Räikkönen a csapatnak tulajdonítja idei formajavulását

F1 banner 2017
írta: M4Sport
2016. november 16. 10:08
FOTÓ: ©xpbimages.com

Egy futammal a szezon vége előtt döntetlenre áll Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel időmérős házi csatája. A finn szerint csapata érdeme, hogy előrelépett.

2014-ben mindössze 3-szor, 2015-ben pedig 4-szer fordult elő, hogy Kimi Räikkönen aktuális csapattársa elől rajtolhatott – idén viszont már 11-szer. A büntetéseket nem tekintve ráadásul Brazíliában a finn 10-10-re egyenlített időmérős párharcuk állását tekintve, így Abu-Dzabiban 2007 bajnokának esélye nyílhat arra, hogy ferraris visszatérése óta először pozitív mérleggel zárjon egy szezont csapattársával szemben valamilyen területen.

A finn javulása így is látványos: bár vasárnap megtréfálta őt a vizes aszfalt, szombaton sorozatban negyedik alkalommal múlta felül Vettelt, s szerezte meg a 3. rajtkockát. Egy olyan műfajban (időmérő), amely az elmúlt években, még a Lotusnál sem tartozott az erősségei közé. Hiába a Ferrari vártnál gyengébb szereplése, Räikkönen számára az idei szezon ennek ellenére is fordulatot hozott. „Úgy tűnik. De ez sosem ideális. Mindig mindenki talál olyan területeket, amelyeken még javítani kéne” – kommentálta formajavulását a Sky Sportsnak.

Kiemelte, valójában nem annyira ő, sokkal inkább az autó és a csapatának filozófiája változott az előző évekhez képest. „Csapatként kiváló munkát végeztünk. Megtaláltuk azokat a területeket, amelyeken a múltban nagyon szenvedtünk, és próbáltunk javítani rajtuk. Szóval azt mondanám, a csapat végzett jó munkát, az autó több szempontból is jobb lett. Nyilván a Mercedestől azért még messze vagyunk, de jövőre remélhetőleg jobbak leszünk.”

Martin Brundle ezzel szemben úgy látja, Räikkönennél is történt változás: kiegyensúlyozottá és magabiztossá vált – bizonyos szempontból épp ellenkező utat járt be, mint mostanság haloványabb formát mutató csapattársa, Sebastian Vettel. „Tíz-tíz az állás jelenleg az időmérőkön, és nem lehet egyenlő a vége. Ez nagyon tetszik. Ott van a felesége és a gyerek, és számomra nagyon boldognak tűnik most – a Forma–1-ben is. Az autó fekszik neki, jól vezet, és közben azt mondja: oké, de ez csak átlagos volt. Élete formájában van” – állapította meg a korábbi versenyző.

A döntés az időmérős párharc terén tehát Abu-Dzabira marad a Ferrarinál. Räikkönen a pontversenyben eközben már csak egy győzelemmel tudná megelőzni a 4. helyen 19 pontos előnyben lévő Sebastian Vettelt. Max Verstappentől 14 pont választja el őt.

Oszd meg!





22 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

Zasalamel
#22 Zasalamel 2016. november 17. 10:17  
kimi-sebfan:
+ Kiminek a 2014-es kocsihoz nem sok köze volt,Alora lett fejlesztve!

Akkor mivel magyarázod a 2015-s évet, amikor vettel új tagként hasonló arányban bucizta Kimit?

Valszeg Kiminek nem feküdt a pull rod megoldás, de ez h ki kire lett fejlesztve az autó már kitárgyaltuk h egy nagy baromság. A pilóták próbálnak alkalmazkodni az autóhoz és nem fordítva, az más kérdés h melyik pilóta tud jobban alkalmazkodni a géphez.

Utoljára módosítva: 2016. november 17. 10:20

guide
#21 guide 2016. november 17. 09:24  
continental:
Nem értek egyet. Most ok h nem el3g jó az autó,de attól még teljesítenie kéne. Ő sem gondolhatta komolyan h egyből győztes autót kap. Én nem is akarom h megint az élen legyen..annak megint semmi értelme,h hozza a sima győzelmeket,ha közben a szurkolóin kívül alig ismerik el.Itt lenne a lehetőség,hogy odategye magát,Alo a jó példa hogy nem kell vb cím az elismertséghez. Komolyan érdekelne,h vajon Seb hogyan látja a saját megítélését.. Most kellene csúcsformában lennie,erre alig bír egy Kimivel,akit Alonso kb lábtörlőnek használt.

