Vettel: Megértem Lewist, de ez sem kedves, sem sportszerű nem volt a részéről

írta: M4Sport
2016. november 27. 19:52
FOTÓ: ©xpbimages.com

Nem voltak veszélytelenek Lewis Hamilton „piszkos trükkjei” Sebastian Vettel szerint. A Ferrari bajnoka szerint ráadásul jobban is csinálhatta volna. Kiemelte, kijár a tisztelet a megérdemelten bajnokká avatott Nico Rosbergnek!

Talán Sebastian Vettel sem hitte, hogy az év utolsó versenyén, egy ötödik rajthelyet hozó időmérő után még megadatik számára a lehetőség, hogy győzelmet szerezzen a Ferrarinak 2016-ban. Lewis Hamilton jóvoltából végül volt rá esélye. A brit a hajrában ügyesen visszafogta az élmezőny tempóját, s miután Vettel egy hosszúra nyújtott középső etapot követően szuperlágy gumikra váltott, a Ferrari a két Red Bull megelőzése után reménykedni kezdhetett. Vettel támadni tudta ugyan Nico Rosberget, az előzéshez már nem volt elég erő paripájában, így be kellett érnie a harmadik hellyel.

„Nehéz helyzet volt. Lewis a végén piszkos trükkökkel játszott” – állapította meg a négyszeres világbajnok. „A Mercedes az autók mellett buszokat is gyárt. És az utolsó körök olyanok voltak, mint egy buszos utazás! Természetesen érdekes volt számomra, mert esélyem nyílt a győzelemre. Megértem Lewist, de ez sem kedves, sem sportszerű nem volt a részéről.”

„Miután kiálltam, csak az volt a kérdés, végigbírják-e a gumik. És pont végigbírták. Danielt könnyű volt megelőzni, de amikor Max mögé értem, már nehéz volt, mivel autó követett autót, és a gumik elkezdtek csúszkálni. Miután Nico mögé értem, gyorsabb voltam nála, de azért is, mert Lewis lassított. Mindent megtettem, amit csak tudtam, de nagyon-nagyon gyorsak voltak az egyenesekben. A Red Bullok ellen kicsit könnyebb dolgom volt, ráadásul Max akkor nem is használhatta a DRS-ét, miközben Nico igen.”

„A második egyenesben csak annyira volt lehetőségem, hogy kinézzek Nico mögül, de nagyon jól védekezett, zárta a belső ívet, így nem tudtam merre menni. Nem akartam semmi hülyeséget csinálni, mert Lewis elöl volt, és ha bementem volna a belső vagy a külső ívre, nekimehettem volna. Meleg helyzet volt, és a visszapillantóban Maxot láttam érkezni. Az utolsó körök nagyon intenzívek voltak, és egy pillanatig a győzelem lehetősége is megfordult a fejemben, mert az esély ott volt. De a két Mercedes jól végezte a dolgát. És így is elégedett vagyok a dobogóval.”

Vettel kiemelte, Hamilton végül épp azért nem járt sikerrel Rosberg „megelőztetésével”, mert túlságosan visszafogta a tempót. „Lewis talán jobban tette volna, ha a végén még a gázba tapos. Így Nicónak szélárnyéka volt, és emiatt nem tudtam megelőzni őt. Vigyáznom is kellett, mivel Max mögöttem egyre közelebb jött, és idén ez elég kockázatosnak bizonyult már párszor” – állapította meg.

Hamilton egész hétvégén hangoztatta, nem feltétlenül Rosberg volt idén a jobb versenyző, ennek kapcsán pedig folyamatosak a viták arról, megérdemelte-e ezt a bajnoki címet. Vettel szerint méltatlan erről beszélni. „Nálam csak egy megérdemelt bajnok van, és az Nico. Ehhez a sportághoz hozzátartozik a szerencse és a balszerencse is. Idén Nicónak párszor mázlija volt, de azt is látni kell, hogy a múltban olyan helyzetek is voltak, amikor ő volt nagyon peches. Ez a sportág ilyen. És ez hosszú távon kiegyenlítődik. Ez most az ő napja! Minden tiszteletet meg kell adnunk neki! Az utolsó körökben nem lettem volna Nico helyében” – emelt kalapot honfitársa előtt, aki vele és Michael Schumacherrel együtt már a harmadik német F1-es világbajnok.

Oszd meg!





90 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

f1m12
#90 f1m12 2016. november 28. 18:20  
Thibczy:
Szerintem Kiminél nem számoltak azzal, hogy Hamilton olyannyira lelassít, hogy még Alonso is körönként 1 mp-cel gyorsabb lesz nála a futam egy szakaszában.

Hmilton az elejétől kezdve lassú volt. ezt mindenki látta. nem csak Vettelnek jött jól. Maxi a legnagyobb nyertese, pl, seperc alatt beérte az elejét az utolsó helyről. az, h Hamilton lassú volt, az egész mezőnyre kihatással volt, mert mindenki utána következett. amúgy voltak lekörözöttek, Hamiltonnak az is jó volt, h 6 autó együtt van.

Thibczy
#89 Thibczy 2016. november 28. 17:05  
f1m12:
én azt hittem, h ő lesz a harmadik. amikor Vettel kint szenvedett a használt gumikon, egy garast se adtam volna, h ez kifizetődik. nem tudom mennyire van benne neki a keze, v mennyire hibás ő abban, hogy Kimit nem tartották kint addig, míg el nem kopnak az abroncsai, de a fanoknak végképp nincs ehhez közük. nem mi vagyunk a stratégák. van Vettelnek is egy team je meg Kiminek is. talán ők is kockáztattak, oszt vagy bejön, vagy nem. történt már olyan Vettellel, h a végére kapott szuperlágyat, de mielőtt utolért volna valakit, elkoptak.....szóval passzzzzzz

Szerintem Kiminél nem számoltak azzal, hogy Hamilton olyannyira lelassít, hogy még Alonso is körönként 1 mp-cel gyorsabb lesz nála a futam egy szakaszában.

albutr
#88 albutr 2016. november 28. 16:15  
Thibczy:
Massa nem azért húzta végig a tankolócsövet, mert Nelzinnyó összetörte az autóját, hanem azért mert a Ferrari dilettáns balfasz csapat lett Todt távozásával. Ezen kívül pedig ott volt Ausztrália, Malajzia, ahol senkitől sem zavartatva eldobta az autóját, illetve én emlékszem még az angol keringőjére is, illetve Hamiltont jócskán szopatták abban az évben, míg a Ferrari Moslék alatt szinte mindig az FIA kegyeltje volt.

