Hamilton úgy érzi, máris bizonyított kritikusainak

Hamilton úgy érzi, máris bizonyított kritikusainak

Írta: Telesport
2013. március 19. 10:38
írta: Telesport
2013. március 19. 10:38
FOTÓ: ©xpbimages.com
Sergio Pérez, Lewis Hamilton
© xpbimages.com

A tél folyamán sokan vitatták Lewis Hamilton döntésének helyességét, aki tavaly szeptemberben jelentette be, hogy a McLarentől a Mercedeshez igazol. A brit szerint már az első futam után nyilvánvalóvá vált, hogy a kritikusai tévedtek.

A 2008-as bajnok választását főként korábbi pilóták tartották helytelennek, így például a többszörös futamgyőztes Sir Stirling Moss és a háromszoros bajnok Jackie Stewart is meggondolatlan, illetve kockázatos döntésnek tartotta Hamilton lépését.

Az Ausztrál Nagydíjon a 28 éves versenyző a 3. helyről rajtolva ötödikként ért célba, míg korábbi csapata, a McLaren elismerten szenved az autóval - Jenson Button és Sergio Pérez csak a pontszerzésért küzdhettek Melbourne-ben. Hamilton korábban elmondta, a Mercedes nem áll távol attól, hogy utolérje az élmezőnyt, s úgy látja, máris elhallgattatta a kétkedőket.

„Jó érzés bizonyítani, hogy nem volt igazuk. Sokan, főként korábbi versenyzők nyilatkoztak úgy, hogy a valaha volt legrosszabb döntést hoztam. Azt mondogatták, hogy sehol nem leszek ezzel a csapattal. Most viszont ellentmondanak önmaguknak. Fogalmuk sincs, hogy mit beszélnek, mindig a szélsőségek között ingáznak, pedig az igazság valahol a középúton lehet” - idézi Hamiltont az ESPNF1.

„A csapat remekül teljesített, igazán büszke vagyok rájuk, mint ahogy a döntésemre is.”

A brit pilóta három évre, azaz 2015 végéig szerződött le a német alakulattal.

Oszd meg!





121 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

N1 Schumacher
#121 N1 Schumacher 2013. március 20. 14:34  
Paberto:
Első mondatát olvasd már el még egyszer

Schumacheres "szemüveg van rajtam" úgy látszik azt látom meg amit akarok :)

Mercedes world champion
#120 Mercedes world champion 2013. március 19. 22:04  
opamisi:
Nem Lewis teljesítményéről volt szó. Hanem, hogy jó ötlet volt-e a döntés vagy sem. Erre reagáltam.

Rendben csak mert sokan már elmentek ebbe az irányba is

opamisi
#119 opamisi 2013. március 19. 21:56  
Mercedes world champion:
Végül is első Mercedeses versenyén/időmérőjén simán hozta és verte Rosberget aki már 4. évét kezdte az alakulatnál tényleg nem túl meggyőző teljesítmény :D

Nem Lewis teljesítményéről volt szó. Hanem, hogy jó ötlet volt-e a döntés vagy sem. Erre reagáltam.

opamisi
#118 opamisi 2013. március 19. 21:51  
sumifan:
Oké, ez esetben, ha TÉNYLEG így volt, akkor felrúgta a megállapodást. De akkor sem gondolom, hogy egy érett, vb pilótának, mint Alonso úgy kellett vna rá reagálni, mint ahogy tudjuk, hogy reagált. Ilyen tekintetben akkor ő sem fegyelmezettebb, mint Hamilton. De mik ezek az "ez nem jött össze" dumák?? :D Könyörgöm, érvelünk, értelmesen vitatkozunk, nem párbajozunk ember... :D :D :D Szánalom... :D

Igen először én is ezt gondoltam. De ahogy telt az idő egyre jobban tetszett Alo válasza. hidd el, hogy nem beszélték volna meg egy sör mellett, így meg legalább biztos értette Hami mi a dörgés.

opamisi
#117 opamisi 2013. március 19. 21:43  
sumifan:
tudsz olyan embert, aki nem ordított vna azon a hétvégén a helyében?

Nem okoskodásképp, de akkor ő kezdte a kavarást, Denis meg rá szólt. A trükköt a boxban meg Alo agyalta ki nem Denis. Sztem nem igazán volt oka ordítani. Főleg nem úgy.

opamisi
#116 opamisi 2013. március 19. 21:40  
Mcdonalds:
Ha Ron Dennisre nem hallgatott, szerinted? 2007 Hungaroring nem rémlik? Káromkodós válasza? Nem úgy tűnik, mint aki azóta akkorát változott volna...

Igen az a momentum valóban érdekes volt. Erős így kezdésnek ha valóban ez volt a szitu.

