Honfitársa megvédte Verstappent: Mit vétett ez a fiú?

F1 banner 2017
írta: M4Sport
2016. november 02. 15:37
FOTÓ: ©xpbimages.com

Miután az utóbbi időben többen komoly kritikákkal illették, honfitársa, Jan Lammers védelmébe vette Max Verstappent, sőt ellentámadást is indított: odaszúrt a fiatal pilótát gyakran bíráló Niki Laudának és egy kicsit a Mercedes pilótáinak is.

Mióta bemutatkozott a királykategóriában, Verstappen szinte folyamatosan a figyelem középpontjában van. Hol sikerei, hol rekordjai, hol pedig vitatott manőverei miatt kerül reflektorfénybe. Mostanában főként az utóbbi miatt vált beszédtémává, megmozdulásait pedig több korábbi pilóta (például Jacques Villeneuve és Niki Lauda) is komoly kritikával illette.

Persze olyanok is vannak, akik a fiatal holland védelmére kelnek, legutóbb például honfitársa, a korábban 23 F1-es futamon induló Jan Lammers állt ki mellette egy hosszú, a közösségi oldalán megjelenő írásban. „Sok mindent mondtak már, és sok mindent fognak még mondani erről az elképesztő fiatalemberről” – kezdte. „Holland vagyok, és F1-es pilóta voltam. Ő holland és most F1-es pilóta, szóval minden okom megvan arra, hogy csodálattal tekintsek rá” – folytatta.

„Nem vagyok rajongó, hiszen a legtöbb rajongó nem tudja elfogadni a kedvence ellen irányuló negatív kritikát. Ha valaminek rajongója vagyok, az a tárgyilagosság. És most ennek szellemében ki kell adnom magamból, ami bennem van. Sokat dicsérték és bírálták már, mióta bemutatkozott, és látom, a kritikusok ismét izgalomba jönnek, mielőtt végigolvassák a gondolataim. De próbáljuk megérteni a dolgot, mielőtt bírálunk – ezt a logikát követtem. Elgondolkodtam a kritikákon és visszatekintettem: mi volt annyira szörnyű abban, mint Verstappen csinált?” – tette fel a kérdést.

„Elnézve az első évét, semmit, de semmit nem csinált rosszul! Igen, fecsegők a ti kedvetekért mondom, semmit. Persze csalódást okozott néhány embernek, egyszerűen azért, mert csodálatosan előzte le őket, vagy zseniálisan védekezett ellenük, és nem hagyta, hogy elmenjenek mellette. Persze «majdnem» nekiment másoknak, és a többiek «közel voltak» ahhoz, hogy nekimenjenek, de ez is a tehetség része. F1-es pilóták, hány lányt ejtettek «majdnem» teherbe?” – vágott vissza.

Lammers írásában egy kritikus említett név szerint, mégpedig Niki Laudát, akire több alkalommal is hivatkozott. „SOHA (ezt azért írom nagybetűvel, hogy Lauda úr szemüveg nélkül is el tudja olvasni) nem ment neki senkinek, és soha nem esett ki miatta senki egy futamról (Romain Grosjean 2015-ben, 12. lett a Monacói Nagydíjon, és még kört sem kapott). Hány versenyző mondhatta ezt el magáról az elmúlt két évben? Az ön srácai, Mr. Lauda, biztosan nem! Egyébként mindketten csodás versenyzők és karakterek, ez most csak egy válasz arra, hogyan kezeli őket Lauda…”

„Könyvet lehetne írni azokból a kijelentésekből, amiket Lauda mérgében tett. Visszamehetünk egészen a ’70-es évekig, amikor ez az ikon elveszítette a hitelességét és badarságokat beszélt, csak azért, hogy magát védje. Én minden pilótát arra biztatok, mutasson fel hasonló statisztikát! És, mi lesz most? Az előzés és a védekezés művészet volt, de már nem az, mert az okoskodók elérték, hogy egy gombnyomással lehessen előzni. Már nem mozoghatsz fékezéskor, szóval nem védheted magad azok ellen, akik megnyomják a gombot és extra erőt kapnak” – zárta gondolatát.

Oszd meg!





62 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

f1m12
#62 f1m12 2016. november 03. 14:43  
sába:
Még mit nem! Büszkén tettem ki a fotóját és az ott is fog maradni. Méghogy én igazodjak a korlátoltsághoz. Megjegyzem, akik rendszeresen itt vannak úgyis tudják, hogy Sába=Schumi drukker, mint ahogy te is tehetnél ki bármilyen fotót,a többség emlékezne Sebre és erre a képre.

csak ugrattalak. és ugrottál :D

sába
#61 sába 2016. november 03. 10:29  
f1m12:
cserélj avatart. csak ez a megoldás.

Még mit nem! Büszkén tettem ki a fotóját és az ott is fog maradni. Méghogy én igazodjak a korlátoltsághoz.
Megjegyzem, akik rendszeresen itt vannak úgyis tudják, hogy Sába=Schumi drukker, mint ahogy te is tehetnél ki bármilyen fotót,a többség emlékezne Sebre és erre a képre.

sába
#60 sába 2016. november 03. 10:21  
McLarenHonda:
Bár van benne igazság, amit mondasz, ellenben iganis számít, kinek szurkolsz, nem véletlenül pl. a Kimi drukkerek akadtak ki legjobban Verstappenre.

Más szitu. Kimi jelenleg is versenyzik és Maxnak a legvitatottabb esete épp Kimi ellen történt. Ha a spái eset mondjuk Hamilton ellen történik, akkor a Kimiseket sem érdekelné jobban, mint a semleges szurkolókat. Nekem nem az ilyen aktuális szituációkkal van a bajom, hisz egy szurkolónak az a dolga hogy "megvédje" a kedvencét, ha egy adott versenyen történik körülötte valami.
Az én agyamat az cseszi, fel ha valaki nem azzal van elfoglalva, hogy átgondolja a kommentedet, hanem azzal, hogy ki van a profil képeden. Egy Schumacheres meg végképp ne is gondoljon arra, hogy bárkire is rosszat mondjon ... basszus tiszta dedó, de tényleg.
Megjegyzem, Schumachernek hivatalos facebook oldala van. :)

f1m12
#59 f1m12 2016. november 03. 10:14  
sába:
Amit továbbra is kifogásolok az még mindig az, hogy nem bírtok elvonatkoztatni attól, hogy a kommentelő kinek szurkol Ha ezt nem bírod megérteni, akkor nem tudom érthetőbben leírni. Ha egy Schumacheres megfogalmaz egy kritikát,minden érvelést azzal kezdtek, hogy egy Schumis hogy kifogásolhatja ezt vagy azt, mert SChumacher ezt vagy azt csinált. Mondom, ez nekem dedó. Leírtam egy véleményt azzal kellene foglalkozni, nem azzal, hogy kinek szurkolok vagy szurkoltam. Azt a tényt, hogy Max egy arrogáns takony, mennyiben befolyásolja az, hogy Schumacher, Senna, stb. az volt-e vagy sem?

cserélj avatart. csak ez a megoldás.

McLarenHonda
#58 McLarenHonda 2016. november 03. 07:27  
sába:
Amit továbbra is kifogásolok az még mindig az, hogy nem bírtok elvonatkoztatni attól, hogy a kommentelő kinek szurkol Ha ezt nem bírod megérteni, akkor nem tudom érthetőbben leírni. Ha egy Schumacheres megfogalmaz egy kritikát,minden érvelést azzal kezdtek, hogy egy Schumis hogy kifogásolhatja ezt vagy azt, mert SChumacher ezt vagy azt csinált. Mondom, ez nekem dedó. Leírtam egy véleményt azzal kellene foglalkozni, nem azzal, hogy kinek szurkolok vagy szurkoltam. Azt a tényt, hogy Max egy arrogáns takony, mennyiben befolyásolja az, hogy Schumacher, Senna, stb. az volt-e vagy sem?