Spaban jól látszott ez az egész.

GreenHonda
#87 GreenHonda 2016. november 28. 14:03  
F1890:
elolvastam, csak a gondolatot továbbvittem h mért gondolom h ma nem volt acélos kimi

De akkor azzal egyetértesz, hogy futamokon hasonlóan be lett darálva Raikkonen, nemde? Időmérőn természetesen fejlődött, amolyan 2014 Mercedes erőviszonyok türköződtek Vettel és Raikkonen idei csatáiban.

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 14:04

velorex
#86 velorex 2016. november 28. 13:18  

Kimi nyilatkozatát a versenyről még nem olvastam.Nagyon kiváncsi vagyok mi a véleménye a történtekről! Vettel pedig örüljön annak,hogy Hamilton csak poroszkált,mert nem lett volna lehetősége megszorongatni Rosberget.

f1m12
#85 f1m12 2016. november 28. 12:47  
Kimi345:
Reménykedtem abba is ,hogy lesz itt egy fasza Vettel fan aki majd leírja, hogy Kiminek kellett volna ma 3.-nak lenni, de hát persze hogy egyik se írta:D Én azért 2 évig elküldtem a picsába Kimit mikor szar volt baz.

én azt hittem, h ő lesz a harmadik. amikor Vettel kint szenvedett a használt gumikon, egy garast se adtam volna, h ez kifizetődik. nem tudom mennyire van benne neki a keze, v mennyire hibás ő abban, hogy Kimit nem tartották kint addig, míg el nem kopnak az abroncsai, de a fanoknak végképp nincs ehhez közük. nem mi vagyunk a stratégák. van Vettelnek is egy team je meg Kiminek is. talán ők is kockáztattak, oszt vagy bejön, vagy nem. történt már olyan Vettellel, h a végére kapott szuperlágyat, de mielőtt utolért volna valakit, elkoptak.....szóval passzzzzzz

Thibczy
#84 Thibczy 2016. november 28. 07:55  
Jadeite:
Massával legalább szoros volt, és a Renault szingapúri csalása nélkül meg sima VB, h rohadnának meg. Egyébként jellemző kép volt, h Massa 1. kerékcsere után már Rajkó elé jött vissza gyakran, akkora előnye volt a futamon, de nyilván ő volt a leggyorsabb, sőt, annyira gyors volt, h körülötte még az idő is lelassult, de DRSel megette volna Hamit Massával 1ütt, egyszerre :D Az meg h év elején előtte volt, erős fegyvertény, mivel a brazil a két első versenyről kiesett.

Massa nem azért húzta végig a tankolócsövet, mert Nelzinnyó összetörte az autóját, hanem azért mert a Ferrari dilettáns balfasz csapat lett Todt távozásával. Ezen kívül pedig ott volt Ausztrália, Malajzia, ahol senkitől sem zavartatva eldobta az autóját, illetve én emlékszem még az angol keringőjére is, illetve Hamiltont jócskán szopatták abban az évben, míg a Ferrari Moslék alatt szinte mindig az FIA kegyeltje volt.

guide
#83 guide 2016. november 28. 01:09  
andrea1:
Hmm ezt.nem.mondta senki h ő kérte, meg elvileg még mindig az Rbre reagáltak ami.hibás volt,az hogy Seb mehetett utána +10 kört teszi érdekessé a dolgot..ahogy mondta weber ilyenkor annak.rossz aki reagál. A.másik.részét sem.gondolomt így de igen.hagyjuk is.mert késő van. És a lenyegen nem.változtat a helyzet..pár hónap pihi

Azért ha megnézed, az élmezőny olyan stratégián volt,mint Kimi.Vagyis a többiek is ezt tartották a legjobbnak.Vettelnél is félremehetett volna,ha mondjuk a szuperlágy pár kör után elkopik.Ez már meg is történt vele a múltkor Suzukában.Mire utolérte a többieket ,elkopott a lágy keveréke.Ott meg az volt a baj,hogy nem a keményet tették fel.

http://gp-live.hu/f1-hirek/infografikakon-az-evadzaro-vettel-es-verstappen-kulon-utakon/

Jadeite
#82 Jadeite 2016. november 28. 00:54  
F1890:
mért, massa elverte?:D 08ban kimi futamokon a leggyorsabb vol csak kvalin volt iszonyat gyenge hamhez és massahoz képest. akkor még nem volt drs h előzgessen. ez van. de évad első felében még massa előtt volt, utána volt vége a dalnak

Massával legalább szoros volt, és a Renault szingapúri csalása nélkül meg sima VB, h rohadnának meg.
Egyébként jellemző kép volt, h Massa 1. kerékcsere után már Rajkó elé jött vissza gyakran, akkora előnye volt a futamon, de nyilván ő volt a leggyorsabb, sőt, annyira gyors volt, h körülötte még az idő is lelassult, de DRSel megette volna Hamit Massával 1ütt, egyszerre :D Az meg h év elején előtte volt, erős fegyvertény, mivel a brazil a két első versenyről kiesett.

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:54

andrea1
#81 andrea1 2016. november 28. 00:51  
F1890:
na ácsi, most kimit azért hozták ki mert szenvedett a gumikon, vettel meg utána 1 seccel begyorsult ergó az ő futamát fölösleges lett volna elkúrni emiatt . na de részemről lezártam ezt, meggyőzni úgysem fogjuk a másikat. csak az én véleményem az h mint 14-ben a ham ros párharcnál most ez volt a ferrarinal. kimi jobb volt kvalikon vettel meg futamokon

Hmm ezt.nem.mondta senki h ő kérte, meg elvileg még mindig az Rbre reagáltak ami.hibás volt,az hogy Seb mehetett utána +10 kört teszi érdekessé a dolgot..ahogy mondta weber ilyenkor annak.rossz aki reagál. A.másik.részét sem.gondolomt így de igen.hagyjuk is.mert késő van. És a lenyegen nem.változtat a helyzet..pár hónap pihi

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:53

F1890
#80 F1890 2016. november 28. 00:49  
andrea1:
Ezt oké hogy gyengesége, meg nagyon.korrekt, de ha elméletileg van.egy lefektetett szabály akkor. egy ember változtat rajta, mert eddig valaki azért lett.csapkodva mert sorra kikap szombaton,annak a hátrányait élvezte, úgy nem.lehet érvényesulni, most meg egy ember mindet felülír akkor lehet ilyet tenni,hogy semmissé válik mindez,mert akkor kimi is.megtehette volna Monzaba és ő a.dobogós akár. Meg rosszabb csak a helyzet,bocs....

