Verstappen a szabályok tisztázását kéri

F1 banner 2017
írta: M4Sport
2016. november 04. 19:31
FOTÓ: ©xpbimages.com

Max Verstappen szerint a Forma–1 vezetőinek felül kellene vizsgálniuk a sportszabályokat, hogy elkerüljék az olyan „kettős mércét” idéző ítéleteket, mint amilyenek a Mexikói Nagydíjon születettek, ahol ő büntették az első kanyar levágásáért, Lewis Hamiltont viszont nem.

Hamilton a rajt után vágta le az első kanyart, Verstappen pedig a verseny utolsó köreiben, miközben a harmadik helyet védte Sebastian Vettellel szemben. Az FIA később 5 másodperces büntetéssel sújtotta, mondván a szélesítés nélkül nem tudta volna maga mögött tartani a négyszeres világbajnok. A címvédő eközben megúszta a szankciót, hiszen „bizonyíthatóan visszavett a tempóból” a hiba után.

Verstappen továbbra sem érti a döntést – sőt nevetségesnek tartja azt –, a sport vezetőinek pedig azt ajánlja, vessenek egy pillantást a szabálykönyvre a téli hónapokban, hiszen a Forma–1 túlságosan bonyolulttá vált, és nemcsak a pilóták számára. „Az a baj az ilyen jellegű szabályokkal, hogy még tovább bonyolítják a sportot. A szurkolók és a bírák számára is” – írta az Exact oldalán vezetett F1-es blogjában. „A Mexikói Nagydíjon ez teljesen nyilvánvalóvá vált” – folytatta.

„Lewis átvágta az első kanyart és nem büntették. Rendben, de amikor én ugyanezt tettem a Vettellel vívott harc során, akkor 5 másodperces büntetést kaptam és elveszítettem a harmadik helyezést. Nevetséges a helyzet. Ugyanabban a kanyarban mértük el a fékpontot. Hozzá hasonlóan én sem szereztem előnyt, mert elsőként mentem be a kanyarba, és elsőként is jöttem ki belőle. Ha engem büntettek, Lewis viszont nem, az azt is jelentheti, hogy a bírák kettős mércét alkalmaznak” – jelezte.

„Még két futam lemegy a jelenlegi szabályokkal, majd a téli időszakot felhasználhatják arra, hogy mikroszkóp alá vegyék az előírásokat és tisztázzák őket. Teljesen egyértelmű, hogy szükség van a szabályokra, én pedig mindig is tisztelni fogom őket, de csak akkor tisztességes a dolog, ha mindenkire egyformán vonatkoznak, és így is alkalmazzák őket” – emelte ki.

Végül Vettel büntetéséről is írt, amit a német azért kapott, mert bemozdult a féktávon, miközben Daniel Ricciardo ellen védekezett. A holland szerint ez a szankció most jogos volt. „Úgy látszik, arra várt, hogy átadom neki a helyem, de nem terveztem ilyesmit. Nem osztok ajándékokat. Frusztráltságában becsukta az ajtót Ricciardo előtt, pont azon a módon, amit most már tilt a Verstappen-szabály. Úgy volt tisztességes, hogy megbüntették. Furcsa, hogy csak később döntöttek így, és Daniel nem élvezhette az eredményhirdetést a dobogón” – zárta gondolatát.

Oszd meg!





38 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

cybergyerek
#38 cybergyerek 2016. november 07. 21:06  
Lewisthebest:
Rosberget idén pont, hogy mindenért megbüntették, ha alkalom volt rá :D Ausztriába annak ellenére, hogy ő szívott az ütközéssel még kapott +10 mp-t bár pozíciót nem vesztett vele, A Brit nagydíjon amikor beakadt a váltója és a rádión segítettek neki akkor is büntetést kapott és visszaesett Max mögé, Hockenheimben megint megbüntették amikor leterelte Verstappent a pályáról és Malajziában is megbüntették amikor koccantak Kimivel.

mondjuk a brit nagydíjon még így is inkább nyert vele, mint vesztett. :D
mert ha meg nem segítenek neki, akkor valószínűleg célba sem ér, így meg bukott össz-vissz három pontot.
a többi dologról meg annyit, hogy szerintem ausztria és hockenheim megadható volt, na malajzia viszont tényleg túlzás.

