Lauda: Beszélnünk kell Lewisszal

F1 banner 2017
írta: M4Sport
2016. november 27. 16:19
FOTÓ: ©xpbimages.com

Nem nyűgözte le a Mercedes vezetőségét Lewis Hamilton azzal, hogy szembement minden csapatutasítással. Niki Lauda magyarázatot vár.

A biztonsági autót meghazudtoló módon igyekezett a futam nagy részében maga mögé gyűjteni Lewis Hamilton az ellenfeleket. Egyetlen esélyét a bajnoki címe megvédésére az jelentette volna Abu-Dzabiban, hogy győzelme mellett Nico Rosberg leszorul a dobogóról. A brit mindent elkövetett ennek kicsikarására, ám ezzel a Mercedes futamgyőzelmét is veszélybe sodorta.

Miután Sebastian Vettel szuperlágy gumikon gyorsabb tempóra volt képes, a csapat a verseny hajrájában többször is figyelmeztette a háromszoros bajnokot, hogy növelje a tempót, mert az ő helyezése is veszélybe kerülhet. A 47. körben még mérnöke közölte: „Lewis, ez az instrukció: 45,1-et kell menni – a győzelemért.” Aztán öt körrel később már Paddy Lowe technikai vezető figyelmeztette őt: „Lewis, itt Paddy! Gyorsulnod kell ahhoz, hogy megnyerjük a versenyt. Ez az utasítás!”

„De én vezetek!” – felelte erre Hamilton.

Bár a kettős győzelem végül meglett, a Mercedes vezetői érezhetően nem örültek az ellenszegülésnek. Toto Wolff a verseny előtt kiemelte: nem változtatnak a szabályokon csak azért, mert ez a bajnoki döntő. Ennek megfelelően Niki Lauda magyarázatot vár versenyzőjüktől.

„Előbb beszélnünk kell vele, és magyarázatot kell kapnunk tőle. Próbáltuk közölni vele, hogy érkezik a veszély, mert Vettelnek gyorsabb volt az autója a végén. Ő azt mondta, hagyjatok békén, tudom, mit csinálok. Hála Istennek a végén meglett. De nagyon szoros volt. Mindkettejük számára. De többet nem mondhatok, előbb beszélnünk kell vele” – nyilatkozta a Sky Sportsnak a tanácsadó.

Paddy Lowe nem sokat kívánt hozzátenni a történtekhez. „Nem igazán szeretném kommentálni ezt a témát. Ő vezeti az autót, mert ki tudja, milyen az autó valódi tempója? Nem mi vezetjük azt. Komoly kihívás elé állított minket a végén. Lewis és Nico versenyzett egymással, és jó volt látni, ahogy Sebastian átmegy a többieken, jó taktika lett ez a Ferrari részéről. Körömrágós pillanatok voltak a boxfal számára, az utolsó két kör igazán szoros volt Nico, de még Lewis számára is” – fogalmazott.

Kiemelte, ők továbbra is a csapat, nem pedig az egyének szempontját tartják elsődlegesnek. „A fő célunk, hogy megnyerjük a versenyt, és nem szerettük volna végignézni, hogy a vörös autó elmegy mellettünk a jóval nagyobb tempójával. Az F1-et éppen ez teszi izgalmassá: mi értük el azt, hogy ellentét van a csapat és a versenyző érdekei között. Mindketten nyerni akarnak, és mi is minden egyes futamot meg akarunk nyerni” – nyilatkozta Lowe.

Oszd meg!





77 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

Thibczy
#77 Thibczy 2016. november 28. 18:09  
BrettShaw:
A RedBullra igaz, a Ferrarira igaz, amit írsz, de pont a Mercedesre nem. Az elmúlt három évben olyan fölényben voltak, hogy a bajnokság szempontjából gyakorlatilag mindegy volt nekik ki vezeti az autót, legfeljebb 3 versennyel később lesznek bajnokok.

