Méltó a bajnoki címre – a Mercedes vezetői Rosberget dicsérik

F1 banner 2017
írta: M4Sport
2016. november 28. 14:06
FOTÓ: ©xpbimages.com

Több tiszteletet érdemelne a kiváló szezont teljesítő Nico Rosberg, mintsem, hogy a Lewis Hamilton versenyzéséről és műszaki hibáiról szóló viták árnyékolják be sikerét – véli Toto Wolff. A Mercedes vezetői újdonsült bajnokuk előtt tisztelegnek!

Toto Wolff, a Mercedes sportigazgatója

Toto Wolff, Nico Rosberg„Sajnálom, hogy ilyen sokat beszélünk erről az esetről (Lewis Hamilton lassúsága – a szerk.), mert ez háttérbe szorítja, hogy Nico mennyire nagyszerű szezonnal hódította el a bajnoki címet. Az embernek méltósággal kell nyernie, és veszítenie is. Mindig is hangsúlyoztam, egy technikai sportágról beszélünk. Ha a versenyzők a gépeik nélkül lennének kénytelenek versenyezni, nem sokra mennének. Az elmúlt három évben mi a legjobb autót biztosítottuk nekik, versenyeket és bajnoki címeket nyerhettek vele. Időnként cserbenhagytuk őket, mert műszaki hiba történt. Lewis malajziai motorhibája a sikeres címvédésébe került. Másfelől viszont ha csak Lewis viselkedéséről és az idei műszaki hibáiról beszélünk, nem adjuk meg Nicónak a kellő tiszteletet.”

„Nico a legtehetségesebb versenyző ellen küzd, akit csapattársul kaphat az ember. Ha megszorongatja, és – mint idén – le is győzi a bajnokságban, az mesés teljesítmény. Nico rendkívül kemény fickó, aki egyszerűen nem enged ki, mindig keményen dolgozik, hogy jobb legyen. Olyan tulajdonságai vannak, amelyek nemcsak kiváló emberré, de méltó világbajnokká is teszik őt.”

„Hihetetlenül szívós, aminek köszönhetően képes minden vereséget feldolgozni és kielemezni. Meghatározó tajga a csapatnak, és jól ismeri a csapat struktúráját is. Amikor csütörtökön véget ért az első megbeszélésünk, megnyugodott. Ő egyúttal a csapat hangulatfelelőse is. Ez fontos, mivel huszonegy versenyünk van, ennyit utazunk egy évben. Muszáj, hogy jó legyen a hangulat.”

„Maximálisan megérdemli a címet. Emlékszem Bakura, ahol mindkettőjüknek gondjuk volt az elektronikával. Egy kör alatt megoldotta a problémát, míg Lewisnak egész futam alatt ezzel kellett versenyeznie. Ezzel a maga javára döntötte el a csatát. Ez egy technikai sport, történhetnek hibák, és a múlt évben talán inkább Nicót sújtották, míg idén Lewist. De ez már csak így működik.”

Niki Lauda, a Mercedes felügyelőbizottságának elnöke

Niki Lauda„Megemelem a kalapom Nico előtt! Az erejét elég könnyű meghatározni: Lewis megérkezett a csapathoz, a szupertehetségével két bajnoki címet nyert, Nico megváltoztatta a stratégiáját, és ugyanolyan gyors lett, ugyanolyan agresszív, mint Lewis volt korábban. Egyenrangú ellenfele volt Lewisnak. Fejben és fizikailag is csúcsformában volt. Intelligens, és megcsinálta. Ezért számomra minden idők legméltóbb világbajnoka. És a legfontosabb: ugyanolyan autóval lett világbajnok, mint Lewis. Ezt is ki kell emelni. Nem volt egyszerű. Azonos autóval legyőzte Lewist, és az én szememben ez nagyobb tett, mint a bajnoki cím.”