Bár van benne igazság, amit mondasz, ellenben iganis számít, kinek szurkolsz, nem véletlenül pl. a Kimi drukkerek akadtak ki legjobban Verstappenre.

sába
#57 sába 2016. november 03. 00:52  
Lewisthebest:
Azért mert ezt hívják kettős mércének, hogy ha a neked szimpatikus embereknek elnézel olyat amiket másnak már nem. A büntetések meg egyébként következetlenek tehát most Verstappent is megbüntették egy kanyar levágásáért miközbe másokat a múltban nem, de nyilván a Hollandnak is volt már ugye olyan esete amikor simán megvághatták volna pl SPA-ban, de nem tették. MSC-nek is volt esete amikor neki kedveztek pl 2002 Malajziára emlékszem és volt olyan amikor a semmiért súlyos büntetést adtak neki pl 2010 Monaco, Hungaroring. Ezért a legjobb nem belekeveredni semmibe mert nincsenek állandó sportbírók és az ember legtöbb esetben nem tudhatja, hogy hogy jönne ki belőle. Az arrogancia meg része az élsportnak és amúgy sem szempont, hogy ha valakinek a manővereiről beszélünk. Attól mert valaki feltűnően arrogáns még lehet jó abban amit csinál és nyilván az arcból majd valamennyit vissza fog venni ahogy idősebb lesz. Most még majdnem gyerek szóval ilyen nyomással amit a média és a rajongók ráhelyeznek csoda, hogy ő nem káromkodik és ordibál egész hétvégén.

Amit továbbra is kifogásolok az még mindig az, hogy nem bírtok elvonatkoztatni attól, hogy a kommentelő kinek szurkol Ha ezt nem bírod megérteni, akkor nem tudom érthetőbben leírni. Ha egy Schumacheres megfogalmaz egy kritikát,minden érvelést azzal kezdtek, hogy egy Schumis hogy kifogásolhatja ezt vagy azt, mert SChumacher ezt vagy azt csinált. Mondom, ez nekem dedó. Leírtam egy véleményt azzal kellene foglalkozni, nem azzal, hogy kinek szurkolok vagy szurkoltam. Azt a tényt, hogy Max egy arrogáns takony, mennyiben befolyásolja az, hogy Schumacher, Senna, stb. az volt-e vagy sem?

guide
#56 guide 2016. november 02. 21:26  
sába:
Hallod, Alonsonak hány éve köze nincs a bajnoki címhez, sőt még a dobogóhoz sem. Mégis mikor hallottad a szájából, hogy nem hisz a bajnoki címben? Vettelt nem abból a fából faragták, hogy feladja, hogy a ferrarival még vb legyen. Ha ez mégis eljön, szerintem simán tiplizik az f1-ből. Szerintem most is azért volt így felpörögve, mert a lágy gumin tényleg jól muzsikált alatta az autó és tudta, hogy újra dobogóra állhat és akkor kussba teszi magát a sok kritikus.Végül is a dobogó megvolt, kiélvezte, úgy ünnepelte mintha győzött volna, a pontot meg hagy vigye Ricsi. :)

A ferrarisok is milyen boldogok voltak,hogy végre összejött egy dobogó!Azért kár érte.

albutr
#55 albutr 2016. november 02. 20:56  
Lewisthebest:
Azért mert ezt hívják kettős mércének, hogy ha a neked szimpatikus embereknek elnézel olyat amiket másnak már nem. A büntetések meg egyébként következetlenek tehát most Verstappent is megbüntették egy kanyar levágásáért miközbe másokat a múltban nem, de nyilván a Hollandnak is volt már ugye olyan esete amikor simán megvághatták volna pl SPA-ban, de nem tették. MSC-nek is volt esete amikor neki kedveztek pl 2002 Malajziára emlékszem és volt olyan amikor a semmiért súlyos büntetést adtak neki pl 2010 Monaco, Hungaroring. Ezért a legjobb nem belekeveredni semmibe mert nincsenek állandó sportbírók és az ember legtöbb esetben nem tudhatja, hogy hogy jönne ki belőle. Az arrogancia meg része az élsportnak és amúgy sem szempont, hogy ha valakinek a manővereiről beszélünk. Attól mert valaki feltűnően arrogáns még lehet jó abban amit csinál és nyilván az arcból majd valamennyit vissza fog venni ahogy idősebb lesz. Most még majdnem gyerek szóval ilyen nyomással amit a média és a rajongók ráhelyeznek csoda, hogy ő nem káromkodik és ordibál egész hétvégén.

ott volt Alonso 2006 Monza büntetése ami olyan vicces volt hiszen nem tartotta fel Massat az időmérőn.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 20:57

Lewisthebest
#54 Lewisthebest 2016. november 02. 20:50  
albutr:
ez mind szép és jó csákhát Max is sírt a rádióban a német nagydíjon.akkor hogy is van ha én csinálom akkor mekkora király vagyok ha más csinálja velem ugyanazt akkor meg panaszkodok rá.ha Vettel csinálta volna meg vele a holland se hagyta volna szó nélkül.

Azért sírnak a rádióban, hogy megbüntessék az ellenfelet, ez ugyanolyan mint amikor a fociban valaki direkt elesik, hogy kiharcoljon egy tizenegyest vagy egy sárga lapot. Ha nem lennének ilyen puha pöcs szabályok akkor a rádióban is ilyenkor kuss lenne mert tudnák, hogy úgyse érnek vele semmit illetve hasonló esetben ők is azt csinálnák.

Lewisthebest
#53 Lewisthebest 2016. november 02. 20:47  
sába:
Te lőttél mellé, mert nem állítottam, hogy utálod Schumachert. Ebben a hozzászólásodban is alátámasztod, amit kifogásoltam. Ha valaki Schumacher, Senna, stb. rajongó miért ne mondhatna el valakiről, valamiről ugyanúgy a véleményét, mint mondjuk aki Bottas rajongó? Ez olyan korlátolt szemléletmód szerintem. Teszem még azt is hozzá, hogy Schumacher már világbajnokként is komoly büntetéseket kapott minden kétes megmozdulásáért, A mercis években meg aztán minden volt riválisa ott szopatta ahol tudta. Mindeközben Max 1 éve ül versenyképes autóban és már olyan arrogáns mind a pályán, mind azon kívül, mintha ő sz*rta volna a spanyolviaszt. Ezt leginkább azért engedhet meg magának, mert mind az FIA mind a csapata teljes mellszélességgel támogatja ezt a viselkedést. Részemről elismerem a tehetségét, de szerintem agyban, intelligenciában elég korlátolt a gyerek. Sok esetben amikor keménykedett ő jött ki rosszul a sztoriból, intelligensebb hozzáállással még több jó eredménye lehetne ezzel az autóval. Persze olvasgatva apu dolgairól, gondolom ezt a fajta neveltetést otthonról hozta.