De a pilótákat mindig a következő szezon(ok)ra szerződtetnek, arra pedig nincs garancia, hogy mindig tudnak olyan autókat építeni, amivel olyannyira hülyére verik a mezőnyt, amire talán korábban csak 1988-ban volt példa.

A Ferrari-dominancia alatt Barri pl. csak 2002-ben és 2004-ben tudott felérni a vb 2. helyre, de pl. 2001-ben még futamot se tudott nyerni.

A Red Bull-korszakban Webber egyszer sem tudott egyéni 2. lenni, 2011-ben egyedül Vettel elengedésén múlt, hogy futamot nyert abban az évben, anélkül pedig az összetett 3. hely pedig Alonsoé lett volna (aki lenyomta volna egy harmadik erő Ferrarival). 2012-ben Vettelen kívül 3 különböző csapat pilótája előzte meg őt a pontversenyben (Alonso, Kimi, és a két McLaren). 2013-ban pedig úgy lett meg neki az egyéni 3. hely, hogy Kimi nem indult az utolsó két futamon.

BrettShaw
#76 BrettShaw 2016. november 28. 10:48  
Thibczy:
Azért az sem véletlen, hogy nekik a legjobb versenyzőkre van szükségük. Az elmúlt 3 év sétagalopp volt nekik, de soha nem volt rá garancia, és most főleg nincs, hogy ez a jövőben is így marad. A Red Bull is épített domináns autókat, de 4-ből 2x Alonso nagyon közel volt. Ha a Ferrarinak nem lett volna egy Alonso-kaliberű pilótája, akkor a közelébe nem kerülnek a vb-nek. A másik oldalon viszont ha a Red Bullnak nem lett volna egy Vettelje, akkor meg jó eséllyel Alonsónál landolhatott volna egyik/mindkét bajnoki trófea.

A RedBullra igaz, a Ferrarira igaz, amit írsz, de pont a Mercedesre nem. Az elmúlt három évben olyan fölényben voltak, hogy a bajnokság szempontjából gyakorlatilag mindegy volt nekik ki vezeti az autót, legfeljebb 3 versennyel később lesznek bajnokok.

kayassine
#75 kayassine 2016. november 28. 00:10  
sába:
Toto: "A győzelmünket veszélyben láttuk. Itt sok forog kockán. Nem arról van szó, hogy meghozza a döntést saját magának. Ezzel csak aláássa a csapat egész struktúráját, mindent, amit csinálunk. És egyben precedenst teremt a jövőbeni versenyzőinknek." Szerintem az utolsó mondaton van a hangsúly a vezetőség szempontjából.

Feleslegesem hozták magukat kínos helyzetbe. Nem várhatták Hamiltontól, hogy nem fogja ezt megjátszani. Nem szabad betarthatatlan szabályokat hozni. Ha következetesek akarnának lenni, most valami szankciót kéne hozni Hamilton ellen.
Az más kérdés, hogy Rosberg Monacoban elengedi-e még egyszer Hamiltont. Remélem nem, van rá alapja.
Egyébként azt is simán el bírom képzelni, hogy Hamilton kilökte volna Rosberget, ha előzni próbált volna, vesztenivalója nem volt és példaképe Senna is megtette volna.

kayassine
#74 kayassine 2016. november 28. 00:00  
nova76:
Mondjuk Én vártam hogy Hamiltonnak szólnak, engedje el Rosberget. Egyszer már megtették idén Monacoban. Csak Rosberg nem volt annyira nyomulós, de biztos tudott volna jobban menni .

:D

Thibczy
#73 Thibczy 2016. november 27. 23:16  
BrettShaw:
Persze a végtelenségig nem várhatják el, de el lehet ballagni innen. Rosberg és Hamilton helyett valszeg ebből a mezőnyből bárki(!) VB lehetett volna az elmúlt három évben. Nekik sokkal nagyobb szükségük van a Mercedesre, mint fordítva.