na ácsi, most kimit azért hozták ki mert szenvedett a gumikon, vettel meg utána 1 seccel begyorsult ergó az ő futamát fölösleges lett volna elkúrni emiatt . na de részemről lezártam ezt, meggyőzni úgysem fogjuk a másikat. csak az én véleményem az h mint 14-ben a ham ros párharcnál most ez volt a ferrarinal. kimi jobb volt kvalikon vettel meg futamokon

andrea1
#79 andrea1 2016. november 28. 00:46  
F1890:
ezért mondom h kimi kicsit lagymatag ilyen szempontból, nem veszi kezébe az irányítást hanem cisnálja amit mondanak neki. néha úgy kell vezérnek lenni mint alo ham vettel, h mondanak valamit boxból de te kitartasz az elveid mellett mert mégiscsak te ülsz kocsiban. miután vettelt beszopatták évelején többszöris, azóta mond ellent egyre többször a taktikának :D és jobban is kijön belőle :D

Ezt oké hogy gyengesége, meg nagyon.korrekt, de ha elméletileg van.egy lefektetett szabály akkor. egy ember változtat rajta, mert eddig valaki azért lett.csapkodva mert sorra kikap szombaton,annak a hátrányait élvezte, úgy nem.lehet érvényesulni, most meg egy ember mindet felülír akkor lehet ilyet tenni,hogy semmissé válik mindez,mert akkor kimi is.megtehette volna Monzaba és ő a.dobogós akár. Meg rosszabb csak a helyzet,bocs....

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:49

F1890
#78 F1890 2016. november 28. 00:42  
andrea1:
Mégegyszer én úgy gondolom a Ferrari nem tudott mit kezdeni lágyon az RB-vel , de ezt nem tudjuk meg, mert Seb nem azt kapta vissza( zárójelbe amúgy a friss lágyon az RB-s fiúk is gyorsabbak voltak Sebnél amikor kihúzta az időt) és így hogy Kiminek nem ment ezen a szetten csak elmélet.Ez nincs megerősítve. Én nem vagyok abban biztos hogy ha a lágyat kapja vissza akk lett volna bármi is Sebnél, max Kimit letudja, Miért nem osztotta be? Nyilván ő Rosbergékkel meccselt, próbált rajtuk maradni meg hátha lesz valami. Azt nem tudjuk mikor szóltak neki, mert volt egy két másodperces lassulása az előző köréhez mérten. Elhiszem ha panaszkodott rájuk, bőven, mert szar volt a helyzet a Mercik miatt, de ez mindenkinél így szokott lenni hogy szemcsésedés van, nem jó érzés, de úgy köridőkben ez nem látszik a másikhoz mérten mindig, tisztán persze köridők. Ők nyilván több monitort látnak, agumik viselkedéséből is többet szűrnek le.

ezért mondom h kimi kicsit lagymatag ilyen szempontból, nem veszi kezébe az irányítást hanem cisnálja amit mondanak neki. néha úgy kell vezérnek lenni mint alo ham vettel, h mondanak valamit boxból de te kitartasz az elveid mellett mert mégiscsak te ülsz kocsiban. miután vettelt beszopatták évelején többszöris, azóta mond ellent egyre többször a taktikának :D és jobban is kijön belőle :D

andrea1
#77 andrea1 2016. november 28. 00:30  
F1890:
bocs én nem értem most ezt. értem h csalódott vagy, de ott linkeltem a timetablet h kimi mit ment kiállása előtt, és vettel hogyan gyorsult be azután h kiállt előle kimi. még ha igaz is az a zagyvaság amit írsz akkor kimi szarul osztotta be a gumiját. és ami még árulkodik h miután kimi kiállt a boxba azután nem volt képes utolérni maxit akinek sokkal kopottabb volt a gumija. ezért mondom ezt h ma nem volt toppon versenytempóban. van ez így nincs ezzel gond

Mégegyszer én úgy gondolom a Ferrari nem tudott mit kezdeni lágyon az RB-vel , de ezt nem tudjuk meg, mert Seb nem azt kapta vissza( zárójelbe amúgy a friss lágyon az RB-s fiúk is gyorsabbak voltak Sebnél amikor kihúzta az időt) és így hogy Kiminek nem ment ezen a szetten csak elmélet.Ez nincs megerősítve. Én nem vagyok abban biztos hogy ha a lágyat kapja vissza akk lett volna bármi is Sebnél, max Kimit letudja,
Miért nem osztotta be? Nyilván ő Rosbergékkel meccselt, próbált rajtuk maradni meg hátha lesz valami. Azt nem tudjuk mikor szóltak neki, mert volt egy két másodperces lassulása az előző köréhez mérten.
Elhiszem ha panaszkodott rájuk, bőven, mert szar volt a helyzet a Mercik miatt, de ez mindenkinél így szokott lenni hogy szemcsésedés van, nem jó érzés, de úgy köridőkben ez nem látszik a másikhoz mérten mindig, tisztán persze köridők. Ők nyilván több monitort látnak, agumik viselkedéséből is többet szűrnek le.

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:35

F1890
#76 F1890 2016. november 28. 00:24  
andrea1:
Milyen nagy időkről beszélünk ? Ez semmi nem volt pl néha a Mercihez. Kimi meg az elején az etapjának 1 másodpercre volt Rosbergtől, akkor nem volt meg a tempó nála, ha azt a tempót tudta ? Az amiről te beszélsz az meg volt ennek az etapnak az elején, de nyilván enm tudot velük mit kezdeni, rögtön le is maradt két másodpercre, míg Vettelnél ez akk következett be mikor Ricsi elment előle. Ennyit látok én ebben. És azért repesztett ennyit mert ez nála legalább 10 körrel történt meg, az élettartam máshogy osztódott be. Ez akkor lett volna reprezentatív ha a lágyat kapja vissza. Akk adnék ennek az elméletnek így, gyenge lábakon áll. De mondjuk ha lágyat kap vissza akk is majd 8 lusz köre lett volna ha nem több

bocs én nem értem most ezt. értem h csalódott vagy, de ott linkeltem a timetablet h kimi mit ment kiállása előtt, és vettel hogyan gyorsult be azután h kiállt előle kimi. még ha igaz is az a zagyvaság amit írsz akkor kimi szarul osztotta be a gumiját. és ami még árulkodik h miután kimi kiállt a boxba azután nem volt képes utolérni maxit akinek sokkal kopottabb volt a gumija. ezért mondom ezt h ma nem volt toppon versenytempóban. van ez így nincs ezzel gond

andrea1
#75 andrea1 2016. november 28. 00:21  
F1890:
már bocs, de ha nem volt képes olyan időkre mint vettel akkor jogos h kihívták őt (mivel elkoptak a gumik) vettelt meg kinthagyták :D