Utoljára módosítva: 2016. november 07. 21:08

salapapa
#37 salapapa 2016. november 06. 12:41  

kíváncsi vagyok, meddig tűrik még a kis gizdázó köcsög beszólásait? :)
a manőverekről most még csendben vagyok. 8-)

Lewisthebest
#36 Lewisthebest 2016. november 06. 12:17  
albutr:
abban igazad van hogy Rosberget idén nem nagyon büntették meg ott volt a hungaroringi időmérő,Perez azért már büntetést kapott vagy Button is büntetést kapott mert a csapat olyat közölt vele ami tilos volt míg Rosberg megúszta a büntetést.ez csak egy vélemény.ahol lehet oda sóderágy kell.+ Kvjat bünetése is nevetséges volt.

Rosberget idén pont, hogy mindenért megbüntették, ha alkalom volt rá :D Ausztriába annak ellenére, hogy ő szívott az ütközéssel még kapott +10 mp-t bár pozíciót nem vesztett vele, A Brit nagydíjon amikor beakadt a váltója és a rádión segítettek neki akkor is büntetést kapott és visszaesett Max mögé, Hockenheimben megint megbüntették amikor leterelte Verstappent a pályáról és Malajziában is megbüntették amikor koccantak Kimivel.

Utoljára módosítva: 2016. november 06. 12:17

plman
#35 plman 2016. november 06. 11:11  

Az a baj, hogy sokszor lehet azt érezni, hogy a büntetés kiszabásakor (vagy nem kiszabásakor) inkább azt veszik figyelembe, hogy mi jó a vb szempontjából ahelyett, hogy az adott pilóta vétett-e a szabályok ellen vagy sem. Úgyhogy valóban kellene kezdeni ezzel valamit, mert ezért jönnek az ilyen-olyan összeesküvés elméletek.

albutr
#34 albutr 2016. november 06. 10:35  
SANI{Ó:
ha Hamilton nem csinálja kb 5 en előzik meg őt..... ezek a szabályok direkt pontatlanok és lazák, mert szinte mindig pofára adják...lásd Rosberget akit idén 4-5 durva alkalommal nem büntettek, mikor mást ugyan azért durván....

abban igazad van hogy Rosberget idén nem nagyon büntették meg ott volt a hungaroringi időmérő,Perez azért már büntetést kapott vagy Button is büntetést kapott mert a csapat olyat közölt vele ami tilos volt míg Rosberg megúszta a büntetést.ez csak egy vélemény.ahol lehet oda sóderágy kell.+ Kvjat bünetése is nevetséges volt.

Max3
#33 Max3 2016. november 06. 09:10  
SANI{Ó:
ha Hamilton nem csinálja kb 5 en előzik meg őt..... ezek a szabályok direkt pontatlanok és lazák, mert szinte mindig pofára adják...lásd Rosberget akit idén 4-5 durva alkalommal nem büntettek, mikor mást ugyan azért durván....

Rózsit épphogy az idén büntették többször is.
Hamiltont nem igazán merik büntetni, meg a Verstappent felváltva

SANI{Ó
#32 SANI{Ó 2016. november 06. 08:47  
albutr:
Verstappennél azt döntött hogy ha nem csinálja akkor Vettel megelőzi őt.ezért kapott büntit.

ha Hamilton nem csinálja kb 5 en előzik meg őt.....


ezek a szabályok direkt pontatlanok és lazák, mert szinte mindig pofára adják...lásd Rosberget akit idén 4-5 durva alkalommal nem büntettek, mikor mást ugyan azért durván....