Azért az sem véletlen, hogy nekik a legjobb versenyzőkre van szükségük. Az elmúlt 3 év sétagalopp volt nekik, de soha nem volt rá garancia, és most főleg nincs, hogy ez a jövőben is így marad. A Red Bull is épített domináns autókat, de 4-ből 2x Alonso nagyon közel volt. Ha a Ferrarinak nem lett volna egy Alonso-kaliberű pilótája, akkor a közelébe nem kerülnek a vb-nek. A másik oldalon viszont ha a Red Bullnak nem lett volna egy Vettelje, akkor meg jó eséllyel Alonsónál landolhatott volna egyik/mindkét bajnoki trófea.

access_denied
#72 access_denied 2016. november 27. 22:47  
Konszpiresiszeoriz:
Azért érdekes ez a dolog. "Német csapat Német bajnokot akar!" De Hami nyert 31 futamot meg ki tudja hány pólt! Mindenkinek amnéziája van? Hogy nyomták le Rosbit 14-ben a Spai ütközés után? Meg 14-ben a zárófutamon kinek szart be a kocsija ??? Haminak? Vagy idén Hami hányszor ment neki a Németnek? Mi lett volna ha Ausztriában mindketten kiesenek, mert hagyták hogy az Angol megtámadja az utolsó körben? A Mercihez benyomták ezt a jellemtelen alakot mert tudták hogy világverő gép lesz a szabályváltozások után. Mert egyébként a Mekitől ment volna nyugdíjba, "egyszeresként"! Érdekel valakit ezen tények összessége, nem érdekel és csak azért kell felhozni ezeket a tényeket mert a Hami drukkerek itt nyávognak kutyát-macskát. Én meg jókat röhögök!!! Hahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa

Te szerencsétlen, 2014-ben mit számított az utolsó futam amikor Ham vagy 70 ponttal nyert?

A negró világít...

BrettShaw
#71 BrettShaw 2016. november 27. 22:10  
Thibczy:
Ettől függetlenül viszont a pilótáknak is vannak érdekeik, azt pedig nem várhatják el tőlük, hogy ezeket ilyen mértékben alárendeljék, mint ahogy a csapat most elvárta volna Hamiltontól. Az rendben van, hogy a konstruktőri az első, az is, hogy ne lépjék át a sportszerűség határát, de ez már sok.

Persze a végtelenségig nem várhatják el, de el lehet ballagni innen. Rosberg és Hamilton helyett valszeg ebből a mezőnyből bárki(!) VB lehetett volna az elmúlt három évben.

Nekik sokkal nagyobb szükségük van a Mercedesre, mint fordítva.

Janisf
#70 Janisf 2016. november 27. 21:06  
Thibczy:
Ettől függetlenül viszont a pilótáknak is vannak érdekeik, azt pedig nem várhatják el tőlük, hogy ezeket ilyen mértékben alárendeljék, mint ahogy a csapat most elvárta volna Hamiltontól. Az rendben van, hogy a konstruktőri az első, az is, hogy ne lépjék át a sportszerűség határát, de ez már sok.

Pedig elvárják! :D És amíg győztes technikával meg dollármilliókkal szolgálják ki az alkalmazottat, addig azt hiszem el is várhatják... Főleg hogy az a 2 ülés jelenleg a mai forma1 legkecsegtetőbb ülése.. :)

Thibczy
#69 Thibczy 2016. november 27. 20:33  
Konszpiresiszeoriz:
Azért érdekes ez a dolog. "Német csapat Német bajnokot akar!" De Hami nyert 31 futamot meg ki tudja hány pólt! Mindenkinek amnéziája van? Hogy nyomták le Rosbit 14-ben a Spai ütközés után? Meg 14-ben a zárófutamon kinek szart be a kocsija ??? Haminak? Vagy idén Hami hányszor ment neki a Németnek? Mi lett volna ha Ausztriában mindketten kiesenek, mert hagyták hogy az Angol megtámadja az utolsó körben? A Mercihez benyomták ezt a jellemtelen alakot mert tudták hogy világverő gép lesz a szabályváltozások után. Mert egyébként a Mekitől ment volna nyugdíjba, "egyszeresként"! Érdekel valakit ezen tények összessége, nem érdekel és csak azért kell felhozni ezeket a tényeket mert a Hami drukkerek itt nyávognak kutyát-macskát. Én meg jókat röhögök!!! Hahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa

Ez már pont olyan beteges, mint SANI{Ó Alonso és Rosberg-fóbiája.