Azért mert ezt hívják kettős mércének, hogy ha a neked szimpatikus embereknek elnézel olyat amiket másnak már nem. A büntetések meg egyébként következetlenek tehát most Verstappent is megbüntették egy kanyar levágásáért miközbe másokat a múltban nem, de nyilván a Hollandnak is volt már ugye olyan esete amikor simán megvághatták volna pl SPA-ban, de nem tették. MSC-nek is volt esete amikor neki kedveztek pl 2002 Malajziára emlékszem és volt olyan amikor a semmiért súlyos büntetést adtak neki pl 2010 Monaco, Hungaroring. Ezért a legjobb nem belekeveredni semmibe mert nincsenek állandó sportbírók és az ember legtöbb esetben nem tudhatja, hogy hogy jönne ki belőle. Az arrogancia meg része az élsportnak és amúgy sem szempont, hogy ha valakinek a manővereiről beszélünk. Attól mert valaki feltűnően arrogáns még lehet jó abban amit csinál és nyilván az arcból majd valamennyit vissza fog venni ahogy idősebb lesz. Most még majdnem gyerek szóval ilyen nyomással amit a média és a rajongók ráhelyeznek csoda, hogy ő nem káromkodik és ordibál egész hétvégén.

albutr
#52 albutr 2016. november 02. 20:34  
sába:
Hallod, Alonsonak hány éve köze nincs a bajnoki címhez, sőt még a dobogóhoz sem. Mégis mikor hallottad a szájából, hogy nem hisz a bajnoki címben? Vettelt nem abból a fából faragták, hogy feladja, hogy a ferrarival még vb legyen. Ha ez mégis eljön, szerintem simán tiplizik az f1-ből. Szerintem most is azért volt így felpörögve, mert a lágy gumin tényleg jól muzsikált alatta az autó és tudta, hogy újra dobogóra állhat és akkor kussba teszi magát a sok kritikus.Végül is a dobogó megvolt, kiélvezte, úgy ünnepelte mintha győzött volna, a pontot meg hagy vigye Ricsi. :)

de Alonsonak mégse sikerül a 3vb akkor ott van neki Le Mans+ indy 500.Vettelnél nem látom azt hogy ha itt nem akkor máshol még hol lehetnek sikerek.

sába
#51 sába 2016. november 02. 20:22  
guide:
Szerintem ez pszichológia. Sokkal nehezebb annak,aki évekig a csúcson volt és csúszik lefelé,látja,hogy esetleg soha nem kerülhet oda vissza,mint annak,aki mászik egyre magasabbra.Majd ha Seb is elfogadja,hogy talán már nem lesz többet vb,akkor lenyugszik és csak a pillanatnyi teljesítmény,az adott versenyen való minél jobb helytállás lesz a célja.

Hallod, Alonsonak hány éve köze nincs a bajnoki címhez, sőt még a dobogóhoz sem. Mégis mikor hallottad a szájából, hogy nem hisz a bajnoki címben? Vettelt nem abból a fából faragták, hogy feladja, hogy a ferrarival még vb legyen. Ha ez mégis eljön, szerintem simán tiplizik az f1-ből. Szerintem most is azért volt így felpörögve, mert a lágy gumin tényleg jól muzsikált alatta az autó és tudta, hogy újra dobogóra állhat és akkor kussba teszi magát a sok kritikus.Végül is a dobogó megvolt, kiélvezte, úgy ünnepelte mintha győzött volna, a pontot meg hagy vigye Ricsi. :)

andrea1
#50 andrea1 2016. november 02. 19:50  
F1890:
kapj be egy snickerstet, talán jobb lesz ;) :P

xD
Ezekkel a visszavonulásosdi dolgokkal óvatosan ;)

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 19:53

F1890
#49 F1890 2016. november 02. 19:48  
andrea1:
ne is beszéljünk erről :D már most ezen agyaljak :D Tény korán kezdte, lehet így godnolja h elég.. De az indokot nem értem a times-tól. Nem akar rivaldafénybe élni, családapa már. Mikor élt abba:? Most se él rivaldafénybe :D ui.: nem látom azt h neki ez teher lenne amiket hétvégén kap így nyilvánosságot.

kapj be egy snickerstet, talán jobb lesz ;) :P

albutr
#48 albutr 2016. november 02. 19:38  
Lewisthebest:
Pontosan így van. És most lehetne írni nem csak Laudáékat, de a rajongókat is akik tudnak rinyálni naphosszat, hogy unalmas az F1 és régen minden jobb volt, de azt nem tudják elfogadni és megérteni aki igazi versenyzőként ha lát egy lehetőséget akkor megpróbálja illetve ha védekezésre kényszerül akkor nem engedi el simán maga mellett az ellenfeleket hanem tényleg rákényszeríti őket, hogy valami extrát csináljanak. Verstappen az utóbbi időben kihasználta a szabályok adta lehetőségeket és azon kevés versenyzők közé tartozik idén akik néhányszor még a Mercedeseket is megizzasztották és az a jutalom érte, hogy közveszélyesnek nevezik, azt jósolgatják, hogy megfog ölni valakit és gúnyos beceneveket adnak neki. Itt lenne az ideje eldönteni, hogy mit akarnak mert a Ferrari versenyzőin kívül biztos vagyok benne, hogy a rajongók nyomására (is) született meg a Verstappen szabály ami egy újabb szög az F1 koporsójában.

ez mind szép és jó csákhát Max is sírt a rádióban a német nagydíjon.akkor hogy is van ha én csinálom akkor mekkora király vagyok ha más csinálja velem ugyanazt akkor meg panaszkodok rá.ha Vettel csinálta volna meg vele a holland se hagyta volna szó nélkül.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 19:40

andrea1
#47 andrea1 2016. november 02. 19:35  
F1890:
mörri engem nem izgat. mindig is egy idegbeteg 2.rangú embernek tartom :D ráadásul ott volt 2 órája h lehhigadjon, nem 300-al ment életét kockáztatva :) off: 1-2 ember azt fejtegeti a suckértők közül h vettel lehet visszavonul 17ben

ne is beszéljünk erről :D már most ezen agyaljak :D

Tény korán kezdte, lehet így godnolja h elég.. De az indokot nem értem a times-tól. Nem akar rivaldafénybe élni, családapa már. Mikor élt abba:? Most se él rivaldafénybe :D
ui.: nem látom azt h neki ez teher lenne amiket hétvégén kap így nyilvánosságot.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 19:37

guide
#46 guide 2016. november 02. 19:34  
andrea1:
Bőven a dekoncentráltság alá kell írni Csak neked pl-nak milyen az amikor valaki egy ügy miatt dekoncentrálttá válik, belelovagolja magát valamibe. Murray USO . Egy apró ügyből csinált másfél óásat és egy nyert meccset elvesztett simán. Az tankönyvbe való volt., ékes pl az ilyen dekoncentráltságra ami egy apró ügyből keletkezett Abüntetés oké, csak nem kell keverni ezeket a dolgokat,

Szerintem ez pszichológia.
Sokkal nehezebb annak,aki évekig a csúcson volt és csúszik lefelé,látja,hogy esetleg soha nem kerülhet oda vissza,mint annak,aki mászik egyre magasabbra.Majd ha Seb is elfogadja,hogy talán már nem lesz többet vb,akkor lenyugszik és csak a pillanatnyi teljesítmény,az adott versenyen való minél jobb helytállás lesz a célja.

