31 qwerm 2016. október 29. 17:58  

Na igy mar mindjart mas :)

KIMI AND THE RED POWER
#30 KIMI AND THE RED POWER 2016. október 29. 17:57  

Na Räi megint előhúzott valamit... Hihetetlen pali.

KIMI AND THE RED POWER
#29 KIMI AND THE RED POWER 2016. október 29. 17:52  
qwerm:
Kvali utan is cserelhetnek

Így is úgyis mezőny vége, akkor már friss gumik legyenek.

qwerm
#28 qwerm 2016. október 29. 17:51  
KIMI AND THE RED POWER:
Kimi eddig kritikán aluli. Legutóbb Kanadában volt ilyen kirívóan hideg, akkor is pocsék volt. Rakjanak be neki 1 új motort, a kvalin meg ki se menjen ha csak nem történik csoda.

Kvali utan is cserelhetnek

Nigel
#27 Nigel 2016. október 29. 17:51  
F1890:
1. miellőtt megírtad a hsz-t már javítottam. 2 engem nem érdekel sem az osztrák sem a német nézettség. mivel itt a magyar focit hasonlítottuk össze az f1-el. és igen kötelező adniuka a mennyeit. ettől függetlenül van még másik 5 csatornájuk ahol adni tudnák az f1-et (főleg úgyh többen nézik ezt mint a magyar focit) ha minden kötél szakad ott az internet is.

Ok, csak később vettem észre, hogy kijavítottad.

Az időmérőt élőben közvetítik, erre nem lehet panasz. Az edzéseket is élőben szokták, ha erre lehetőség nyílik. Bármennyire is vacak ez a magyar foci, azért a rangadók még mindig viszonylag sok nézőt ültetnek a képernyők elé. A harmadik szabadedzés nem számít bele semmibe, a meccsek viszont a bajnoki cím sorsáról döntenek.

Egy kicsit túlbecsülöd a sportok iránti érdeklődést. A Bajnokok Ligája vonz még viszonylag sok nézőt, a többi sportesemény nem hozza igazán lázba a magyarokat. De akit mégis érdekel, szerencsére meg tudja nézni a neten, így nem marad le semmiről sem.

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:53

SF_Adam
#26 SF_Adam 2016. október 29. 17:50  
F1890:
1. miellőtt megírtad a hsz-t már javítottam. 2 engem nem érdekel sem az osztrák sem a német nézettség. mivel itt a magyar focit hasonlítottuk össze az f1-el. és igen kötelező adniuka a mennyeit. ettől függetlenül van még másik 5 csatornájuk ahol adni tudnák az f1-et (főleg úgyh többen nézik ezt mint a magyar focit) ha minden kötél szakad ott az internet is.

Hülyeségeket beszélsz. Többen nézik a magyar focit, mint az F1-et. A barca/real meccseknél is nagyobb a nézettsége itthon a magyar bajnokiknak.

qwerm
#25 qwerm 2016. október 29. 17:50  

Van infó arról, h kimi miert marad el 8 tizeddel vetteltol?

KIMI AND THE RED POWER
#24 KIMI AND THE RED POWER 2016. október 29. 17:49  

Kimi eddig kritikán aluli. Legutóbb Kanadában volt ilyen kirívóan hideg, akkor is pocsék volt. Rakjanak be neki 1 új motort, a kvalin meg ki se menjen ha csak nem történik csoda.

cnote76
#23 cnote76 2016. október 29. 17:47  

Hamilton kérésére éjszaka motort cseréltek nála

Nigel
#22 Nigel 2016. október 29. 17:43  
Zasalamel:
A foci össze sem hasonlítható a motorsporthoz, a foci a legnépszerűbb sportág minden tekintetben.

Nem csak a foci előzi meg népszerűségben : http://www.movingto-germany.com/top-10-sports-in-germany/