MS_argo001
#68 MS_argo001 2016. november 27. 20:12  
Paberto:
Mi 10 eve hallgatjuk 2006 Japánt.

Szelektív a hallásotok.

chapman88
#67 chapman88 2016. november 27. 19:49  
Paberto:
Mi 10 eve hallgatjuk 2006 Japánt.

Ami Monzában történt azután járt is az a Japán elfüstölés. :P :D

chapman88
#66 chapman88 2016. november 27. 19:43  
Lali:
ROSBERG A VILÁGBAJNOK!

Igen, ez a lényeg! Futam nem is volt olyan borzalmas, nem sikerült elaludnom alatta. :D
De remélem hogy jövőre megtörik ez az egyeduralom ami már három éve tart a Merci részéről és lesz komoly kihívójuk is!

kroni1
#65 kroni1 2016. november 27. 19:26  

Én kifejezetten örültem, hogy - ha már a Mercedesek egyeduralma kevés lehetőséget adott az utóbbi években az ellenfeleknek - legalább nem ugyanaz lett harmadszor is a világbajnok. Rosberg szerintem megértemelte, kitartóan és okosan menedzselte az évet a nyers tehetségben előrébb lévő Hamiltonhoz képest. A technikai hibákon csámcsogókat nem értem, hisz a nevében is benne van, hogy technikai sport. Nemrég volt is egy cikk róla, hogy az elmúlt 3 évben (az idei pech-jeivel együtt) sokkal kevesebbszer maradt le pontszerzésről Hamilton mint Rosberg. http://www.m4sport.hu/2016/10/05/hamilton-es-a-muszaki-hibak-iden-o-vezet-osszessegebent-rosberg/

Konszpiresiszeoriz
#64 Konszpiresiszeoriz 2016. november 27. 19:24  

Azért érdekes ez a dolog.
"Német csapat Német bajnokot akar!"
De Hami nyert 31 futamot meg ki tudja hány pólt!
Mindenkinek amnéziája van?
Hogy nyomták le Rosbit 14-ben a Spai ütközés után?
Meg 14-ben a zárófutamon kinek szart be a kocsija ??? Haminak?
Vagy idén Hami hányszor ment neki a Németnek?
Mi lett volna ha Ausztriában mindketten kiesenek, mert hagyták hogy az Angol megtámadja az utolsó körben?
A Mercihez benyomták ezt a jellemtelen alakot mert tudták hogy világverő gép lesz a szabályváltozások után. Mert egyébként a Mekitől ment volna nyugdíjba, "egyszeresként"!

Érdekel valakit ezen tények összessége, nem érdekel és csak azért kell felhozni ezeket a tényeket mert a Hami drukkerek itt nyávognak kutyát-macskát. Én meg jókat röhögök!!!
Hahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa

Thibczy
#63 Thibczy 2016. november 27. 19:23  
Janisf:
Én értem a picsogást... Az alkalmazottjuk ellentmond, és totál hülyének nézi őket a volán mögött. :) És teljesen mindegy hogy mikor nyerték meg a VB-t, a profi hozzáállás az ha minden versenyen 1-2 helyezést akarnának elérni, és az alkalmazott engedetlensége miatt ez komolyan veszélybe került... szóóval a kifizetett dollármilliók után én abszolút megértem a munkáltató picsogását... Az más kérdés hogy emberi oldalról pedig Hamiltont értem meg.