F1890
#45 F1890 2016. november 02. 19:25  
guide:
Ha Max nem vágtázik át a füvön,akkor Vettel tovább próbálkozott volna az előzéssel,de a téves információk miatt azt várta,hogy Verstappen félre áll.Úgyhogy még rosszabb lett a helyzete. Igazság szerint Max volt olyan jó,hogy maga mögött tartsa,Ricsi meg olyan gyors,hogy megelőzze.Nem volt sok esélye.Utólag inkább hagyta volna megelőzni magát,akkor 4. lehetett volna.

ez hülyeség h nem próbálkozott, nem volt esélye már ez a nagy helyzet sajnos

f1m12
#44 f1m12 2016. november 02. 19:24  
andrea1:
MOndjuk onnantól hogy az RB elmondta neki vizsgálat alatt áll az ügy, nem kellett addig átadnia a helyét, joga volt védeni a pozícióját. Segített Ricsinek a feltartással, helyzetbe hozza. Összejátszottak, egy csapat szekerét tolják, akik a második helyet akarják a bajnokságba. Érthető valahol.

a második helyüket senki az égvilágon nem veszélyezteti. viszont azt mondta Max, h nem segített, szóval ez van.

guide
#43 guide 2016. november 02. 19:24  
F1890:
sztem fölösleges most mentegetni, hibázott kész, megkapta a büntit :D

Ha Max nem vágtázik át a füvön,akkor Vettel tovább próbálkozott volna az előzéssel,de a téves információk miatt azt várta,hogy Verstappen félre áll.Úgyhogy még rosszabb lett a helyzete.
Igazság szerint Max volt olyan jó,hogy maga mögött tartsa,Ricsi meg olyan gyors,hogy megelőzze.Nem volt sok esélye.Utólag inkább hagyta volna megelőzni magát,akkor 4. lehetett volna.

sába
#42 sába 2016. november 02. 19:23  
roberto65:
Nem kifejezetten a kamikaze tetszik, hanem az, hogy ha esélyt lát, megpróbálja. Persze benne van, hogy elméri, de inkább ezt nézem, mint a vonatozást.

Ezzel kapcsolatban a múltkor elmondta Hülkenberg, hogy Ricsi ezt a fajta bevetődést azért teheti meg, mert az rb olyan szinten betapad a kanyarban mint egyik autó sem. Hülk mondta is, hogy ha ő ezt megpróbálná, kb. az űrben kötne ki. Szóval azért autó is kell ám ehhez a bátorsághoz.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 19:24

F1890
#41 F1890 2016. november 02. 19:22  
andrea1:
Bőven a dekoncentráltság alá kell írni Csak neked pl-nak milyen az amikor valaki egy ügy miatt dekoncentrálttá válik, belelovagolja magát valamibe. Murray USO . Egy apró ügyből csinált másfél óásat és egy nyert meccset elvesztett simán. Az tankönyvbe való volt., ékes pl az ilyen dekoncentráltságra ami egy apró ügyből keletkezett Abüntetés oké, csak nem kell keverni ezeket a dolgokat,

mörri engem nem izgat. mindig is egy idegbeteg 2.rangú embernek tartom :D ráadásul ott volt 2 órája h lehhigadjon, nem 300-al ment életét kockáztatva :)

off: 1-2 ember azt fejtegeti a suckértők közül h vettel lehet visszavonul 17ben

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 19:24

f1m12
#40 f1m12 2016. november 02. 19:21  
Thibczy:
Ha egyszer Ferraris lesz majd a sok egybites birka őt fogja isteníteni. Tisztelet a kivételnek, természetesen. Vettelt mindenhol kifütyülték, ahol csak lehetett, tavaly meg ő volt az atyaúristen, ez a pálfordulás pedig csak azért volt mert vörösbe öltözött.

és most meg lehúzzák, főként az olasz lapok....így megy ez.
és amikor felfedezték, szintén kedvenc volt, mert egy új színfolt, stb
ez már csak így megy...
pl ha holnap nyerne, holnapután sokan kijelentenék, h mindig is bírták......

andrea1
#39 andrea1 2016. november 02. 19:16  
F1890:
sztem fölösleges most mentegetni, hibázott kész, megkapta a büntit :D

Bőven a dekoncentráltság alá kell írni
Csak neked pl-nak milyen az amikor valaki egy ügy miatt dekoncentrálttá válik, belelovagolja magát valamibe. Murray USO . Egy apró ügyből csinált másfél óásat és egy nyert meccset elvesztett simán. Az tankönyvbe való volt., ékes pl az ilyen dekoncentráltságra ami egy apró ügyből keletkezett

Abüntetés oké, csak nem kell keverni ezeket a dolgokat,

F1890
#38 F1890 2016. november 02. 19:11  
andrea1:
Annyira dekoncentrálttá vált szerintem abba a 3 körbe, meglepte és így reagált. Olvastuk, hallottuk a rádiózását, én nem csodálom. Tökre nem azzal foglalkozott amivel kellett volna egyszerűen, hanem veszekedett mindenkivel és mondjuk a csapata is belenyomta ebbe az érdekes komm-val.. Nem gondolom ezt kellemetlennek. Oké ő is felszólalt egy tök egyértelmű ügyben, amit ő elkövetett egy meglepett reakció volt, tök más körülmények között. Azért ezeket ne keverjük Max ügyeivel,amiket tökre tudatosan csinált. De újfent leírom, megkapta érte a büntetést, nem kell ezen agonizálni.

sztem fölösleges most mentegetni, hibázott kész, megkapta a büntit :D

sába
#37 sába 2016. november 02. 19:10  
Lewisthebest:
Ezzel most mellélőttél mert én bírtam MSC-t mint embert meg mint versenyzőt is, csak furcsa amikor Senna, Schumacher, Hamilton, Alonso rajongók kritizálják Verstappent az agresszív versenyzése miatt amikor az említett neveknek is simán lehet találni ugyanolyan vagy hasonló manővereket a pályafutása során. Ezzel nincs is semmi baj egyébként a top pilóták jellemvonása, hogy foggal körömmel ragaszkodnak egy pozícióhoz és megpróbálnak olyan dolgokat is amit egy második számú átlag versenyző nem tenne meg. Az 1 győzelme mellett meg még jó párszor volt a dobogón és az első sorban szóval nem kell úgy tenni mintha a győzelem után mást se csinált volna csak mindenkit sz*rrá tört, megszívatott és elküldött a picsába. Ezt a Ferrari fan club próbálja így lesarkítani mert nyilvánvalóan a nagyobb szurkolótáborban gyakrabban fordulnak elő olyan tagok akikhez nem társult túl sok ész és ha azok kinyitják a szájukat akkor az arra buzdítja az amúgy normálisabb réteget is, hogy lázadjon, alázza meg az ellenfelet és büntetést követeljen. Ha a SPA-ban látott manővereket Verstappen mondjuk Bottasszal csinálja akkor senkit nem érdekelt volna. De pechére pont a piros autók voltak ott és ezzel kiérdemelte a közutálatot, azóta meg bármit csinál keresnek az antik valami indokot rá, hogy minden futam után belekössenek. Ott van pl Ricciardo aki ugyanolyan bevetődéseket csinál mint Verstappent, de őt nem kritizálják érte mert ő amikor elb*szta tavaly a Magyar nagydíjon azt Rosberg szívta meg és Rosberggel kapcsolatban majdnem mindenki semleges tehát nincs okunk rá, hogy utáljuk vagy, hogy szeressük szóval nem mozgat meg olyan tömegeket mint egy Ferrari.