F1890
#21 F1890 2016. október 29. 17:41  
Nigel:
Ez egy álomvilág, semmi köze a realitáshoz. Érdekelne, honnan vetted ezt az 1,7 milliót. Beleszámolták azt is, aki csak 1 perc erejéig kapcsolt véletlenül oda. Korábban kijött egy adat, miszerint 4 millió magyar nézte végig az egyik hungaroringi futamot :) Megmosolyogtató. Szerinted nem érdekes a német nézettség. Valóban, hisz csak alig pár német körözget a mezőnyben, és egynek reális esélye is van a világbajnoki címre. Az osztrák adatokat is rendszeresen közzéteszik. Ha van az F1 iránt igazán elkötelezett ország, akkor az épp az osztrák, hatalmas hagyományokkal az F1 terén. Ott is hasonlóan lesújtóak a nézettségi adatok. De miért ne lennének ? Mit tudsz élvezni ebben az igazi F1-re nyomaiban sem emlékeztető eseményre ? Azon rágjuk le a körmünket, hogy a két mercis közül melyik szerzi meg a pole-t, és hogy a mezőny legjobbjának tartott Alonso bejut-e a Q3-ba ? Ez tényleg mindenkit lázba hoz, ennél többe kívánni sem lehetne.

1.
miellőtt megírtad a hsz-t már javítottam.

2 engem nem érdekel sem az osztrák sem a német nézettség. mivel itt a magyar focit hasonlítottuk össze az f1-el. és igen kötelező adniuka a mennyeit. ettől függetlenül van még másik 5 csatornájuk ahol adni tudnák az f1-et (főleg úgyh többen nézik ezt mint a magyar focit) ha minden kötél szakad ott az internet is.

Nigel
#20 Nigel 2016. október 29. 17:37  
F1890:
1. igazad van, rosszul tudtam. kb 800 ezren nézték a magyar nagydíjat. de ez baromi jó arány egy 10 milliós orszában 2 nem izgat németország mivel a magyarokról van szó. és ahol 10% nézi a futamokat ott az baromi jó szzalékos arány 3. teljesen értelmetlen mindig a német nézettséggel, német élettel jönni mikor magyarok vaguynk :)

Ez egy álomvilág, semmi köze a realitáshoz. Érdekelne, honnan vetted ezt az 1,7 milliót. Beleszámolták azt is, aki csak 1 perc erejéig kapcsolt véletlenül oda. Korábban kijött egy adat, miszerint 4 millió magyar nézte végig az egyik hungaroringi futamot :) Megmosolyogtató.

Szerinted nem érdekes a német nézettség. Valóban, hisz csak alig pár német körözget a mezőnyben, és egynek reális esélye is van a világbajnoki címre. Az osztrák adatokat is rendszeresen közzéteszik.

Ha van az F1 iránt igazán elkötelezett ország, akkor az épp az osztrák, hatalmas hagyományokkal az F1 terén. Ott is hasonlóan lesújtóak a nézettségi adatok. De miért ne lennének ? Mit tudsz élvezni ebben az igazi F1-re nyomaiban sem emlékeztető eseményre ? Azon rágjuk le a körmünket, hogy a két mercis közül melyik szerzi meg a pole-t, és hogy a mezőny legjobbjának tartott Alonso bejut-e a Q3-ba ? Ez tényleg mindenkit lázba hoz, ennél többe kívánni sem lehetne.

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:39

F1890
#19 F1890 2016. október 29. 17:29  
Nigel:
1 millióan már rég nem nézik az F1-et, maximum a magyar futamra kapcsolnak annyian, egyszer egy évben. Egyébként, hogy mennyire visszaesett az F1 népszerűsége, jól mutatja, hogy például a német RTL is "leadta" a szombati időmérőt a partnercsatornájának, a jóval kisebb nézettséggel bíró n-tv-nek, pedig, ha valahol, akkor épp Németországban azt gondolná az ember, hogy F1 lázban égnek Nico világbajnoki esélyei miatt. Azonban ez cseppet sincs így. A Bundesliga meccsei mellett Angelique Kerber menetelése érdekli a németeket leginkább. Az F1-re magasról tesznek. Épp most volt egy érdekes számadat : A Premier League meccseit 4,7 milliárd szurkoló nézi a világon, míg az F1 futamaira csak alig félmilliárdan kíváncsiak világszerte.

1. igazad van, rosszul tudtam. kb 800 ezren nézték a magyar nagydíjat. de ez baromi jó arány egy 10 milliós orszában

2 nem izgat németország mivel a magyarokról van szó. és ahol 10% nézi a futamokat ott az baromi jó szzalékos arány

3. teljesen értelmetlen mindig a német nézettséggel, német élettel jönni mikor magyarok vaguynk :)

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:31

Nigel
#18 Nigel 2016. október 29. 17:29  
Go.Michael:
Egyébként ott a lelátók között lehet hangulat, nem semmi egy pálya. Látva ezeket a helyszíneket, van hova fejlődnie a hungaroringnek biza.