Ettől függetlenül viszont a pilótáknak is vannak érdekeik, azt pedig nem várhatják el tőlük, hogy ezeket ilyen mértékben alárendeljék, mint ahogy a csapat most elvárta volna Hamiltontól. Az rendben van, hogy a konstruktőri az első, az is, hogy ne lépjék át a sportszerűség határát, de ez már sok.

Horizont
#62 Horizont 2016. november 27. 18:50  
sába:
A mondandóm lényege, hogy ha szoros harc lesz a vb címért, akkor az rb-nek mindenképpen be kell állnia egyikőjük mögé. Ebben az évben már hoztak taktikai döntést Max előnyére, így nem látom kizártnak, hogy ezt jövőre is simán megteszik, hiszen Max az f1 új üdvöskéje.

Most meg spanyolban kedveztek neki, bár spanyol csak utolag volt egyértelmű. Ricci többször kapott jobb taktikát. Nemrég Maxot szopatták ugyanigy, hogy gumielőny ellenére egy kör múlva hozták. Taktikailag sokszor hoznak jó döntéseket, de néha totál idiótát is

Rikii
#61 Rikii 2016. november 27. 18:45  

Hogy miert volt unalmas az elmult 3 ev.. Nem a dominans auto miatt, hanem az ilyen Mercedes vezetes miatt. Mar mindent megnyertek, de meg akkor sem engedik hogy izgalmas lehessen egy futam.

Utoljára módosítva: 2016. november 27. 18:46

BrettShaw
#60 BrettShaw 2016. november 27. 18:44  
sába:
A mondandóm lényege, hogy ha szoros harc lesz a vb címért, akkor az rb-nek mindenképpen be kell állnia egyikőjük mögé. Ebben az évben már hoztak taktikai döntést Max előnyére, így nem látom kizártnak, hogy ezt jövőre is simán megteszik, hiszen Max az f1 új üdvöskéje.

Három év böjt után azt fogják tolni, akit jobbnak látnak, ha lesz esélyük nyerni. Nem hülyék. Ma egyáltalán nem biztos, hogy Max jobb mint Ric, bár kétségtelenül látványosabb.

BrettShaw
#59 BrettShaw 2016. november 27. 18:42  
stonefly:
Sajnálatos mennyire sterilé akarták tenni a futamot...... remélem elgondolkodnak a gyökérségükön. Szajkózzák az egyenlőséget, sajnálják a felrobbant motort, de azért annyira nem, hogy a VB aspiránsukat kurogassák, hogy előzze meg a lassabb csapattársát.

1; Hamilton nem volt lassabb. És nem sok sanszod van megelőznöd a csapattársad, aki szándékosan fogja vissza a biztonságos helyeken az autóját és nyomja a kritikus részeken.

2; öngyilkosság lett volna bemmenni Hamilton mellé, nyilván Rosberg is érezte, hogy abból 80% eséllyel ütközés lesz.

sába
#58 sába 2016. november 27. 18:20  
stonefly:
Ha ezért kibasszák, vagy lefokozzák akkor meg is érdemlik. Ennyire sterillé nem kellene tenni a versengést, és az ellenkezőjét óbégatni. Miért nem Rosberget cseszegették hogy előzze meg ? Elkönyvelték már szerintem, hogy Rosberg is nyer egyet.

Nem hinném, hogy bármilyen drasztikus következménye lenne az esetnek, de gondolom elmondják neki hogy ki a főnök a házban.

stonefly
#57 stonefly 2016. november 27. 18:18  
sába:
Toto: "A győzelmünket veszélyben láttuk. Itt sok forog kockán. Nem arról van szó, hogy meghozza a döntést saját magának. Ezzel csak aláássa a csapat egész struktúráját, mindent, amit csinálunk. És egyben precedenst teremt a jövőbeni versenyzőinknek." Szerintem az utolsó mondaton van a hangsúly a vezetőség szempontjából.