Mercedes world champion
#115 Mercedes world champion 2013. március 19. 21:29  
opamisi:
Nem tudom. Engem még nem igazán győzött meg, főleg egy futam alapján. Térjünk vissza rákésőbb. Viszont az azért érdekes, hogy folyton azt bizonygatja milyen jól döntött. Mintha egy kicsit magát is győzködné a dologról.

Végül is első Mercedeses versenyén/időmérőjén simán hozta és verte Rosberget aki már 4. évét kezdte az alakulatnál tényleg nem túl meggyőző teljesítmény :D

Utoljára módosítva: 2013. március 19. 21:30

opamisi
#114 opamisi 2013. március 19. 21:24  
Ozzman:
Ha a McLaren kevésbé radikális utat választ, akkor valószínűleg ez a nyilatkozat meg sem születik, úgyhogy egyelőre maradjunk annyiban, hogy rövid távon valóban jobban járt, mint ha marad, de ez nem rajta és nem is a Mercedes-en múlt. Én nem írnám le a McLarent és hosszú távon továbbra is rájuk tenném a pénzem.

Ráadásul gyanús, hogy a tavaly év végi forma után senki nem gondolta, hogy jövőre a pontszerzésért küzdenek.

opamisi
#113 opamisi 2013. március 19. 21:21  

Nem tudom. Engem még nem igazán győzött meg, főleg egy futam alapján. Térjünk vissza rákésőbb. Viszont az azért érdekes, hogy folyton azt bizonygatja milyen jól döntött. Mintha egy kicsit magát is győzködné a dologról.

Paberto
#112 Paberto 2013. március 19. 20:43  
N1 Schumacher:
Mondta ezt egy Schumacher nevű pilóta is a gumikkal kapcsolatban - majdnem megkövezték még csapattársa is ellene beszélt - így változik a világ

Első mondatát olvasd már el még egyszer

N1 Schumacher
#111 N1 Schumacher 2013. március 19. 20:18  
golf:
Tavaly mindenki lehurrogta Schumit mert kritizálta a gumikat. Laudának tetszett mert jót tesz a F1-nek a kiszámíthatatlanság miatt,erre tessék: Az abroncsokkal kapcsolatos helyzet teljes mértékben idióta” – nyilatkozta Lauda a német Bildnek. „Mesterségesen több és több kerékcserét generálni rossz. Ezért nem a Pirelli a felelős, mert ők azt csinálják, amit az FIA mond nekik, de ma már ott tartunk, hogy 90%-ban érthetetlen az, ami a futamokon történik.” A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon a pole pozícióból induló Sebastian Vettel végül a 3. helyen végzett, míg a futamot a többieknél egy kerékcserével kevesebbel teljesítő a 7. helyről induló Kimi Raikkönen nyerte a Lotusszal. Lauda szerint azonban a jelenlegi helyzet, ahol a teljesítményben sokkal nagyobb szerepet játszanak az abroncsok, mint bármikor korábban, már zavaró a rajongók számára. „Nekem megvan az az előnyöm, hogy meg tudom kérdezni a Mercedes mérnökeit. De a rajongók ezt nem tudják megtenni. És még a mi mérnökeink is össze vannak zavarodva. Amikor az abroncsok ilyen lágyak, akkor az rossz a Formula-1-nek. A rajongók nem értik a helyzetet, ha két kerékcserénél több van. Az F1 alapjaiban rossz útra tévedt.” A Pirelli első embere, Paul Hembery azonban nem ért egyet Laudával. „Nagyon sok rajongó mondta már nekünk azt, hogy a verseny most sokkal izgalmasabb” – nyilatkozta Hembery.

Mondta ezt egy Schumacher nevű pilóta is a gumikkal kapcsolatban - majdnem megkövezték még csapattársa is ellene beszélt - így változik a világ

gorgizz
#110 gorgizz 2013. március 19. 19:15  

A McLaren vébét idén már nem nyer. Kit érdekel, mikorra és mennyire szedik össze magukat? Hamilton majd biztos sírni fog, hogy lemaradt egy újabb 2009-ről...

Ha VB-címet nem lehet nyerni -- ahogy a Mekivel idén tuti nem lehet, akkor legalább dőljön a lóvé és ne kelljen idióta Vodafone-os rendezvényekre járkálni minden héten. Tavaly azt vágták a képébe, hogy milyen szar lesz majd néznie, hogy miközben ő a Q2-ért kapar, Puttony vígan bezsebeli a második címét. Hát ez nem jött be, az már biztos.

golf
#109 golf 2013. március 19. 19:07  

Tavaly mindenki lehurrogta Schumit mert kritizálta a gumikat.