Paddy Lowe, a Mercedes technikai csapatfőnöke

Paddy Lowe„Sok ember nyer versenyt, de a bajnokság a kitartásról szól. Ez volt a sportág történetének leghosszabb szezonja. Semmi sem foglalja össze jobban ezt Abu-Dzabinál. Meg kell őrizned a hidegvéred. Nicót elölről és hátulról is szorongatták. Volt egy meghatározó előzése is Max ellen, mely során tudta, ha elveszíti az irányítást, vége mindennek. De ő kibírta ezt a feszültséget, és ez az igazi nagy bajnokok jellemzője.”

Oszd meg!





28 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

_JuSuF_
#28 _JuSuF_ 2016. november 29. 12:14  

OFF:

Tudjátok azért az újságírók is tehetnek arról, hogy mennyire unalmas ez a sport. Az utolsó futam vége óta ezen az oldalon írd és mond harminc (30!!!) cikk lett kirakva, ezek közül egyik sem foglalkozik azzal, hogy a Force India 4. lett. Még azzal is épp csak foglalkozva van, hogy volt 2 búcsúzó pilótánk. Viszont megtudtuk, hogy Wolff meg Lauda mennyire nagyon gondolkodóba estek, meg egyéb a kutya faszát se érdeklő "híreket". Még arról is írva lett, hogy húúú, mekkora csata lett most év végére Ocon meg Werhlein között, mert most végre volt egy komolyabb kontakt köztük. Arról baszdki senki nem akar írni, hogy történelmi meg egyéb kitalált, nevetséges jogalapokon nyugvó bónusz pénzek nélkül mit ért el a Force India idén (is). Szét fogom most offolni ezt a 30 cikket, akinek nem tetszik bannoljon, tiltsatok ki, de nevetséges, hogy a Forma 1-ben szinte csak a top 3 istálló a téma. Persze megértem én, hogy önálló gondolat és cikk ritkán van, sokkal nehezebb fejből publikálni valamit, egyszerűbb fordítani és ide hányni a bulvár fost amivel tele van a világ sajtó.

Negyedik lett a Force India, NEGYEDIK, szopó rollerre tették a McLarent, a Williams-t és mindenki mást is! Mondjuk nekik drukkolni nyilván nem trendi, róluk beszélgetni is idő pocsékolás...

Tessék, minden fontos adat az idei évről a 4. helyért folyó csatáért, diagrammokon, sőt, még 2008-tól is össze hasonlítva a FI és a Williams.

http://imgur.com/a/jkfne

És öcsém vasárnap óta nem lehet erről írni. A hülye buzi középcsapatnak szurkoló ne is akarjon egy releváns cikk alatt kommentelni, beszélgetni másokkal. Nekem azt kell olvasnom mindenhol, ahogy habzó szájjal tépik egymást ugyan azokon a szarokon az emberek állandóan. 6 pilótáról meg 3 csapatról kell szóljon mindig minden? Ha meg ezer egyben megjelenik 1-1 más csapatról szóló cikk akkor örüljek. És jön az uborka szezon, lehet majd nézni 0-24-ben Hamilton celeb életét, meg Raikonnen bármiét...

Szét offolok mindent, akkor is...

hammertime
#27 hammertime 2016. november 29. 11:55  
Árnyék:
ja, egyetértek. ráadásul Ham első címe hoyg is volt, hol kolbászolt? 5-6. hely környékén, s csak az esőnek köszönhette... Lövése volt ahhoz, hoyg Massa-t szorongassa... azt nem érdemelte meg. de a múlt az múlt túllépett rajta mindenki... de az egy akkor is mák vb volt amihez ő nem tett semmit a zárón... azt nézzük gyorsan a második címet is... aha, Rosberg autója nem megy... uccsó futam. ejha... ok, 3. teljes mértékben megmutatta ki az úr a háznál... Ham a szememben egyszeres bajnok a nagy pofájával... ha visszavenne az arcból, s tenné a dolgát a bulvárkodás helyett, akkor most több srlege lenne...