Nem kellene Kimit lenézned!Ha kap egy ízlésének megfelelő autót,akkor a mezőny egyik legjobbja.Nézd csak meg a brazil időmérőt,legyőzte az agyonsztárolt red bullos fiúkat!

Az Alonsos összehasonlítást azért hoztam fel,mert ő is átült egy gyenge kocsiba 2007 után.Szerintem ez abból a szempontból jót tett neki,hogy volt alkalma megszokni világbajnokként ,az úgymond "esélytelen" autóban versenyzést lélektanilag.Vettelnél erre csak a bajnoki címei előtt volt példa.Én úgy látom,hogy amióta ez realizálódott nála,azóta keresi a határokat.Néha túlment rajta,máskor csak peches volt.

"Ő sem gondolhatta komolyan h egyből győztes autót kap."-Itt nem is az a baj,hogy az idén nincs győztes autó,hanem az a team,aki győzelemre vihetné őket, széthullik mögüle.Mennyivel más lenne a helyzet,ha Newey ott lenne a háttérben!De nemhogy egy Neweyjuk nincs,de még Allisont is elveszítették.Alonso idején legalább a nagyfőnök normális volt.

kimi-sebfan
#20 kimi-sebfan 2016. november 17. 09:09  
kimpa:
Érdekes ez a lábtörlő használat. Kimi szurkoló vagyok, mióta itt van a F1-ben. Először nem is tudom, mi fogott meg benne. Talán, hogy más volt nem szépítette a dolgokat, elmondta a saját véleményét és nem másban kereste a hibát, ha vétett. Érdekes volt látni, hogy nem egy kitenyésztett robot került be a F1-be, hanem egy fiatalember aki nem ment végig a lépcsőfokokon és beült egy tesztre az autóba. Emlékszem mikor mondták neki, hogy kb mennyi idő kellene a kör teljesítésére és ő így is tett megfutotta a kért időt. megkérdezték tudna gyorsabban is menni, hát persze, de ezt kértétek. Nagyon tehetséges emberről beszélünk. Sok- sok tényezőnek kell összeállni, hogy az autóból a legtöbbet lehessen kihozni Ne feledjük, hogy Alonso csapattársaként nagyon sok technikai hibája volt és ha nem az akkor a csapat. Nem volt egy összeszokott csapata. Nem adta fel akkor is tette a dolgát. Becsülöm Kimibe, hogy nem azt mondta, hogy elég nem hallgatom a sok becsmérlő szavakat abbahagyom. Felállt a padlóról és nekirugaszkodott megint. Szerintem most nagyon egyben van. A kocsi eleje végre olyan, amilyet szeretne. Összeállt a csapata, ha még néha hibáznak is, de néha a bajnokunk is hibázhat. Szóval egy VB pilótáról beszélünk mi itt nem szidhatunk senkit. Lehet utána csinálni. Emlékszem mikor Massa nálunk balesetet szenvedett akkor is végig ott volt a csapattal, Kimi volt az utolsó pilóta aki elhagyta a ringet. Addig ott volt míg nem értékelték ki a mérnökével az eredményeket. Ezt csak azért írtam, mert sokan azt mondták, hogy nem törődik semmivel. Ott voltam a szálloda előtt ezeket a szavakat a szerelő mondta. Akkor tudtam egy aláírást kapni Kimitől és Marktól. Kicsit hosszú lett! :) Kimi is ember.

+ Kiminek a 2014-es kocsihoz nem sok köze volt,Alora lett fejlesztve!

kimpa
#19 kimpa 2016. november 16. 21:32  

Érdekes ez a lábtörlő használat.

Kimi szurkoló vagyok, mióta itt van a F1-ben.
Először nem is tudom, mi fogott meg benne. Talán, hogy más volt nem szépítette a dolgokat, elmondta a saját véleményét és nem másban kereste a hibát, ha vétett.

Érdekes volt látni, hogy nem egy kitenyésztett robot került be a F1-be, hanem egy fiatalember aki nem ment végig a lépcsőfokokon és beült egy tesztre az autóba.

Emlékszem mikor mondták neki, hogy kb mennyi idő kellene a kör teljesítésére és ő így is tett megfutotta a kért időt.
megkérdezték tudna gyorsabban is menni, hát persze, de ezt kértétek.