Te lőttél mellé, mert nem állítottam, hogy utálod Schumachert. Ebben a hozzászólásodban is alátámasztod, amit kifogásoltam. Ha valaki Schumacher, Senna, stb. rajongó miért ne mondhatna el valakiről, valamiről ugyanúgy a véleményét, mint mondjuk aki Bottas rajongó? Ez olyan korlátolt szemléletmód szerintem. Teszem még azt is hozzá, hogy Schumacher már világbajnokként is komoly büntetéseket kapott minden kétes megmozdulásáért, A mercis években meg aztán minden volt riválisa ott szopatta ahol tudta. Mindeközben Max 1 éve ül versenyképes autóban és már olyan arrogáns mind a pályán, mind azon kívül, mintha ő sz*rta volna a spanyolviaszt. Ezt leginkább azért engedhet meg magának, mert mind az FIA mind a csapata teljes mellszélességgel támogatja ezt a viselkedést. Részemről elismerem a tehetségét, de szerintem agyban, intelligenciában elég korlátolt a gyerek. Sok esetben amikor keménykedett ő jött ki rosszul a sztoriból, intelligensebb hozzáállással még több jó eredménye lehetne ezzel az autóval. Persze olvasgatva apu dolgairól, gondolom ezt a fajta neveltetést otthonról hozta.

roberto65
#36 roberto65 2016. november 02. 19:08  
F1890:
neked tetszenek a kamikaze manőverek, nekem nem. vannak szép kifékezései mint pl 2014-ben, de a megfelelő arányt sztem nem sikerült eltalálnia

Nem kifejezetten a kamikaze tetszik, hanem az, hogy ha esélyt lát, megpróbálja. Persze benne van, hogy elméri, de inkább ezt nézem, mint a vonatozást.

andrea1
#35 andrea1 2016. november 02. 19:08  
F1890:
attól még az érv tényleg nem állja meg magát. mert vettel felszólalt ezellen és most h vesztét érezte ugyanazt csinálta mint verstappen. úgyh szopacs az egész. de ha nem mozdul be akkor meg valszeg ricsi megelőzi.

Annyira dekoncentrálttá vált szerintem abba a 3 körbe, meglepte és így reagált. Olvastuk, hallottuk a rádiózását, én nem csodálom. Tökre nem azzal foglalkozott amivel kellett volna egyszerűen, hanem veszekedett mindenkivel és mondjuk a csapata is belenyomta ebbe az érdekes komm-val.. Nem gondolom ezt kellemetlennek. Oké ő is felszólalt egy tök egyértelmű ügyben, amit ő elkövetett egy meglepett reakció volt, tök más körülmények között. Azért ezeket ne keverjük Max ügyeivel,amiket tökre tudatosan csinált. De újfent leírom, megkapta érte a büntetést, nem kell ezen agonizálni.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 19:11

roberto65
#34 roberto65 2016. november 02. 19:06  
andrea1:
MOndjuk onnantól hogy az RB elmondta neki vizsgálat alatt áll az ügy, nem kellett addig átadnia a helyét, joga volt védeni a pozícióját. Segített Ricsinek a feltartással, helyzetbe hozza. Összejátszottak, egy csapat szekerét tolják, akik a második helyet akarják a bajnokságba. Érthető valahol.

Miből gondolja mindenki, hogy Ric-et akarta helyzetbe hozni? Szerintem Verstappen van olyan önző, hogy eszébe se jusson, hogy mi van a csapattársával. Szimplán úgy volt vele, hogy elől marad, hátha nem büntetik meg. Szerintem.

F1890
#33 F1890 2016. november 02. 19:05  
roberto65:
Jó, Monacot aláírom, azt elfelejtettem. Kína meg egyáltalán nem rémlik, de mondjuk h azt is elcseszte. Akkor ez a 3 év alatt 4 ha jól számolom, és ebből a 3 évből minimum 2 volt olyan, ahol Renault motoros autóval máshogy lehetetlen volt előzni. Tényleg borzasztó arány.

neked tetszenek a kamikaze manőverek, nekem nem. vannak szép kifékezései mint pl 2014-ben, de a megfelelő arányt sztem nem sikerült eltalálnia

roberto65
#32 roberto65 2016. november 02. 19:03  
F1890:
2015 monaco, tessék 2015 kína, márnemtom ki ellen

Jó, Monacot aláírom, azt elfelejtettem. Kína meg egyáltalán nem rémlik, de mondjuk h azt is elcseszte. Akkor ez a 3 év alatt 4 ha jól számolom, és ebből a 3 évből minimum 2 volt olyan, ahol Renault motoros autóval máshogy lehetetlen volt előzni. Tényleg borzasztó arány.

andrea1
#31 andrea1 2016. november 02. 18:56  
f1m12:
miért lenne már vicces? megkapta a büntetést. elfogadta. inkább az a vicces, h aki ellene szabálytalankodott előtte végzett. meg kb a hülye is látta, mi zajlik a pályán, és egy cseppet se csodálom, h a versenyző kiakadt tőle.

MOndjuk onnantól hogy az RB elmondta neki vizsgálat alatt áll az ügy, nem kellett addig átadnia a helyét, joga volt védeni a pozícióját. Segített Ricsinek a feltartással, helyzetbe hozza. Összejátszottak, egy csapat szekerét tolják, akik a második helyet akarják a bajnokságba. Érthető valahol.

F1890
#30 F1890 2016. november 02. 18:55  
roberto65:
A 2014-es Rosberg elleni (Hungaroring) és az idei spanyol nagydíjon a Vettel elleni bevetődéseken kívül mondj még légyszi olyat, amit elcseszett. Komolyan kíváncsi vagyok, ha már Ric mindig idióta módon vetődik be.

2015 monaco, tessék
2015 kína, márnemtom ki ellen

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 18:55

roberto65
#29 roberto65 2016. november 02. 18:54  
F1890:
2 éve mondom h ricsi idióta módon vetődik be.:P

A 2014-es Rosberg elleni (Hungaroring) és az idei spanyol nagydíjon a Vettel elleni bevetődéseken kívül mondj még légyszi olyat, amit elcseszett. Komolyan kíváncsi vagyok, ha már Ric mindig idióta módon vetődik be.

csiga00
#28 csiga00 2016. november 02. 18:53  
Balrog:
azért azt remélem te is érzed, hogy már megint menet közben kellett a Ferrari szájíze szerint változtatni a szabályokon, hogy Verstappen viselkedése pusztán a flegma/unfair/etikátlan...stb. jelzők helyett tényleg szabálytalan legyen. és a legviccesebb, hogy az első alkalommal Vettel arcába robbant az egész, tehát mondhatni segget csinált a szájából :D de te tudod

Most szerinted tényleg a 2 Ferrari versenyző miatt változtattak a szabályon?

Thibczy
#27 Thibczy 2016. november 02. 18:50  
Lewisthebest:
Ezzel most mellélőttél mert én bírtam MSC-t mint embert meg mint versenyzőt is, csak furcsa amikor Senna, Schumacher, Hamilton, Alonso rajongók kritizálják Verstappent az agresszív versenyzése miatt amikor az említett neveknek is simán lehet találni ugyanolyan vagy hasonló manővereket a pályafutása során. Ezzel nincs is semmi baj egyébként a top pilóták jellemvonása, hogy foggal körömmel ragaszkodnak egy pozícióhoz és megpróbálnak olyan dolgokat is amit egy második számú átlag versenyző nem tenne meg. Az 1 győzelme mellett meg még jó párszor volt a dobogón és az első sorban szóval nem kell úgy tenni mintha a győzelem után mást se csinált volna csak mindenkit sz*rrá tört, megszívatott és elküldött a picsába. Ezt a Ferrari fan club próbálja így lesarkítani mert nyilvánvalóan a nagyobb szurkolótáborban gyakrabban fordulnak elő olyan tagok akikhez nem társult túl sok ész és ha azok kinyitják a szájukat akkor az arra buzdítja az amúgy normálisabb réteget is, hogy lázadjon, alázza meg az ellenfelet és büntetést követeljen. Ha a SPA-ban látott manővereket Verstappen mondjuk Bottasszal csinálja akkor senkit nem érdekelt volna. De pechére pont a piros autók voltak ott és ezzel kiérdemelte a közutálatot, azóta meg bármit csinál keresnek az antik valami indokot rá, hogy minden futam után belekössenek. Ott van pl Ricciardo aki ugyanolyan bevetődéseket csinál mint Verstappent, de őt nem kritizálják érte mert ő amikor elb*szta tavaly a Magyar nagydíjon azt Rosberg szívta meg és Rosberggel kapcsolatban majdnem mindenki semleges tehát nincs okunk rá, hogy utáljuk vagy, hogy szeressük szóval nem mozgat meg olyan tömegeket mint egy Ferrari.