Ha ezért kibasszák, vagy lefokozzák akkor meg is érdemlik. Ennyire sterillé nem kellene tenni a versengést, és az ellenkezőjét óbégatni. Miért nem Rosberget cseszegették hogy előzze meg ? Elkönyvelték már szerintem, hogy Rosberg is nyer egyet.

access_denied
#56 access_denied 2016. november 27. 18:16  
KIMI AND THE RED POWER:
"Niki Lauda magyarázatot vár." Szánalmas.

Azért vár magyarázatot mert annyira hülye, hogy arra sem emlékszik, hogy milyen potenciál van a kocsijukban.

sába
#55 sába 2016. november 27. 18:15  
nova76:
Jobb taktikája volt. Ha nem hívják be előbb Riccardót csak kábé akkor amikor Verstappent, akkor Rosberg tényleg aggódhatott volna, Hamilton meg nyomhatta volna 1000-el. A megpördülést meg magának köszönheti Max.

A mondandóm lényege, hogy ha szoros harc lesz a vb címért, akkor az rb-nek mindenképpen be kell állnia egyikőjük mögé. Ebben az évben már hoztak taktikai döntést Max előnyére, így nem látom kizártnak, hogy ezt jövőre is simán megteszik, hiszen Max az f1 új üdvöskéje.

sába
#54 sába 2016. november 27. 18:11  

Toto: "A győzelmünket veszélyben láttuk. Itt sok forog kockán. Nem arról van szó, hogy meghozza a döntést saját magának. Ezzel csak aláássa a csapat egész struktúráját, mindent, amit csinálunk. És egyben precedenst teremt a jövőbeni versenyzőinknek."

Szerintem az utolsó mondaton van a hangsúly a vezetőség szempontjából.

stonefly
#53 stonefly 2016. november 27. 18:06  

Sajnálatos mennyire sterilé akarták tenni a futamot...... remélem elgondolkodnak a gyökérségükön. Szajkózzák az egyenlőséget, sajnálják a felrobbant motort, de azért annyira nem, hogy a VB aspiránsukat kurogassák, hogy előzze meg a lassabb csapattársát.

nova76
#52 nova76 2016. november 27. 17:37  
sába:
Azt hogy tisztában van vele, hogy ha jövőre az rb győztes autót csinál, akkor esélye nem lesz Maxal szemben vb-t nyerni, mivel a gyorsasága mellett a hollandnak baromi nagy a marketing értéke.

Jobb taktikája volt. Ha nem hívják be előbb Riccardót csak kábé akkor amikor Verstappent, akkor Rosberg tényleg aggódhatott volna, Hamilton meg nyomhatta volna 1000-el. A megpördülést meg magának köszönheti Max.

KIMI AND THE RED POWER
#51 KIMI AND THE RED POWER 2016. november 27. 17:35  

"Niki Lauda magyarázatot vár."

Szánalmas.

andrea1
#50 andrea1 2016. november 27. 17:34  

Hm Érdekes a szuituáció emrt fogadkozott hogy nem lesz ilyen. Szerintem nyilaktozhatott volna úgy is előtte hogy mindent megteszek. Nem hülyeségekkel telekürtölni a dolgokat. Persze nyilvén Rosberg is tévesen mondta hogy nyerni akar, egyszerűen túl akarta ezt az egész 5 futamot élni.Mondjuk ilyen megpróbálok mindent alapon az se lett volna túlzás ha a végén megpróbálja Rosberg és esetleg magával viszi valamelyik kanyarba, volt köztük 6-7 tized is. Ha nagyon elege lett volna Rosbinak, aaz utolsó 3 körbe. Ez úgy feltette volna az i-re a pontot. No mindegy.

nova76
#49 nova76 2016. november 27. 17:33  

Mondjuk Én vártam hogy Hamiltonnak szólnak, engedje el Rosberget. Egyszer már megtették idén Monacoban. Csak Rosberg nem volt annyira nyomulós, de biztos tudott volna jobban menni
.

deze75
#48 deze75 2016. november 27. 17:19  

Mekkora gyökér ez a MERCI............OLYAN AUTÓ ADOTT LAJOS ALÁ amivel 31-szer győzött.2 vb cím.....ilyen egy rohadt munkaadót

No.1
#47 No.1 2016. november 27. 17:14  
velorex:
Nem tudom elképzelni mit fog nyilatkozni Ricciardo erről a versenyéről. Verstappen úgy végzett előtte, hogy az első körben a saját hibája miatt az utolsó helyre esett vissza miközben Ricciardo negyedik volt!