Nagyon tehetséges emberről beszélünk.
Sok- sok tényezőnek kell összeállni, hogy az autóból a legtöbbet lehessen kihozni
Ne feledjük, hogy Alonso csapattársaként nagyon sok technikai hibája volt és ha nem az akkor a csapat.
Nem volt egy összeszokott csapata.
Nem adta fel akkor is tette a dolgát.

Becsülöm Kimibe, hogy nem azt mondta, hogy elég nem hallgatom a sok becsmérlő szavakat abbahagyom.
Felállt a padlóról és nekirugaszkodott megint.
Szerintem most nagyon egyben van.
A kocsi eleje
végre olyan, amilyet szeretne.
Összeállt a csapata, ha még néha hibáznak is, de néha a bajnokunk is hibázhat.
Szóval egy VB pilótáról beszélünk mi itt nem szidhatunk senkit.
Lehet utána csinálni.

Emlékszem mikor Massa nálunk balesetet szenvedett akkor is végig ott volt a csapattal, Kimi volt az utolsó pilóta aki elhagyta a ringet.
Addig ott volt míg nem értékelték ki a mérnökével az eredményeket.

Ezt csak azért írtam, mert sokan azt mondták, hogy nem törődik semmivel.
Ott voltam a szálloda előtt ezeket a szavakat a szerelő mondta.
Akkor tudtam egy aláírást kapni Kimitől és Marktól.
Kicsit hosszú lett! :)



Kimi is ember.

albutr
#18 albutr 2016. november 16. 21:23  
continental:
Kínos ez Vettel számára. Persze látszik,szinte egész évben,hogy sík ideg,így pedig biztos hogy nem lehet 100%-osan koncentrálni,viszont akkor is vérszegény ez idén,ennyire nem szabadna szétesnie. Egy Ham,vagy Rosberg idén feltörölte volna vele a pedlót. Nálam sokat esett a megítélése. Kimiről meg sok mindent elmond,hogy még így is ki fog kapni,hogy Vettel mennyit szívott,rengeteg saját hiba,illetve még több csapat hiba miatt.

mert Raikkönen nem szívott?

f1m12
#17 f1m12 2016. november 16. 18:49  
continental:
Kínos ez Vettel számára. Persze látszik,szinte egész évben,hogy sík ideg,így pedig biztos hogy nem lehet 100%-osan koncentrálni,viszont akkor is vérszegény ez idén,ennyire nem szabadna szétesnie. Egy Ham,vagy Rosberg idén feltörölte volna vele a pedlót. Nálam sokat esett a megítélése. Kimiről meg sok mindent elmond,hogy még így is ki fog kapni,hogy Vettel mennyit szívott,rengeteg saját hiba,illetve még több csapat hiba miatt.

ó, Rosberg villogott nem top autóban! ha meg top autóban lennének, nem hiszem, h Vettel így feladná. láttad a RB-ban, h amikor esélye volt szar lett volna?
nem tudom mit akarsz tőle. Kimitől sajnálod a jó szezont? tavaly bebizonyította, h jól meg tudja verni, csakúgy, m a nagy Alonso. ha idén nem jött össze, akkor mi van? vb cím múlott rajta? ja, a megítélése.....persze. aki igazi szurkoló, az nem játszik olasz sajtót, vagyis ha nem csúcsformában vezet, szarozzuk, ha meg igen istenítjük

Utoljára módosítva: 2016. november 16. 18:57

albutr
#16 albutr 2016. november 16. 17:57  
continental:
Nem értek egyet. Most ok h nem el3g jó az autó,de attól még teljesítenie kéne. Ő sem gondolhatta komolyan h egyből győztes autót kap. Én nem is akarom h megint az élen legyen..annak megint semmi értelme,h hozza a sima győzelmeket,ha közben a szurkolóin kívül alig ismerik el.Itt lenne a lehetőség,hogy odategye magát,Alo a jó példa hogy nem kell vb cím az elismertséghez. Komolyan érdekelne,h vajon Seb hogyan látja a saját megítélését.. Most kellene csúcsformában lennie,erre alig bír egy Kimivel,akit Alonso kb lábtörlőnek használt.

mert tavaly Vettel nem annak használta Raikkönent.