2008-on rágódást még csak-csak megértem, mert egy ellentmondásos év volt, mindkét oldalon fel lehet hozni érveket. Massánál szingapúrt, hringet, stb, Hamiltonnak is volt műszaki hibája, ott volt Spa vagy amikor megbüntették egy mezei elfékezés miatt vagy amikor pont Massa lökte ki. Ebbe nem is akarok belemenni, mert soha nem lenne vége.
2014-et Ham mázlijának minősíteni viszont elképesztő csúsztatás. 3-3 kiesésük volt futamokon (ebből egy olyan amikor Ros ütötte ki Hamiltont). De tudod mit, vedd el az utolsó versenyen szerzett 50 pontját, akkor csak 17-el nyert volna plusz egy végzetes műszaki hibával együtt is. Rosberg ott kb akkor győzött volna, ha Hamiltonnak sokkal több műszaki gondja van, pont mint idén.

Utoljára módosítva: 2016. november 29. 12:01

andrea1
#26 andrea1 2016. november 29. 09:21  
Zik.Zak:
Ámen. Elképesztő amit a Hamilton drukkerek művelnek vasárnap óta. Igen, Hamilton a jobb, a gyorsabb pilóta. Igen, Rosbergnek kellett ehhez a szerencse is. De hát ilyen az F1, mindig is ilyen volt és ha valaki ezt nem bírja, az nézzen atlétikát. Ott tényleg csak az ember számít (most a dopping kérdésébe ne menjünk bele). Rosberg nem az első és nem az utolsó VB-je az F1-nek, aki úgy nyert VB-t, hogy nem ő a mezőny legjobbja. Hosszan lehetne sorolni azokat a VB-ket, akiknek bizony kellett a szerencse is, akiknél volt jobb. De ez egy ilyen sport - technikai. Másrészt valahol az is szerencse, ha valaki olyan szinten domináns autót kap maga alá, mint Hamiltonék évek óta. Mert ha Alonso, Verstappen, Vettel alatt is olyan autó lett volna az elmúlt években, akkor nem biztos, hogy Hamilton most 3x-os VB. Szóval erről ennyit.

Ez a cirkusz megy majd márciusig,de egyetértek. Néha az.emberi gondolkodást nem.lehet megerteni. Szerencsésebb volt Rosberg ez tény, van ilyen, azt is tudja.az ember hogy Hamilton egy őstehetség, ilyen tehetség ritkat,nyert már 3-at fog.is.nyerni még de Rosberg egész éves munkáját nézve semmi olyan érvet nem lehet felhozni ami miatt nem érdemli meg ezt a.címet. Mindent megtett amit meg kellett, nyert amikor kellett, ott volt amikor kellett, hosszú szezon volt és az egyik legkiegyensulyozottabb teljesítményt nyújtotta a mezőnybe ami nem.egyszerű ilyen hosszú szezonba. Ez a 3 év így kerek,felnőtt a feladathoz,sokkal.jobban.mint mondjuk Webber anno.

Árnyék
#25 Árnyék 2016. november 29. 08:53  
Zik.Zak:
Ámen. Elképesztő amit a Hamilton drukkerek művelnek vasárnap óta. Igen, Hamilton a jobb, a gyorsabb pilóta. Igen, Rosbergnek kellett ehhez a szerencse is. De hát ilyen az F1, mindig is ilyen volt és ha valaki ezt nem bírja, az nézzen atlétikát. Ott tényleg csak az ember számít (most a dopping kérdésébe ne menjünk bele). Rosberg nem az első és nem az utolsó VB-je az F1-nek, aki úgy nyert VB-t, hogy nem ő a mezőny legjobbja. Hosszan lehetne sorolni azokat a VB-ket, akiknek bizony kellett a szerencse is, akiknél volt jobb. De ez egy ilyen sport - technikai. Másrészt valahol az is szerencse, ha valaki olyan szinten domináns autót kap maga alá, mint Hamiltonék évek óta. Mert ha Alonso, Verstappen, Vettel alatt is olyan autó lett volna az elmúlt években, akkor nem biztos, hogy Hamilton most 3x-os VB. Szóval erről ennyit.