Milyen nagy időkről beszélünk ? Ez semmi nem volt pl néha a Mercihez. Kimi meg az elején az etapjának 1 másodpercre volt Rosbergtől, akkor nem volt meg a tempó nála, ha azt a tempót tudta ? Az amiről te beszélsz az meg volt ennek az etapnak az elején, de nyilván enm tudot velük mit kezdeni, rögtön le is maradt két másodpercre, míg Vettelnél ez akk következett be mikor Ricsi elment előle. Ennyit látok én ebben. És azért repesztett ennyit mert ez nála legalább 10 körrel történt meg, az élettartam máshogy osztódott be. Ez akkor lett volna reprezentatív ha a lágyat kapja vissza. Akk adnék ennek az elméletnek így, gyenge lábakon áll. De mondjuk ha lágyat kap vissza akk is majd 8 lusz köre lett volna ha nem több

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:25

sába
#74 sába 2016. november 28. 00:21  
andrea1:
Nyilván még ajándékot is kapott Kimi ezzel. Egyre jobb.

Basszus ehhez már tényleg nem tudok mit hozzáfűzni. Furcsa, eddig korrektebbnek és elfogulatlanabbnak hittelek, de amit ma művelsz kiábrándító nagyon. Elmondom hogy Vettel szerintem képes lenyelni a békát, hogy az orra alá dörgölik, hogy Kimi legyőzte a kvalin, annak érdekében, hogy a versenyen tudjon mit kezdeni az autóval és a gumival erre te jössz ezzel a süketséggel.

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:24

F1890
#73 F1890 2016. november 28. 00:18  
Jadeite:
Remek ötlet lett volna a lassabb pilótát tolni, ő biztos elverte volna Hamit.. várj, nem. VB-je is csak azért van (amitől nem lesz gyorsabb az autó), mert Massa elengedte Interlagosban, miközben Alonso és Hami 1mást halálra szopatta.

mért, massa elverte?:D

08ban kimi futamokon a leggyorsabb vol csak kvalin volt iszonyat gyenge hamhez és massahoz képest. akkor még nem volt drs h előzgessen. ez van. de évad első felében még massa előtt volt, utána volt vége a dalnak

andrea1
#72 andrea1 2016. november 28. 00:15  
sába:
Én már felvetettem, hogy Vettel véleményem szerint a beállítások terén feláldozta az időmérőt a versenybeállításokért, a jobb gumikímélésért. Na persze én lettem a fő kretén, mert nehogy már le akarja becsülni Kimi kvalis fejlődését. Holott nem ez volt a célom, de azért Vettel eddigi pályafutása alatt (a ferrarinál is) egy körön kiemelkedő volt, ami csak úgy hirtelen elmúlt. Most is szombaton a kvali után a versenyen dobogót vízionált és lám.

Nyilván még ajándékot is kapott Kimi ezzel. Egyre jobb.

F1890
#71 F1890 2016. november 28. 00:14  
andrea1:
Nyilván az fel sem merül benned h spórolt esetleg még kihúzzák ? :D Vagy szimplán elkezdett szemcsésedni mert szélárnyékában ment Rosbergnek de neki esélye sem volt távolabb kerülni mert mögötte Ricsi volt, míg Vettelnek volt területe..

már bocs, de ha nem volt képes olyan időkre mint vettel akkor jogos h kihívták őt (mivel elkoptak a gumik) vettelt meg kinthagyták :D

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:18

guide
#70 guide 2016. november 28. 00:12  
andrea1:
Nyilván a csalódottság, mert szerintem ezt Kiminek kellett volna behúzni, pl az RB-nél megy a másik kedvezettsége lásd Malajzia és teljesen jogosan, teszem hozzá. Meg nehezen megy le a torkomon az ilyen dolgok, de már csak ilyen vagyok. Most sajnálom h nem vonul vissza mert minek küzdeni. :D Persze kell a f1 Kiminek, és fordítva is úgy látom, de ezek a játékok már nem igazán.

Volt pár olyan futam az idén,ahol Kimi gyorsabb volt és mégis Seb előrébb végzett,de a mai szerintem nem ilyen volt .Kiminek jobban koptak a gumijai,ezt ő is mondta.Máskor meg Sebnél volt valami.
Szerintem ma Vettel nagyot ment és végre összejött neki is egy dobogó.Ne sajnáld tőle ,mert már nagyon maga alatt volt.Nagy szüksége volt erre.

A gumis dologhoz:Kimi pénteken az ultrát,meg a szuperlágyat próbálta.Azért csinálják ezt,hogy ne kelljen mind a kettőjüknek mindenből ugyanannyit rendelni,de nem biztos,hogy jó ötlet,hogy a versenyen úgy mennek,hogy ki sem próbálták előtte.:)

andrea1
#69 andrea1 2016. november 28. 00:06  
F1890:
kimi előtt már nem volt senki az utolsó pár körben mielőtt kiállt volna boxba, így szabad tempóját mehette

Nyilván az fel sem merül benned h spórolt esetleg még kihúzzák ? :D Vagy szimplán elkezdett szemcsésedni mert szélárnyékában ment Rosbergnek de neki esélye sem volt távolabb kerülni mert mögötte Ricsi volt, míg Vettelnek volt területe..

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:08

Jadeite
#68 Jadeite 2016. november 28. 00:05  
F1890:
igazából kimiben mindig is ezt hiányoltam, h csapjon az asztalra ne tejbetökösködjön. értem én h finn meg leszarja a politizálást ez egyfelől becsülendő. de 08-ban sztem bajnok lehetett volna ha azt mondja h fiúk bajnok vagyok mostantól én vagyok az első massanak kuss van és támogatni fogtok

Remek ötlet lett volna a lassabb pilótát tolni, ő biztos elverte volna Hamit.. várj, nem. VB-je is csak azért van (amitől nem lesz gyorsabb az autó), mert Massa elengedte Interlagosban, miközben Alonso és Hami 1mást halálra szopatta.