Igen, rendkívüli az eufória. De Mexikóban több ,mint 20 évig nem rendeztek versenyt, az emberek ki vannak éhezve. Mi viszont megszakítás nélkül rendezhetünk futamokat, 1986 óta.

Van egy varázsa a mi pályánknak, máskülönben nem lennénk ilyen kivételezett helyzetben. Alaposan fel lesz újítva a Ring, szerintem nem lesz panasz rá, minden igényt kielégít majd.

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:29

Zasalamel
#17 Zasalamel 2016. október 29. 17:24  
Nigel:
1 millióan már rég nem nézik az F1-et, maximum a magyar futamra kapcsolnak annyian, egyszer egy évben. Egyébként, hogy mennyire visszaesett az F1 népszerűsége, jól mutatja, hogy például a német RTL is "leadta" a szombati időmérőt a partnercsatornájának, a jóval kisebb nézettséggel bíró n-tv-nek, pedig, ha valahol, akkor épp Németországban azt gondolná az ember, hogy F1 lázban égnek Nico világbajnoki esélyei miatt. Azonban ez cseppet sincs így. A Bundesliga meccsei mellett Angelique Kerber menetelése érdekli a németeket leginkább. Az F1-re magasról tesznek. Épp most volt egy érdekes számadat : A Premier League meccseit 4,7 milliárd szurkoló nézi a világon, míg az F1 futamaira csak alig félmilliárdan kíváncsiak világszerte.

A foci össze sem hasonlítható a motorsporthoz, a foci a legnépszerűbb sportág minden tekintetben.

Nigel
#16 Nigel 2016. október 29. 17:21  
F1890:
ahhoz képest mindig 1 millió körül nézik az f1-et. a mennyei bajnokit meg leszarja mindenkit, még akkoris ha 150 ft a belépő mint vmelyik meccsre a hétvégén. 5 csatornájuk van, nem hiszem el h nem tudnák ezt megoldani, legalább interneten ahogy az olimpián is elérhető volt. úgyh rizsa az mindig van itthon , mindent kilehet magyarázni vagy beállítani úgy h nem lehet nem úgy volt stb

1 millióan már rég nem nézik az F1-et, maximum a magyar futamra kapcsolnak annyian, egyszer egy évben. Egyébként, hogy mennyire visszaesett az F1 népszerűsége, jól mutatja, hogy például a német RTL is "leadta" a szombati időmérőt a partnercsatornájának, a jóval kisebb nézettséggel bíró n-tv-nek, pedig, ha valahol, akkor épp Németországban azt gondolná az ember, hogy F1 lázban égnek Nico világbajnoki esélyei miatt.

Azonban ez cseppet sincs így. A Bundesliga meccsei mellett Angelique Kerber menetelése érdekli a németeket leginkább. Az F1-re magasról tesznek.
Épp most volt egy érdekes számadat : A Premier League meccseit 4,7 milliárd szurkoló nézi a világon, míg az F1 futamaira csak alig félmilliárdan kíváncsiak világszerte.

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:25

KIMI AND THE RED POWER
#15 KIMI AND THE RED POWER 2016. október 29. 17:11  

Sky-on azt mondják, hogy Vettel a garázs közelében sincs, míg Kimi már az autóban ül szokás szerint. Mondjuk amilyen hideg van, nem csoda... :D

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:12

Go.Michael
#14 Go.Michael 2016. október 29. 17:10  
Nigel:
Nem szokott le, csak a késői kezdés miatt vannak olyan sportesemények, amelyekkel ütközik, és amelyek fontosabbak, mint a semmiről sem döntő harmadik szabadedzés. Mexikóban azonban nem így gondolják. Már most 80-90 ezer szurkoló van a pályán, el lehet képzelni, milyen őrület lesz itt holnap :)

Egyébként ott a lelátók között lehet hangulat, nem semmi egy pálya. Látva ezeket a helyszíneket, van hova fejlődnie a hungaroringnek biza.

F1890
#13 F1890 2016. október 29. 17:09  
Nigel:
Sajnos, lassan ugyanez ez lesz mondható az F1-ről is. Már csak a legfanatikusabbak kínozzák magukat, és veszik az időt és fáradságot, hogy megnézzék a száguldó cirkusz eseményeit.

ahhoz képest mindig 1 millió körül nézik az f1-et. a mennyei bajnokit meg leszarja mindenkit, még akkoris ha 150 ft a belépő mint vmelyik meccsre a hétvégén. 5 csatornájuk van, nem hiszem el h nem tudnák ezt megoldani, legalább interneten ahogy az olimpián is elérhető volt.