Laudának tetszett mert jót tesz a F1-nek a kiszámíthatatlanság miatt,erre tessék:

Az abroncsokkal kapcsolatos helyzet teljes mértékben idióta” – nyilatkozta Lauda a német Bildnek. „Mesterségesen több és több kerékcserét generálni rossz. Ezért nem a Pirelli a felelős, mert ők azt csinálják, amit az FIA mond nekik, de ma már ott tartunk, hogy 90%-ban érthetetlen az, ami a futamokon történik.”

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon a pole pozícióból induló Sebastian Vettel végül a 3. helyen végzett, míg a futamot a többieknél egy kerékcserével kevesebbel teljesítő a 7. helyről induló Kimi Raikkönen nyerte a Lotusszal. Lauda szerint azonban a jelenlegi helyzet, ahol a teljesítményben sokkal nagyobb szerepet játszanak az abroncsok, mint bármikor korábban, már zavaró a rajongók számára. „Nekem megvan az az előnyöm, hogy meg tudom kérdezni a Mercedes mérnökeit. De a rajongók ezt nem tudják megtenni. És még a mi mérnökeink is össze vannak zavarodva. Amikor az abroncsok ilyen lágyak, akkor az rossz a Formula-1-nek. A rajongók nem értik a helyzetet, ha két kerékcserénél több van. Az F1 alapjaiban rossz útra tévedt.”

A Pirelli első embere, Paul Hembery azonban nem ért egyet Laudával. „Nagyon sok rajongó mondta már nekünk azt, hogy a verseny most sokkal izgalmasabb” – nyilatkozta Hembery.

Mercedes world champion
#108 Mercedes world champion 2013. március 19. 19:04  

Itt egyes emberek tényleg nem olvassák el a cikket illetve nem járnak utána egy komolyabb forrásnak is? Vagy szimplán csak a szenzációhajhász címekre reflektálnak és csak kötözködni akarnak? Ne legyetek már nevetségesek komolyan...

T.L.G
#107 T.L.G 2013. március 19. 19:03  
Mcdonalds:
Ez nem jött össze :D Mert minden futamon váltogatták egymást :) Tehát az egyik futam időmérőjén Alonso volt a soros, a másikon Hamilton. Például Hungaroringen Alonso mehetett 1-el többet, a következő nagydíjon, ami a Török nagydíj volt, meg Hamilton. Na ezt felrúgta Hamilton. Várom a véleményed :D

Egy apróságot hagytál ki a dologból:

Németország Hamiltoné lett volna. Végül nem az övé lett, mert kiesett az időmérőn. Ezek után, Hamilton véleménye szerint, neki járt volna pótlólag a +1 kör, úgy akarták Alonsonak adni (emlékeztetőül: a francia nagydíj Alonsoé lett volna, de ott a kiesésével Hamilton megörökölte a kedvező pozíciót, a következő futamon pedig Alonso volt a kedvezményezett).

Úgyhogy jogos volt valamilyen szinten Hamilton álláspontja, mégha tény, hogy a kivitelezés módszerével nem lehet egyetérteni. De Alonso reakciójával még annyira sem!

difer
#106 difer 2013. március 19. 17:17  
Das ist detoxikalo:
Tavalyi utólsó versenyen a Mercedes másfél másodpercel lassabb volt a Mclarennél. Most meg már előttük vannak! Igenis remekül teljesítetta csapata!

Mondogassad magadnak,ezzel a felfogással lehet csak igazán pofára esni...

Kimilton
#105 Kimilton 2013. március 19. 15:47  

Én még azért várnék egy kicsit a dicsérettel, legalább a következő versenyig. Pár futamnak el kell telnie ahhoz, hogy valóban érezhető fejlődésről beszéljünk.

Das ist detoxikalo
#104 Das ist detoxikalo 2013. március 19. 15:36  

Tavalyi utólsó versenyen a Mercedes másfél másodpercel lassabb volt a Mclarennél.
Most meg már előttük vannak!
Igenis remekül teljesítetta csapata!

SchuMassa
#103 SchuMassa 2013. március 19. 15:31  

Nem korai ez még?

F1890
#102 F1890 2013. március 19. 14:56  

1 futambol indul ki? majd ha sikert sikerre halmoz
remelem ha nem is jon ne a szamitasa mercinel meg lesz eselye vbert menni

lotusf1
#101 lotusf1 2013. március 19. 14:48  

"A csapat remekül teljesített"
Azért szerintem várjunk ezzel a nyilatkozattal vagy majd ha esetleg Ham kocsija robban le akkor is ezt akarja nyilatkozni?
Ráadásként a kiszámíthatatlanság a mercedesnél a legnagyobb, szóval ez még 6 verseny után is necces lenne eltekintve a tavalyi merci évvégi siralmas teljesitményt és még pont úgy hogy tulajdonkéépen ugyanolyan szintű kocsival kezdett a Merci mint tavaly és nem mintha nem tudta volna hozni Schumi tavaly évelején ilyen eredményt....
Szóval szerintem addig ne beszéljünk stabil előre lépésről ameddig az autóval hátrafelé lehet tekingetni a versenyen a gumi gondok miatt,de ez az én véleményem.

massapapa
#100 massapapa 2013. március 19. 14:29  
access_denied:
Milyen érdekes, hogy a legtöbb VB címmel rendelkező RB-os versenyzőt nem említed. Mondjuk én se sorolnám ide.