ja, egyetértek. ráadásul Ham első címe hoyg is volt, hol kolbászolt? 5-6. hely környékén, s csak az esőnek köszönhette... Lövése volt ahhoz, hoyg Massa-t szorongassa... azt nem érdemelte meg. de a múlt az múlt túllépett rajta mindenki... de az egy akkor is mák vb volt amihez ő nem tett semmit a zárón... azt nézzük gyorsan a második címet is... aha, Rosberg autója nem megy... uccsó futam. ejha... ok, 3. teljes mértékben megmutatta ki az úr a háznál... Ham a szememben egyszeres bajnok a nagy pofájával... ha visszavenne az arcból, s tenné a dolgát a bulvárkodás helyett, akkor most több srlege lenne...

Zik.Zak
#24 Zik.Zak 2016. november 29. 07:01  
sába:
Hú, de baromira utálom ezt Hamiltonban. Ha nem löki a kretén szövegét, akkor most nem vitatkoznánk azon, hogy Rosberg megérdemli-e a vb címet vagy sem. 2013-ban jó kis továbbképzést kapott Alonsotól, amikor folyamatos azt kommunikálták, hogy ők nem Vettel, hanem Newey ellen versenyeznek. Meg is lett az eredménye, hiszen Vettelt ok nélkül kifütyülték. Jut eszembe, Vetteltől egyszer sem hallhattunk ilyen szöveget, pedig az rb soha nem volt ennyire domináns mint a merci. Tényleg adjuk már meg a tisztelet az új bajnoknak. Kiskorától erre tette fel az életét, legyőzte a jelenkor f1-nek legnagyobb őstehetségének számító Hamiltont. Mondhatni szó nélkül benyelte az összes pszichológia hadviselést anélkül, hogy lesülyledt volna arra a szinte. Legyen már ez elég. Megjegyzem. a mercedes új érájában egy ember nem versenyzett azonos autóval, mint a csapattársa és az 2012-ben Schumacher volt. Haug is elismerte, hogy míg Nico futotta a saját versenyét, addig Schumi a versenyen tesztelte az újításokat bevállalva ezzel, hogy számtalanszor lerohadt alatta az autó. Szóval elvárható lenne, hogy ha valaki 3 éven keresztül ilyen szinten domináló autót kap a segge alá, az próbáljon már meg méltósággal veszíteni.

Ámen.

Elképesztő amit a Hamilton drukkerek művelnek vasárnap óta. Igen, Hamilton a jobb, a gyorsabb pilóta. Igen, Rosbergnek kellett ehhez a szerencse is. De hát ilyen az F1, mindig is ilyen volt és ha valaki ezt nem bírja, az nézzen atlétikát. Ott tényleg csak az ember számít (most a dopping kérdésébe ne menjünk bele). Rosberg nem az első és nem az utolsó VB-je az F1-nek, aki úgy nyert VB-t, hogy nem ő a mezőny legjobbja. Hosszan lehetne sorolni azokat a VB-ket, akiknek bizony kellett a szerencse is, akiknél volt jobb. De ez egy ilyen sport - technikai.

Másrészt valahol az is szerencse, ha valaki olyan szinten domináns autót kap maga alá, mint Hamiltonék évek óta. Mert ha Alonso, Verstappen, Vettel alatt is olyan autó lett volna az elmúlt években, akkor nem biztos, hogy Hamilton most 3x-os VB. Szóval erről ennyit.

Konszpiresiszeoriz
#23 Konszpiresiszeoriz 2016. november 28. 23:37  

Csak sírjatok marhááááááááááááááák!

Nonohari
#22 Nonohari 2016. november 28. 21:45  
_JuSuF_:
Nincs mit. :) Ugyan... 1-2 nap és lesz róla 1 db cikk. És annyi...

Én a Forma 1 techikai részét szeretem, leszarom ki lesz a világbajnok meg az első 3 a legjobb autóval, ez adott...A Force India nagyot ment most és örülök nekik ;)

_JuSuF_
#21 _JuSuF_ 2016. november 28. 21:17  
Nonohari:
Köszi szépen, megnéztem az összefoglalódat. Alapos és grat Force Indiának a 4. helyért. Ez valahogy elsikkadt a hírekben. Méltatlanul.