Lewisthebest
#31 Lewisthebest 2016. november 05. 23:26  
albutr:
Verstappennél azt döntött hogy ha nem csinálja akkor Vettel megelőzi őt.ezért kapott büntit.

Az 1-es kanyarban biztos nem azt meg, hogy utána mi lett volna a következő egyenesben csak találgatni tudjuk, de az ugyanúgy kérdéses mindkét esetben, szóval szerintem igaza van azoknak akik azt mondják, hogy vagy mindkettőt büntetni kellett volna vagy egyiket sem.

Jadeite
#30 Jadeite 2016. november 05. 22:19  
albutr:
Verstappennél azt döntött hogy ha nem csinálja akkor Vettel megelőzi őt.ezért kapott büntit.

Ennyi erővel Rosberg is megelőzte volna Hamit, ha nem vág ott át. Egy akkora elfékezés után necces lett volna elöl maradni szabályosan.
Egyébként lehet utálni Verstappent, de igaza volt most. Lehet, h megosztó személyiség, a sportszerűtlenség határait is átlépi, de eddig nem volt szabálytalan, majd az elsőnél meg is büntették, mást ezért viszont nem. Ennyit arról, h a FIA tolja..

Utoljára módosítva: 2016. november 05. 22:20

albutr
#29 albutr 2016. november 05. 22:04  
Nonohari:
Nem kedvelem Verstappent, de teljesen igaza van abban hogy Ham is ugyanazt csinálta és őt nem büntették. Nevetséges. Vagy mindkettőt, vagy egyiket se. A másik amit mondott, hogy "Ugyanabban a kanyarban mértük el a fékpontot. Hozzá hasonlóan én sem szereztem előnyt, mert elsőként mentem be a kanyarba, és elsőként is jöttem ki belőle." .... Ja , de ha szabályosan veszitek be a kanyart (Ham és VER) akkor lehet hogy nem nyertek, hanem vesztetek pozíciót!!!! Akkor most hogy is van ez? Rosberg és Vettel megtette az S kanyart, míg a két fentebbi levágta.

Verstappennél azt döntött hogy ha nem csinálja akkor Vettel megelőzi őt.ezért kapott büntit.

Nonohari
#28 Nonohari 2016. november 05. 21:42  

Nem kedvelem Verstappent, de teljesen igaza van abban hogy Ham is ugyanazt csinálta és őt nem büntették. Nevetséges. Vagy mindkettőt, vagy egyiket se.
A másik amit mondott, hogy "Ugyanabban a kanyarban mértük el a fékpontot. Hozzá hasonlóan én sem szereztem előnyt, mert elsőként mentem be a kanyarba, és elsőként is jöttem ki belőle." .... Ja , de ha szabályosan veszitek be a kanyart (Ham és VER) akkor lehet hogy nem nyertek, hanem vesztetek pozíciót!!!! Akkor most hogy is van ez?
Rosberg és Vettel megtette az S kanyart, míg a két fentebbi levágta.

Utoljára módosítva: 2016. november 05. 21:44

Janisf
#27 Janisf 2016. november 05. 21:14  
cmccf:
az alaphelyzet az, hogy a versenypálya a fehér vonalakon belül van, és teljesen mindegy, hogy ki, miért került ezen kívülre, az nem úszhatná meg bünti nélkül, a legjobb lenne, ha ez megtörténik, automatikusan jelentkezne a hátránya, pl, x másodpercig lassulás, szerintem ez megoldható lenne, érne annyit mint a sóderágy, vagy a fal

Elég lenne ha 1-2 körig nem tudná használni az energia visszanyerést :)

KIMI AND THE RED POWER
#26 KIMI AND THE RED POWER 2016. november 05. 20:41  
cmccf:
az alaphelyzet az, hogy a versenypálya a fehér vonalakon belül van, és teljesen mindegy, hogy ki, miért került ezen kívülre, az nem úszhatná meg bünti nélkül, a legjobb lenne, ha ez megtörténik, automatikusan jelentkezne a hátránya, pl, x másodpercig lassulás, szerintem ez megoldható lenne, érne annyit mint a sóderágy, vagy a fal

Balesetveszélyes egy hirtelen lassuló autó mondjuk egy kigyorsításon.