Még egyelőre nem! Szerintem még nem nőtt fel arra a szintre, de van még ideje rá.

orion
#99 orion 2013. március 19. 14:28  

lewisnak nincs mit bizonyítania

Lewanda
#98 Lewanda 2013. március 19. 14:16  
Zasalamel:
Nekem egy versenyző volt akinek drukkoltam és az Sumi volt, jó persze visszatért az öreg, de az már nem az a Sumi volt akit 2006-ban láttunk..... Ő visszavonulása után egy rész tört meg bennem, és azóta egy pilótának sem tudok igazán drukkolni, ezért lettem Ferraris....

Na akkor a Te okod már meg is van. :) Én Lewis előtt mindig mclarenes pilótának szurkoltam - szűk egy évtizede, hogy figyelemmel kísérem az F1-t, valahogy mindig úgy alakult, hogy az Ő pilótáik kerültek közel a szívemhez. Aztán Lewis végre A Pilóta lett, aki nekem olyan, mint neked Schumi volt.

Paberto
#97 Paberto 2013. március 19. 14:11  
hammertime:
Én pl. MS-t próbáltam megkedvelni a pályafutása alatt, hát nem sikerült. Az utóbbi 3 év enyhített a dolgon mondjuk, nem nehéz kitalálni miért.:D Nem, nem azért mert beérett és hatalmas emberi értékeket mutatott fel - még mielőtt valaki erre a vakvágányra tévedne.:DDD

Az utóbbi 3 évben kicsit megenyhültem én is vele kapcsolatban bár ennek egyik oka az ami neked is, plusz az h amint már lentebb is említettem, büntetések mennyisége, súlyossága, a túlkapások azok nála és Hamiltonnál fordultak elő nagyon egyformán.

BondonF1
#96 BondonF1 2013. március 19. 14:11  
Zasalamel:
Nekem egy versenyző volt akinek drukkoltam és az Sumi volt, jó persze visszatért az öreg, de az már nem az a Sumi volt akit 2006-ban láttunk..... Ő visszavonulása után egy rész tört meg bennem, és azóta egy pilótának sem tudok igazán drukkolni, ezért lettem Ferraris....

érdekes én meg prost miatt lettem ferraris előtte csak "Prostos", a márka nem számított. Így ragadtam a ferkánál. Persze ha már egyszer szurkol valakinek az ember akkor nem könnyű változtatni, így egyszerre szurkolhattam alonso-sumi-kimi triónak.

Lehet elfogult vagyok de nem igaz hogy "már nem az a Sumi volt akit 2006-ban láttunk". még olyanabb. de hát az a csapat az autó a pechszéria. kivédhetetlen.
Mindegy már nem számít.

Maradt még 2 akinek lehet szorítani. Bár ha így folytatják akkor azért mégis inkább ferka mint kimi xD

hammertime
#95 hammertime 2013. március 19. 14:07  
Paberto:
Nem elképzelni nem tudom hanem megérteni. Az a pilóta akit egyszer megutálok, pár év múlva nem lesz a kedvencem, hacsak valami bődületes nagy változás nem történik. És ezalatt nem az autó színét értem amit vezet.

Én pl. MS-t próbáltam megkedvelni a pályafutása alatt, hát nem sikerült. Az utóbbi 3 év enyhített a dolgon mondjuk, nem nehéz kitalálni miért.:D Nem, nem azért mert beérett és hatalmas emberi értékeket mutatott fel - még mielőtt valaki erre a vakvágányra tévedne.:DDD

Zasalamel
#94 Zasalamel 2013. március 19. 14:03  
Lewanda:
Persze, biztos mindenkinek megvan rá az oka, minden ember más. :) Nem egy jó barátom van, aki csapatnak szurkol, csak számomra fura. :)

Nekem egy versenyző volt akinek drukkoltam és az Sumi volt, jó persze visszatért az öreg, de az már nem az a Sumi volt akit 2006-ban láttunk.....

Ő visszavonulása után egy rész tört meg bennem, és azóta egy pilótának sem tudok igazán drukkolni, ezért lettem Ferraris....