andrea1
#15 andrea1 2016. november 16. 17:16  

Brundle részhez. Abszolút látszik,hogy élvezi a f1-et, hogy a Ferrarinál van,hogy olyan emberek veszik körül akikkel jóban van és hogy kijon a csapatával. Múltkor láttam egy jelenetet, a mexikói futam előtt összeállt egy képre a csapatával,már bukósisakot viselt rajta aztán ugrott az autóba. Azok után hogy tavaly mik történtek, sokat hibáztak csapatként ebben a helyzetben csapatként teljesítenek jól és ez nagyon jó hozzáállás így ilyen formában kijelentette. Örülök ennek.
A másik nem.hiszem hogy feltétlenül a magánéletével kell ezt párhuzamba vonni, ez már egy pár éve így van,a rossz időkben is,de persze fontos a háttér. Viszont ez amiatt fontos, hogy nem lépett egy Hunt féle útra. Nincsenek kilengések,balhék már hanem felnőtt. Majd 40 évesen nem.neki kell már meghokkenteni az embereket ilyen olyan sztorikkal.

Utoljára módosítva: 2016. november 16. 17:17

Enveblo
#14 Enveblo 2016. november 16. 17:08  
guide:
Szerintem félreértetted,amit mondani akartam.Visszafelé haladni mindig rosszabb.

akkor igazából ugyanazt mondtuk csak a "A többi pilóta nem ismeri ezt az érzést" nem volt teljesen kontextusban :D

sába
#13 sába 2016. november 16. 16:46  
continental:
Nem értek egyet. Most ok h nem el3g jó az autó,de attól még teljesítenie kéne. Ő sem gondolhatta komolyan h egyből győztes autót kap. Én nem is akarom h megint az élen legyen..annak megint semmi értelme,h hozza a sima győzelmeket,ha közben a szurkolóin kívül alig ismerik el.Itt lenne a lehetőség,hogy odategye magát,Alo a jó példa hogy nem kell vb cím az elismertséghez. Komolyan érdekelne,h vajon Seb hogyan látja a saját megítélését.. Most kellene csúcsformában lennie,erre alig bír egy Kimivel,akit Alonso kb lábtörlőnek használt.

Hát egy biztos, a dolgok hátterével nemigen foglalkozol.
Nem kapott már tavaly sem győztes konstrukciót, viszont ha a tavalyival tudtak futamot nyerni, miért ne lehetett volna elvárása az előrelépés?
Mint ahogy Alonso, tavaly Vettel is "lábtörlőnek" használta Kimit, csapatújoncként.
Ha érdekelne a véleménye, akkor figyelnél a nyilatkozataira. Már többször elmondta, hogy nem érti a médiát, hogy miért akarják ennyire negatívan beállítani az egész éves teljesítményét/teljesítményüket? Különösen igaz ez a szezon első felére. Azért voltak jó eredmények is, de azzal a média nem foglalkozik: Ausztrália: 3. hely (jobb taktikával akár 1.), Bahreinben a 3 helyről indult, a felvezető körön elfüstölt az autója, Kína: 2. hely, Spanyoloknál 3. hely, Kanada: 2. hely, Baku 2. hely, az osztrákoknál vezető helyről esett ki defekt miatt. Singapurban úgy lett 5. hogy 22. helyről indult, Szocsiban Kvyat megtorpedózta, Mexicoban ugye történ, ami történt, bukta egy 3. hely.
Az időmérőn különösen a szezon végén esett vissza, szerintem nem boldogult az egykörös beállítással, hisz a versenytempója nem volt rossz.
Én továbbra is azt mondom, mint amit Kimi: ezzel az autóval ő és a csapata is jobban boldogult mint Vettelék. Ha innen nézzük, akkor mondhatjuk azt is, hogy ennek ellenére tartotta a lépést Kimivel. Minden csak nézőpont kérdése.

Utoljára módosítva: 2016. november 16. 16:48

continental
#12 continental 2016. november 16. 15:49  
guide:
Nem volt ez annyira rossz,mint amennyire elkiáltják egyesek. Inkább mondanám a megvilágosodás évének.Vettel most jött rá,hogy szinte nulla esélye lesz a jövőben az élre kerülni.Ez sokkoló dolog annyi sikeres év után.Még kapálódzik,tiltakozik,de majd szép lassan elfogadja,hogy egy 4.,5. helyért kell küzdenie.A többi pilóta nem ismeri ezt az érzést,csak Alonso élt át hasonlót.