Utoljára módosítva: 2016. november 05. 20:41

cmccf
#25 cmccf 2016. november 05. 19:10  

az alaphelyzet az, hogy a versenypálya a fehér vonalakon belül van, és teljesen mindegy, hogy ki, miért került ezen kívülre, az nem úszhatná meg bünti nélkül, a legjobb lenne, ha ez megtörténik, automatikusan jelentkezne a hátránya, pl, x másodpercig lassulás, szerintem ez megoldható lenne, érne annyit mint a sóderágy, vagy a fal

albutr
#24 albutr 2016. november 05. 17:54  
sába:
A szabály minek, ha úgysem tartják be. Fekvőrendőröket mindenhová, aztán lehet kockáztatni a padlólemez sérülést vagy a defektet. Szerintem büntessen a pálya,nála nem lehet rinyálni. Megjegyzés: Basszus ezt a tenyérbemászó képet ami ennek a gyereknek van. :)

+ legyenek szögesdrótok is.de valóban igazad van abban hogy minek a szabályok.

Janisf
#23 Janisf 2016. november 05. 09:31  

Háát ha azt nézzük akkor Hamilton is elsőként ment be a kanyarba, és elsőként is jött is ki... :D Ez milyen érv már? :D

guide
#22 guide 2016. november 05. 06:29  

Szegény Verstappen.Azok a piszok bírók állandóan kiszúrnak vele!:P

guide
#21 guide 2016. november 05. 06:25  
Balrog:
de ez azért nem igaz, mert a köztes embert senki nem szopatta volna meg, ha leszegett fejjel a versenyzésre koncentrál és simán megelőzi a gumikkal szenvedő kollégát és nem szegi meg a közbenjárásával beiktatott védekezésre vonatkozó szabályokat :D mindjárt ott vagyunk, hogy gyakorlatilag azt kéne szabályba foglalni, hogy Vettel ellen tilos keménykedni, mert elveszti az önkontrollját és kompromittáló dolgokat ordibál a nyilvánosság felé :D ha már ennyire specifikusan akarjuk elkerülni az ilyesmit

Vettelnek nem volt ideje Maxra,mert Ricsi rögtön utolérte,de mindegy.

SANI{Ó
#20 SANI{Ó 2016. november 05. 01:23  

Igaza van :)

F1890
#19 F1890 2016. november 04. 22:00  
Balrog:
de ez azért nem igaz, mert a köztes embert senki nem szopatta volna meg, ha leszegett fejjel a versenyzésre koncentrál és simán megelőzi a gumikkal szenvedő kollégát és nem szegi meg a közbenjárásával beiktatott védekezésre vonatkozó szabályokat :D mindjárt ott vagyunk, hogy gyakorlatilag azt kéne szabályba foglalni, hogy Vettel ellen tilos keménykedni, mert elveszti az önkontrollját és kompromittáló dolgokat ordibál a nyilvánosság felé :D ha már ennyire specifikusan akarjuk elkerülni az ilyesmit

eleve itt kb lehetetlen volt előzni, és támadta továbbra is verstappent, aztán miután ricsi bevetődött már szétkopott mindkettőnek a gumija. szóval ez nem érv emellett.

egyáltalán nem vettelt segítve mondom amit, hanem amiatt h ez egy szürkezóna h ilyen esetben mindegy mindegy alapon az egyik feltarthatja a másikat ha már úgyis megvan büntetve.