Majd jövőre nézd meg. :D Az RB lesz a top autó és vajon kit fognak tolni? Na vajon kit? ...

vbencus
#46 vbencus 2016. november 27. 17:14  
Lali:
Ja körömrágós taktika ! Ferrari miért bassza el a fél csapata versenyét rendszeresen valahogy nem értem! Ha már Ricsi elévágott minek kellett Kimit a vágóhídra küldeni? Komolyan majd meg vesztem mér nem tartották kint? A két merci lassulási versenye hozhatott volna a konyhára Kiminek egy harmadik helyet. Ezek ennyire hülyék vagy mi van. Üvöltöttem a nappaliban hogy ne hívják ki ,mégis kiszedték na én eddig néztem a futamot! Engem a két törp versenye nem érdekel! Ha megkérdezik majd a csapatot akkor majd szépen megmagyarázzák . Ki kéne picsázni a versenystratégiáért felelős emberek jó felét mert az év kritikán aluli a Ferrarinál stratégiai szinten!

Én is ordítottam.

access_denied
#45 access_denied 2016. november 27. 17:13  

Az, hogy a paddokban fingjuk sincs a kocsi képességéről az az agyhalott Ladát és Lovét minősíti. Mi a f..t képzeltek a futam előtt? Komolyan, Ladát minek kell képernyőre tenni? Rémálom az Elm utcában. Gyerekek is néznek tévét.

cnote76
#44 cnote76 2016. november 27. 17:10  

szánalmas, hogy a sorozatos technikai hibák után még az utolsó esélyét is el akarták tőle erővel venni..

sába
#43 sába 2016. november 27. 17:10  
Paberto:
"fukszos" ma tolatva is nyert volna. Vagy te nem nezted a futamot?

Előre menetben is nyert.

vandr
#42 vandr 2016. november 27. 17:10  
Paberto:
"fukszos" ma tolatva is nyert volna. Vagy te nem nezted a futamot?

Hamilton valószínűleg egy normális Ricsi taktikával is nyert volna, de pont hogy nem tolatva, hanem végig nyomva, és akkor nem lett volna itt ez a feltartósdi. Ez volt a kommentem lényege.

F1890
#41 F1890 2016. november 27. 17:08  
Paberto:
Igaz. Csak ő nem erőből :)

hát h? a gyíkemberek támogatásával?

sába
#40 sába 2016. november 27. 17:07  
velorex:
Nem tudom elképzelni mit fog nyilatkozni Ricciardo erről a versenyéről. Verstappen úgy végzett előtte, hogy az első körben a saját hibája miatt az utolsó helyre esett vissza miközben Ricciardo negyedik volt!

Azt hogy tisztában van vele, hogy ha jövőre az rb győztes autót csinál, akkor esélye nem lesz Maxal szemben vb-t nyerni, mivel a gyorsasága mellett a hollandnak baromi nagy a marketing értéke.

Utoljára módosítva: 2016. november 27. 17:08

Polarity
#39 Polarity 2016. november 27. 17:07  
Lali:
Volt ilyen? Ki emlékszik már rá:DDD

Hát ezaz! A második nem is számít.

Paberto
#38 Paberto 2016. november 27. 17:07  
F1890:
rózbi meg tolatva nyert vb utolsó 5 futamon :)

Igaz. Csak ő nem erőből :)

Lali
#37 Lali 2016. november 27. 17:06  
Polarity:
Pos. 1. - Hamilton 2. - Rosberg ... ?