Zasalamel
#93 Zasalamel 2013. március 19. 14:00  
Paberto:
Nem elképzelni nem tudom hanem megérteni. Az a pilóta akit egyszer megutálok, pár év múlva nem lesz a kedvencem, hacsak valami bődületes nagy változás nem történik. És ezalatt nem az autó színét értem amit vezet.

Fernandot azért gyűlöltem mert legyőzte Sumit, utáltam mert keveset hibázott és gyors...
Amikor átjött a ferrarihoz, örültem meg nem is, örültem mert egy jó versenyzőt igazolt le a csapat, de ugyanakkor mérges is vagyok rá, mert az a sok antifan, akit Alot utálják, megutáltatják vele együtt a csapatot is....

Lewanda
#92 Lewanda 2013. március 19. 14:00  
Zasalamel:
Attól, hogy ti nem tudjátok elképzelni, igenis van aki csapatnak drukkol, én pl 2006-ig Suminak drukkoltam, visszavonulása után nem tudtam kinek szívből drukkolni, így maradtam ferraris..... Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek megvan az oka, hogy miért csapatnak drukkol... :)

Persze, biztos mindenkinek megvan rá az oka, minden ember más. :) Nem egy jó barátom van, aki csapatnak szurkol, csak számomra fura. :)

hammertime
#91 hammertime 2013. március 19. 13:55  
Paberto:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FzOdmKYpIeU

Reméljük hamarosan a pályán is ilyen jó lesz a "gumikezelés".;)

Paberto
#90 Paberto 2013. március 19. 13:55  
Zasalamel:
Attól, hogy ti nem tudjátok elképzelni, igenis van aki csapatnak drukkol, én pl 2006-ig Suminak drukkoltam, visszavonulása után nem tudtam kinek szívből drukkolni, így maradtam ferraris..... Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek megvan az oka, hogy miért csapatnak drukkol... :)

Nem elképzelni nem tudom hanem megérteni. Az a pilóta akit egyszer megutálok, pár év múlva nem lesz a kedvencem, hacsak valami bődületes nagy változás nem történik. És ezalatt nem az autó színét értem amit vezet.

TJ23
#89 TJ23 2013. március 19. 13:55  

En aztnemertem,miert az szamit,hogy ki mit gondol eshogy miert kell bizonygatni...
Vezetnikell,stabilan szerepelni es behuzni annyi pontot,amit csak lehet. Nem ujonc,hogy bizonygasson...

Triki Lauda
#88 Triki Lauda 2013. március 19. 13:52  
N1 Schumacher:
Hát úgy gondolom, hogy nem véletlenül lett Hamilton az aki - lehet, hogy nem jó a példa, de Rozsnyóit hoznám ide a kajakos lányokból vasszigorral hozott ki mindent, (akik otthagyták később visszakönyörögték magukat) a sport fegyelem és áldozat - aki a könnyebb utat választja keservesen ráfizet. Hamiltonból nem azért lett, az aki, mert hagyták, hogy eltékozolja a tehetségét. A McLaren "csinálta meg". Ezért különösen gusztustalan ez szardobálása visszafele. Most marha szabadnak érzi magát - felőlem a seggét is kitetováltahatja vagy az arcát is aki egy csapatnál elsőre felülbírálja és megalázza a versenymérnökét azzal, hogy nem veszi figyelembe amit mond - nincs ebben az emberben semmi alázat és semmi önkontrol azért kontrolálta a McLaren - SCH pályafutásának egyetlen momentumában sem bírálta és bírálta felül a csapatát - (amin egyébként a 8-ik vb címe ment el) Hamilton egy valamitől szabadult "meg" a mások iránti tisztelettől és a versenyzés iránti alázattól. Nem kívánom neki, de a szabadságnak ára van és ő fizetni fog érte - a mercit meg meglátjuk a hagyományos meleg pályákon Sepang (ha esik) és Kína ha hideg lesz még jó lehet, esetleg az angol futam ha esik - ez négy vagy 5 futam - arról nem beszélve, hogy a merci nem üzembiztos

Mi abban a megalázó, hogy egy pilóta az autóból felülbírálja a versenymérnökét? Ha akkor bemegy Hamilton, lehet nem jut tovább a Q1-ből.
Az a pilóta, aki a megfelelő helyzetben nem képes felülbírálni a versenymérnökét, az nem is igazi klasszis.
2009-ben mi is történt itt? Hamiltont többszöri tiltakozása ellenére utasították, hogy engedje maga elé a Toyotát. Miután rájöttek, hogy hibáztak, arra utasították, hogy hazudjon a zsűri előtt. Ki volt a szemét hazudozó? Hamilton