albutr
#18 albutr 2016. november 04. 21:57  

több sóderágy kell.:D

Balrog
#17 Balrog 2016. november 04. 21:20  
F1890:
vettel utolérte verstappent, ergó ebből a szempontból lényegtelen h szándékosan akarta feltartani h ricis odaérjen vagy nem. mivel a rb ezzel a büntetéssel jól járt abból a szempontból h hiába a knyarlevágás a másik védekezik ezért beszopatják a köztes embert. 98 spa meg más volt, dc félreállt az más kérdés h msc nem számított ilyen udvarias manőverre :D

de ez azért nem igaz, mert a köztes embert senki nem szopatta volna meg, ha leszegett fejjel a versenyzésre koncentrál és simán megelőzi a gumikkal szenvedő kollégát és nem szegi meg a közbenjárásával beiktatott védekezésre vonatkozó szabályokat :D

mindjárt ott vagyunk, hogy gyakorlatilag azt kéne szabályba foglalni, hogy Vettel ellen tilos keménykedni, mert elveszti az önkontrollját és kompromittáló dolgokat ordibál a nyilvánosság felé :D ha már ennyire specifikusan akarjuk elkerülni az ilyesmit

F1890
#16 F1890 2016. november 04. 21:10  
Balrog:
kicsit olyan ez, mint mondjuk 98 Spa, DC mai napig állítja, hogy csak félre akart húzódni, de mások meg azóta meg vannak győződve róla, hogy előre kitervelt merénylet volt :D de mégis hogy bizonyítod be akármelyik oldalt?

vettel utolérte verstappent, ergó ebből a szempontból lényegtelen h szándékosan akarta feltartani h ricis odaérjen vagy nem. mivel a rb ezzel a büntetéssel jól járt abból a szempontból h hiába a knyarlevágás a másik védekezik ezért beszopatják a köztes embert.

98 spa meg más volt, dc félreállt az más kérdés h msc nem számított ilyen udvarias manőverre :D

Lewisthebest
#15 Lewisthebest 2016. november 04. 21:03  
F1890:
a rb szempontjából tökmidegy volt , mert ezzel kb bebiztosították azt h ricsinek sokkal több esélye legyen a 3. helyre. na az ilyet nem szabad hagyni mert ez már közelít a csalás fogalmához. nem azt mondom h ez most szándékos volt, de ezzel az erővel bárki megcsinálhatna hasonlót h levágja a pályát majd feltartja a mögötte lévőt csakh a csapattársa mákoljon belőle.

Hát ezt elég nehéz lenne bizonyítani, hogy valaki most szándékosan lassul vagy csak ennyire elkopott már a gumija :D Vettel igazából csak magának köszönheti most, hogy nem lett 3. Ha a vezetéssel foglalkozik Verstappen és Charlie elátkozása helyett akkor megelőzhette volna.

Balrog
#14 Balrog 2016. november 04. 20:58  
F1890:
a rb szempontjából tökmidegy volt , mert ezzel kb bebiztosították azt h ricsinek sokkal több esélye legyen a 3. helyre. na az ilyet nem szabad hagyni mert ez már közelít a csalás fogalmához. nem azt mondom h ez most szándékos volt, de ezzel az erővel bárki megcsinálhatna hasonlót h levágja a pályát majd feltartja a mögötte lévőt csakh a csapattársa mákoljon belőle.

kicsit olyan ez, mint mondjuk 98 Spa, DC mai napig állítja, hogy csak félre akart húzódni, de mások meg azóta meg vannak győződve róla, hogy előre kitervelt merénylet volt :D de mégis hogy bizonyítod be akármelyik oldalt?

