Heidfeld: Egyértelműen a Red Bull autója a legjobb

Írta: Motorsportal
2010. március 10. 10:25
Red Bull RB6

Michael Schumacher a téli teszteket követően kijelentette, hogy vannak még meglepetések a Mercedes tarsolyában, arra utalva, hogy a csapata egy új aerodinamikai csomaggal indul Bahreinbe.

A Bild Zeitung úgy tudja, hogy a februári tesztek során a hétszeres bajnok nem volt elégedett az autójával, ezért a technikai vezető Ross Brawn újabb elemeket készíttetett. "Olyan autót kell biztosítanunk Michaelnek, amely méltó a tehetségéhez." - mondta a szakember.

A német napilap szerint a bahreini csomag egy új első légterelőt is tartalmaz, amelyet egy magánrepülőtéren próbáltak ki - természetesen a szabályoknak megfelelően. Az MGP W01-es gépen továbbá egy új padlólemez lesz, egy úgynevezett szuper-diffúzorral.

Brawn tisztában van azzal, hogy ez kockázatos, de aki nem vállalja a rizikót, nem is nyerhet.

A mezőny rangidős versenyzője a tesztek során kevésbé volt kibékülve az autó egyensúlyával, mint Nico Rosberg, amit Brawn is megerősített. "Nico valamivel jobban érezte magát az autóban."

Schumacher nem akarta megerősíteni a híreket, miszerint az ő elégedetlensége miatt kellett módosítani az aerodinamikán és elmondta: "Eredetileg is így terveztük. Persze megsürgetheted a dolgokat, és kérheted, hogy már az utolsó tesztre legyen minden készen. Ezzel azonban két hét fejlesztési időtől esel el."

A csapat tesztpilótája, Nick Heidfeld nem biztos abban, hogy a Mercedes már az első versenyen learathatja a babérokat, és az Auto Motor und Sportnak elmondta: "Egyértelműen a Red Bull autója a legjobb a mezőnyben. Bámulatos, hogy Sebastian Vettel és Mark Webber milyen könnyedén tudnak a határon autózni."

A német pilóta szerint az sem kizárt, hogy a Red Bull még nem is fedte fel a lapjait, és gyorsabbak lesznek, mint a teszten. "Lehet, hogy valamivel több benzin volt az autóban, mint a vetélytársaiknak."

Ajánld a cikket Facebook ismerőseid számára:

Hirdetés
Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

prérifarkas
#70 prérifarkas | 2010. március 10. 20:03 0 0  

Várjunk most már legalább vasárnapig.

csapásmérő
#69 csapásmérő | 2010. március 10. 19:51 0 0  

(64) s.zseke
Akkoriban nem volt mihez mérni a motor megbízhatóságát, a Merci sem reklamált, hogy nem az ő saruk, emiatt nem is említettem ezt az időszakot.

Szigszalag
#68 Szigszalag | 2010. március 10. 18:42 0 0  

ajajj, ez Autosport" cikke, valószínűleg még nem jutott géphez ma, hogy nem látom itt a kommentjeit. biztos örülni fog, amit egyáltalán nem bánok :D :)

Jenson 4ever
#67 Jenson 4ever | 2010. március 10. 17:54 0 0  

Na akkor én ezt a végeredményt szeretném :)
1.Button ( teljesíthető)
2.Algasuari (álom)
3.Kovaleinen (álom)
Ez az én álmom, egy ilyen sorrend :)
Na jó elég annyi hogy Button első legyen .:P

Joseph Sneijder
#66 Joseph Sneijder | 2010. március 10. 16:50 0 0  

(49) travolta76
Én is azért megtippelem.
1.Vettel
2.Alonso
3.Massa
4.Hamilton
5.Schumacher
6.Button
7.Rosberg
8.Kobayashi
9.De La Rosa
10.Kubica
Több mint valószínű,hogy nem ez lesz a sorrend de azért remélem,hogy a tippemnek egy része legalább bejön.