Utoljára módosítva: 2016. november 28. 00:07

F1890
#67 F1890 2016. november 28. 00:01  
andrea1:
Írtam h szerintem, de nyilván ez is inkább adódik hogy nem volt normális tempó, lehűltek a gumik.

kimi előtt már nem volt senki az utolsó pár körben mielőtt kiállt volna boxba, így szabad tempóját mehette

Go.Michael
#66 Go.Michael 2016. november 27. 23:58  
F1890:
spanyolt vettel behúzta volna normális taktikával. én ezért gyanakodok arra h vettel és kimi más setuppal mentek. mert feltünő h kimi elkezdte bucizni vettelt kvalikon és vettel meg gumikezelésben verte meg kimit ami kimi erőssége volt eddig. fura h megfordultak a szerepek. szóval nagyon jól ment a kvalikon kimi de önmagában futamokon viszont a tempója nem volt számomra annyira meggyőző az évad 2/3 3/5 részében mint vettelé. de ettől függetlenül 38 évesen ott van a szeren és ez a teljesítmény miatt nem kell szégyenkeznie

Simán benne van, plusz az hogy maga az autó az ultra-szuperlágyakon képes igazán jó tempóra. Ráadásul ha hozzá jön hogy állandóan küszködtek a beállításokkal, így szerintem a versenyen már random faktor volt hogy kinek mikor éppen hogyan működik a komplett csomag. Jó lenne mondjuk ha a jövő évi autó nem lenne ennyire extrém érzékeny, Allison már nincs itt, szóval a remény ha meg utoljára...

Egyébként Vettelt meg kell dicsérnem, mostanában elég ideges, és pokerface 0-24-be megy nála, de nagyon komolyan versenyzett ma. Az előzéseknél nem szórakozott ha pedig 2 kört beletesz még a lágy gumikba, lehet a végén elcsípte volna a merciket. Jó volt látni a dobogón és a ferrari emblémát paskolni a mellkasán. Sokkal nagyobb cirkuszt kever a média a ferrariból mint ami valójában is van.

andrea1
#65 andrea1 2016. november 27. 23:56  
F1890:
semmisem támasztja alá az érvelésedet, sem a számok semmi :D de folytasd csak :D

Írtam h szerintem, de nyilván ez is inkább adódik hogy nem volt normális tempó, lehűltek a gumik.

F1890
#64 F1890 2016. november 27. 23:53  
andrea1:
Nem kezdem el újra. Szerintem ámblokk nem voltak jók lágyon a RB-k egy idő után,

semmisem támasztja alá az érvelésedet, sem a számok semmi :D de folytasd csak :D

andrea1
#63 andrea1 2016. november 27. 23:50  
F1890:
de vet miután kiállt 1 seccel gyorsabb volt mint kimi ugyanazon a gumikon... ma kiminek nem volt meg a tempója, még verstappent sem tudta befogni pedig frisebb gumija volt nála több körrel.

Nem kezdem el újra. Szerintem ámblokk nem voltak jók lágyon a RB-k egy idő után,

Utoljára módosítva: 2016. november 27. 23:51

andrea1
#62 andrea1 2016. november 27. 23:49  
guide:
Szerintem az a gond,hogy az utóbbi időben azt találták ki,hogy péntekenként egyikük az egyik gumival versenyszimezik,másikuk a másikkal.Már a gumikat is így rendelik a hétvégékre.Vettel alatt az ultralágyak koptak,amit Kimi próbált,Kimi alatt meg a lágy,amivel Vettel gyakorolt.

Na ez a másik amit ma említett . H ma ezen nem annyira érezte ezt, míg múltkor a közepeseket látta a futamon először talán Mexikóba, talán ott voltak. :D

F1890
#61 F1890 2016. november 27. 23:47  
andrea1:
Nyilván a csalódottság, mert szerintem ezt Kiminek kellett volna behúzni, pl az RB-nél megy a másik kedvezettsége lásd Malajzia és teljesen jogosan, teszem hozzá. Meg nehezen megy le a torkomon az ilyen dolgok, de már csak ilyen vagyok. Most sajnálom h nem vonul vissza mert minek küzdeni. :D Persze kell a f1 Kiminek, és fordítva is úgy látom, de ezek a játékok már nem igazán.

de vet miután kiállt 1 seccel gyorsabb volt mint kimi ugyanazon a gumikon... ma kiminek nem volt meg a tempója, még verstappent sem tudta befogni pedig frisebb gumija volt nála több körrel.

andrea1
#60 andrea1 2016. november 27. 23:46  
guide:
Ne legyél már ennyire elkeseredve légyszi!:) Nekem is fájó pont az,amikor Kimi Vettel miatt került hátrányba a versenyen.Ez a végeredmény nem tükrözi a kettejük éves teljesítményét.Mondjuk mind a kettőjüknek több pont járt volna. Kimi sugárzik a boldogságtól,a csapat szereti és teljes egészében visszaszerezte a régi hírnevét a szuper kvalis és a versenyeken nyújtott kiegyensúlyozott teljesítményével! Szerintem ez nagyszerű!A Ferrari van olyan idióta,hogy minden hátsó szándék nélkül képes elcseszni akármelyikük taktikáját.

Nyilván a csalódottság, mert szerintem ezt Kiminek kellett volna behúzni, pl az RB-nél megy a másik kedvezettsége lásd Malajzia és teljesen jogosan, teszem hozzá.
Meg nehezen megy le a torkomon az ilyen dolgok, de már csak ilyen vagyok. Most sajnálom h nem vonul vissza mert minek küzdeni. :D Persze kell a f1 Kiminek, és fordítva is úgy látom, de ezek a játékok már nem igazán.

hammertime
#59 hammertime 2016. november 27. 23:43  
sztárvorsz:
Hamilton itt most azzal javíthatott volna jelentősen az (amúgy szerintem eléggé megtépázott) ázsióján, ha az utolsó körben elengedi és bejönnek 1-2-ben. Itt volt az esély, hogy "nagy" bajnok legyen. Nem kis reputációt építhetett volna ki vele csapaton belül is.

Szerintem ez kb. annyira abszurd amit írsz, mintha mi azt írtuk volna, hogy mennyire sportszerű lett volna Rosbitól, ha kiáll, mert hát Hami is nullázott az idén. Normális versenyző kb. előbb rágná le a saját lábát, mint hogy ilyen szituban félreálljon.

Utoljára módosítva: 2016. november 27. 23:46

F1890
#58 F1890 2016. november 27. 23:41  
sába:
Én már felvetettem, hogy Vettel véleményem szerint a beállítások terén feláldozta az időmérőt a versenybeállításokért, a jobb gumikímélésért. Na persze én lettem a fő kretén, mert nehogy már le akarja becsülni Kimi kvalis fejlődését. Holott nem ez volt a célom, de azért Vettel eddigi pályafutása alatt (a ferrarinál is) egy körön kiemelkedő volt, ami csak úgy hirtelen elmúlt. Most is szombaton a kvali után a versenyen dobogót vízionált és lám.