Mcdonalds
#87 Mcdonalds 2013. március 19. 13:48  
Paberto:
"egérszar a 0-ás lisztben" :D:D:D Őőőő a helyzet az h első éve után kezdett el olyan dolgokat tenni mint az az ember akinek a nevét nem ejthetem ki egy hónapig, mellesleg a kedvenced. Az eredménye meg is lett miután az a valaki is visszatért a mezőnybe, kettejüket bírálták és büntették legszigorúbban a versenybírák, totál egy kalap alatt lehetett őket emlegetni e téren. Hogy van az h kezdett unszimpatikus lenni neked miközben kezdett hasonlítani a "sorsa" a kedvencedhez? Én egy magyarázatot tudok elképzelni, utálod, innentől kezdve ha van rajta sapka az a baj, ha nincs akkor az. (McDonalds! Ez így még belefért a megállapodásunkba? :) )

Tetszik, mert így olyan sejtelmes. Az ember akinek a nevét nem ejthetem ki :D
Belefér.

Utoljára módosítva: 2013. március 19. 13:48

Zasalamel
#86 Zasalamel 2013. március 19. 13:47  
Lewanda:
Én sem értettem soha, hogyan tud valaki kizárólag a csapatnak szurkolni. Persze nekem is megvan a kedvenc csapatom, van amelyik szimpatikusabb, vagy épp ellenkezőleg, de számomra a pilóta az igazán fontos. És az Ő személyiségük alapvetően nem változik meg - formálódik, fejlődik, érettebbek lesznek az idő előrehaladtával - de alapvetően ugyanazok az emberek maradnak.

Attól, hogy ti nem tudjátok elképzelni, igenis van aki csapatnak drukkol, én pl 2006-ig Suminak drukkoltam, visszavonulása után nem tudtam kinek szívből drukkolni, így maradtam ferraris.....

Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek megvan az oka, hogy miért csapatnak drukkol... :)

Utoljára módosítva: 2013. március 19. 13:53

Paberto
#85 Paberto 2013. március 19. 13:44  

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FzOdmKYpIeU

Lewanda
#84 Lewanda 2013. március 19. 13:41  
N1 Schumacher:
igazán akkor "ábrándultam ki belőle" amikor egy büntetésnél elkezdte feszegetni a rasszista szálat volt egy olyan nyilatkozata amikor - azt mondta, hogy azért büntetik mert fekete - na itt volt az a pont amikor elég lett

Nem gondolta komolyan... nehéz időszak volt az életében, és egyből a verseny után szegezték neki a kérdést. Tudom ez nem mentség. Én pl. örülök, hogy néha még őszinte reakciókat hallhatunk és láthatunk tőlük. Emberek ők is. És ne felejtsük el, hogy minden pilóta esetében fel lehetne hasonlókat hozni.

Paberto
#83 Paberto 2013. március 19. 13:38  
N1 Schumacher:
lehet, hogy alonsóval kapcsolatban igazatok van én a Briatórés korszakához mérem a viselkedését és lehet, hogy azért mert nem SCH-val genyózik - van benne valami

Ezt mondom, ő még mindig ugyan az mint akkor volt.

Lewanda
#82 Lewanda 2013. március 19. 13:38  
Paberto:
Ott a pont! Mellesleg, kicsit eltérve a témától, ezért esik nehezemre megérteni azokat akik csapatnak szurkolnak, nem pedig pilótának. Azok akik 2006ban Alonso-t kiröhögték Monzaban a kiesésének pillanatában, egész évben szidták, mocskolták, most ő előtte borulnak térdre mert már piros autót vezet. Pedig nem a pilóta személyisége változott...

Én sem értettem soha, hogyan tud valaki kizárólag a csapatnak szurkolni.
Persze nekem is megvan a kedvenc csapatom, van amelyik szimpatikusabb, vagy épp ellenkezőleg, de számomra a pilóta az igazán fontos. És az Ő személyiségük alapvetően nem változik meg - formálódik, fejlődik, érettebbek lesznek az idő előrehaladtával - de alapvetően ugyanazok az emberek maradnak.

Paberto
#81 Paberto 2013. március 19. 13:37  
N1 Schumacher:
igazán akkor "ábrándultam ki belőle" amikor egy büntetésnél elkezdte feszegetni a rasszista szálat volt egy olyan nyilatkozata amikor - azt mondta, hogy azért büntetik mert fekete - na itt volt az a pont amikor elég lett

Amit ha láttad az interjút, észre is vetted h poénnak szánta, illetve Ali G-t idézte. Nem volt jó poén az tény, de megint felfújták azok akik utálják. Ennyi.