Nem értek egyet.
Most ok h nem el3g jó az autó,de attól még teljesítenie kéne.
Ő sem gondolhatta komolyan h egyből győztes autót kap.
Én nem is akarom h megint az élen legyen..annak megint semmi értelme,h hozza a sima győzelmeket,ha közben a szurkolóin kívül alig ismerik el.Itt lenne a lehetőség,hogy odategye magát,Alo a jó példa hogy nem kell vb cím az elismertséghez.
Komolyan érdekelne,h vajon Seb hogyan látja a saját megítélését..
Most kellene csúcsformában lennie,erre alig bír egy Kimivel,akit Alonso kb lábtörlőnek használt.

continental
#11 continental 2016. november 16. 15:37  
F1890:
vettelnek első féléve sztem elég parádés volt, második félévben meg hibázgatott ugyan de a kocsi teljesítménye szarabb lett és nem ő esett vissza hanem kimi fejlődött sztem. persze tény h vettel sem 100%-os de mindenki azt várja el h tavaly után ugyanúgy verje kimit az nem ért az f1-hez

Én nem vártam,h idén is annyira elverje Kimit,de szerintem ez nem normális visszaesés,nem is csak tavalyhoz képest,hanem,az idei év első feléhez képest is,habár hibázgatott bőven év elején is.
Szerintem egyértelmű,h Vettel van szétcsúszva.
Van baj bőven,Mauríció nyilvánosan beszólogat,az autó nem fejlődik,max. visszafele,a boxmunka csapnivaló,a taktikailag meg még rosszabb a helyzet,plusszban pedig elég sok a tech. hiba,illetve ez a tényleg sok panaszkodással is csak ront a saját helyzetén.
Ilyen körülmények közt persze h még a lehetőségekhez mérten is gyengék az eredmények.

guide
#10 guide 2016. november 16. 14:57  
Enveblo:
jaja... inkább mindenki ismeri az érzést kivéve vettel... mostmár tudja ő is milyen

Szerintem félreértetted,amit mondani akartam.Visszafelé haladni mindig rosszabb.

Enveblo
#9 Enveblo 2016. november 16. 14:42  
guide:
Nem volt ez annyira rossz,mint amennyire elkiáltják egyesek. Inkább mondanám a megvilágosodás évének.Vettel most jött rá,hogy szinte nulla esélye lesz a jövőben az élre kerülni.Ez sokkoló dolog annyi sikeres év után.Még kapálódzik,tiltakozik,de majd szép lassan elfogadja,hogy egy 4.,5. helyért kell küzdenie.A többi pilóta nem ismeri ezt az érzést,csak Alonso élt át hasonlót.

jaja...

inkább mindenki ismeri az érzést kivéve vettel...

mostmár tudja ő is milyen

Utoljára módosítva: 2016. november 16. 14:43

guide
#8 guide 2016. november 16. 14:15  
continental:
Kínos ez Vettel számára. Persze látszik,szinte egész évben,hogy sík ideg,így pedig biztos hogy nem lehet 100%-osan koncentrálni,viszont akkor is vérszegény ez idén,ennyire nem szabadna szétesnie. Egy Ham,vagy Rosberg idén feltörölte volna vele a pedlót. Nálam sokat esett a megítélése. Kimiről meg sok mindent elmond,hogy még így is ki fog kapni,hogy Vettel mennyit szívott,rengeteg saját hiba,illetve még több csapat hiba miatt.

Nem volt ez annyira rossz,mint amennyire elkiáltják egyesek.
Inkább mondanám a megvilágosodás évének.Vettel most jött rá,hogy szinte nulla esélye lesz a jövőben az élre kerülni.Ez sokkoló dolog annyi sikeres év után.Még kapálódzik,tiltakozik,de majd szép lassan elfogadja,hogy egy 4.,5. helyért kell küzdenie.A többi pilóta nem ismeri ezt az érzést,csak Alonso élt át hasonlót.

qwerm
#7 qwerm 2016. november 16. 13:22  
IcemanBen:
Rólad is sok mindent elmond a véleményed. Bár, hogy Kimit sz@rba sem nézed azt már megszoktam.

tipikus alsó-középosztálybeli stratégia, h a saját kedvencét beállítja gyengébbnek, és így próbálja igazolni, h jobb, mint a másik, h még ezzel együtt is ki fog kapni. (aztán ha tökéletesen sterilen meg lenne vizsgálva minden körülmény, lehet, h nézne, ha nem úgy lenne, ahogy elképzeli... bár akkor más kifogás lenne).