Finntastic
#65 Finntastic | 2010. március 10. 16:07 0 0  

(37) McLaren15
Nehogy megvedd már 100euróért az álló jegyet !
Az idén 10ezer ft. lesz az állójegy,feltéve ha magyar állampolgár vagy.Akkor igényelhetsz arany vagy ezüst klub kártyát,amikkel ülő vagy álló helyre vehetsz jegyet. :P

http://forma1club.hu/index.php?page=3



s.zseke
#64 s.zseke | 2010. március 10. 15:29 0 0  

(59) csapásmérő
Mondasz valamit.
De én nem csak a rönyóra gondoltam, hanem tervezett ő a mekinek is és ott is füstölteg a gépek rendesen....

Lombardo
#63 Lombardo | 2010. március 10. 15:24 0 0  

(60) Blútung

Persze nyilván nehéz megítélni, hogy mennyire volt jó autó, nyilván nem volt lassú, de nem is volt világverô. Az biztos, hogy nehezen vezethetô autó volt, ezt mindenki elmondta aki ment vele.

Lombardo
#62 Lombardo | 2010. március 10. 15:17 0 0  

(60) Blútung

Ahogy Loncs is írta, berger amikor tesztelte a benettont, csodálkozott, hogy schumacher ezzel vb-t tudott nyerni.

Loncs
#61 Loncs | 2010. március 10. 15:12 0 0  

(60) Blútung

Bergereknek errol mas volt a velemenyuk ;)

Eleg csak megnezni hol vegzett Herbert

Blútung
#60 Blútung | 2010. március 10. 15:03 0 0  

(55) Lombardo

Talán így van, akkoriban egyáltalán nem követtem a sportot, de több mint 30 ponttal vb-t nyerni (+ konstruktőri) nem azt sugallja elsőre, hogy volt annál a kocsinál jobb.

csapásmérő
#59 csapásmérő | 2010. március 10. 14:49 0 0  

(56) s.zseke
Ami mocik a Renaultban hiba nélkül mentek. Akkor a periféria szintjén lehetett a bibi, azt meg ugye Newey-ék tervezték...
Amúgy feltűnően egy szűk időszakban voltak komoly gondjaik, aztán gondolom rájöttek, mi a gond. Az is feltűnő, hogy nagyon rövid ideig volt arról szó, hogy a motorok lehetnek a hibásak, utána elcsöndesedett a téma.

Loncs
#58 Loncs | 2010. március 10. 14:26 0 0  

(55) Lombardo

Megeloztel :)

Loncs
#57 Loncs | 2010. március 10. 14:26 0 0  

(51) Blútung

94-95

s.zseke
#56 s.zseke | 2010. március 10. 14:25 0 0  

(48) Blútung
Semmiépp nem kötekednék, de Newey autóival semmi gond nem volt.
Viszont a beleszerlt mocik előszeretettel ergettek füstöt:))

Lombardo
#55 Lombardo | 2010. március 10. 14:25 0 0  

(51) Blútung

1994, 1995.

Loncs
#54 Loncs | 2010. március 10. 14:24 0 0  

(46) Lombardo

Habar igy visszaolvasva lehet felreertelmeztem ezt a hszt :P:D

Lombardo
#53 Lombardo | 2010. március 10. 14:24 0 0  

(50) Loncs

Félreérthetô volt, csak azon ironizáltam , hogy cooper szerint mindig az övé volt a magasan legjobb autó.:)

Lombardo
#52 Lombardo | 2010. március 10. 14:22 0 0  

49
Azért milyen durva, hogy akár egy schumacher, alonso, hamilton , vettel is simán a 8. helyen találhatja magát úgy, hogy nem hibáznak és az autójuk sem rossz, egyszer?en a többiek nüanszokkal jobbak adott versenyen.

Blútung
#51 Blútung | 2010. március 10. 14:20 0 0  

(50) Loncs

2000 és 2003 kivételével mikor nyert a többiekével közel azonos szintű kocsival vb-t?