N1 Schumacher
#80 N1 Schumacher 2013. március 19. 13:37  

lehet, hogy alonsóval kapcsolatban igazatok van én a Briatórés korszakához mérem a viselkedését és lehet, hogy azért mert nem SCH-val genyózik - van benne valami

Utoljára módosítva: 2013. március 19. 13:39

Paberto
#79 Paberto 2013. március 19. 13:35  
N1 Schumacher:
Figyelj voltak ott nagyon gusztustalan személyeskedő nyilatkozatok befékezések SCH előtt és egyebek az a lélektani hadviselés hányinger volt - szerintem érett versenyző lett és a környezete is változtatott rajta - de lehet, hogy nincs igazam

Még mindig ugyan az az ember. Jobb pilóta lett de emberileg semmit nem változott. Ugyan az a heves vérmérsékletű versenyző mint volt. Vettelnek ott szólogat be ahol csak tud (tudom, Hamilton is). Mit mutogatott Petrovnak 2010ben az utolsó futam levezető körében?! Valenciában a rádióba üvöltözött szó szerint h "ba***ák meg Hamiltont (aki nem ismeri a történetet, 2010es FIA hivatalos éves összefoglalójában megtalálja) Saját csapattársát nevetségesnek nevezte csak mert védekezett ellene amikor az első helyért harcoltak, csak mert neki alanyi jogon jár a kiemelt státusz csapaton belül. Lehetne még sorolni, de még mindig ugyan az az ember, aki anno is volt.

N1 Schumacher
#78 N1 Schumacher 2013. március 19. 13:35  
Lewanda:
Lewis mindig is hajlamos volt heves nyilatkozatokat adni, szerintem nem rosszindulatú megjegyzésnek szánta amit mondott, csupán Őt is zavarta, hogy szinte kivétel nélkül mindenki azt mondta, hogy rossz döntést hozott. Ha mások véleményt alkothatnak róla, akkor Ő is ugyanúgy megteheti azt. A másik pedig, hogy sok pilótára lehetne ujjal mutogatni, mert nem Ő az egyetlen aki negatívan nyilatkozik a volt munkaadójáról - példaként itt van Perez tegnapi nyilatkozata. De szardobálásról semmiképp nem beszélnék. Én csak a hozzászólásaidból gondoltam így, mert nem csak itt olvastam negatív véleményt tőled.

igazán akkor "ábrándultam ki belőle" amikor egy büntetésnél elkezdte feszegetni a rasszista szálat volt egy olyan nyilatkozata amikor - azt mondta, hogy azért büntetik mert fekete - na itt volt az a pont amikor elég lett

Mcdonalds
#77 Mcdonalds 2013. március 19. 13:34  
sumifan:
azért nem szeretted a Briatorés időszakban, mert akkor ő volt Schumi elsőszámú ellenfele Kimi mellett. Alo meg sztem nem lett korektebb, csak a Ferraritól megkapja, amit meg akar.

"Alo meg sztem nem lett korektebb, csak a Ferraritól megkapja, amit meg akar"

Ezzel egyetértek :)

Paberto
#76 Paberto 2013. március 19. 13:30  
sumifan:
azért nem szeretted a Briatorés időszakban, mert akkor ő volt Schumi elsőszámú ellenfele Kimi mellett. Alo meg sztem nem lett korektebb, csak a Ferraritól megkapja, amit meg akar.

Ott a pont!

Mellesleg, kicsit eltérve a témától, ezért esik nehezemre megérteni azokat akik csapatnak szurkolnak, nem pedig pilótának. Azok akik 2006ban Alonso-t kiröhögték Monzaban a kiesésének pillanatában, egész évben szidták, mocskolták, most ő előtte borulnak térdre mert már piros autót vezet. Pedig nem a pilóta személyisége változott...

N1 Schumacher
#75 N1 Schumacher 2013. március 19. 13:26  
sumifan:
azért nem szeretted a Briatorés időszakban, mert akkor ő volt Schumi elsőszámú ellenfele Kimi mellett. Alo meg sztem nem lett korektebb, csak a Ferraritól megkapja, amit meg akar.

Figyelj voltak ott nagyon gusztustalan személyeskedő nyilatkozatok befékezések SCH előtt és egyebek az a lélektani hadviselés hányinger volt - szerintem érett versenyző lett és a környezete is változtatott rajta - de lehet, hogy nincs igazam

Lewanda
#74 Lewanda 2013. március 19. 13:22  
N1 Schumacher:
nem mert a dolog faktum SCH soha nem tér vissza - én inkább egyfajta szerénységet hiányolok Hamből - nem tudom Button mennyire sértődött, de úgy tudom ő is elég visszafogottan, de valami olyasmit mondott, hogy Ham a nyilatkozataiban nem korrekt volt csapatával szemben. Gondolom azért mást is sérthet a F1 bennfenrtesei közül egy ilyen mondat: " Fogalmuk sincs, hogy mit beszélnek " szerintem név választás miatt gondolod így - tehát felkészültem arra, hogy a login miatt minden hozzászólásomat - egy keserű rossz akaró sch-fan kategóriába teszitek - van más kedvenc Maldonado vagy Button két ellentétes karakter, de mindkettőtt kedvelem.