F1890
#6 F1890 2016. november 16. 13:21  
continental:
Kínos ez Vettel számára. Persze látszik,szinte egész évben,hogy sík ideg,így pedig biztos hogy nem lehet 100%-osan koncentrálni,viszont akkor is vérszegény ez idén,ennyire nem szabadna szétesnie. Egy Ham,vagy Rosberg idén feltörölte volna vele a pedlót. Nálam sokat esett a megítélése. Kimiről meg sok mindent elmond,hogy még így is ki fog kapni,hogy Vettel mennyit szívott,rengeteg saját hiba,illetve még több csapat hiba miatt.

vettelnek első féléve sztem elég parádés volt, második félévben meg hibázgatott ugyan de a kocsi teljesítménye szarabb lett és nem ő esett vissza hanem kimi fejlődött sztem. persze tény h vettel sem 100%-os de mindenki azt várja el h tavaly után ugyanúgy verje kimit az nem ért az f1-hez

IcemanBen
#5 IcemanBen 2016. november 16. 13:13  
continental:
Kínos ez Vettel számára. Persze látszik,szinte egész évben,hogy sík ideg,így pedig biztos hogy nem lehet 100%-osan koncentrálni,viszont akkor is vérszegény ez idén,ennyire nem szabadna szétesnie. Egy Ham,vagy Rosberg idén feltörölte volna vele a pedlót. Nálam sokat esett a megítélése. Kimiről meg sok mindent elmond,hogy még így is ki fog kapni,hogy Vettel mennyit szívott,rengeteg saját hiba,illetve még több csapat hiba miatt.

Rólad is sok mindent elmond a véleményed. Bár, hogy Kimit sz@rba sem nézed azt már megszoktam.

Utoljára módosítva: 2016. november 16. 13:13

continental
#4 continental 2016. november 16. 12:39  

Kínos ez Vettel számára.
Persze látszik,szinte egész évben,hogy sík ideg,így pedig biztos hogy nem lehet 100%-osan koncentrálni,viszont akkor is vérszegény ez idén,ennyire nem szabadna szétesnie.
Egy Ham,vagy Rosberg idén feltörölte volna vele a pedlót.
Nálam sokat esett a megítélése.
Kimiről meg sok mindent elmond,hogy még így is ki fog kapni,hogy Vettel mennyit szívott,rengeteg saját hiba,illetve még több csapat hiba miatt.

andrea1
#3 andrea1 2016. november 16. 11:55  

Korrekt nagyon :)


Látom zajlik a teszt abuba,Seb ma van, tegnap egy akadémista.. 3 napos,ma van vege

Utoljára módosítva: 2016. november 16. 12:05

athos777
#2 athos777 2016. november 16. 11:12  

Vettel idén rádöbbent, hogy jön a hét szűk esztendő. A Ferrari esélytelen, hanyatlik a formája, ütőképes kocsira meg 17 után se lesz esélye. A RB egyre inkább Verstappen köré épül, a Mercinek meg lesz 2 világbajnok pilótája. ez a stressz, meg frusztráltság meglátszik a vezetésén. Kimi sokkal jobban kezeli ezt a szitut, hogy egy győzelemre esélytelen kocsi van a segge alatt. Vettelnek ez még új..

qwerm
#1 qwerm 2016. november 16. 10:49  

na pont ez az, ami már tök lényegtelen. hogy az utolsó futamon ki lesz az 5. és ki a 6. helyezett. az, h 20 futam után 10-10 az állás, a végén tök mindegy, kinek a javára lesz 11-10. ez egy igen kiegyenlített küzdelem ezen a téren. és a legszebb az, h mindig csak tizedekkel, időnként 1 tizeden belül. pontokban is hasonlóan állnak. kiminek 2 kiesése volt az elmúlt 3 futamon, vettelnek év közben vagy év elején volt több, de az az érzése az embernek, h idén nem a pilótákon múlt. technika, boxhibák, és sajnos sok taktikai hiba is. minden esetre én elégedett vagyok mindkét pilótával. és hiába próbálják ekézni sokan vettelt, sztem rendben van ő is. tavaly kényelmes volt neki, idén kényelmetlen, és ez az, amit fel kell dolgoznia. egyébként rendben vannak.

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Danyiil Kvjat, glória

02016.12.08. 15:32

Komolyak a Mercedes elvárásai új pilótájukkal szemben

Humoros „álláshirdetésükre” érkezett egy hasonlóan vicces válasz

02016.12.08. 14:07

A visszaútra nem váltott jegyet Rosberg

Nem tud elképzelni nagyobb tettet a bajnoki címnél és Hamilton legyőzésénél