F1890
#13 F1890 2016. november 04. 20:52  
Lewisthebest:
Szerintem azt érezték, hogy 50-50% vagy megbüntetik vagy nem. A múltban már számtalanszor megúsztak ilyen eseteket és azokkal a gumikkal már visszatámadni esélytelen lett volna, szóval az egyetlen esély az volt ha elől maradnak és védekeznek aztán reménykednek, hogy nem lesz bünti.

a rb szempontjából tökmidegy volt , mert ezzel kb bebiztosították azt h ricsinek sokkal több esélye legyen a 3. helyre. na az ilyet nem szabad hagyni mert ez már közelít a csalás fogalmához. nem azt mondom h ez most szándékos volt, de ezzel az erővel bárki megcsinálhatna hasonlót h levágja a pályát majd feltartja a mögötte lévőt csakh a csapattársa mákoljon belőle.

Lewisthebest
#12 Lewisthebest 2016. november 04. 20:49  
F1890:
sztem legbelül ő is érezte h ez gázos volt, a rb-nál is érezték h gázos volt mert felszólították. a többi az meg szokás szerint csak porhintés

Szerintem azt érezték, hogy 50-50% vagy megbüntetik vagy nem. A múltban már számtalanszor megúsztak ilyen eseteket és azokkal a gumikkal már visszatámadni esélytelen lett volna, szóval az egyetlen esély az volt ha elől maradnak és védekeznek aztán reménykednek, hogy nem lesz bünti.

Lewisthebest
#11 Lewisthebest 2016. november 04. 20:47  
sába:
Ezt a hülyeséget: egy pillanatra. Ezen úgyis elvitatkoznának pro és kontra és Csárliéknak kellene hozzá egy fél futam mire kikockáznák. Meg kell úgy oldani a pályákat, hogy büntesse azt, aki szabálytalan. Néhány fenéklemez, defekt, felfüggesztés törés után meggondolnának minden kétes szitut a fiúk.

Na valamiben egyetértünk :D Nem lenne szükség erre az egész sz*rságra ha nem lehetne a pályán kívül gyorsabban menni, mint rajta.

Balrog
#10 Balrog 2016. november 04. 20:47  
sába:
Ezt a hülyeséget: egy pillanatra. Ezen úgyis elvitatkoznának pro és kontra és Csárliéknak kellene hozzá egy fél futam mire kikockáznák. Meg kell úgy oldani a pályákat, hogy büntesse azt, aki szabálytalan. Néhány fenéklemez, defekt, felfüggesztés törés után meggondolnának minden kétes szitut a fiúk.

és akkor az eredeti feltevés miért nem az? azt hogyan szeretnéd objektíven ellenőrizni, hogy valaki éppen nem a saját és az autója képességeinek megfelelően teljesít, ráadásul szándékosan? vagy egyáltalán Verstappen viselkedésében mi kifogásolható volt azon kívül, hogy egyszer átvágta a pályát?

F1890
#9 F1890 2016. november 04. 20:45  
Lewisthebest:
De még nem büntették meg. Asszem az utolsó vagy az utolsó előtti körben írták ki, hogy vizsgálják és az 5 mp-t a leintés után kapta. Akkor lehetne unfairnek nevezni ha már akkor megkapta volna a büntit amikor Vettel elkezdett ordibálni, de azt csak az Olaszok képzelték be maguknak.

sztem legbelül ő is érezte h ez gázos volt, a rb-nál is érezték h gázos volt mert felszólították.

a többi az meg szokás szerint csak porhintés

F1890
#8 F1890 2016. november 04. 20:44  
Balrog:
meg azt is, hogy pozícióharcnak csak olyan eset legyen tekinthető, ahol a támadó autójának első tengelye legalább egy pillanatra a védekező hátsó tengelyével egy vonalba került, hogy kizárólag rádiós sírással ne lehessen pozíciót szerezni. mert ez Mexikóban két embernek is összejött

akkor vedd figyelembe azt is h eleve azért fékezte el magát verstappen mert támadva volt. ha nem fékezi el magát hanem ugyanolyan féktávot vesz mint vettel akkor valszeg mellé érnek. úgyh eleve elkerült ezzel egy gázos szitut