Loncs
#50 Loncs | 2010. március 10. 14:18 0 0  

(46) Lombardo

"Mindig magasan a legjobb autoja volt"

:DD Nem tul regen nezhetsz f1-et... Az ilyan hozzaszolasokra szoktam mindig irni. Legalabb nezz utana eloszor, mielott hulyesegeket irkalsz.

travolta76
#49 travolta76 | 2010. március 10. 14:12 0 0  

(33) frontember, Azért Kobayashi meglepne ha ott lenne, de még Button is!
Az én tippem:
1. Alonso
2. Hamilton
3. Massa
Vettelt csak azért nem tettem az első 3-ba mert sztem nem fog végigmenni! Valami technikai gondra számítok a Red Bulloknál!
További sorrend:
4. Schumacher/Button
5. Button/Schumacher
6. Rosberg
7. Kobayashi/De La Rózsi
8. De La Rózsi/Kobayashi

Blútung
#48 Blútung | 2010. március 10. 14:09 0 0  

(1) Brundle

Nem hiszem én azt! Egyrészt a RB nem tűnik valami megbízhatónak, (mint ahogy Newey korábbi kocsijai sem voltak többynire azok), másrészt a Ferrari és a McLaren párosát is egyértelműen erősebbnek gondolom az övékénél, ez dönthet, ha kicsi a kocsik közti különbség.

Lombardo
#47 Lombardo | 2010. március 10. 13:52 0 0  

Ja, és persze ezzel meg is van a kifogás, ha ms leveri rosberget bahreinben:
schumi a teszteken kevésbé érezte jól magát az autóban, mint rosberg, ezért az elsô futamig gyorsan ’kifejlesztették’ nico alól a kocsit.:)

Lombardo
#46 Lombardo | 2010. március 10. 13:19 0 0  

(45) Loncs

Mondjuk elég gyér termés ms-tôl, hogy mindig magasan a legjobb autója volt, és ennek ellenére 15-bôl csak 7 vb címet vitt el, nem?

Loncs
#45 Loncs | 2010. március 10. 13:14 0 0  

(25) Cooper82

De mikor a legjobb autoja volt, ugy is nyerte meg a vb-ket. Tobb futammal a vege elott, 10-nel tobb gyozelemmel.

Lombardo
#44 Lombardo | 2010. március 10. 13:10 0 0  

(25) Cooper82

Ráadásul utolsó elôtti évében is gyenge autója volt, tehát tényleg minimális értelme sem volt annak amit írtál.

Lombardo
#43 Lombardo | 2010. március 10. 13:06 0 0  

(25) Cooper82
"Persze, mert ő ahhoz szokott, hogy magasan az ő kocsija mindig a
legjobb és most érzi, hogy nem ez a helyzet. "

Ezt azért átgondolnám mégegyszer.91-ben kezdte F1-es pályafutását, és 2001-ig egyetlen évben sem volt ’ magasan a legjobb kocsija’. Mellesleg ezek voltak pályafutása legjobb évei.

renault4
#42 renault4 | 2010. március 10. 12:50 0 0  

Heidfeld nyilatkozatát olvasva nagy a valoszínűsége annak, hogy bahreini futamot követően a FIA-nak nem csak a McLaren verdáját kell majd átnéznie szabályügyileg ...

ralf45
#41 ralf45 | 2010. március 10. 12:23 0 0  

Mclaren15

Már nem sok jegy van,ami jó helyre is szól,ilyenkor az állót választom,mert oda megyek ahova tetszik.

ralf45
#40 ralf45 | 2010. március 10. 12:22 0 0  

Mclaren15

Álló a hétvégére 99 Euró

Gold3 pedig 300 Euró

McLaren15
#39 McLaren15 | 2010. március 10. 12:21 0 0  

(38) ralf45

Köszönöm...

ralf45
#38 ralf45 | 2010. március 10. 12:20 0 0  

Mclaren15

itt:http://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_tri_gold3_hu.htm

McLaren15
#37 McLaren15 | 2010. március 10. 12:18 0 0  

(34) ralf45

Csak nehogy,mint Massa pár éve Hungaroringen...


Nem tudnátok segiteni,hogy mennyi a jegy Hungaroringre?Mert kiszeretnék menni idén a futamra...

sf_poldi
#36 sf_poldi | 2010. március 10. 12:17 0 0  


(33) frontember

Azt adom! :D

ralf45
#35 ralf45 | 2010. március 10. 12:17 0 0  

Az üzemanyag számítást sokszor el szúrták a nagy csapatok,még akkor is mikor lehetett tankolni,meg akkor is mikor nem lehetett,így én sok meglepetésre készülök a befutók terén:)

ralf45
#34 ralf45 | 2010. március 10. 12:15 0 0  

Én nem jósolgatok,sokan pofára esnek az eredményt illetően,lesz aki az élen lesz az utolsó előtti körig:D

frontember
#33 frontember | 2010. március 10. 12:13 0 0  

Én egy Vettel, Button, Kobajasi befutóval lennék a legboldogabb.