úgyh rizsa az mindig van itthon , mindent kilehet magyarázni vagy beállítani úgy h nem lehet nem úgy volt stb

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:09

Thibczy
#12 Thibczy 2016. október 29. 17:08  
KIMI AND THE RED POWER:
Nem szoktak le, de míg délelőtt meg 2-kor belefér a körözgetés mutatása, addig délután/este sok olyan sportesemény van, ami több mindenkit érdekel mint egy szabadedzés.

Van 5 közszolgálati csatorna, lassan M6 is lesz majd. Egyikre csak betehetnék. Nem hinném, hogy az M4 Sporton kívül más nézi ezt a szutyok köztévét.

Nigel
#11 Nigel 2016. október 29. 17:06  
Go.Michael:
én kérek elnézést, hogy a a páratlanul népszerű magyar foci bajnokit kihagyom inkább. :D


Sajnos, lassan ugyanez ez lesz mondható az F1-ről is. Már csak a legfanatikusabbak kínozzák magukat, és veszik az időt és fáradságot, hogy megnézzék a száguldó cirkusz eseményeit.

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:13

Go.Michael
#10 Go.Michael 2016. október 29. 17:03  
Nigel:
Nem szokott le, csak a késői kezdés miatt vannak olyan sportesemények, amelyekkel ütközik, és amelyek fontosabbak, mint a semmiről sem döntő harmadik szabadedzés. Mexikóban azonban nem így gondolják. Már most 80-90 ezer szurkoló van a pályán, el lehet képzelni, milyen őrület lesz itt holnap :)

én kérek elnézést, hogy a a páratlanul népszerű magyar foci bajnokit kihagyom inkább. :D

Nigel
#9 Nigel 2016. október 29. 17:01  
Go.Michael:
Elég szomorú hogy leszokott a magyar tv a szabadedzések közvetítéséről... :/

Nem szokott le, csak a késői kezdés miatt vannak olyan sportesemények, amelyekkel ütközik, és amelyek fontosabbak, mint a semmiről sem döntő harmadik szabadedzés.


Mexikóban azonban nem így gondolják. Már most 80-90 ezer szurkoló van a pályán, el lehet képzelni, milyen őrület lesz itt holnap :)

Utoljára módosítva: 2016. október 29. 17:04

Nigel
#8 Nigel 2016. október 29. 17:00  

http://www.totalsportek.com/formula-1-live-stream/

KIMI AND THE RED POWER
#7 KIMI AND THE RED POWER 2016. október 29. 16:57  
Go.Michael:
Elég szomorú hogy leszokott a magyar tv a szabadedzések közvetítéséről... :/

Nem szoktak le, de míg délelőtt meg 2-kor belefér a körözgetés mutatása, addig délután/este sok olyan sportesemény van, ami több mindenkit érdekel mint egy szabadedzés.

Go.Michael
#6 Go.Michael 2016. október 29. 16:50  

http://cricbox.tv/sky-sports-f1-live-streaming

de ha valaki tud jobb minőségűt, ne fogja vissza magát. :)

Go.Michael
#5 Go.Michael 2016. október 29. 16:49  
ernike:
Amúgy ne sajnáld Szujó egy idióta. Legszívesebben az időmérőt és a versenyt is a Sky-on nézném csak ott azért jó a jó képminőség.

Egyébként elkeserítő hogy a közvetítések nagy része, illetve a boxutca magazin is már csak a pletyka hírekről tud szólni.

F1890
#4 F1890 2016. október 29. 16:48  

valaki dobna egy ace streamet? mindig szoktátok írni. köcce

ernike
#3 ernike 2016. október 29. 16:45  
Go.Michael:
Elég szomorú hogy leszokott a magyar tv a szabadedzések közvetítéséről... :/

Amúgy ne sajnáld Szujó egy idióta. Legszívesebben az időmérőt és a versenyt is a Sky-on nézném csak ott azért jó a jó képminőség.

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Nico Rosberg

352016.12.03. 14:08

Rosberg: Ha nem lettem volna bajnok, folytatom!

Egyelőre kizártnak tartja, hogy egy nap visszatér

102016.12.03. 12:36

Hamilton: Néha kényelmetlenül éreztem magam

„Mélyebbre kellett ásnom, mint az előző években”