Nincs mit. :)
Ugyan... 1-2 nap és lesz róla 1 db cikk. És annyi...

Nonohari
#20 Nonohari 2016. november 28. 21:09  
_JuSuF_:
Bizonyára csak elírás. VISZONT! A mútkor az idei 20. futamig csináltam egy statisztikát a Force India és a Williams csatájáról. Most ezt befejeztem az utolsó futamig, valamint kis plusz, hogy a Force India 2008-as bemutatkozásától nézve is össze hasonlítottam a két csapat évenkénti teljesítményét. Mindezt most már egyetlen linken meg tudjátok nézni, ÍME: http://imgur.com/a/jkfne Köszönöm ha megnézed, hajrá Force India, jövőre legalább ilyen jó szereplést kívánok!

Köszi szépen, megnéztem az összefoglalódat. Alapos és grat Force Indiának a 4. helyért. Ez valahogy elsikkadt a hírekben. Méltatlanul.

stonefly
#19 stonefly 2016. november 28. 21:06  

Mekkora köcsög ez a Wolf !!!!
Azt mondja malajzia miatt bukta a vb t Hamilton aztán Rosberg mesés győzelméről mesél ???? És a bakui malőrt is ferdítí, Hamiltonnak szar kezdőbeállítást adtak ezért nem talált vissza a normális modba. Rosbergnek nem baszták el.
Giga gyökér a csávó....

f1m12
#18 f1m12 2016. november 28. 18:48  
cnote76:
akkor viszont semmilyen kicsinyítés sincs. tény, hogy a két autó nem volt egyforma, tehát nem egyforma autóval verte meg. pont.

azt hiszem sokan elfogadták volna azt a nem azonos autót a mezőnyből. kb 20 pilóta.

MP4/4
#17 MP4/4 2016. november 28. 18:47  

Vicces azért ez a Mercedes vezetőség: tegnap az egész világ füle hallatára cseszegetik az aktuális világbajnokukat, aki a saját nyerőnek gondolt taktikáját próbálja végrehajtani, hogy ezt ne tegye, másnap meg elvárják, hogy ezzel ne foglalkozzon senki... Előtte meg hirdetik, hogy nem szólnak bele a vb harcba, de úgy tesznek, mintha nem lettek volna tisztában azzal, hogyha Rosberget ketten is megelőzik, akkor Hamilton úgy faképnél hagyja őket, mint a pinty, hiszen a tegnapi futamon megint mp-ekkel volt gyorsabb az autójuk, mégha Hamilton nem tette meg azt a szívességet, hogy ez most látszódjon a végeredményben... Talán pont emiatt a képmutatás miatt foglalkoznak többet velük, mint a kevés vizet zavaró világbajnokukkal...

robgell
#16 robgell 2016. november 28. 16:31  
MS_argo001:
A technikai hibák az elmúlt években túlnyomórészt Rosbergnél jelentkeztek. Ebből kiindulva Hamilton is csak azért tudott nyerni, mert nem volt egyforma a két autó. El kéne már fogadni, hogy Hamilton veszített.

Hagyd szerintem! A 2007-es pontegyenlőség az Hamilton toronymagas győzelmét jelentette, de most, hogy 5 ponttal alulmaradt Hami most nem ugyan az az autó és, valójában Ham nyert. Óriási dolog, hogy legyőzték, mert egy őstehettségről van szó.