Bizarrnak tűnik első ránézésre, de nincs kisebb esélye, mint bármelyik másik szcenáriónak...

Kezdődjön el végre!!

s.zseke
#32 s.zseke | 2010. március 10. 12:06 0 0  

Ja és 31-ből kihagytam a nem is annyira titkos favoritom Buttont:))
Tavaj megmutatta milyen konstans tud lenni!
Ezért neki is szurkolok, h elől végezzen!

s.zseke
#31 s.zseke | 2010. március 10. 12:04 0 0  

Az idei évben csak nagy vesztesek lehetnek!
Mert ha jobban belegondolunk akkor 1 VB lesz... és a többi veszít.
Ami a legjobb az az, h nem két csapat(reményeim szerint)fog harcolni a végső győzelemért, hanem 4. Ráadásul 1 kivételével(Rosberg) mind futamgyőztes!
Szóval mivan ha mondjuk Vettel lesz a király!
Akkor elveri Sumit, Alonsót, Hamit, Massát, Vebbert....
De ezt mindegyik elmondhatja magáról a végső győzelem esetén!
Ennyi jó ellenfél fölé kerekedni a legnagyobb királyság:))))


Hajrá Vettel!

sf_poldi
#30 sf_poldi | 2010. március 10. 12:02 0 0  


(28) LazyTornado

Nekem ilyesmi:
1. Alonso/Massa
2. Alonso/Massa
3. Vettel
4. Schumi
5. Button

:P

HappyBobby
#29 HappyBobby | 2010. március 10. 11:54 0 0  

Ne felejtse el senki aki nyer a szezonnyitón általában az a bajnok ^^

LazyTornado
#28 LazyTornado | 2010. március 10. 11:51 0 0  

az alábbi befutó tetszene
1/Hamilton
2/Alonso
3/Vettel
4/Button
5/Rosberg
6/Msc
7/Kobayashi
8/Sutil
9/Barrichello
10/Kubica
(egy Webber-Massa DNF-et feltételezve, genyóség nélkül, de szerintem nem érnek végig)

HappyBobby
#27 HappyBobby | 2010. március 10. 11:51 0 0  

á

LazyTornado
#26 LazyTornado | 2010. március 10. 11:47 0 0  

Hamilton és Alonso biztosan a dobogón lesz
ha a Red Bull kibírja Vettel is, ha nem, akkor passz (túl sokan lehetnének :))

Cooper82
#25 Cooper82 | 2010. március 10. 11:43 0 0  

"a hétszeres bajnok nem volt elégedett az autójával"
Persze, mert ő ahhoz szokott, hogy magasan az ő kocsija mindig a legjobb és most érzi, hogy nem ez a helyzet. Most majd tényleg meg kell küzdenie az első helyekért. Nincs esélye arra, hogy olyan kényelmesen nyerjen VB-címet, mint régen. Hozzáteszem nem minden VB címe "kényelmes", de volt több is, ahol nem kellett megerőltetni magát.

csapásmérő
#24 csapásmérő | 2010. március 10. 11:41 0 0  

(13) Pioneer
Keskenyebbek az első gumik, megnőtt a minimumsúly, megváltozott a tömegelosztás, nőtt a tengelytáv. A gumikeverékek is változtak, a nagyobb igénybevétel (súly) miatt valószínű keményebbek lettek. Ez azért valamelyst megmagyarázza az időeredményeket.

conan
#23 conan | 2010. március 10. 11:41 0 0  

(14) Pioneer
naná hogy jobb lesz az idei pole mint a tavalyi, hiszen most üresen fognak menni

(15) Pioneer
ha olyan egyszerű lenne azt a hátsó szárnyat lemásolni akkor gondolom már minden csapaton fent lenne, de a mclaren elmondása szerint többröl van szó, mint egy résen a hátsószárnyon