Ha egyszer Ferraris lesz majd a sok egybites birka őt fogja isteníteni. Tisztelet a kivételnek, természetesen. Vettelt mindenhol kifütyülték, ahol csak lehetett, tavaly meg ő volt az atyaúristen, ez a pálfordulás pedig csak azért volt mert vörösbe öltözött.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 18:51

F1890
#26 F1890 2016. november 02. 18:49  
andrea1:
Ácsi, megint csak a két ferrari versenyzőt nézzük. Hogy is kezdődött az a bizonyos pénteki megbeszélés?. Ki hozta fel az egész ügyet? Romain Grosjean. Aki amúgy az avatárodon szerepel. Az hogy utána elmondta az üggyel kapcsolatban a két versenyző a feraritól a véleméynét hát na , jogukban állt. Alonso egy ékes pl-t hozott, Button kb 15 percet beszélt szintúgy egy megbeszélésen még a német nagydíjon, ezen az ominózus megbeszélésen még Perez is felszólalt, többen a mezőnyből. Szóval igazából egyöntetűen elmondták h veszélyes, és erre legyen szabály mert amúgy ebből gond lehet és a későbbiekben főleg ha egyre többen ezt látják az az alsóbb szériákban. Pont te hoztál egy momentumot valamelyik hétvégén egy alsóbb szériás versenyről. Nem kell mutogatni senkire, se Kimire, se Sebre, mert jó páran a nevüket adták ehhez. Ennyi

attól még az érv tényleg nem állja meg magát. mert vettel felszólalt ezellen és most h vesztét érezte ugyanazt csinálta mint verstappen. úgyh szopacs az egész. de ha nem mozdul be akkor meg valszeg ricsi megelőzi.

f1m12
#25 f1m12 2016. november 02. 18:47  
F1890:
2 éve mondom h ricsi idióta módon vetődik be.:P

Vettel is ismeri, pont ettől tartott. előtte meg maxi lassította. h mi zajlott ott, kb nagymamám is látta, de ők maguk az ártatlanság. mint két angyal

f1m12
#24 f1m12 2016. november 02. 18:45  
Balrog:
azért azt remélem te is érzed, hogy már megint menet közben kellett a Ferrari szájíze szerint változtatni a szabályokon, hogy Verstappen viselkedése pusztán a flegma/unfair/etikátlan...stb. jelzők helyett tényleg szabálytalan legyen. és a legviccesebb, hogy az első alkalommal Vettel arcába robbant az egész, tehát mondhatni segget csinált a szájából :D de te tudod

miért lenne már vicces? megkapta a büntetést. elfogadta. inkább az a vicces, h aki ellene szabálytalankodott előtte végzett. meg kb a hülye is látta, mi zajlik a pályán, és egy cseppet se csodálom, h a versenyző kiakadt tőle.

F1890
#23 F1890 2016. november 02. 18:44  
Lewisthebest:
Ezzel most mellélőttél mert én bírtam MSC-t mint embert meg mint versenyzőt is, csak furcsa amikor Senna, Schumacher, Hamilton, Alonso rajongók kritizálják Verstappent az agresszív versenyzése miatt amikor az említett neveknek is simán lehet találni ugyanolyan vagy hasonló manővereket a pályafutása során. Ezzel nincs is semmi baj egyébként a top pilóták jellemvonása, hogy foggal körömmel ragaszkodnak egy pozícióhoz és megpróbálnak olyan dolgokat is amit egy második számú átlag versenyző nem tenne meg. Az 1 győzelme mellett meg még jó párszor volt a dobogón és az első sorban szóval nem kell úgy tenni mintha a győzelem után mást se csinált volna csak mindenkit sz*rrá tört, megszívatott és elküldött a picsába. Ezt a Ferrari fan club próbálja így lesarkítani mert nyilvánvalóan a nagyobb szurkolótáborban gyakrabban fordulnak elő olyan tagok akikhez nem társult túl sok ész és ha azok kinyitják a szájukat akkor az arra buzdítja az amúgy normálisabb réteget is, hogy lázadjon, alázza meg az ellenfelet és büntetést követeljen. Ha a SPA-ban látott manővereket Verstappen mondjuk Bottasszal csinálja akkor senkit nem érdekelt volna. De pechére pont a piros autók voltak ott és ezzel kiérdemelte a közutálatot, azóta meg bármit csinál keresnek az antik valami indokot rá, hogy minden futam után belekössenek. Ott van pl Ricciardo aki ugyanolyan bevetődéseket csinál mint Verstappent, de őt nem kritizálják érte mert ő amikor elb*szta tavaly a Magyar nagydíjon azt Rosberg szívta meg és Rosberggel kapcsolatban majdnem mindenki semleges tehát nincs okunk rá, hogy utáljuk vagy, hogy szeressük szóval nem mozgat meg olyan tömegeket mint egy Ferrari.

2 éve mondom h ricsi idióta módon vetődik be.:P

andrea1
#22 andrea1 2016. november 02. 18:42  
Balrog:
azért azt remélem te is érzed, hogy már megint menet közben kellett a Ferrari szájíze szerint változtatni a szabályokon, hogy Verstappen viselkedése pusztán a flegma/unfair/etikátlan...stb. jelzők helyett tényleg szabálytalan legyen. és a legviccesebb, hogy az első alkalommal Vettel arcába robbant az egész, tehát mondhatni segget csinált a szájából :D de te tudod

Ácsi, megint csak a két ferrari versenyzőt nézzük. Hogy is kezdődött az a bizonyos pénteki megbeszélés?. Ki hozta fel az egész ügyet? Romain Grosjean. Aki amúgy az avatárodon szerepel. Az hogy utána elmondta az üggyel kapcsolatban a két versenyző a feraritól a véleméynét hát na , jogukban állt. Alonso egy ékes pl-t hozott, Button kb 15 percet beszélt szintúgy egy megbeszélésen még a német nagydíjon, ezen az ominózus megbeszélésen még Perez is felszólalt, többen a mezőnyből. Szóval igazából egyöntetűen elmondták h veszélyes, és erre legyen szabály mert amúgy ebből gond lehet és a későbbiekben főleg ha egyre többen ezt látják az az alsóbb szériákban. Pont te hoztál egy momentumot valamelyik hétvégén egy alsóbb szériás versenyről. Nem kell mutogatni senkire, se Kimire, se Sebre, mert jó páran a nevüket adták ehhez. Ennyi