Volt ilyen? Ki emlékszik már rá:DDD

F1890
#36 F1890 2016. november 27. 17:05  
Paberto:
"fukszos" ma tolatva is nyert volna. Vagy te nem nezted a futamot?

rózbi meg tolatva nyert vb utolsó 5 futamon :)

Paberto
#35 Paberto 2016. november 27. 17:04  
vandr:
Az egész helyzetet az értelmes RB idézte elő, miután gyakorlatilag elszabotálták Ricsi versenyét.. Ha kint hagyják szlágyon addig, mint maxot, akkor Ricsi lett volna elől és a fukszosnak taposnia kellett volna végig a győzelemért.

"fukszos" ma tolatva is nyert volna. Vagy te nem nezted a futamot?

m3gm0nd0'3mb3r
#34 m3gm0nd0'3mb3r 2016. november 27. 17:04  

Ez a Lewisnak adott utasítás valójában nem Lewisnak szólt, hanem Rosbergnek. Paddy ezzel mentette az arcát előre.

Mindenki tudta hogy mi szituáció, csak önmagát akarta védhetővé tenni Lowe.

BrettShaw
#33 BrettShaw 2016. november 27. 17:02  

Azt csinálta Rosberg, amit kellett. Ezeken a versenyeken épp elméjű ember a helyében nem próbálta volna meg az előzést ellene.

velorex
#32 velorex 2016. november 27. 16:57  
vandr:
Az egész helyzetet az értelmes RB idézte elő, miután gyakorlatilag elszabotálták Ricsi versenyét.. Ha kint hagyják szlágyon addig, mint maxot, akkor Ricsi lett volna elől és a fukszosnak taposnia kellett volna végig a győzelemért.

Nem tudom elképzelni mit fog nyilatkozni Ricciardo erről a versenyéről.
Verstappen úgy végzett előtte, hogy az első körben a saját hibája miatt az utolsó helyre esett vissza miközben Ricciardo negyedik volt!

Ami
#31 Ami 2016. november 27. 16:56  

Szigorúan a cikkhez hozzá szólva. Mint csapat és mint főnök és alárendelt nem a legegészségesebb a főnök direkt utasítását - akkor is ha hülyeség - totál figyelmen kívül hagyni. Normál munkahelyen ilyenért repül az ember.
Másrészt a forma-1 csapat sport de mégsem. Saját VB esélyeit figyelembe véve hülye lett volna Hamilton mást csinálni. Kérdés mennyire erős egy forma-1 ben ez a főnök beosztott viszony. Nyilván korán sem úgy, mint normál esetben. Ennek ellenére szerezhetett ezzel Hamilton némi hátrányt magának csapaton belül.

MrBreaker
#30 MrBreaker 2016. november 27. 16:56  

Érdekes taktika volt ez Hamiltontól.Ezt a MotoGp-ben rendre alkalmazzák egy szorosabb vb hajrában,de az F1-ben még nemigazán láttam,főleg nem csapattársak között.De érthető is volt ez a döntés Hamiltontól,így kicsit jobban a kezébe tudta venni az irányítást és nem csupán a vakszerencsében bízni,hogy történik Rosberggel valami.

velorex
#29 velorex 2016. november 27. 16:55  

Mi a gondja Laudának?
Miért nem adták ki utasításba ezt Rosbergnek, ha Hamilton nem nyomta eléggé? Nagyon halovány ez a Lauda.

Polarity
#28 Polarity 2016. november 27. 16:54  
Lali:
ROSBERG A VILÁGBAJNOK!

Pos.
1. - Hamilton
2. - Rosberg
... ?

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Danyiil Kvjat, glória

02016.12.08. 15:32

Komolyak a Mercedes elvárásai új pilótájukkal szemben

Humoros „álláshirdetésükre” érkezett egy hasonlóan vicces válasz

02016.12.08. 14:07

A visszaútra nem váltott jegyet Rosberg

Nem tud elképzelni nagyobb tettet a bajnoki címnél és Hamilton legyőzésénél