sába
#15 sába 2016. november 28. 16:20  

Hú, de baromira utálom ezt Hamiltonban. Ha nem löki a kretén szövegét, akkor most nem vitatkoznánk azon, hogy Rosberg megérdemli-e a vb címet vagy sem. 2013-ban jó kis továbbképzést kapott Alonsotól, amikor folyamatos azt kommunikálták, hogy ők nem Vettel, hanem Newey ellen versenyeznek. Meg is lett az eredménye, hiszen Vettelt ok nélkül kifütyülték. Jut eszembe, Vetteltől egyszer sem hallhattunk ilyen szöveget, pedig az rb soha nem volt ennyire domináns mint a merci.
Tényleg adjuk már meg a tisztelet az új bajnoknak. Kiskorától erre tette fel az életét, legyőzte a jelenkor f1-nek legnagyobb őstehetségének számító Hamiltont. Mondhatni szó nélkül benyelte az összes pszichológia hadviselést anélkül, hogy lesülyledt volna arra a szinte. Legyen már ez elég.
Megjegyzem. a mercedes új érájában egy ember nem versenyzett azonos autóval, mint a csapattársa és az 2012-ben Schumacher volt. Haug is elismerte, hogy míg Nico futotta a saját versenyét, addig Schumi a versenyen tesztelte az újításokat bevállalva ezzel, hogy számtalanszor lerohadt alatta az autó.
Szóval elvárható lenne, hogy ha valaki 3 éven keresztül ilyen szinten domináló autót kap a segge alá, az próbáljon már meg méltósággal veszíteni.

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 16:47

_JuSuF_
#14 _JuSuF_ 2016. november 28. 16:05  
sába:
OFF. Néztem alul a ponttáblázatot. Ha a manornál egyedül Wehrlein szerzett 1 pontot, Ocon és Haryanto 0, ebből hogy lesz 2 pont, amivel az 1 pontos sauber előtt végeztek

Bizonyára csak elírás.

VISZONT!

A mútkor az idei 20. futamig csináltam egy statisztikát a Force India és a Williams csatájáról. Most ezt befejeztem az utolsó futamig, valamint kis plusz, hogy a Force India 2008-as bemutatkozásától nézve is össze hasonlítottam a két csapat évenkénti teljesítményét. Mindezt most már egyetlen linken meg tudjátok nézni, ÍME:

http://imgur.com/a/jkfne

Köszönöm ha megnézed, hajrá Force India, jövőre legalább ilyen jó szereplést kívánok!

sába
#13 sába 2016. november 28. 16:01  

OFF.
Néztem alul a ponttáblázatot. Ha a manornál egyedül Wehrlein szerzett 1 pontot, Ocon és Haryanto 0, ebből hogy lesz 2 pont, amivel az 1 pontos sauber előtt végeztek

cnote76
#12 cnote76 2016. november 28. 15:56  
MS_argo001:
A technikai hibák az elmúlt években túlnyomórészt Rosbergnél jelentkeztek. Ebből kiindulva Hamilton is csak azért tudott nyerni, mert nem volt egyforma a két autó. El kéne már fogadni, hogy Hamilton veszített.

teljes mértékben elfogadom. az zavar, hogy mennyire próbálják elhitetni, hogy azonos feltételek mellett történt meg. én nem mondom, hogy nem érdemli meg. erre tette fel az életét, keményen dolgozott, egy barichello, webber, fisichella kalibernél egyértelműen jobb. azt viszont ki kell mondani h jó adag szerencse kellett neki idén, és az ellenfele balszerencséje

MS_argo001
#11 MS_argo001 2016. november 28. 15:52  
cnote76:
akkor viszont semmilyen kicsinyítés sincs. tény, hogy a két autó nem volt egyforma, tehát nem egyforma autóval verte meg. pont.

A technikai hibák az elmúlt években túlnyomórészt Rosbergnél jelentkeztek. Ebből kiindulva Hamilton is csak azért tudott nyerni, mert nem volt egyforma a két autó.

El kéne már fogadni, hogy Hamilton veszített.

cnote76
#10 cnote76 2016. november 28. 15:50  
MS_argo001:
Semmilyen elterelés nincs. Rosbergnek egyáltalán nem adatott meg, hogy esélye legyen a 2014-es szezonzárón. Hamiltonnak ezzel szemben most igen. Nem értem, miért kell Rosberg érdemeit kicsinyíteni: rossz taktika - ezzel Hamilton elért eredményeit is lekicsinylitek.

akkor viszont semmilyen kicsinyítés sincs. tény, hogy a két autó nem volt egyforma, tehát nem egyforma autóval verte meg. pont.