Balrog
#21 Balrog 2016. november 02. 18:34  
andrea1:
itt mindenki hülye, béna csak Maxi nem. Kb ez a lényege a mai F1-nek. 16. Nem lett volna semmi gond ha Maxi megérti ennek a lényegét, nem egy ember elmondta mi ezzel a gond, olyan emberek akik több éves tapasztalattal rendelkeznek. Ez a cirkusz ment augusztus vége óta. Szakértők tanácsolták azt, hogy mutassák meg neki a pályán. Na ezt nem akarták, mert itt ők vették figyelembe azt hogy még csak 19 éves. Sainz pl önmagától nyilatkozta azt a ring után ennek az eset kapcsán hogy ő ezt már megtapasztalta és megtanulta.. Neked mi olyan nehéz ebben az ügyben megérteni, és azokat baszogatod akik ezt kivívták. Jobb lenne a lelkednek az hogy a pályán megmutatja valaki neki? Játsszon sportszerűen. Vettel belefutott ebbe a hibába, bár azt tegyük hozzá hogy itt a ferrari a ludas akik azt mondták h Maxnak el kell engednie, pedig nem mert még tartott a vizsgálat, ezzel volt elfoglalva. Ricsi esetnél nem koncentrált ennyi. Max a többi esetnél tervszerűen azt csinálta amit akart, nem egy ügy volt a fülében mint Sebnek. Itt sajnos saját magát kergette bele a hibába, de annyi lehet a mentsége h rossz komm folyt,. DE MEGKAPTA a büntetést érte, Ricsié a 3. hely, Maxi is megkapta a büntetést. Teljesen más volt a körülmény ennél az esetnél, Maxnak meg nagy lehet a szája mert megúszta azokat a büntetéseket amiket ezen szabály késői életbe lépése miatt megúszott. Erre nem kell büszkének lenni, csak rohadtul csendben maradnia. Ui.: A spai nyilatkozata után, hogy ő azért játszott sportszerűtlenül mert egy amúgy egyszerű rajtbalesetbe keveredett ő bosszút áll két versenyzőn, konkrétan 300 felett az eau rouge-ba , ezt be is vallja a nagyvilágnak azért meg egy futamról való eltiltást kellett volna beszednie. De te pont értsd meg Maxi lelkivilágát., mentsd fel mert nagy tehetség. Amit csinál addig probléma amíg más miatt ússza meg a baleseteket, mert az meg tudja mit csinál.

azért azt remélem te is érzed, hogy már megint menet közben kellett a Ferrari szájíze szerint változtatni a szabályokon, hogy Verstappen viselkedése pusztán a flegma/unfair/etikátlan...stb. jelzők helyett tényleg szabálytalan legyen. és a legviccesebb, hogy az első alkalommal Vettel arcába robbant az egész, tehát mondhatni segget csinált a szájából :D de te tudod

Lewisthebest
#20 Lewisthebest 2016. november 02. 18:32  
sába:
Vettel szavaival élve, a tököm kivan már tőletek, hogy folyton ezzel a dedós szöveggel jöttök. Egy Schumacheresnek nem lehet véleménye semmiről vagy mi a fene? Ha Törpapa lenne a profilképem már mondhatnék bármit vagy mi? A másik, Schumachernek volt néhány kétes manővere egész pályafutása alatt, amibe mindig kapaszkodtok. Ez a takony meg egy darab rb-s éve alatt megszívatta a fél mezőnyt, beszólt Laudától kezdve mindenkinek, miközben egy rohadt győzelmet bír felmutatni azt is úgy, hogy Ricsit kiszedték előle. Szóval szerintem szép szerényen tegyünk már le valamit az asztalra,mielőtt mindenkit komplett idiótának nézünk. Egy Schumacherrel egy lapon említeni egyenlőre még kimeríti a szentségtörés fogalmát.

Ezzel most mellélőttél mert én bírtam MSC-t mint embert meg mint versenyzőt is, csak furcsa amikor Senna, Schumacher, Hamilton, Alonso rajongók kritizálják Verstappent az agresszív versenyzése miatt amikor az említett neveknek is simán lehet találni ugyanolyan vagy hasonló manővereket a pályafutása során. Ezzel nincs is semmi baj egyébként a top pilóták jellemvonása, hogy foggal körömmel ragaszkodnak egy pozícióhoz és megpróbálnak olyan dolgokat is amit egy második számú átlag versenyző nem tenne meg. Az 1 győzelme mellett meg még jó párszor volt a dobogón és az első sorban szóval nem kell úgy tenni mintha a győzelem után mást se csinált volna csak mindenkit sz*rrá tört, megszívatott és elküldött a picsába. Ezt a Ferrari fan club próbálja így lesarkítani mert nyilvánvalóan a nagyobb szurkolótáborban gyakrabban fordulnak elő olyan tagok akikhez nem társult túl sok ész és ha azok kinyitják a szájukat akkor az arra buzdítja az amúgy normálisabb réteget is, hogy lázadjon, alázza meg az ellenfelet és büntetést követeljen. Ha a SPA-ban látott manővereket Verstappen mondjuk Bottasszal csinálja akkor senkit nem érdekelt volna. De pechére pont a piros autók voltak ott és ezzel kiérdemelte a közutálatot, azóta meg bármit csinál keresnek az antik valami indokot rá, hogy minden futam után belekössenek. Ott van pl Ricciardo aki ugyanolyan bevetődéseket csinál mint Verstappent, de őt nem kritizálják érte mert ő amikor elb*szta tavaly a Magyar nagydíjon azt Rosberg szívta meg és Rosberggel kapcsolatban majdnem mindenki semleges tehát nincs okunk rá, hogy utáljuk vagy, hogy szeressük szóval nem mozgat meg olyan tömegeket mint egy Ferrari.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 18:32

andrea1
#19 andrea1 2016. november 02. 18:21  
sába:
Mekkora elfogult hiteltelen írás ez. Hát igen mindenki egy pöcs, aki drs-el előz, kivéve Maxot, mert tőle minden művészet. Mozogni féktávon versenyzői etikett és intelligencia kérdése, szintén nem művészet. Ha volt versenyzőként nem látja, hogy mit jelentett pl. a spái esete Kimi ellen, akkor simán csak ássa el magát. Nem mellesleg féktávon mozogva mindenki művészien tudna védekezni, csak őket büntetik kivéve Maxet. Akinek van szeme, az látja,hogy az ő szereplése egy mesterségesen generált projekt, mert csökken az f1 nézettsége.

itt mindenki hülye, béna csak Maxi nem. Kb ez a lényege a mai F1-nek.

16. Nem lett volna semmi gond ha Maxi megérti ennek a lényegét, nem egy ember elmondta mi ezzel a gond, olyan emberek akik több éves tapasztalattal rendelkeznek. Ez a cirkusz ment augusztus vége óta. Szakértők tanácsolták azt, hogy mutassák meg neki a pályán. Na ezt nem akarták, mert itt ők vették figyelembe azt hogy még csak 19 éves. Sainz pl önmagától nyilatkozta azt a ring után ennek az eset kapcsán hogy ő ezt már megtapasztalta és megtanulta.. Neked mi olyan nehéz ebben az ügyben megérteni, és azokat baszogatod akik ezt kivívták. Jobb lenne a lelkednek az hogy a pályán megmutatja valaki neki? Játsszon sportszerűen. Vettel belefutott ebbe a hibába, bár azt tegyük hozzá hogy itt a ferrari a ludas akik azt mondták h Maxnak el kell engednie, pedig nem mert még tartott a vizsgálat, ezzel volt elfoglalva. Ricsi esetnél nem koncentrált ennyi. Max a többi esetnél tervszerűen azt csinálta amit akart, nem egy ügy volt a fülében mint Sebnek. Itt sajnos saját magát kergette bele a hibába, de annyi lehet a mentsége h rossz komm folyt,. DE MEGKAPTA a büntetést érte, Ricsié a 3. hely, Maxi is megkapta a büntetést. Teljesen más volt a körülmény ennél az esetnél, Maxnak meg nagy lehet a szája mert megúszta azokat a büntetéseket amiket ezen szabály késői életbe lépése miatt megúszott. Erre nem kell büszkének lenni, csak rohadtul csendben maradnia.