Pioneer
#22 Pioneer | 2010. március 10. 11:38 0 0  

(20) Raider5: Hát nem látod kijön és változtatt rajta. ;)

Pioneer
#21 Pioneer | 2010. március 10. 11:38 0 0  

Ha tippelnem kéne a rajt sorrendre akkor 1. Schumacher. 2. Haminton. 3. Vettel. 4. Alonso. 5. Massa. 6. Button. Button csak azért 6-dik mert csak. ;)

Raider5
#20 Raider5 | 2010. március 10. 11:36 0 0  

A mezőny rangidős versenyzője a tesztek során kevésbé volt kibékülve az autó egyensúlyával, mint Nico Rosberg, amit Brawn is megerősített. "Nico valamivel jobban érezte magát az autóban."

Akkor mi van azzal a legendával, hogy MS nagysága akkor jön ki igazán, ha vezethetetlen az autó? :P

Pioneer
#19 Pioneer | 2010. március 10. 11:35 0 0  

Kritikus leszek. A fejlesztési versenyben a Ferrari nem áll az élen és ez várhatóan gond lesz. Az alapok nagyon jók ez nem kétséges de látva a Mercedes ütemtervét vagy a McLaren új hátsó szárnyát és persze a Red Bull eddigi újításait nem vagyok benne biztos, hogy Alonso és Massa az első számú esélyese a Bahreini időmérőnek.

csapásmérő
#18 csapásmérő | 2010. március 10. 11:34 0 0  

(8) sfdrake
A Sauber esélye Pedro rutinja. Ha tud segíteni Kobajasi-nak a rutintalanságát áthidalni (beállítások terén), akár jókat is mehetnek. Nem várom őket rendszeres futamgyőztesnek, de egy-két meglepetést remélem okoznak. A tavalyi év is csak amiatt volt nézhető, mert Silverstone után hétről-hétre változtak az erőviszonyok, remélem idén is sikerül beleköpni a nagyok levesébe sokaknak:)
Pedro-t meg sokan lenézik, lehet hogy igazuk van, de én azért megvárnám az első futamokat. Ha Kobajasi-t helyzetbe tudja hozni, már akkor megérte a pénzét. Sauber úr nem hülye gyerek, valami oka van, hogy egy ilyen "kivénhedt, fogatlan oroszlán"-t megvett...

KimiTheBest
#17 KimiTheBest | 2010. március 10. 11:31 0 0  

(1) Brundle

Nem értem ezt a kishitűséget, szerintem a Meki és azon belül Hamilton az első futam egyik legnagyobb esélyese! A fogadóirodák hasonlóan látják...

Loncs
#16 Loncs | 2010. március 10. 11:24 0 0  

"Schumacher nem akarta megerősíteni a híreket, miszerint az ő elégedetlensége miatt kellett módosítani az aerodinamikán és elmondta: "Eredetileg is így terveztük. Persze megsürgetheted a dolgokat, és kérheted, hogy már az utolsó tesztre legyen minden készen. Ezzel azonban két hét fejlesztési időtől esel el.""

Igenytelen osszeollozott cikk... Ez egy regebbi interviewbol kivagott resz, ahol az eredeti kerdesnek koze nem volt ahhoz mint amire itt utalnak...

Pioneer
#15 Pioneer | 2010. március 10. 11:23 0 0  

És természetesen az nyer aki több és jobb újítást visz minden versenyre. Ha a Mercedes visszi a legtöbb és legjobb újítást akkor ők nyerik a futamot mert 1 ezred is számít és amíg Sumi ott van ő kihozza azt a +1 ezredet sajnos. A Ferrari magára vessen ha nem viszi a McLaren féle hátsó szárnyat és egy teljesen új aerodinamikai csomagot. Meg van az esélye a hibának de eddig a négy nagy csapatnak minden fejleszzése maradéktalanúl bejött így várhatóan az új fejlesztések is hozzák az elvárt eredményt.

Pioneer
#14 Pioneer | 2010. március 10. 11:15 0 0  

Az időmérő a lényeg tehát én a tavalyi időkhöz képet sokkal jobb időkre számítok az időmérőn a négy nagy jobb időket fog futni mint a tavalyi pole.