Enveblo
#9 Enveblo 2016. november 28. 15:49  
guide:
Mert melyik vb nem volt méltó?

nehéz a szövegértés igaz? olvasd el még párszor...

MS_argo001
#8 MS_argo001 2016. november 28. 15:46  
cnote76:
egyrészt ezzel nem a felvetésre reagálsz, hanem eltereled a témát. de ha már belementél nem nem volt baj. 1. akkor egyenlítődtek ki a hibák abban a szezonban. 2. ha nem kotlik meg akkor sem lett volna vilagbajnok mert hamilton mögött haladt. 3. ha előtte haladt volna sem lett volna világbajnok a dupla pontok ellenére.

Semmilyen elterelés nincs. Rosbergnek egyáltalán nem adatott meg, hogy esélye legyen a 2014-es szezonzárón. Hamiltonnak ezzel szemben most igen. Nem értem, miért kell Rosberg érdemeit kicsinyíteni: rossz taktika - ezzel Hamilton elért eredményeit is lekicsinylitek.

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 15:47

cnote76
#7 cnote76 2016. november 28. 15:45  
Oporto:
Nem kell széthajtani azt a kocsit. Rosberg tudott rá vigyázni és világbajnok lett. :D

:D jó volt ;)

cnote76
#6 cnote76 2016. november 28. 15:45  
MS_argo001:
A 2014-es szezonzárón Rosbergnek esélye sem volt felvenni a kesztyűt a lerohadó technika miatt. Vagy akkor ez nem volt probléma?

egyrészt ezzel nem a felvetésre reagálsz, hanem eltereled a témát. de ha már belementél nem nem volt baj. 1. akkor egyenlítődtek ki a hibák abban a szezonban. 2. ha nem kotlik meg akkor sem lett volna vilagbajnok mert hamilton mögött haladt. 3. ha előtte haladt volna sem lett volna világbajnok a dupla pontok ellenére.

Oporto
#5 Oporto 2016. november 28. 15:41  
cnote76:
Lauda nem nond igazat. A két autó közel sem volt egyforma. Nemtom minek kell megpróbálni ezt elhallgatni. Az egyik egyszer sem, a másik 4szer romlott el. Ez mióta egyforma?

Nem kell széthajtani azt a kocsit. Rosberg tudott rá vigyázni és világbajnok lett. :D

MS_argo001
#4 MS_argo001 2016. november 28. 15:36  
cnote76:
Lauda nem nond igazat. A két autó közel sem volt egyforma. Nemtom minek kell megpróbálni ezt elhallgatni. Az egyik egyszer sem, a másik 4szer romlott el. Ez mióta egyforma?

A 2014-es szezonzárón Rosbergnek esélye sem volt felvenni a kesztyűt a lerohadó technika miatt. Vagy akkor ez nem volt probléma?

guide
#3 guide 2016. november 28. 15:36  
G0007:
méltó bizony. végre egy ilyen vb is van újra sok sok év után.

Mert melyik vb nem volt méltó?

cnote76
#2 cnote76 2016. november 28. 15:26  

Lauda nem nond igazat. A két autó közel sem volt egyforma. Nemtom minek kell megpróbálni ezt elhallgatni. Az egyik egyszer sem, a másik 4szer romlott el. Ez mióta egyforma?

G0007
#1 G0007 2016. november 28. 14:32  

méltó bizony. végre egy ilyen vb is van újra sok sok év után.

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Danyiil Kvjat, glória

02016.12.08. 15:32

Komolyak a Mercedes elvárásai új pilótájukkal szemben

Humoros „álláshirdetésükre” érkezett egy hasonlóan vicces válasz

02016.12.08. 14:07

A visszaútra nem váltott jegyet Rosberg

Nem tud elképzelni nagyobb tettet a bajnoki címnél és Hamilton legyőzésénél