Ui.: A spai nyilatkozata után, hogy ő azért játszott sportszerűtlenül mert egy amúgy egyszerű rajtbalesetbe keveredett ő bosszút áll két versenyzőn, konkrétan 300 felett az eau rouge-ba , ezt be is vallja a nagyvilágnak azért meg egy futamról való eltiltást kellett volna beszednie. De te pont értsd meg Maxi lelkivilágát., mentsd fel mert nagy tehetség. Amit csinál addig probléma amíg más miatt ússza meg a baleseteket, mert az meg tudja mit csinál.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 18:33

F1890
#18 F1890 2016. november 02. 18:13  
Balrog:
az viszont jól látható, hogy a DRS nagyon is segít fixálni az erőviszonyokat, tehát ha egy autó kikerül a "megszokott környezetéből", akkor sétagalopp neki visszakapaszkodni az őt megillető helyre. és nekem alapvetően ez a bajom. tehát ha egy lassabb autó egy gyorsabb elé kerül, az okkal történik, mert 1. eltérő taktikán vannak 2. a lassabb autó mutatott valami különlegeset 3. a gyorsabb autó rontott Viszont a DRS nagyjából azt testesíti meg, hogy a hátul haladónak ilyenkor joga van a védekező elé kerülni, pusztán azért, mert gyorsabb, pedig eredetileg önmagában ennek még nem kéne elégnek lennie ugye, ilyenkor a lassabb autó teljesen joggal tarthatná fel. csak sokan ezt már kezdik teljesen elfelejteni

alapjáraton ezek az autók nem az előzésre lettek teremtve szerintem :D

pl a rb-ok nem tudtak előzni mikor dominanciájuk volt mert a kanyarra állították be a gépet. 14-ben drs nélkül senkise előzött volna mercit ahogy pl a hondanak sem lenne semmi esélye most.

azzal egyetértek h akinek most domináns az autója azt nehezebb megakadályozni, viszont a verseny végére mindig izgalmas csaták szoktak kialakulni a középmezőnyben vagy a merci kivételével pár esetben

sába
#17 sába 2016. november 02. 18:10  
Lewisthebest:
Ez azért kifejezetten érdekes tőled mert nagy kedvenced MSC aki SPA-ban ugyanazt megcsinálta majdnem ugyanúgy Hakkinnen ellen. A féktávon mozgást meg nem büntették eddig senkinél, de a Ferrari és a rajongók nyomására az FIA beiktatta ezt is a szabálykönyvbe aztán jól meg is szívták miatta már a 2. futamon ahol ez a szabály érvényben volt.

Vettel szavaival élve, a tököm kivan már tőletek, hogy folyton ezzel a dedós szöveggel jöttök. Egy Schumacheresnek nem lehet véleménye semmiről vagy mi a fene? Ha Törpapa lenne a profilképem már mondhatnék bármit vagy mi? A másik, Schumachernek volt néhány kétes manővere egész pályafutása alatt, amibe mindig kapaszkodtok. Ez a takony meg egy darab rb-s éve alatt megszívatta a fél mezőnyt, beszólt Laudától kezdve mindenkinek, miközben egy rohadt győzelmet bír felmutatni azt is úgy, hogy Ricsit kiszedték előle. Szóval szerintem szép szerényen tegyünk már le valamit az asztalra,mielőtt mindenkit komplett idiótának nézünk. Egy Schumacherrel egy lapon említeni egyenlőre még kimeríti a szentségtörés fogalmát.

Lewisthebest
#16 Lewisthebest 2016. november 02. 17:54  
sába:
Mekkora elfogult hiteltelen írás ez. Hát igen mindenki egy pöcs, aki drs-el előz, kivéve Maxot, mert tőle minden művészet. Mozogni féktávon versenyzői etikett és intelligencia kérdése, szintén nem művészet. Ha volt versenyzőként nem látja, hogy mit jelentett pl. a spái esete Kimi ellen, akkor simán csak ássa el magát. Nem mellesleg féktávon mozogva mindenki művészien tudna védekezni, csak őket büntetik kivéve Maxet. Akinek van szeme, az látja,hogy az ő szereplése egy mesterségesen generált projekt, mert csökken az f1 nézettsége.

Ez azért kifejezetten érdekes tőled mert nagy kedvenced MSC aki SPA-ban ugyanazt megcsinálta majdnem ugyanúgy Hakkinnen ellen. A féktávon mozgást meg nem büntették eddig senkinél, de a Ferrari és a rajongók nyomására az FIA beiktatta ezt is a szabálykönyvbe aztán jól meg is szívták miatta már a 2. futamon ahol ez a szabály érvényben volt.

Utoljára módosítva: 2016. november 02. 17:54

kimi-sebfan
#15 kimi-sebfan 2016. november 02. 17:51  
sába:
Mekkora elfogult hiteltelen írás ez. Hát igen mindenki egy pöcs, aki drs-el előz, kivéve Maxot, mert tőle minden művészet. Mozogni féktávon versenyzői etikett és intelligencia kérdése, szintén nem művészet. Ha volt versenyzőként nem látja, hogy mit jelentett pl. a spái esete Kimi ellen, akkor simán csak ássa el magát. Nem mellesleg féktávon mozogva mindenki művészien tudna védekezni, csak őket büntetik kivéve Maxet. Akinek van szeme, az látja,hogy az ő szereplése egy mesterségesen generált projekt, mert csökken az f1 nézettsége.

EZT NEKI!!!!

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/14956569_932267690236754_2841205484838340110_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=66092ea7992f35fec1ce7a5773c9e0fd&oe=589798DC -

sába
#14 sába 2016. november 02. 17:47  

Mekkora elfogult hiteltelen írás ez. Hát igen mindenki egy pöcs, aki drs-el előz, kivéve Maxot, mert tőle minden művészet. Mozogni féktávon versenyzői etikett és intelligencia kérdése, szintén nem művészet. Ha volt versenyzőként nem látja, hogy mit jelentett pl. a spái esete Kimi ellen, akkor simán csak ássa el magát. Nem mellesleg féktávon mozogva mindenki művészien tudna védekezni, csak őket büntetik kivéve Maxet. Akinek van szeme, az látja,hogy az ő szereplése egy mesterségesen generált projekt, mert csökken az f1 nézettsége.

Balrog
#13 Balrog 2016. november 02. 17:00  
F1890:
mért régebben mit tudtál tenni ha a másik gépe 100 lóerővel erősebb volt? lófaszt. látatjuk h pl drs-sel sem lehet előzni lásd méhico. egyszerűen annyira profivá vált az egész f1 az autók h drs nélkül még a mercik sem nagyon tudnának előzni, nemhogy élmezőnybeli autót. régen túl könyű volt védekezni mert elég volt a kgiyorsításra menni, kivétel ha 2 seccel volt gyorsabb a másik autója. manapság azonos gumikon nem olyan egyszerű ez sztem.

az viszont jól látható, hogy a DRS nagyon is segít fixálni az erőviszonyokat, tehát ha egy autó kikerül a "megszokott környezetéből", akkor sétagalopp neki visszakapaszkodni az őt megillető helyre. és nekem alapvetően ez a bajom. tehát ha egy lassabb autó egy gyorsabb elé kerül, az okkal történik, mert 1. eltérő taktikán vannak 2. a lassabb autó mutatott valami különlegeset 3. a gyorsabb autó rontott
Viszont a DRS nagyjából azt testesíti meg, hogy a hátul haladónak ilyenkor joga van a védekező elé kerülni, pusztán azért, mert gyorsabb, pedig eredetileg önmagában ennek még nem kéne elégnek lennie ugye, ilyenkor a lassabb autó teljesen joggal tarthatná fel. csak sokan ezt már kezdik teljesen elfelejteni

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Danyiil Kvjat, glória

02016.12.08. 15:32

Komolyak a Mercedes elvárásai új pilótájukkal szemben

Humoros „álláshirdetésükre” érkezett egy hasonlóan vicces válasz

02016.12.08. 14:07

A visszaútra nem váltott jegyet Rosberg

Nem tud elképzelni nagyobb tettet a bajnoki címnél és Hamilton legyőzésénél