Lewis mindig is hajlamos volt heves nyilatkozatokat adni, szerintem nem rosszindulatú megjegyzésnek szánta amit mondott, csupán Őt is zavarta, hogy szinte kivétel nélkül mindenki azt mondta, hogy rossz döntést hozott. Ha mások véleményt alkothatnak róla, akkor Ő is ugyanúgy megteheti azt.
A másik pedig, hogy sok pilótára lehetne ujjal mutogatni, mert nem Ő az egyetlen aki negatívan nyilatkozik a volt munkaadójáról - példaként itt van Perez tegnapi nyilatkozata. De szardobálásról semmiképp nem beszélnék.
Én csak a hozzászólásaidból gondoltam így, mert nem csak itt olvastam negatív véleményt tőled.

sumifan
#73 sumifan 2013. március 19. 13:22  
N1 Schumacher:
nem tudnám elmagyarázni az okát - de ha nem kedvelem az nem azért van mert SCH helyére ment - sokszor van úgy az ember, hogy nem tudja megmondani miért van az, hogy a szimpátia hirtelen megfordul-Alonsot sem szerettem a Briatorés korszakban (amikor a fodrásszal olyanokat megemgedtek maguknak ....) - most viszont hogy beérett és úgy gondolom korrekt pilóta lett, kezdem kedvelni a tehtsége mindig vitathatalan volt, de most emberileg is kezdem becsülni - lehet, hogy egyszer Ham-el is így leszek. Most nem kedvelem ez tény - de nem azért mert SCH helyére jött a mercihez

azért nem szeretted a Briatorés időszakban, mert akkor ő volt Schumi elsőszámú ellenfele Kimi mellett. Alo meg sztem nem lett korektebb, csak a Ferraritól megkapja, amit meg akar.

N1 Schumacher
#72 N1 Schumacher 2013. március 19. 13:20  
Paberto:
"egérszar a 0-ás lisztben" :D:D:D Őőőő a helyzet az h első éve után kezdett el olyan dolgokat tenni mint az az ember akinek a nevét nem ejthetem ki egy hónapig, mellesleg a kedvenced. Az eredménye meg is lett miután az a valaki is visszatért a mezőnybe, kettejüket bírálták és büntették legszigorúbban a versenybírák, totál egy kalap alatt lehetett őket emlegetni e téren. Hogy van az h kezdett unszimpatikus lenni neked miközben kezdett hasonlítani a "sorsa" a kedvencedhez? Én egy magyarázatot tudok elképzelni, utálod, innentől kezdve ha van rajta sapka az a baj, ha nincs akkor az. (McDonalds! Ez így még belefért a megállapodásunkba? :) )

nem tudnám elmagyarázni az okát - de ha nem kedvelem az nem azért van mert SCH helyére ment - sokszor van úgy az ember, hogy nem tudja megmondani miért van az, hogy a szimpátia hirtelen megfordul-Alonsot sem szerettem a Briatorés korszakban (amikor a fodrásszal olyanokat megemgedtek maguknak ....) - most viszont hogy beérett és úgy gondolom korrekt pilóta lett, kezdem kedvelni a tehtsége mindig vitathatalan volt, de most emberileg is kezdem becsülni - lehet, hogy egyszer Ham-el is így leszek. Most nem kedvelem ez tény - de nem azért mert SCH helyére jött a mercihez



FORMA-1 HÍREK

Fotósok, Hungaroring

02014.07.25. 20:57

Kobajasi: Minden körben javítottam

Ezúttal a Caterham nyerte a „kicsik harcát”

42014.07.25. 20:43

Horner helyretette a médiát

"Elég a negatívumokból!"

Magyar Nagydíj események időpontjai

MAGYAR NAGYDÍJ

Versenypálya: Hungaroring
Pálya hossza: n.a. m
Körök száma: 70
Futam táv: 306.630 km

Jegyvásárlás a nagydíjra

2014. július 25. péntek

1. szabadedzés: 10:00 - 11:30
2. szabadedzés: 14:00 - 15:30

2014. július 26. szombat

3. szabadedzés: 11:00 - 12:00
Időmérő edzés: 14:00 ~ 15:00

2014. július 27. vasárnap

Futam: 14:00 ~ 16:00

Versenynaptár

kövess a facebook-on
csiripelj a Twitter-encsatlakozz az IWIW-en