én is ezt sejtettem már pár futammal ezelőtt. austinban is mondtam h itt vmi nem kóser h más a topspeed és egyik szektorban kap 2 tizedet, pár nap múlva kiderült h más szárnybeállítás. de én még a fejlesztésekre is gyanakszom h az nem nagyon feküdt vettelnek és emiatt inkább ráment már a futamokra. mert évad első feében viszont ő volt sokkal jobb kvaikon.

Utoljára módosítva: 2016. november 27. 23:41

guide
#57 guide 2016. november 27. 23:40  
Go.Michael:
Én még annyit tennék hozzá, hogy Vettel bizonyos futamokon sokkal jobban bánik a gumikkal. Ma pl. hozott egy hosszabb lágyas etapot, így pedig volt sansza a szuperlágyas utolsó nagy rohanásra, csapatszinten pedig jó volt a taktika. Kimi sokkal többször szenved a gumikkal mint Vettel. Csak ezt az elvakult drukkerek nem veszik észre, és mindig a csapatot okolják meg a taktikát. Illetve van egy fekete péter a pakliban, van futam ahol baromi jól megy a finn és van olyan mint a mai, hogy kb. semmilyen teljesítmény, nincs tempó és a gumikkal is gond van. Egyébként osztom a véleményedet, 38 évesen lazán ott van az élmezőnyben. Nekem mondjuk a motivációja mai napig kérdéses, de örülök hogy ott van és teszi a dolgát, voltak nagyon jó futamai idén és jó pár dobogó. Spanyolban viszont győzni kellett volna. :-/

Szerintem az a gond,hogy az utóbbi időben azt találták ki,hogy péntekenként egyikük az egyik gumival versenyszimezik,másikuk a másikkal.Már a gumikat is így rendelik a hétvégékre.Vettel alatt az ultralágyak koptak,amit Kimi próbált,Kimi alatt meg a lágy,amivel Vettel gyakorolt.

guide
#56 guide 2016. november 27. 23:34  
sába:
Én csak azt nem értem, hogy a Kimisek miért Vettelen akarják elverni a port, mintha legalább ő határozta volna meg Kimi stratégiáját. A csapatot lehet szidni, de az ő hülyeségük ne legyen már Vettel hibája, aki egyébként többször megtette, hogy felülbírálta azt a sok hülyét akik a stratégiáért felelnek.Mellesleg ahogy te is írod, az ő stratégiájának is meg volt a kockázata, kapott már defektet ilyen elnyújtott taktika miatt.

Hát,szerintem is jobb lenne,ha minden csapatnál csak egy pilóta versenyezne.Vagy egy sztár,meg egy futottak még kategóriájú.

F1890
#55 F1890 2016. november 27. 23:34  
Go.Michael:
Én még annyit tennék hozzá, hogy Vettel bizonyos futamokon sokkal jobban bánik a gumikkal. Ma pl. hozott egy hosszabb lágyas etapot, így pedig volt sansza a szuperlágyas utolsó nagy rohanásra, csapatszinten pedig jó volt a taktika. Kimi sokkal többször szenved a gumikkal mint Vettel. Csak ezt az elvakult drukkerek nem veszik észre, és mindig a csapatot okolják meg a taktikát. Illetve van egy fekete péter a pakliban, van futam ahol baromi jól megy a finn és van olyan mint a mai, hogy kb. semmilyen teljesítmény, nincs tempó és a gumikkal is gond van. Egyébként osztom a véleményedet, 38 évesen lazán ott van az élmezőnyben. Nekem mondjuk a motivációja mai napig kérdéses, de örülök hogy ott van és teszi a dolgát, voltak nagyon jó futamai idén és jó pár dobogó. Spanyolban viszont győzni kellett volna. :-/

spanyolt vettel behúzta volna normális taktikával.

én ezért gyanakodok arra h vettel és kimi más setuppal mentek. mert feltünő h kimi elkezdte bucizni vettelt kvalikon és vettel meg gumikezelésben verte meg kimit ami kimi erőssége volt eddig. fura h megfordultak a szerepek. szóval nagyon jól ment a kvalikon kimi de önmagában futamokon viszont a tempója nem volt számomra annyira meggyőző az évad 2/3 3/5 részében mint vettelé. de ettől függetlenül 38 évesen ott van a szeren és ez a teljesítmény miatt nem kell szégyenkeznie

sába
#54 sába 2016. november 27. 23:33  
F1890:
németet én se értem. de elmúlt pár futamon vettel jobban életbe tudja tartani a gumikat és futamon sztem jobb. kvalikon meg kimi volt a jobb. most nemtom h eltérő beállításokat használtak e végig de kicsit furcsa ez, mert vettel volt a kvalikirály kimi meg a gumimágus, és 2. félévben kb megfordult a szerep

Én már felvetettem, hogy Vettel véleményem szerint a beállítások terén feláldozta az időmérőt a versenybeállításokért, a jobb gumikímélésért. Na persze én lettem a fő kretén, mert nehogy már le akarja becsülni Kimi kvalis fejlődését. Holott nem ez volt a célom, de azért Vettel eddigi pályafutása alatt (a ferrarinál is) egy körön kiemelkedő volt, ami csak úgy hirtelen elmúlt. Most is szombaton a kvali után a versenyen dobogót vízionált és lám.

Go.Michael
#53 Go.Michael 2016. november 27. 23:27  
F1890:
nem akarom kimit bántani, de ezen a futamon lassú volt. valóban elcseszett taktikát kapott, de miután kiállt vettel elől vettel 0,5-1 seccel ment jobban mint azelőtt. egész évet figyelembe véve, éveélején vettel volt a jobb. évközben kimi majd kimi időmérős tempója végigment a szezon végéig. viszont futamokon vettel sztem olyan 6-4 arányban jobb volt idén és nincs ezen szégyenkezni való 38 évesen baromi jól ment csapattársa 90%át hozta a pontoknak. jó év volt tőle, remélhetőleg kövi évben is így szárnyal :)