Pioneer
#13 Pioneer | 2010. március 10. 11:14 0 0  

Remélem senki sem hiszi el, hogy a tavalyi 1:18 as időnél az idei kocsik nem tudnak jobbat?

Pioneer
#12 Pioneer | 2010. március 10. 11:13 0 0  

Minden csapat tudja, hogy a másik altatt.

sfdrake
#11 sfdrake | 2010. március 10. 11:11 0 0  

(9) bika001

Szerintem hogy lássunk valós erőviszonyt ahhoz minimum 3 futam kell, vasárnap a futam után könnyebb lesz talán megjósolni a valós sorrendet, de pontosat nem fogunk tudni.

Pioneer
#10 Pioneer | 2010. március 10. 11:11 0 0  

Nyugalom.

bika001
#9 bika001 | 2010. március 10. 11:07 0 0  

:) Nos vasárnap majd megmondom.. :)

sfdrake
#8 sfdrake | 2010. március 10. 11:00 0 0  

(7) csapásmérő
A Sauberes cikknél nem tudom miért nem lehet hozzászólni, de ha már írta, ott a kímélő gumihasználat az első körökben okozhat melegítési problémákat, illetve hiába jó a Sauber a pilóták gyengék szerintem. Kobayasi jól ment év végén Glock helyén de még újonc, tapasztalatlan, de la Rosa meg jó teszt pilóta de versenyeken gyenge szerintem.

csapásmérő
#7 csapásmérő | 2010. március 10. 10:54 0 0  

A Bridgestone meg a Sauber-t emlegeti, mint a legjobb gumihasználót. A Renault állítja, hogy sokkal jobbak, mint ami látszik. A Merci teljesen más autót ígér. A többiek pedig finomításokat. Ez alapján, mint külső szemlélő, mondd meg a frankót...

sfdrake
#6 sfdrake | 2010. március 10. 10:53 0 0  

Sebességgel szerintem se lesz baj a Red Bullnál, én a megbízhatóságtól tartok, az okozhat nekik gondot, bár remélem megoldottak minden felmerülő problémát, de igazából senki nem tudott forró körülmények között tesztelni, az se kizárt hogy látunk majd motorokat füstölni nyáron melegebb körülmények között.

Lombardo
#5 Lombardo | 2010. március 10. 10:49 0 0  

Az azért nem gyenge, hogy jó ha 2-3 nap száraz tsztnapjuk volt, és így is -valószín?leg-a leggyorsabbak. Persze a megbízhatóság terén lehetnek problémáik.

szabolch
#4 szabolch | 2010. március 10. 10:47 0 0  

Biztos vagyok benne, hogy nem tudnak kettös gyözelmet aratni... Én tovabbra is Alonsora tippelnék

sf_poldi
#3 sf_poldi | 2010. március 10. 10:45 0 0  


Háááát, ha már nem Ferrari nyer, akkor nyerjen Vettel! :P

The Ts
#2 The Ts | 2010. március 10. 10:38 0 0  

Egyértelmű volt számomra is, hogy a Red Bull a leggyorsabb egyenlőre. Kérdés, hogy az autójuk hány körig bírja megállás nélkül.

Brundle
#1 Brundle | 2010. március 10. 10:37 0 0  

Én rájuk fogadok a hétvégén, amellett, hogy Mclaren győzelem tenne boldoggá. De maradjunk a realitásnál: Red Bull kettős győzelem várható, Ferrari dobogó, és remélem legalább a mercit elcsípik a Mclarenes srácok.

Magyar Nagydíj események időpontjai
ENI Magyar Nagydíj
Versenypálya: Hungaroring
Pálya hossza: 4381 m
Körök száma: 70
Futam táv: 306.630 km
2010. július 30. péntek
1. szabadedzés:10:00 - 11:30
2. szabadedzés:14:00 - 15:30
2010. július 31. szombat
3. szabadedzés:11:00 - 12:00
Időmérő edzés:14:00 ~ 15:00
2010. augusztus 01. vasárnap
Futam:14:00 ~ 16:00
Teljes 2010-es versenynaptár