Lewisthebest
#7 Lewisthebest 2016. november 04. 20:43  
F1890:
azt is szabályba kéne iktatni h ilyen módon ne lehessen visszaélni azzal ha már megbüntetnek, mert ezzel betudod szivatni a másikat h neked már úgyis mindegy

De még nem büntették meg. Asszem az utolsó vagy az utolsó előtti körben írták ki, hogy vizsgálják és az 5 mp-t a leintés után kapta. Akkor lehetne unfairnek nevezni ha már akkor megkapta volna a büntit amikor Vettel elkezdett ordibálni, de azt csak az Olaszok képzelték be maguknak.

sába
#6 sába 2016. november 04. 20:41  
Balrog:
meg azt is, hogy pozícióharcnak csak olyan eset legyen tekinthető, ahol a támadó autójának első tengelye legalább egy pillanatra a védekező hátsó tengelyével egy vonalba került, hogy kizárólag rádiós sírással ne lehessen pozíciót szerezni. mert ez Mexikóban két embernek is összejött

Ezt a hülyeséget: egy pillanatra. Ezen úgyis elvitatkoznának pro és kontra és Csárliéknak kellene hozzá egy fél futam mire kikockáznák.
Meg kell úgy oldani a pályákat, hogy büntesse azt, aki szabálytalan. Néhány fenéklemez, defekt, felfüggesztés törés után meggondolnának minden kétes szitut a fiúk.

mpiere
#5 mpiere 2016. november 04. 20:36  

múltkor még a Rosberges esetet is mondta példaként, de úgy látszik, valaki szólt neki, hogy ezt nem kellene emlegetni, Rosberg ugyanis azért vágta le a pályát mert ő lökte ki. örülhet, hogy nem büntették meg érte amiért nem hagyott helyet

Balrog
#4 Balrog 2016. november 04. 20:28  
F1890:
azt is szabályba kéne iktatni h ilyen módon ne lehessen visszaélni azzal ha már megbüntetnek, mert ezzel betudod szivatni a másikat h neked már úgyis mindegy

meg azt is, hogy pozícióharcnak csak olyan eset legyen tekinthető, ahol a támadó autójának első tengelye legalább egy pillanatra a védekező hátsó tengelyével egy vonalba került, hogy kizárólag rádiós sírással ne lehessen pozíciót szerezni. mert ez Mexikóban két embernek is összejött

sába
#3 sába 2016. november 04. 20:11  

A szabály minek, ha úgysem tartják be. Fekvőrendőröket mindenhová, aztán lehet kockáztatni a padlólemez sérülést vagy a defektet. Szerintem büntessen a pálya,nála nem lehet rinyálni.
Megjegyzés: Basszus ezt a tenyérbemászó képet ami ennek a gyereknek van. :)

Utoljára módosítva: 2016. november 04. 20:12

zenon
#2 zenon 2016. november 04. 20:00  

Nincs olyan sport, ahol fekete-fehéren le lehet írni a szabályokat, amik minden esetben egyértelműen alkalmazhatók. Addig ezzel nincs is baj, ameddig a pilóták próbálnak sportszerűek maradni. Na ez az, ami Verstappennek nem megy.

Utoljára módosítva: 2016. november 04. 20:01

F1890
#1 F1890 2016. november 04. 19:36  

azt is szabályba kéne iktatni h ilyen módon ne lehessen visszaélni azzal ha már megbüntetnek, mert ezzel betudod szivatni a másikat h neked már úgyis mindegy

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Nico Hülkenberg

42016.12.10. 16:02

Lowe is elhagyja a Mercedest?

Meglepetésre nem a Ferrari lehet az új munkaadója

62016.12.09. 19:57

Legyőzné az egyik óriást a Force India

„Azt, amelyik majd rossz formában lesz”

02016.12.09. 18:52

A Liberty januárban szavaz az F1 átvételéről

Ecclestone sem tudja, sor kerül-e a felvásárlásra