Én még annyit tennék hozzá, hogy Vettel bizonyos futamokon sokkal jobban bánik a gumikkal. Ma pl. hozott egy hosszabb lágyas etapot, így pedig volt sansza a szuperlágyas utolsó nagy rohanásra, csapatszinten pedig jó volt a taktika. Kimi sokkal többször szenved a gumikkal mint Vettel. Csak ezt az elvakult drukkerek nem veszik észre, és mindig a csapatot okolják meg a taktikát. Illetve van egy fekete péter a pakliban, van futam ahol baromi jól megy a finn és van olyan mint a mai, hogy kb. semmilyen teljesítmény, nincs tempó és a gumikkal is gond van. Egyébként osztom a véleményedet, 38 évesen lazán ott van az élmezőnyben. Nekem mondjuk a motivációja mai napig kérdéses, de örülök hogy ott van és teszi a dolgát, voltak nagyon jó futamai idén és jó pár dobogó. Spanyolban viszont győzni kellett volna. :-/

sába
#52 sába 2016. november 27. 23:25  
guide:
Oké,de akkor hogy legyen szerinted?Minden verseny más.Az cserélhet először,aki előrébb van a pályán,ez tisztasor.De ha a mögötte lévőt is rögtön behozzák,azt meg nem nagyon szeretnék,hogy a pályán viaskodjanak,előzgessék egymást,akkor bebetonozzák magukat a versenyen,ahol azért mások is vannak.Nem egyszerű ez. Kimivel nagy hülyeséget csináltak most,hogy behozták,de ha Vettelt is kihívták volna utána,akkor odaadják a 3. helyet az RB-nek. Seb taktikája se volt olyan egyértelműen előnyös szerintem.Úgy voltak vele,hogy megpróbálják és lesz,ami lesz,a 6. hely biztos ha bejön,ha nem.Talán ha Hamilton nem döcög elől nem is jött volna be.

Én csak azt nem értem, hogy a Kimisek miért Vettelen akarják elverni a port, mintha legalább ő határozta volna meg Kimi stratégiáját. A csapatot lehet szidni, de az ő hülyeségük ne legyen már Vettel hibája, aki egyébként többször megtette, hogy felülbírálta azt a sok hülyét akik a stratégiáért felelnek.Mellesleg ahogy te is írod, az ő stratégiájának is meg volt a kockázata, kapott már defektet ilyen elnyújtott taktika miatt.

guide
#51 guide 2016. november 27. 23:24  
andrea1:
Eddig azért volt ütve-vágva Kimi mert mindig utána kvaliza magát, ezért van vert helyzetbe mert a kiállásig ő van hátrébb :D Utána meg a vert helyzetbe kerül,a hogy került is nem egyszer.Még ósdi módon MA leíratja vele hogy jobb leszek kvalikon. Most megteszi azt hogy elé kvalizza magát, aztán az lesz a hátrány hogy ne üssék vágják egymást? Nincs logika ebben, kívülről és ezért írom azt hogy ezt szimplán Kimivel lehet megtenni, ami az ő hibája nyilván. Viszont érezzük annak amit mondani akarok, Kimi utoljára Ausztriában volt dobogón és nyilván márciusig vagy még tovább így is marad. Azt godnolom a formája nem ezt érdemelte..

Ne legyél már ennyire elkeseredve légyszi!:)
Nekem is fájó pont az,amikor Kimi Vettel miatt került hátrányba a versenyen.Ez a végeredmény nem tükrözi a kettejük éves teljesítményét.Mondjuk mind a kettőjüknek több pont járt volna.
Kimi sugárzik a boldogságtól,a csapat szereti és teljes egészében visszaszerezte a régi hírnevét a szuper kvalis és a versenyeken nyújtott kiegyensúlyozott teljesítményével! Szerintem ez nagyszerű!A Ferrari van olyan idióta,hogy minden hátsó szándék nélkül képes elcseszni akármelyikük taktikáját.

F1890
#50 F1890 2016. november 27. 23:22  
andrea1:
Eddig azért volt ütve-vágva Kimi mert mindig utána kvaliza magát, ezért van vert helyzetbe mert a kiállásig ő van hátrébb :D Utána meg a vert helyzetbe kerül,a hogy került is nem egyszer.Még ósdi módon MA leíratja vele hogy jobb leszek kvalikon. Most megteszi azt hogy elé kvalizza magát, aztán az lesz a hátrány hogy ne üssék vágják egymást? Nincs logika ebben, kívülről és ezért írom azt hogy ezt szimplán Kimivel lehet megtenni, ami az ő hibája nyilván. Viszont érezzük annak amit mondani akarok, Kimi utoljára Ausztriában volt dobogón és nyilván márciusig vagy még tovább így is marad. Azt godnolom a formája nem ezt érdemelte..

igazából kimiben mindig is ezt hiányoltam, h csapjon az asztalra ne tejbetökösködjön. értem én h finn meg leszarja a politizálást ez egyfelől becsülendő. de 08-ban sztem bajnok lehetett volna ha azt mondja h fiúk bajnok vagyok mostantól én vagyok az első massanak kuss van és támogatni fogtok

sztárvorsz
#49 sztárvorsz 2016. november 27. 23:13  

Hamilton itt most azzal javíthatott volna jelentősen az (amúgy szerintem eléggé megtépázott) ázsióján, ha az utolsó körben elengedi és bejönnek 1-2-ben. Itt volt az esély, hogy "nagy" bajnok legyen. Nem kis reputációt építhetett volna ki vele csapaton belül is.

Utoljára módosítva: 2016. november 27. 23:13

F1890
#48 F1890 2016. november 27. 23:08  
GreenHonda:
Sztem olvasd el újra amit írtam!:D

elolvastam, csak a gondolatot továbbvittem h mért gondolom h ma nem volt acélos kimi

andrea1
#47 andrea1 2016. november 27. 23:07  
guide:
Oké,de akkor hogy legyen szerinted?Minden verseny más.Az cserélhet először,aki előrébb van a pályán,ez tisztasor.De ha a mögötte lévőt is rögtön behozzák,azt meg nem nagyon szeretnék,hogy a pályán viaskodjanak,előzgessék egymást,akkor bebetonozzák magukat a versenyen,ahol azért mások is vannak.Nem egyszerű ez. Kimivel nagy hülyeséget csináltak most,hogy behozták,de ha Vettelt is kihívták volna utána,akkor odaadják a 3. helyet az RB-nek. Seb taktikája se volt olyan egyértelműen előnyös szerintem.Úgy voltak vele,hogy megpróbálják és lesz,ami lesz,a 6. hely biztos ha bejön,ha nem.Talán ha Hamilton nem döcög elől nem is jött volna be.

Eddig azért volt ütve-vágva Kimi mert mindig utána kvaliza magát, ezért van vert helyzetbe mert a kiállásig ő van hátrébb :D Utána meg a vert helyzetbe kerül,a hogy került is nem egyszer.Még ósdi módon MA leíratja vele hogy jobb leszek kvalikon. Most megteszi azt hogy elé kvalizza magát, aztán az lesz a hátrány hogy ne üssék vágják egymást? Nincs logika ebben, kívülről és ezért írom azt hogy ezt szimplán Kimivel lehet megtenni, ami az ő hibája nyilván. Viszont érezzük annak amit mondani akarok, Kimi utoljára Ausztriában volt dobogón és nyilván márciusig vagy még tovább így is marad. Azt godnolom a formája nem ezt érdemelte..

Utoljára módosítva: 2016. november 27. 23:10

guide
#46 guide 2016. november 27. 22:59  
andrea1:
Mondjuk még mindig nem értem hogy lehet az amikor Monzában nem lehetett így vagy Németországban hogy egy kerékcsere után, amikor valaki megkapja csapaton belül a kerékcserét, aki a kedvezőbb helyen van, miért maradhat kint az aki mögötte van, tovább húzva azt hogy eggyel jobb keveréket kapjon és nem hozzák rögtön a másikat. Amikor a MErci is 1-2 ben jött, hogy ilyen taktikánál nem feltétlen így kell gondolkodni. És raádásul ki is védekezi nem egyszer Ricsit. Ráadásul Kimire rá is szóltak hogy maradjon le Sebtől Monzába, ne menjenek tönkre a gumijai. Mindez számomra érdekességeknek tűnnek.Németországba meg nem jöhetett Kimi, aki már szólt h menne de Seb emg tiltakozott előtte h ő még nem akar menni és akkor Vettel volt előbb. Úgy h az embert már kétszer elütötte a rajtnál Azért feltenném a nagy észlény Clearnek (aki amúgy nem győzi Vettel dicsérni mindenhol ahol megkérdezik) meg aki ezt csinálja hogy is van ez, de még MA-nak mert nem győzte dicsérni Kimit ma...

Oké,de akkor hogy legyen szerinted?Minden verseny más.Az cserélhet először,aki előrébb van a pályán,ez tisztasor.De ha a mögötte lévőt is rögtön behozzák,azt meg nem nagyon szeretnék,hogy a pályán viaskodjanak,előzgessék egymást,akkor bebetonozzák magukat a versenyen,ahol azért mások is vannak.Nem egyszerű ez. Kimivel nagy hülyeséget csináltak most,hogy behozták,de ha Vettelt is kihívták volna utána,akkor odaadják a 3. helyet az RB-nek.
Seb taktikája se volt olyan egyértelműen előnyös szerintem.Úgy voltak vele,hogy megpróbálják és lesz,ami lesz,a 6. hely biztos ha bejön,ha nem.Talán ha Hamilton nem döcög elől nem is jött volna be.

GreenHonda
#45 GreenHonda 2016. november 27. 22:54  
F1890:
meg frisebb gumija volt végén mint maxinak és ő rá viszont nem tudott közeledni. szóval sztem most futamon kimi egyszerűen nem volt túl erős.

Sztem olvasd el újra amit írtam!:D

F1890
#44 F1890 2016. november 27. 22:50  
GreenHonda:
Silverstoneban jobban ment valóban, de ezen kívül én több versenyt nem láttam, ahol Vettelt megverte volna.

meg frisebb gumija volt végén mint maxinak és ő rá viszont nem tudott közeledni. szóval sztem most futamon kimi egyszerűen nem volt túl erős.

F1890
#43 F1890 2016. november 27. 22:49  
andrea1:
Mondjuk még mindig nem értem hogy lehet az amikor Monzában nem lehetett így vagy Németországban hogy egy kerékcsere után, amikor valaki megkapja csapaton belül a kerékcserét, aki a kedvezőbb helyen van, miért maradhat kint az aki mögötte van, tovább húzva azt hogy eggyel jobb keveréket kapjon és nem hozzák rögtön a másikat. Amikor a MErci is 1-2 ben jött, hogy ilyen taktikánál nem feltétlen így kell gondolkodni. És raádásul ki is védekezi nem egyszer Ricsit. Ráadásul Kimire rá is szóltak hogy maradjon le Sebtől Monzába, ne menjenek tönkre a gumijai. Mindez számomra érdekességeknek tűnnek.Németországba meg nem jöhetett Kimi, aki már szólt h menne de Seb emg tiltakozott előtte h ő még nem akar menni és akkor Vettel volt előbb. Úgy h az embert már kétszer elütötte a rajtnál Azért feltenném a nagy észlény Clearnek (aki amúgy nem győzi Vettel dicsérni mindenhol ahol megkérdezik) meg aki ezt csinálja hogy is van ez, de még MA-nak mert nem győzte dicsérni Kimit ma...

németet én se értem. de elmúlt pár futamon vettel jobban életbe tudja tartani a gumikat és futamon sztem jobb. kvalikon meg kimi volt a jobb. most nemtom h eltérő beállításokat használtak e végig de kicsit furcsa ez, mert vettel volt a kvalikirály kimi meg a gumimágus, és 2. félévben kb megfordult a szerep

deze75
#42 deze75 2016. november 27. 22:47  
Polarity:
Blue flag megszólalt.

Blue Flag kérdezi 4-ig tud a nigga számolni?

GreenHonda
#41 GreenHonda 2016. november 27. 22:44  
F1890:
nem akarom kimit bántani, de ezen a futamon lassú volt. valóban elcseszett taktikát kapott, de miután kiállt vettel elől vettel 0,5-1 seccel ment jobban mint azelőtt. egész évet figyelembe véve, éveélején vettel volt a jobb. évközben kimi majd kimi időmérős tempója végigment a szezon végéig. viszont futamokon vettel sztem olyan 6-4 arányban jobb volt idén és nincs ezen szégyenkezni való 38 évesen baromi jól ment csapattársa 90%át hozta a pontoknak. jó év volt tőle, remélhetőleg kövi évben is így szárnyal :)

Silverstoneban jobban ment valóban, de ezen kívül én több versenyt nem láttam, ahol Vettelt megverte volna.

Utoljára módosítva: 2016. november 27. 22:45

HairHungary

 



FORMA-1 HÍREK

Nico Rosberg

352016.12.03. 14:08

Rosberg: Ha nem lettem volna bajnok, folytatom!

Egyelőre kizártnak tartja, hogy egy nap visszatér

102016.12.03. 12:36

Hamilton: Néha kényelmetlenül éreztem magam

„Mélyebbre kellett ásnom, mint az előző években”